Fórum >> Típusok >> 145-146

Szunyi2007-09-12 10:46:46 // 46918
Sikerült betesztelnem a kicsikét autópályán és nem gyengén meglepődtem!!! 170-nél még olyat húzott, hogy csak lapultam az ülésekbe, majd a 210-nél állt meg! Ne feledjük csak 1,4-es. Ja és semmi beteges hangja nem volt. Szerintem még tetszett is NEKI!!! :-D
Ferko2007-09-12 09:39:41 // 46917
Újabb infó. Most hívott Dfg Cartársunk. Megkérdezte, hogy mennyiért tudnák legyártani a kartervédőt? Az ár 9-10 ezer forint, és a cucc horgonyzott acélból készülne. Ha elég sokan vagyunk, akkor még lehet, hogy kedvezményt is kapunk az anyagból. Lehet még jelentkezni.

Nagyon fontos még! Tényleg meg kellene nézni az 1.4 TS-ek alját, hogy ugyanolyan-e vagy sem, mint az 1.6 vagy 2.0? Valaki nem tudná megnézni élőben egy-egy autón? Nem tom, hogy itt debrecenben van-e valakinek 1.4-ese? Nekem van aknám, így meg tudnánk nézni.


Figyelem-figyelm! :-)))
Cartervédő projekt öszefoglaló rovatunk követkeik. :-))
Tehát a dolog úgy néz ki, hogy nem üvegszálból, hanem acélból készül majd a cucc (de ha valaki ragaszkodna az üvegszálhoz, akkor szerintem azt is meg tudjuk oldani). Koz Cartárs jóvoltából már a mintadarab ott is van Dfg kollégánál, aki ár napon belül árajánlatot is kér rá. Szóval nem kell összedobni a pénzt a seriffesre. Ami még fontos információ, hogy nem lyukacsos a lemez. Dfg szerint nem lesz gond a hűtéssel. De azért mindenki ennek tudatában szálljon be a bizniszbe. :-)
A TS motoros autóknak az alja ugyanolyan, így ott nincs gond. Mifi146 Cartárssal megnéztük az autóink alját, és egyforma volt teljesen. Az övé 97-es TI, az enyém 2000-es 1.6 TS. Ne hiszem, hogy mondjuk egy QV-nál vagy egy 1.4-esnél más lenne a helyzet; ugyanígy a 145/146 típusnál is, hiszen a két autó eleje tök ugyan az. A JTD-knél már sajnos más a helyzet - ott nem jó ez a védő, a boxikról meg lövésem nincs. Ennek utána kellene járni, nehogy valaki boxira gyártassa le potyára. Ha ott is más, akkor be kellene szerezni egy boxis védőt, és ugyanígy a JTD-kre. Szerintem nem megoldhatatlan; főleg ha valaki felajánlja a sajátját. :-)

Akik eddig jelentkeztek:

Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
Somez
Antenna
tomcsi146
Satan
Bazsi145
Satan


Amit még kérnék: aki jeletkezni akar, az ezt a hsz-t bemásolva írja a lista végére a nevét, mert - ahogy ezt Somez is jelezte - el fognak felejtődni nevek. Értelem szerűen, aki valamely oknál fogva meggondolta magát, az pedig a név törlésével copyzza a hszt-t. Köszi szépen! :-).
Ferko2007-09-12 09:09:13 // 46916
Ott van a küszöb! :-DDD
Ákimáki2007-09-12 09:06:38 // 46915
Ja, előtte két napig, aztán meg két hónapig, mert nem lesz miből. :-D
Ferko2007-09-12 09:02:52 // 46914
Előtte ne egyél két napig! :-DDDD
Ákimáki2007-09-12 08:59:24 // 46913
Na én is ettől a gatyacserétől félek. :-)
Ha egyszer a szervíz keze közé kerül a kocsi....
Ferko2007-09-12 08:53:13 // 46912
Jaja, így van. Jobb előbb túlesni a javításon, mert utána többel köti be az ember. Csk hát a pénz nálam is nagy úr. De tudom, ha tovább húznám a nagygenerált, akkor megnőne az esélye annak, hogy megszívom még jobban. Nekem most van benne 94500 km.
Ferko2007-09-12 08:51:22 // 46911
Akkor esedékes lesz a vezműszíj csere! Én jövő hónapban viszem. Vezműszíj, gyertya, vízpumpa; ezeket mind ki kell cserélni. Olajat most kapott, meg szűrőket is. ezen kívűl meg kell heggeszteni az olajtaknőt, fel kell szabályozni a tárcsákat, mert a kézifék nem fog semmit.
Ja, és gatyát is cserélnem kell majd az összeg láttán. :-)
Ákimáki2007-09-12 08:50:42 // 46910
Próba cseresznye. Én is úgy voltam vele, hogy egy tesztelést megér, aztán lehet hogy megúszom 1500-ból, amit több 10.000- ből kellene orvosolni.
Persze ezek a tényleges beavatkozás elodázását jelentik csak. Szerintem.
Tudod, ha valami rossz, akkor azt nem lehet ilyen "varázsszerrel" megoldani.
Ákimáki2007-09-12 08:48:03 // 46909
89000 körül mozgolódom óra szerint.
Aztán lehet ez akármennyi is.
Kérdés, hogy az előző gazdi korrekt volt-e, vagy meg akart vezetni és lehúzni.
:-)
Ferko2007-09-12 08:47:41 // 46908
Kiváncsi vagyok rá nagyon. A héten szerintem veszek is egy adaggal, oszt majd beletőtöm, ha tankolni kell! :-DDD
Ákimáki2007-09-12 08:46:42 // 46907
Persze ez nem azt jelenti, hogy a tisztító nem használ, csak annyit, hogy az én problémámon nem igazán segít.
Ferko2007-09-12 08:46:39 // 46906
Mennyi km van benne már?
Ferko2007-09-12 08:45:53 // 46905
Nem lehet, hogy 9862+1? 7 szökőév volt nem 6. SZerintem! :-)))
Ákimáki2007-09-12 08:43:52 // 46904
Hááát...
Megyeget, de nem az igazi.
Szerintem nekem is az lesz, ami sok más társunknak is. Egy kis diagnosztika, hibakód olvasgatás, szervíz, csere. (mármint alkatrész csere)
De amúgy annak ellenére, hogy gyengélkedik, az ótópályán mindenkinek félre kell állnia előle. :-)
Hát kb így vagyunk most egészségileg.
Kicsit gyűjtögetek, aztán irány a szervíz.
Ferko2007-09-12 08:41:48 // 46903
Na akkor kellene csapni egy jubileumi szülinapi bulejt! :-DD
Peti 1462007-09-12 08:37:01 // 46902
ha kiszámoljuk, akkor 9861+1 napos vagyok.

nem soká 10000 :S

az alfa meg lassan eléri a 150000 km-t
Peti 1462007-09-12 08:33:42 // 46901
így akkor 28 napos vagyok, ha pontosan értelmezlek :)))))
Ferko2007-09-12 08:33:25 // 46900
Hali!
Na, megy a vas? Használ az injektor tisztító? :-)
Ferko2007-09-12 08:32:38 // 46899
ja, az év kimaradt a 27 után! :-DD
Ferko2007-09-12 08:32:08 // 46898
Szia 27+1 napos kolléga! :-DDDD
Ákimáki2007-09-12 08:31:07 // 46897
Jó reggelt beléd is!
Na meg mindenkibe.
:-)
Peti 1462007-09-12 08:30:19 // 46896
szeva Ferko!
Ferko2007-09-12 08:21:08 // 46895
Jóóóóó reggelt Cartársak! :-DD
tom1642007-09-12 03:41:24 // 46894
Ja én is így jártam, de amikor a LMM volt a szar, akkor világított az injektor lámpa. Hazahúztuk a gépet, utána átjött Totti, lehúzta a csatit és működött az eszköz.
barogab2007-09-11 22:23:48 // 46893
Jó konstrukció,na de ezt szeretjük!A lámpa amúgy nem az erősségük!A refibe a csatlakozóra olyan műanyag szígetelést tettek ami megolvadt a hőtől és befolyt a csatiba!Persze,h nem érintkezett!
Ki kellett pucolni a műanyagot és működött!
gizmo1452007-09-11 21:56:43 // 46892
Egyik sem!
az idő vas foga.
A lámpát két csavar fogja, Ígen ám, de a két csavart gyárilag ragasztották a lámpához.
És persze nem a csavar szakadt ki a hátsó ajtóból.
barogab2007-09-11 21:52:43 // 46891
Na ezt hogy csináltad?Off-road volt?Vagy a menetszél kitépte?
;-)
gizmo1452007-09-11 21:29:59 // 46890
Autókázás után így értem haza:

Meglepődve tapasztaltam hogy nincs hátsó ködlámpám :-(
Visszamentem ugyanazon az útvonalon, és megtaláltam az út szélén.
Kis ragasztgatásás után:

Olyan lett mint (új) korában.
Egy két karcot leszámítva.
szasza(SW)2007-09-11 19:42:07 // 46889
Nem éri meg drága a kiálitás,a müveket meg csak akkor értékelik ,ha a müvész már feldobta a pacskert:(
Ferko2007-09-11 19:29:24 // 46888
Király mi? :-DD
Gondoltam, hogy csinálok egy kiállítást belőle! .-DDDD
szasza(SW)2007-09-11 16:31:49 // 46887
Ez egy sárga fekete bosch bizbentyű volt érintö képernyös.
Kau2007-09-11 16:29:22 // 46886
Ez géptől függ. Láttam már olyat, ahol számok mutatták a lambda működését. 0-800 között kellett mozognia a számnak, ha jól emlékszem.
Olyat is láttam, ahol egy csík volt és egy apró csúszka mászkált a minimum és maximum érték között.
szasza(SW)2007-09-11 16:27:10 // 46885
Klasz rajz:))
Így van!!
Ferko2007-09-11 16:26:24 // 46884
Hali!
Úgy érted, hogy ez még jó?



De ez már nem?
szasza(SW)2007-09-11 16:15:13 // 46883
Nekem a jeladót egyböl mutatta hibának, az injektor lámpa is világitott.Kiütötük a hibakodot és egy perc mulva ott volt megint.Most,hogy cserélték injektor lámpa nem ég és a hibakod se jön vissza.
szasza(SW)2007-09-11 16:10:38 // 46882
Sziasztok!
A szondánál egy grafikont mutat a kiolvasó,akkor kell adni egy gázfröcsöt és a jel görbéböl lehet látni,hogy rossze.Ha lassan követik a hulámok hosszan egymást akkor már nem az igazi a lambda.
Kau2007-09-11 13:16:35 // 46881
Na igen. Az autónak egy jobb oldala van. De ha szemből nézzük... :)))
Ferko2007-09-11 13:12:28 // 46880
Aham értem. Köcc a zinfót! :-))))))
Ferko2007-09-11 13:11:30 // 46879
Csak az volt a gond, hogy amikor a szonda rossz volt, akkor sem jelzett ki semmi hibát. Ebből gondoltam, hogy esetleg nem jó elektronikai csomagot választottunk.
András bácsi2007-09-11 13:10:19 // 46878
A szemből balos a motoré, a jobbos az ABS-é.
Kau2007-09-11 13:09:37 // 46877
Így van. Onnan tudjátok kiolvasni.
A középkonzolnál meg a lufik hibakódját lehet kiütni. Általában ezek a legsűrűbb esetek.
GabCsi2007-09-11 13:04:39 // 46876
Nah, elhuzva, és most várunk....
Ferko2007-09-11 13:03:40 // 46875
Ha szemből nézzük a motorteret, akkor a bal felső sarokban van, az ablak alatt. De a múltkor a másik oldalra is odakötötte, és nem nagyon boldogultunk.
GabCsi2007-09-11 12:16:26 // 46874
Félre ne értsd, nem akarok minden áron ellentmondani neked, vagy nem hallgatni rád, csak nem szeretném azt hogy megbolygatom, és mikor szerelőhöz kerül ne produkálja a hibát. Utána meg megint megszop@t valahol.
Amugy el lesz huzva, 2km , majd Oszi megoldja.
Kau2007-09-11 12:10:09 // 46873
Nem a motorháztető jobb felső sarkára köti? (Ablak alatt)
Kau2007-09-11 12:07:55 // 46872
És trélerrel mész oda vagy elhúzatod?
Egyébként amit mondtam az olyan. Odamész, lehúzod. Ha beindul, akkor mégiscsak LMM, ha nem, akkor visszadugod és ugyanott vagy, mint 5 perccel azelőtt. Hibakódot nem tárol. Ettől még lehet 1000 más hiba is. Ez csak egy lehetőség lett volna...
Ferko2007-09-11 12:07:31 // 46871
Köszi az infót! Kipróbálom én is.
A benzimmutató mióta megvettem hülyéskedik. Eleinte zavart, meg ba voltam sózva, hogy csak meg kellene csináltatni. Aztán letettem róla, mert:
- nem is olyan fontos, úgyse centizem ki;
- van/volt mire költeni az autón, ami sokkal fontosabb. :-))
MAjds írd meg a tapasztalataidat légyszi, hogy kevesebb benya fogyott-e a csodaszer hatására! :-))
Ferko2007-09-11 12:03:46 // 46870
Ezért lenne jó azt tudni, hogy az elektronikának mi a pontos neve? Amikor a haver ráköti a műszerra a vasat, akkor a kiválaszottotípusnál kétfajta elektronikai csomag közül lehet választani. Ráadásul az autónak van agy három csatlakozási pontja.
Ákimáki2007-09-11 11:50:07 // 46869
Neked is vándorlós benzinszintjelződ van? .-)
A tisztítót unix-nál vettem 1490 ft-ért. Wynn's injector cleaner a pontos neve.
Tankolás előtt betöltöd a tankba, min 3/4-ig tankolsz és elvileg ezt követően kezdi el áldásos tevékenységét.
Elvileg stabil alapjárat, kevesebb fogyi, no megtorpanás. Ha minden igaz.
Én azért próbáltam ki, mert rakoncátlankodik a masina, reggel kicsit rángat, nem pörög fel és nincs erő olyankor benne. Most várom, hogy javuljon a helyzet, de lehet, hogy szervíz lesz belőle. :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak