Fórum >> Típusok >> 145-146

Seriff2008-01-06 21:20:57 // 58766
Az enyémben van állítható deréktámasz:PP
Mondjuk nem is 145ülés:D
:Szájmon:QV:147:GT:2008-01-06 21:18:38 // 58764
:)) Ez igy van!! És milyen jóóó is volt....

Én meglepő módon nagyon hamar megszoktam hogy a bal oldalon kellett mennem...az első körforgalom volt csak furi de nagyon simán ment a dolog...
Ez lehet azért is, mert elötte Én már éltem kint, és rendszeresen közlekedtem kerékpárral, igy nem volt ismeretlen számomra az a közlekedés...

Inkább a közlekedési kúltúrát és a lámpákat volt nehéz megszokni az utobbit azért nagyon sok a kiegészitő lámpa és másképp működik a telizöldes dolog....
Az közlekedési kultúrát pedig azért mert van...:))))

Amugy nagyon olcsók kint az Alfák pl egy jó állapotú QV 1000Font!!!!!
Bár használt GTA-t 16ezeré láttam...rögtön 3at egymás mellett..:D

Egyébként 145-el tuti nem vágnék Neki az útnak....szerintem hiányzik az ülésekből és az egész kocsiból az a kényelem ami 147-esben meg van... se állitható deréktámasz, se tempomat se kétoldali könyöktámasz...
dfg (Tanárúr)2008-01-06 21:14:42 // 58763
én is szarul reagáltam le a jobbkormányost. az előzés volt a lexarabb. aztán megszoktam, hogy jobbról nézzek ki. :)
de ennél jobban megszoptam az automatát. mindig amikor kuplungolni akartam, beletapostam a STOP feliratú pedálba, a merga leszegecselte magát, és lefejeltem a szélvédőt. Pedig ez egy 20 éves automata gép volt. mondjuk 3000-es hathengeres.
Seriff2008-01-06 21:07:50 // 58762
Azt egyik kedves megboldogult rokonom csinálta amikor évente 2szer Bp-re jött Angliából- az tényleg életveszély volt... és a drága idős hölgy fel volt háborodva, hogy itt mindenki hülye:))
147Smz2008-01-06 21:02:48 // 58761
Bátyám viszont Cipruson vezetett tavaly pár napig, és nem egyszer szembeforgalommal ment :-)))
Seriff2008-01-06 21:00:39 // 58760
Jobban... Pffff.... :DDD
147Smz2008-01-06 20:59:59 // 58759
Nekem az egyik cimbim több mint két évet élt Londonban és taxizott. Szerinte jobb a jobbos közlekedés, neki jobban rááll az agya :-)
Satti2008-01-06 20:56:23 // 58758
Először biztosan fura lenne, de minden megszokható. Én kíváncsi vagyok rá:-)
Seriff2008-01-06 20:54:53 // 58757
A váltás a legszarabb:)) Amikor jobbkormányost vezettem folyton az ajtókárpitot csapkodtam amikor váltani akartam. A forgalom ahhoz képest nem vészes:))
Kau2008-01-06 20:53:15 // 58756
Nem tudom, meg tudnánk-e szokni, hogy minden ellentétesen van. A bal kézzel váltásról nem is szólva.
Seriff2008-01-06 20:49:18 // 58755
Tudom, de nekem elég lesz fizetni a havi 400font lakásbérletet :-/
Seriff2008-01-06 20:47:31 // 58754
Thx:)

MIFI2008-01-06 20:42:05 // 58753
Nekem se volt nagy gondom az utóval csak a hajtókaros téma:(
Azon kívül lmm meg most lambda és termo.....
Satti2008-01-06 20:40:42 // 58752
Úgy tudom, SzájmonQV is az Alfával ment oda-vissza Angliába.
Kau2008-01-06 20:39:42 // 58751
Pedig én nem is 2-3000-nél váltok. Nálam megvan a természetes kopás :)
Seriff2008-01-06 20:37:14 // 58750
Ez így van rendjén szerintem- ez nem nagy alkatrész-igény, nem?
Seriff2008-01-06 20:36:30 // 58749
Gondoltam rá:)) 2000km...
Satti2008-01-06 20:34:17 // 58748
Az nem jó, még véletlenűl a rossz oldalon menne:-))
Ferko2008-01-06 20:34:14 // 58747
Grat hozzá :-)
Kau2008-01-06 20:33:23 // 58746
Vidd ki a kocsit is ;)
147Smz2008-01-06 20:33:05 // 58745
Örülök és vigyázok is rá:-)
Kau2008-01-06 20:32:27 // 58744
Mármint az NGK gyertyákat. Akinek Championship vagy más márka van, annak 40 ezrenként.
A termosztátot én most cseréltem először. 7 év - 135 ezer km.
Vez mód csere 80-nál volt + 125 környékén javító szett.
Lambdából 100 ezezerig az eredeti volt. Utána kapott egy másik Boscht, ami kb 14 hónapot bírt. Most nyár óta NGK van benne.
Seriff2008-01-06 20:28:08 // 58743
Bennem is felmerült... pláne, hogy úgy hallottam nagyon olcsók:D
MIFI2008-01-06 20:27:22 // 58742
Most áll itt az udvatban egy jobb kor 156 törötten.....
dfg (Tanárúr)2008-01-06 20:26:07 // 58741
jobbkormányos alfa hmmmm
Seriff2008-01-06 20:17:43 // 58740
Angliába, ösztöndíjjal...
Ferko2008-01-06 20:17:03 // 58739
Na igen. LMM csere nekem is volt.
Fél év? Az jó sok. Hova mész?
Seriff2008-01-06 20:13:46 // 58738
És eddig vezmóddal és LMMel sem...
Persze ami késik...
Vezmód kezd hangoskodni- mondjuk az is kész csoda, hogy eddig nem kérte cseréjét.

Mindegy, a lényeg, hogy baromira sajnálom itthagyni szegényt fél évre:((
Megkértem apámat, néha járassa meg. Mielőtt elutazom, veszek bele olajat, olajszűrőt, majd megkérem cserélje ki... Sőt azt hiszem ideje lenne egy vezérműszíjszett-vízpumpa kombó is megelőző jelleggel.
Ferko2008-01-06 20:12:36 // 58737
Ooúúooo jeeeee, csak 3-as városban! :-DDDD
dfg (Tanárúr)2008-01-06 20:09:49 // 58736
naná Ferko
Ferko2008-01-06 20:08:34 // 58735
De jó neked, hogy a lambdával nem volt semmi gond.
Átok79146TD2008-01-06 20:01:59 // 58734
nekem 12000 alatt bő 4 hónap...45000 ft....:))
sztem nem sok...
olaj, szűrők cseréje, első fékbeteét,hátsó kerékcsapágy...:))
Seriff2008-01-06 20:01:12 // 58733
Gyertyát 100ezrenként kell cserélni. Vezérműszíjat, görgőt stb. mondjuk 80ezrenként.
Termosztát- na az tényleg fos:S
Lambdával nekem 4,5 év és közel 60ezer km alatt nem volt gondom, koppkopp...
Egyébként vicces, hogy az első évben 27ezret tettem bele, azóta az elmúlt 3 és félben összesen alig többet...
Ferko2008-01-06 19:59:57 // 58732
Igen, ez azért sokat számít!:-))
Seriff2008-01-06 19:58:44 // 58731
No, ha meg ilyen tényleg létezik, akkor Somez cartárs örülj neki, ápold, és ha vezmódért sír (kerreg) ad meg Neki. Ámen
Satti2008-01-06 19:56:44 // 58730
Mondjuk, biztosan számít, hogy 65 ezerrel vettem, és 84 ezerrel adtam el, az is nagy szerencsém volt vele, hogy mielőtt vettem, akkor volt kőzvetlenűl megcsinálva a teljes vezérléscsere, neg a teljes fékek cseréje, kb. 100 ezer volt akkor rákőltve.
Ferko2008-01-06 19:55:23 // 58729
Hidd el, én nagyon vigyázok rá, és kímélem is rendesen. Nem taposom ki a belét.
De nehogymár két lambdaszonda, egy termosztát, vezműszíj, görgők, vízpumpa, gyertyák azért baszódjanak el, mert nem kímélem az atómat.
Ricoe1562008-01-06 19:54:17 // 58728
4év alatt:
Hibalista:
-gyertyacsere
-trapézcsere
-felső fékmunkahenger
-fékpofa hátul csere
-bal hátsó kerékcsapágy csere
-izzók
-olajleeresztő tőcsavar csere+perselyezés
-b1 ajtópánt hegesztés
-fékcső csere
-beesett a kuplung; kinyomócsapágy összetört,cseréltek még többek között:nyelestengelyszimmering,féltengelyszimmering,kipuftartó,kupplung alsó fékmunkahenger,váltóolaj,főtengelyszimmering,kipuftömítés
Termosztát csere,klíma és pillangószelep tisztítás,pollenszűrőcsere
fékek tárcsával elöl csere
hátsó telok csere
hátsó lengőkar jav
Hirtelen ennyi....
De szeretem :))))
Ferko2008-01-06 19:53:25 // 58727
Mázlis. Nekem ennél sokkal több volt egy év alatt. :-(
Satti2008-01-06 19:52:57 // 58726
Ez már volt párszor, lehet, te még nem tudod, de abban tényleg annyi van, a nyáron én néztem meg elsőnek Somez kérésére, mivel itt volt Szegeden, akkor volt benne 39 ezer, és abban annyi van, itthoni első, nagyon precíz tulajtól van.
Seriff2008-01-06 19:50:40 // 58725
Annak aki nem vigyáz az autójára, biztos...
Seriff2008-01-06 19:49:54 // 58724
Arra céloztam, hogy a vezmód "kopását" sem tudod befolyásolni.

