Fórum >> Típusok >> 145-146

GEORGE2007-03-26 15:32:30 // 33466
Bizony ha nincs rajta repedés egyébb hiba full jó a bontott is!
GEORGE2007-03-26 15:31:58 // 33465
Egy dodlg bánt engemet ( na jó egy csomó más, is csak ezt emelem most ki ) az öcsém volt béemvéjében miért volt Magnati Marelli????? :-(
GabCsi2007-03-26 15:14:19 // 33464
Nekem is bontós volt a trafó. Ha nem repedt, az is tökéletes, nem érdemes ujat venni.
BenGa2007-03-26 15:13:25 // 33463
jah ezt már láttam, igen. =FOSCH de amúyg tudjátok-e miért van több baj az alfa bosch rendszerekkel mint a többi bosch rendszerekekkel? Azért, mert az Alfa és a BOSCH között volt egy megállapotdás, hogy az Alfa. pontosabban a FIAT konszensz kapjáék meg előszőr az új technológiákat. Ez valahol jó, mert teljesítménybe jók a motork, illetve elölrébb jártak a többi márkánál, csak hát nem voltak rendesen letesztelve...
BenGa2007-03-26 15:09:08 // 33462
HElló szambda szond kb 20 alapjárati kb. 40 LMM a te esetedbe van utángyárott az kb. 20. Amúgy 40-55 között, kapcsolataidtól függően De az alapjáratin lehet segíteni. Szét kell szedni, kimosni, öszerakni. Nekem is így van. Nem tökéletes, de megteszi.
GEORGE2007-03-26 15:05:14 // 33461
A bontóban vettem 10ezerért egy sor trafot, javaslom esetleg ezt a megoldást neked is. Német gyülölet a bosch miatt van. bosch = FOSCH
zekedani2007-03-26 15:02:22 // 33460
Azt nagyságrendileg meg tudja mondani valaki, hogy mennyibe kerülnek az alábbi alkatrészek 1,6TS-be? Csak, hogy legyen valami fogalmam az árakról. LMM = Légmennyiségmérő Lambdaszonda Alapjárati motor Mert az alapjáratom még mindíg ingázik. Nem tetszik ez nekem és ezt a három okot mondtátok hibalehetőségként. Előre is megköszönöm a segítségeteket.
zekedani2007-03-26 14:58:45 // 33459
Az én esetemben nincs német gyűlölet. Szeretem a német autókat, főleg a régebbieket. (Ráadásul a cég ahol dolgozom német alapokra épül.)
BenGa2007-03-26 14:54:27 // 33458
hát nem fogok cserélni elsőkörbe:D akciósan is 80K a 4 trafó mos telugrottam TV szerelő ismerősömhöz, mehgkérdeztem mivel szokták szigetelni a TV-k nagyfesz. trafóit. Azok még erősebbek mitn a kocsié. Valami FBS nevő 400fts ragasztóval szokták bekenni. Aszondj aza midnig megfogja az áramot. 300°C ig bírja a hőt. Megpóbálom azzal lekezelni. Aproblélm aza amyg az amit írttok. Alapjáratnál néha minth akihagy, megugrik. Meg néha nehezen megy fel 1500 főle. A pipkát azt mineképp cseélem, mert hiányoznak belőle részek. d eaz csak 8K. A traókért sajnálnám a pénz. Da de mi ez a nagy német gyűlölet? a made in china a menő most vagymi? lemreadtam valamiről? :D:D: köszi amúgy az infót.
GEORGE2007-03-26 13:56:04 // 33457
Nekem volt ilyen gondom :-( Csak nekem a pipa csatlakozás volt eltörve. Egyenlőtlen alapjárat volt, dadogva pörgött fel. Miután kicseréltema komplet trafot gyönyörű sima alapjárt a nagy vez.tengelyek ellenére is. cserések a te trafoid szerintem. De vigasztaljon, hogy ez is made in germani :-((((
GabCsi2007-03-26 13:36:24 // 33456
Hali. Nekem voltag trafó gondjaim. Alacsony fordulaton ill álló helyzetben kihagyott a henger, pörgetve viszont jol ment. Én kicseréltettem a trafót, attól megjavult.
zekedani2007-03-26 13:30:39 // 33455
Vicces a felirat a trafón! Made in Germany. Bazzzzzz!
zekedani2007-03-26 13:29:29 // 33454
Ahova én viszem töltetni, ott a srác 7900 Ft-ért tölti. Máshol nem tudom, de szerintem ilyen árban mozoghat.
BenGa2007-03-26 13:17:32 // 33453
lemreadttt..
BenGa2007-03-26 13:16:18 // 33452
kicsit más... valakinek votl már trafó problémája TS-nél? Én most kaptam szét a gyújtássort, kellett a pipa bosch száma. És akkro láttam, hogy az össes trafómon van 1-2 repedés. Na most a motor néha-néha rángat, fulladozik. Eddig a pipákra tippletem, hogy áteresztenek. De lehet a trafók csinálják. Ha volt vaalkinek ilyesmi baja leírhatná mi lett a megoldás. Illetve ha valaki látott a trfón ilyen repedést, akkor kiderült-e hogy az átereszett szikrát. Köszi , Gábor
beeep1462007-03-26 13:16:00 // 33451
Naugyehogyugye... :-)) Én már régóta tervezem, de nem találtam neki megfelelő helyet, de úgy látszik triviális... :-))))) Más! Urak! Mennyiért töltenek manapság klímát?
BenGa2007-03-26 13:11:11 // 33450
helló Beep. peszre, ebbe teljesen igazad van, hogy jó diagnosztikai célokra. meg a 2 óra is kijön 25 ből kerettem, ha te szereled be. én csak abból indultam, ki hogy ilyan órak csak a tuning vezérlésű kocsiba raknak be meg a mű tunig kocsikba. Annyiból jó lehet normál Alfába, hogy tudod figyelni mikortól nyomhatod neki (elég meleg-e az olaj). Meg hogy van- e megfelelő olajnyomás, de azt meg úgy is hallod, mert ha nincs akkor kopog a hidrotőke. De amúgy érdekes lenne a dolog nekem is. Majd figyelem a dolog kimenetét aztán lehet én is beszerelek egy sort, ha érdemesnek találom.
zekedani2007-03-26 12:49:55 // 33449
Erre én is gondoltam. Egy gumisnál ezt meg tudják csinálni, igaz?
Seriff2007-03-26 12:40:10 // 33448
Futóműállítás:)
zekedani2007-03-26 12:33:35 // 33447
Sziasztok! Én ma rakattam át a felniket. A jobb hátsó agyból nem sikerült kiszednie a gumisnak azt a kis tartó csavart, ami a felnibe is belemegy. Aminek nem is muszáj, hogy ott legyen. Irány az autószerelő ismerős. Szerencsére közel van a gumishoz és pont ráért. Na neki sikerült kiszednie a csavart. Feltettük a maradék egy nyári felnit a gumikkal. Vissza a gumishoz, hogy húzza meg a csavarokat mégegyszer biztos ami biztos. És ezután jött a meglepetés. Az autó borzasztóan viselkedett. Felúszott minden úthibára, elhúzott a kormány mindkét irányba. Aztán kicsit javult a helyzet. Nem volt jó így vezetni az autót. Délután átviszem, megnézetem a futóművet egy gumisnál. Nekik azért eléggé kell érteni hozzá igaz? Vagy el kellett volna vinnem a felniket átnézetni, mielőtt feltettettem? Amikor megvettem Zsoltitól, akkor nem éreztem ezt a jelenséget, amit most. Mit mondtok erre?
Seriff2007-03-26 12:32:47 // 33446
A Victor Hugo utcában Pesten van egy Aranykulcs nevű hely- 12ezer forint a piros immos kulcs:)
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2007-03-26 12:19:16 // 33445
üdv! tegnap történt egy kis baleset a kulcsommal, konkrétan úgy széttört mint a ropi.. Volt itt trélerezéstől elkezdve minden... Most állok neki valahogy kiműteni a kulcs másik felét, ha ehhez van valami ötlet azt szívesen venném + arra lennék kiváncsi, hogy új kulcsot hol tudok csináltatni, mennyibe fáj és mennyi idő míg elkészül. előre is thx.
GEORGE2007-03-26 11:55:24 // 33444
Én ezeket a 9,5K-at javasoltam neked. Azok újabbak ezért drágábbak egy kicsit, szerintem jóval designosabb :-)
GEORGE2007-03-26 11:40:11 // 33442
Sorry EQUS volt a márkája vagy mi fene. Ilyent ne!
GEORGE2007-03-26 11:39:36 // 33441
Óvatosan az olcsó órákkal. A Scudoba tettem turbo nyomás mérőt! Úgy zörgött, hogy ki kellett cserélni egy jobbra. Ez már csak bizonyos fordulaton zörren csak meg. Az elöző az szörnyű volt!!!
beeep1462007-03-26 11:34:24 // 33440
Én személy szerint 2 óráról beszéltem meg a keretről. Az 25k. Lehet hülyén gondolkodom, de nekem megéri ennyiért plusz egy-két ellenörző műszer, főleg ha az az olajjal kapcsolatban ad infókat. Lehet ha látod az olajnyomás hiányát, megelőzöl egy olyan bajt, ami 100-150 k-ba kerül... Akkor már megérte... :-) Az is lehet (sőt tuti), hogy 52 mm-es mérőórát máshol is lehet venni, fele ennyiért... :-)
GEORGE2007-03-26 11:10:09 // 33439
Hát azt nem vitatttuk, hogy drága :-(
BenGa2007-03-26 11:09:30 // 33438
Sziasztok! nektek megér 40 ezret a 3 óra?
GEORGE2007-03-26 11:08:12 // 33437
Holnap majd egésznap ott leszek nála, megkérdem.
beeep1462007-03-26 10:59:43 // 33436
Hát én e célból valszeg beáldozom... :-)))
beeep1462007-03-26 10:59:04 // 33435
GEORGE! Ha legközelebb beszélsz Pirivel kérdezz már rá, hogy ideális esetben mennyi idő beszerelni egy olaj-nyomás, és egy olaj-hőmérséklet mérő órát, és mik kellenek hozzá pontosan. Közben majd én is értekezek a szerelőmmel..
GEORGE2007-03-26 09:48:42 // 33434
Én ott a telot és a távírányitokat tartom, most flokkoltattam feketére azt a rekeszt.
GEORGE2007-03-26 09:47:14 // 33433
A te szerelődet sajna nem ismerem. Pirinél már láttam müködni a kiegészitő műszereket a Kis Sárga Turbos Fiatocskájába .-)
beeep1462007-03-26 09:30:47 // 33432
Nálam a magnó alatt csak a napszemüveg van, az átrakható... :-) Nálam a hátsó ülés egy nagy pakolórekesz, oda minden elfér... :-) "...Pirit most kérdeztem azt mondta simán beszerhetőek..." Vajon az én szerelőm is ezt vallja? :-)
GEORGE2007-03-26 09:02:31 // 33431
Pirit most kérdeztem azt mondta simán beszerhetőek. Mondjuk én is agyaltam már egy olajnyomás, olajhőfok, töltés órákról, de a mago alá nem akarom, mert az amúgy is nagyon kevés pakolóhelyek egyike szünne meg. Az A oszlopra meg nem találtam olyan panelt ami illeszkedne is....
beeep1462007-03-26 08:55:03 // 33430
Látszódjon csak! Nem is értem. Az újabb Alfákban nincs gyárilag, pedig szvsz egy elég fontos visszajelző műszer... Na, de a lényeg. Autószerelő vagy inkább autóvill.szerelő fogja jobban könyebben beszerelni nekem az órákat? :-)
GEORGE2007-03-26 08:48:41 // 33429
Elméletileg jár az órákhoz érzékelő is! Egy kicsit el kell tökölni mire bejutsz a motortérből az utastérbe, de nem lehetettlen a dolog. Most már vannak olyan órák amik csak akkor látszódnak mikor üzemelnek, amikor meg nem full fkete korongot látsz csak.
beeep1462007-03-26 08:40:04 // 33428
GEORGE! És ha vesz az ember egy ilyen keretet, és vesz hozzá mondjuk egy olaj nyomás meg egy olaj hőmérséklet órát, akkor mekkora meló bekötni ezeket az órákat? Mi kell hozzá? Jeladó, érzékelő...stb? Mert ezt régóta szükségesnek érzem a beltérbe, de az A oszlopra faragott megoldások nem nagyon jönnek be...
Laurent2007-03-26 08:26:27 // 33427
Na be lett téve a cserélt eléggé költséges fékbetét előre. Na persze, hogy ez sem lett jó, de már nem akartam szenvedni vele így belefaragtuk egy sarokcsiszoló segítségével. Mostmár rendben van, egy ideig nem akarok már ilyenekkel foglalkozni. Már csak az olajcsere van hátra.
GEORGE2007-03-26 08:06:33 // 33426
Kau ITT van :-)
GEORGE2007-03-26 07:41:36 // 33425
A Conrad-nál lehet ilyen keretet kapni, de szerintem a boombasztikosokál is. Illetve ez nem is keret csak egy lap.
GEORGE2007-03-26 07:38:08 // 33424
Szerinted úgy írtam, hogy veszekedni akarok veled? érdekel a dolog, és ha meg tudod magyarázni, hogy miért fog rosszabul világítani akkor nem veszek feketitett első lámpákat.
GEORGE2007-03-26 07:34:44 // 33423
Anyáááááááááááááááám, miii ez :-((((((((((
Pedr02007-03-25 23:24:11 // 33422
Sajnos a gépem nem sikerült életre lehelnem. Átnéztem az érintkezőket, széthúztam minden csatit, megtisztogattam, összedugtam, átnéztem a biztosítékokat. Semmi. A kódkártyás megoldásig még nem jutottam el mert az autó tőlem 100 kmre vesztegel és csak hétvégenként tudok elmenni hozzá. Most meg nem volt idő rá. Addig is egyre nő bennem az elkeseredettség. Szomorú vagyok. De tényleg. Hiányzik az autóm. Nem vezethetem és ez iszonyatos hiányérztet vált ki bennem. :( Elnézést, de muszály volt panaszkodnom kicsit.
Pedr02007-03-25 23:01:06 // 33421
Erről a házilagos megoldásról tudnál részletesebben pár szót szólni? (feltéve, hogy nem a szigetelőszalag nyújtotta univerzális mindenre jó űberfrankó, marhajó 2 hónap után ugyis eleresztiaragsztóésleválik megoldást alkalmaztad :) )
Robi ( Sztanik )2007-03-25 18:40:38 // 33420
Én 195/50 R15 re váltottam, és nagyon tetszik a dolog. Egész más az útfekvése, egy csomó futómű hang eltünt. Halk kis surrogó hang, ami Nekem bejön. Uniroyal RainSport 1 a gumi.
Föckös2007-03-25 18:25:41 // 33419
az.. nekem nem volt benne:-(
sty2007-03-25 18:17:23 // 33418
a 16"205/45-ös gurigákkal én is felfigyeltem arra hogy jobban kapaszkodni kell azóta a kormányba,de szó ami szó azóta bitangul fekszi a mátrai szerpentineket
Putyesz2007-03-25 12:41:32 // 33417
én is nemrég rakattam fel az alufokat de én nem észleltem hogy növekedett volna a hasmagasság! bitangul veszi a kanyarokat ,csak sajnos nyomvájús úton ,főleg meg mikor előzöl naon figyelni kell mert össze-vissza dobálja a kocsit és eltáncol a nyomvájún:(!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak