alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-15 18:57:12 // 100179
Örülök:-)bár ugy tudnám megcsinálni ahogy szeretném,na mindegy majd rendezünk gyüjtést:-))
Buksi2010-05-15 18:53:20 // 100178
Látod, még 17 év után is tud meglepetéseket okozni a 155! :-)))
Longman2010-05-15 18:44:48 // 100176
Szerintem egyre jobb kiállású a kocsi. Nekem tetszik.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-15 18:35:33 // 100175
Nem kell örülni,nem pont igy akartam,de igy sikerült,ez van,lényeg,hogy nekem igy tetszik.
Imyx2010-05-15 18:28:03 // 100174
Így már világosabb ! :-). Fene tudta, hogy itt is lehetnek eltérések. Kösz az infot.
afri2010-05-15 16:15:58 // 100173
próbálok!
se többet se kevesebbet ...
se többet se kevesebbet ...
Buksi2010-05-15 16:09:49 // 100172
Akkor ne igyál annyit! :-D
afri2010-05-15 16:08:13 // 100171
büdös bunkó voltam ... :-/ ... mint mindig, amikor iszok!! :-)
Buksi2010-05-15 15:38:03 // 100170
Nah, kiderült, hogy mit csináltál? :-DDDD
Buksi2010-05-15 15:37:17 // 100169
Jól látom? A lábtérben az egy halas tó? :-DD
Buksi2010-05-15 15:32:52 // 100168
Egyébként nem hiszem, hogy lesz vele bármi gond is! :-)
Buksi2010-05-15 15:31:42 // 100167
Én pont így jártam azokkal a tárcsákkal, amiket először akartam feltenni! Az a helyzet, hogy kétféle méretű tárcsa létezik, mármint ami a magasságokat illeti!
Teszek pár képet, hogy érthetőbb legyen! Tehát a 16V féktárcsa magassága 39,4mm:

De van 44mm magasságú tárcsa is! Valószínű, hogy te is ezt vetted! De a tárcsa belső felén lévő magasság az érdekes (a méréseket sajátkezűleg végeztem):
Az egyik méret:

A másik méret:

Szóval ha magasabb a tárcsa, akkor persze, hogy beleér a nyerget tartó konzolba és ezért lett neked csak úgy jó, hogy a tárcsa alá tetted a nyomtávszélesítőt! :-)
Teszek pár képet, hogy érthetőbb legyen! Tehát a 16V féktárcsa magassága 39,4mm:

De van 44mm magasságú tárcsa is! Valószínű, hogy te is ezt vetted! De a tárcsa belső felén lévő magasság az érdekes (a méréseket sajátkezűleg végeztem):
Az egyik méret:

A másik méret:

Szóval ha magasabb a tárcsa, akkor persze, hogy beleér a nyerget tartó konzolba és ezért lett neked csak úgy jó, hogy a tárcsa alá tetted a nyomtávszélesítőt! :-)
Buksi2010-05-15 15:15:50 // 100166
Nem csúnya, csak nekem jobban tetszik, ha nincs felmatricázva! :-)
afri2010-05-15 15:00:40 // 100165
Ne haragudj Anita ... ;-)P
afri2010-05-15 14:53:03 // 100164
és egy mini videó a motorjáról működésközben!
ahogy néztem benne az olajat, elég benzinszagú, meg híg is!
vagy a vízpumpa szar benne, vagy a láncfeszítőszuszka lehet elkopva, mert kisebb "kartyogás" hallatszik onnan!
ahogy néztem benne az olajat, elég benzinszagú, meg híg is!
vagy a vízpumpa szar benne, vagy a láncfeszítőszuszka lehet elkopva, mert kisebb "kartyogás" hallatszik onnan!
afri2010-05-15 14:47:56 // 100163
SIKERÜLT!!!!!!!! ;-))
szóval ma beindítottam a fekete ál-V6os donort! ami ugye 1.8 8V!
Sajnos nem is klímás!!
Az hogy fél éve nem volt már beindítva, elég könnyen beröffent 1szeri indítózás után 2-3 forgatás után be is indult! Szép egyenletesen jár a motorja!! De erőlködésre ugy füstöl, mint vmi gőzgép!! :-// .-)) Kuplung fasza, de a váltóban a 2.at alig veszi be, illetve ki is hajítja egyből!! Sajnos nem tudtam vele menni 1 métert sem, mert a jobb első az mankókerék, és az is ugy el volt kopva (látszott rajta, hogy inkább gumifüstölésre használta a csávó) , szakadásig kopva!
Az elektromos napfénytető nem műxik, és a kesztyűtartós csomizár sem, bár ahogy nyomkodtama gombot, vmi relé kattogott, de nem bírt vele!! Nincsen benne elektromosan állítható visszapillantó tükör sem!
A kárpit valóban hibátlan, semmi szakadás, cigiégetés!
Ja és légzsákos kormyány van benne, ami még elég jó állapotú is!! :-))
Az ültetőrugók vmi zöld szinűek, az első futómű, ahogy alánéztem, miután felemeltem, a lengőkarszilentek már kivannak, a féktárcsák még nem olyan kopottak, viszont az első fékbetéteken már szinte nincs is ferrodol!
A kilométeróraállás 63542, :-)) a nő azt mondja ez valós! Hát, nem tudom én! :-DD
A nő hajthatatlan, 150ezer az alja, felnikkel együtt! :-//
Muszáj megvárni a gazdáját, ami legalább 2 hét jóesetben, amíg hazajön!
Vele lehet alkudozni!
Tehát a képek:





























szóval ma beindítottam a fekete ál-V6os donort! ami ugye 1.8 8V!
Sajnos nem is klímás!!
Az hogy fél éve nem volt már beindítva, elég könnyen beröffent 1szeri indítózás után 2-3 forgatás után be is indult! Szép egyenletesen jár a motorja!! De erőlködésre ugy füstöl, mint vmi gőzgép!! :-// .-)) Kuplung fasza, de a váltóban a 2.at alig veszi be, illetve ki is hajítja egyből!! Sajnos nem tudtam vele menni 1 métert sem, mert a jobb első az mankókerék, és az is ugy el volt kopva (látszott rajta, hogy inkább gumifüstölésre használta a csávó) , szakadásig kopva!
Az elektromos napfénytető nem műxik, és a kesztyűtartós csomizár sem, bár ahogy nyomkodtama gombot, vmi relé kattogott, de nem bírt vele!! Nincsen benne elektromosan állítható visszapillantó tükör sem!
A kárpit valóban hibátlan, semmi szakadás, cigiégetés!
Ja és légzsákos kormyány van benne, ami még elég jó állapotú is!! :-))
Az ültetőrugók vmi zöld szinűek, az első futómű, ahogy alánéztem, miután felemeltem, a lengőkarszilentek már kivannak, a féktárcsák még nem olyan kopottak, viszont az első fékbetéteken már szinte nincs is ferrodol!
A kilométeróraállás 63542, :-)) a nő azt mondja ez valós! Hát, nem tudom én! :-DD
A nő hajthatatlan, 150ezer az alja, felnikkel együtt! :-//
Muszáj megvárni a gazdáját, ami legalább 2 hét jóesetben, amíg hazajön!
Vele lehet alkudozni!
Tehát a képek:





























Imyx2010-05-15 14:33:45 // 100162
Nem, 284 mm-es volt eredetileg is. Jól felfekszik a kerékagyra. Remélem, hogy nem lesz gond.
Kár, hogy nem fényképeztem le :). De nem értem, miért szélesebb a Brembo tárcsa 5 mm-el.., és persze Alfara van a tárcsa.
Mennyi idő kell, amíg bekopnak az új cuccok? :). Kb. 50 km-t mentem azóta, napról napra javul a fékhatás.
Kár, hogy nem fényképeztem le :). De nem értem, miért szélesebb a Brembo tárcsa 5 mm-el.., és persze Alfara van a tárcsa.
Mennyi idő kell, amíg bekopnak az új cuccok? :). Kb. 50 km-t mentem azóta, napról napra javul a fékhatás.
afri2010-05-15 14:20:27 // 100161
télleg elég jó lett!
bár az első ajtóra találhattatok ki volna vmi jobb megoldást iss!
egy kívülálló OFFos honnan tudja mi az? ;-))
bár az első ajtóra találhattatok ki volna vmi jobb megoldást iss!
egy kívülálló OFFos honnan tudja mi az? ;-))
Fairlane2010-05-15 14:07:51 // 100160
Hátööööö ennek most örülni kéne? :)
Mi az az elbaszott CH, vagy Euro-szimbólum vagy micsoda az első ajtón?
Mi az az elbaszott CH, vagy Euro-szimbólum vagy micsoda az első ajtón?
Fairlane2010-05-15 14:02:06 // 100159
Neked eredetileg 257-es féked volt?
Mert ha igen, akkor elvileg a csonkállványokat is cserélni kellene ahhoz, hogy mókolás nélkül 284-est tegyél fel.
Sztem ebben a topikban még senki nem tett féken belülre nyomtávszélesítőt...
Ha rendesen felfexik a kerékagyra és a csavarok jól odafogják, akkor szerintem nem lehet gond belőle.... Ha van mérőórád, meghúzott csavaroknál esetleg ellenőrizheted, hogy nem-e üt a cucc
Csinálhatnál viszont pár képet, hadd tanuljunk belőle :)
Mert ha igen, akkor elvileg a csonkállványokat is cserélni kellene ahhoz, hogy mókolás nélkül 284-est tegyél fel.
Sztem ebben a topikban még senki nem tett féken belülre nyomtávszélesítőt...
Ha rendesen felfexik a kerékagyra és a csavarok jól odafogják, akkor szerintem nem lehet gond belőle.... Ha van mérőórád, meghúzott csavaroknál esetleg ellenőrizheted, hogy nem-e üt a cucc
Csinálhatnál viszont pár képet, hadd tanuljunk belőle :)
Imyx2010-05-15 13:33:05 // 100158
Urak!
Felraktam a Brembo Max (284 mm) fáktárcsákat (elsők). Nem fértek el, nyomtávszélesítőt módosítottuk (esztergályos 5 mm-t levett a kerületéből), közvetlenül a kerékagyra kerültek, és így rá a tárcsa szépen rácsusszant. A tárcsák beleértek a féknyereg konzoljába, ha nem belülre kerül a nyomtávszélesítő. Csinált már ilyet valaki? Lehet valami gond így?
Thanks Thomikának a tárcsák/betétekért :).
Felraktam a Brembo Max (284 mm) fáktárcsákat (elsők). Nem fértek el, nyomtávszélesítőt módosítottuk (esztergályos 5 mm-t levett a kerületéből), közvetlenül a kerékagyra kerültek, és így rá a tárcsa szépen rácsusszant. A tárcsák beleértek a féknyereg konzoljába, ha nem belülre kerül a nyomtávszélesítő. Csinált már ilyet valaki? Lehet valami gond így?
Thanks Thomikának a tárcsák/betétekért :).
Thomika2010-05-15 13:26:53 // 100157
Ohh.. faszányosan néz ki! :))) Gratula!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-15 13:16:35 // 100156
Nem ezt a választ vártam:-))
Mé,ne hogy azt mond,hogy csunya!!!!!!!
Mé,ne hogy azt mond,hogy csunya!!!!!!!
Buksi2010-05-15 12:48:37 // 100155
Jááájjj, há' mit csinálsz ezzel a drága ótóval? :-))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-15 12:47:28 // 100154
Buksi2010-05-15 09:27:18 // 100153
Előfordul az ilyesmi, de majd megnyugszik! :-))))))
afri2010-05-15 09:21:27 // 100152
csak még a végén nehogy az legyen, amit Perdix is csinált .... végső elkeseredésében (úú de nehéz volt leírni ezt a bonyolult szavacskát)!
afri2010-05-15 08:56:21 // 100151
sör pálinkával!
ezt adta a gép!
szerencsére nem fáj a fejem, bár olyan mintha most is be lennék b@szva! :-)))
az "asszony" is el akar hagyni ... :-))) ... ideje lenne mááár .. :-DDD most ment haza tőlem, se szó se pá, semmi ... felütött neki, oszt gyííííí haza!! asszongya legyek boldog!
akkor vmi rosszat csinálhattam, amire természetesen nem emléxem ... :-/ ;-DDD
ezt adta a gép!
szerencsére nem fáj a fejem, bár olyan mintha most is be lennék b@szva! :-)))
az "asszony" is el akar hagyni ... :-))) ... ideje lenne mááár .. :-DDD most ment haza tőlem, se szó se pá, semmi ... felütött neki, oszt gyííííí haza!! asszongya legyek boldog!
akkor vmi rosszat csinálhattam, amire természetesen nem emléxem ... :-/ ;-DDD
afri2010-05-15 08:52:51 // 100150
jjja, ezt én is figyeltem, nincs rossz hangja ... ;-)
SD2010-05-15 07:24:55 // 100149
nem gondoltam volna hogy ilyen szépen dorombol egy dízel alfa? még a végén megtérek:D a sötét oldalra?
SD2010-05-15 07:23:08 // 100147
az az igazság hogy egy a motorcserés törétnet félmila alsóhangon, ha azt rákölti a jelenlegi V6-ra még vígan szaladgálhat vele pár évet.
de nem tudom ha ennyire oda van... lehet inkább külföldről kéne hozni egy V6-ot azt használni, és donornak meg a szürkét... ez így TS projektel enyhén logikátlan.
Vagy mrklárnál bevásárolni egy komplett V6-ot
de nem tudom ha ennyire oda van... lehet inkább külföldről kéne hozni egy V6-ot azt használni, és donornak meg a szürkét... ez így TS projektel enyhén logikátlan.
Vagy mrklárnál bevásárolni egy komplett V6-ot
Fairlane2010-05-14 21:20:45 // 100146
Hát, én a helyedben még mindig mérlegelném ezt a motorátpakolós dolgot.....
Legalábbis amíg tényleg nem látnék a lemezek alá.
Ugye alapból mindkét autóból motor, első futómű, fékek, összes vezeték kiszed.
- egy csomó berohadt csavart kiszedni, ugye ha maradnának a motorok, egyet sem kéne
- egy csomó kábel átrak, ebböl egy pár meghal nyektetés közben, ugyanez relékkel, biztositékokkal stb... elektronyos szívások tömkelege...
- ha kint a V6 akkor elindul a hinta, egy rakat lóvét elvihetnek a nemvárt apróságok, mittomén motortartó bakok, stb... bár az igaz, hogy ha kint van, könnyebben mosható a vízrendszer, cserélhetők szimmeringek, kuplung, cserélhető vezérlés, HFtömités...
Ha a V6 külső elemeket leszeded, és a tartó elemek, nyúlványok, oszlopok nem vészesek - márpedig általában azok Marklar képein sem szoktak azok lenni - akkor egy lakatosnak pár nemlátható lemezt kicserélni nem nagy mutatvány, meg talán árban sem vészes.
Aztán mehetnek fel a széles elemek simán.... Még épp elég lóvét elvisz a fényezés is...
Legalábbis amíg tényleg nem látnék a lemezek alá.
Ugye alapból mindkét autóból motor, első futómű, fékek, összes vezeték kiszed.
- egy csomó berohadt csavart kiszedni, ugye ha maradnának a motorok, egyet sem kéne
- egy csomó kábel átrak, ebböl egy pár meghal nyektetés közben, ugyanez relékkel, biztositékokkal stb... elektronyos szívások tömkelege...
- ha kint a V6 akkor elindul a hinta, egy rakat lóvét elvihetnek a nemvárt apróságok, mittomén motortartó bakok, stb... bár az igaz, hogy ha kint van, könnyebben mosható a vízrendszer, cserélhetők szimmeringek, kuplung, cserélhető vezérlés, HFtömités...
Ha a V6 külső elemeket leszeded, és a tartó elemek, nyúlványok, oszlopok nem vészesek - márpedig általában azok Marklar képein sem szoktak azok lenni - akkor egy lakatosnak pár nemlátható lemezt kicserélni nem nagy mutatvány, meg talán árban sem vészes.
Aztán mehetnek fel a széles elemek simán.... Még épp elég lóvét elvisz a fényezés is...
Buksi2010-05-14 19:57:19 // 100144
Nem akarlak elkeseríteni, de ha kívülről ennyire rossz a helyzet, akkor az elemek alatt is ilyen! Vagy rosszabb! :-(((
afri2010-05-14 19:51:52 // 100143
most pedig megyek áldozni!! :-DDD ... mitigyakmááá ugyan .. :-)))
afri2010-05-14 19:50:33 // 100142
hát lenne vele meló!
a legis-legelső lépés az lesz, ha meg is veszem a feketét, hogy a V6omról lebontjuk a kasztnielemeket, akkor már többet látunk ugyis, valóban érdemes lenne-e még vele foglalkozni vagy sem! ugyis szélesíteni akarok, ahhoz pedig le kell szedni mindent!! .-)
de ha télleg nagyon gáz lesz, akkor jön elő a motorcsere lehetősége!
a legis-legelső lépés az lesz, ha meg is veszem a feketét, hogy a V6omról lebontjuk a kasztnielemeket, akkor már többet látunk ugyis, valóban érdemes lenne-e még vele foglalkozni vagy sem! ugyis szélesíteni akarok, ahhoz pedig le kell szedni mindent!! .-)
de ha télleg nagyon gáz lesz, akkor jön elő a motorcsere lehetősége!
Buksi2010-05-14 19:42:56 // 100141
Akkor ezt meg is beszéltük! :-DDD
Buksi2010-05-14 19:42:28 // 100140
Azt mondod, hogy a V6 kasztnia menthetetlen? :-(
afri2010-05-14 19:40:26 // 100139
akkor 2 miatyánk és egy üdvözlégy lesz!! ,-)))
ha pedig esőmentes lesz a training, akkor pedig majd holnap este hálát is adunk az Istenkének!! okééés?? :-)) Vasárnap pedig kötelező mise! :-)))))))
ha pedig esőmentes lesz a training, akkor pedig majd holnap este hálát is adunk az Istenkének!! okééés?? :-)) Vasárnap pedig kötelező mise! :-)))))))
afri2010-05-14 19:38:51 // 100138
nem tudom még milesz! :-(
én nem szeretnék kínlódani a V6ommal!
jólenne az a fekete kasztni, nemsajnálnám rá a pénzt, hogy abban legyen a V6 mocim!!
de még télleg nem tom mi lesz! :-//
a gazdája máj. végén - jun. elején jön haza! addig tárgytalan!
csak azzal lehet normálisan értekezni!
én nem szeretnék kínlódani a V6ommal!
jólenne az a fekete kasztni, nemsajnálnám rá a pénzt, hogy abban legyen a V6 mocim!!
de még télleg nem tom mi lesz! :-//
a gazdája máj. végén - jun. elején jön haza! addig tárgytalan!
csak azzal lehet normálisan értekezni!
Buksi2010-05-14 19:37:36 // 100137
Veled együtt imádkozunk! ;-))
afri2010-05-14 19:36:40 // 100136
holnap délelőtt ölembe veszek egy akksit, és megyek kipróbálni azt a bizonyos "feketét" , az ál-V6ost! Remélem beindul, és tudok is menni vele!! És imádkozok, hogy jó idő legyen!! :-)
Buksi2010-05-14 19:34:07 // 100135
Akkor mi lesz vele?
Buksi2010-05-14 19:33:42 // 100134
Ja igen, bocsi! Rosszat fényképeztem le! :-D
Az is ugyan ilyen álapotban van! :-)
Az is ugyan ilyen álapotban van! :-)
sprint832010-05-14 19:24:20 // 100133
Tényleg van némi rozsda, de nem menthetetlen azért. Csak kell vele küzdeni picit:))
Másikat megvetted?
Másikat megvetted?
sprint832010-05-14 19:23:00 // 100132
Ez bal oldali ugye? Nekem a jobbos van ketté törve sajna.
afri2010-05-14 19:21:02 // 100131
ezzel???!!! ... hagggyááámááááááá!!
,-)
,-)
Buksi2010-05-14 19:10:00 // 100130
Online tag
1
Vendég1
470
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