Illetve azt a tanácsomat, hogy használd lehetőleg hosszú utakra, közlekedj keveset városban, és ne indítsd be a kocsit 5-10km-es utakra, nem tudod nyilván megfogadni...

44ezer km???
Satti2008-01-06 19:48:29 // 58722
Nekem annak idején a 146-ban bő másfél év, és 20 ezer km alatt, csak az önindítót és a kuplungmunkahengert kellett javíttatnom, abba is csak javítószett kellett, de össz nem volt több a kettő 15 ezer ft.-nál, meg volt egy olajcserém, de csak ennyi.
147Smz2008-01-06 19:48:07 // 58721
Na azért álljunk meg egy szóra!
Először is az a 35 ezer sokak szerint nem annyi, mert görgők, szíjak, vízpumpa a felhozatal, amit itt hallottam + munkadíj :-)
Másodszor most 44 ezer van a kocsiban, tehát az az 50-60 ezer nincs már messze :)
Harmadszor, a szélvédő nem egy aktívan működő alkatrész, nem tudod befolyásolni a kopását. Maximum nem állítod fejre a kocsit, az üveg felületek vékonyodásától meg nem kell tartanod :DD
Ferko2008-01-06 19:45:35 // 58720
Dfgnek csak 5-ször vették le a szíjat!:-DDDDD
Ferko2008-01-06 19:44:24 // 58719
"50-60ezer kilométerenként szerintem belefér egy 35ezer Ft-os alkatrész..."

Hallod Seriff, ha csak ennyi baja lenne a vasnak, akkor én is lexarnám. De tudjuk nagyon jól, hogy elég sok alkatrész kimegy banna. :-(
Satti2008-01-06 19:43:12 // 58718
Tényleg?:-O Ezt még nem hallottam, de mindig okosodik az ember, ha meg lehet normálisan oldani, akkor jó.
Seriff2008-01-06 19:42:58 // 58717
50-60ezer kilométerenként szerintem belefér egy 35ezer Ft-os alkatrész...

Kérdésed bennem olyan gondolatot vet fel, mintha azt kérdenéd: hogyan kíméljem a szélvédőmet? :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak