Kau2007-09-12 15:19:38 // 46966
Egyszer ment erről vita a szakik között. A nagyobb kerék a gyorsulásban számít negatív hatással nem a végsebességnél nem? Én úgy tudom nagyobb kerékkel a végsebesség is nagyobb lehet.
koz2007-09-12 15:13:52 // 46965
Tyű! Mi lesz jövőre?
Amúgy a chiptuningot hol csináltattad?
Amúgy a chiptuningot hol csináltattad?
Ferko2007-09-12 14:57:11 // 46964
Ja, és persze az indítócsapágy is kezd kerregni indításnál. Hallatszik egy rövid karcoló jellegű hang, amikor beindul a motor.
Ferko2007-09-12 14:52:57 // 46963
Na a csapágykat nem tom, hogy veolt-e cserélve valaha. Mennyit bírnak szerined?
WarbiRunner (Gyuri)2007-09-12 14:51:04 // 46962
A nagyobb kerék is számít, lejjebb vehet a végsebességeden, olyan, mintha egy picivel hosszabb váltód lenne, nem bírja úgy a motor a végét. Mellesleg lefelé is csal. Ezen túl max. teljesítményben amúgy is eltérnek ugyanazon gyártó azonos típusú motorjai. Egyik így sikerült, másik úgy.
És erre jön még a 100e km története. Kompresszió, csapágyak,kipufogó rendszer(!), lambda szonda, légtömegmérő, gyertyák, vezérlésmódosító, de még egy gyengélkedő akksi is visszább foghat a lovakon.
És erre jön még a 100e km története. Kompresszió, csapágyak,kipufogó rendszer(!), lambda szonda, légtömegmérő, gyertyák, vezérlésmódosító, de még egy gyengélkedő akksi is visszább foghat a lovakon.
Ferko2007-09-12 14:44:26 // 46961
Az biztos. Kimeríthetetlen a tárház. :-)) Én is mindig elmélázom rajta, hogy ha nyernék egy rakat pénzt, akkor mennyi mindent tudnék csinálni az autón. Már kinéztem a www.cuoresportivo.ch oldalon egy nagyon szép spoiler csmagot. Szerintem belekerülne vagy 300 ezerbe. De lehet, hogy keveset mondok.
Íme szemből , oldalról, hátulról :-)
Íme szemből , oldalról, hátulról :-)
Kau2007-09-12 14:35:23 // 46960
Hát igen, ez érdekes. Ha milliomos volnék is mindig tudnék kitalálni új dolgokat, hogy miket költsek az autóra :))
Ha nem tuning, akkor műszaki állapot, ha egyik sem, akkor optikai oldal.
A lista végtelen... :)
Ha nem tuning, akkor műszaki állapot, ha egyik sem, akkor optikai oldal.
A lista végtelen... :)
Ferko2007-09-12 14:30:13 // 46959
Az pedig nagy úr sajnos! :(
Az asszonypajtás szokott annak különösen örülni, amikor költeni kell rá. :-) AZ ő puntójának még egy laszakadt kipufogón és egy tönkrement gyújtáskáblen kívül semmi baja nem volt még. Azt hitte, hogy az Alfánál is így lesz majd. :-))
Az asszonypajtás szokott annak különösen örülni, amikor költeni kell rá. :-) AZ ő puntójának még egy laszakadt kipufogón és egy tönkrement gyújtáskáblen kívül semmi baja nem volt még. Azt hitte, hogy az Alfánál is így lesz majd. :-))
Kau2007-09-12 14:21:12 // 46958
Ez jó kérdés. Elvileg amiket írtál, azok nem teljesítménynövelő beavatkozások. Persze pl. egy rossz gyertya szett után, kicsit jobb lesz az újjal, de nem számottevő. Én előtte sem értettem, hogy az enyém miért ment egy kicsit jobban az 1.6-osok többségénél. Mióta meg ráálltam a teljesítménynövelésre, azóta a végsebességgel nem foglalkoztam csak a gyorsulással.
És remélem jövőre már egy Ti vagy Qv sem izzaszt meg ;) Minden csak pénz kérdése...
És remélem jövőre már egy Ti vagy Qv sem izzaszt meg ;) Minden csak pénz kérdése...
Ferko2007-09-12 14:15:06 // 46957
Aham. Értem. :-)
Köszi az infót! :-)
Szerintem én is cserélni fogok lengéscsillaptót, mert nekem sem régen csinálja ezt. Most kezdte el vagy két hónapja.
Köszi az infót! :-)
Szerintem én is cserélni fogok lengéscsillaptót, mert nekem sem régen csinálja ezt. Most kezdte el vagy két hónapja.
Szunyi2007-09-12 14:12:32 // 46956
Szerintem a hétvégén majd csinálok képet és elküldöm! Amúgy elég közel van a műanyaghoz a gumi, de nem ér bele. Hátol meg teljesen vatta új lengéscsillapítok vannak, így megterhelve sem koppan.
Ferko2007-09-12 14:04:38 // 46955
Még nem voltam beregelve, amikor először láttam. Gondoltam is magamban, hogy hogy a pecsába lehet ez? Az enyém meg még a 200-ig sem ment el. :-))
Szerinted a nagygenerál után (vezműszíj, gyertya, vazpumpa, lengéscsillapító csere) után elképzelhető, hogy jobban fog menni az autó; mármint végsebesség területén értem. Mennyire van rá hatással? :-)
Szerinted a nagygenerál után (vezműszíj, gyertya, vazpumpa, lengéscsillapító csere) után elképzelhető, hogy jobban fog menni az autó; mármint végsebesség területén értem. Mennyire van rá hatással? :-)
Kau2007-09-12 14:00:26 // 46954
Ferko2007-09-12 13:39:33 // 46953
Ha nagyobb a méret, akkor lefelé csal az óra. Vagyis akkor sokkal többel mentél, mint 210. :-)))
Kérdés: Neked nem ér bele a kerékjáríti ívbe a hátsó kerék huppanónál, ha kicsit jobban meg van terhelve a kocsi? Azért kérdem, mert nekem már a 195/60R15-ös méretnél is beleér néha. Ha neked viszont nem ér bele, akkor fölösleges gumit cserélnem; akkor lengéscsillapító kell bele. Nem tudnál csinálni egy képet és fellökni ide a hátsó részről, hogy lássam mennyire van közel a kerék a sárvédőhöz? :-))
Kérdés: Neked nem ér bele a kerékjáríti ívbe a hátsó kerék huppanónál, ha kicsit jobban meg van terhelve a kocsi? Azért kérdem, mert nekem már a 195/60R15-ös méretnél is beleér néha. Ha neked viszont nem ér bele, akkor fölösleges gumit cserélnem; akkor lengéscsillapító kell bele. Nem tudnál csinálni egy képet és fellökni ide a hátsó részről, hogy lássam mennyire van közel a kerék a sárvédőhöz? :-))
Ferko2007-09-12 13:31:21 // 46952
Igen, a gumi méret az nagyon fontos.
Kau adatlapján láttam egy fényképet még anno, ott 215-öt mutatott az óra. Aztán írta, hogy neki 50-es gumi van, aminek hatására pont hogy többet mutat az óra.
Kau adatlapján láttam egy fényképet még anno, ott 215-öt mutatott az óra. Aztán írta, hogy neki 50-es gumi van, aminek hatására pont hogy többet mutat az óra.
Ferko2007-09-12 13:28:58 // 46951
Nem is rád értette a Ferrarit! :-DDD
Ferko2007-09-12 13:28:02 // 46950
....vannak itt olyan 1,6-os gépek, amik ferrarikat aláznak, na nyílván ott már a képzelőerő dominál.....
Pffff.... :-DDDDDDDDD
Pffff.... :-DDDDDDDDD
Ricoe1562007-09-12 13:04:36 // 46949
Köszi....Na lassan jön a tél....nézem a hirdetéseket.....hátha bejön a tuti üzlet:)))
beeep1462007-09-12 12:55:41 // 46948
Hogy lejjebb kerül-e az alja, nem tudom.. Sose figyeltem még ebból a szempontból.. :-))) Nem szokott beleérni sehova, de ehhez az kellett, hogy héháy paraméter jó legyen.. Pl. az ET szám 38, a felni 7.5 széles.. Az ezeknél kisebb ET szám, vagy a szélesebb felni már okozhat gondot..
Ricoe1562007-09-12 12:47:01 // 46947
Nem került lejjebb az alja? illetve ha hátulra beülnek nem ér bele sehova?A rázos uton mindig lassan megyek....
beeep1462007-09-12 12:42:25 // 46946
Üdv!! Mivel az én 146-om sportcsomagos így a gyári méretem 195/55R15. Ehhez képest tudok csak véleményt formálni..
A 16"-os előnyei nálam:
- kinézet
- kanyarban jobb az úttartás
- pályán meg úgy általában stabilabbnak érzem
hátrányai:
- vigyázni kell rá mert a /45 nem egy ballonos gumiméret..
- keresztbordák nagyon megvezetik
- rossz úton ráz mint az istennyila.. :-))
A 16"-os előnyei nálam:
- kinézet
- kanyarban jobb az úttartás
- pályán meg úgy általában stabilabbnak érzem
hátrányai:
- vigyázni kell rá mert a /45 nem egy ballonos gumiméret..
- keresztbordák nagyon megvezetik
- rossz úton ráz mint az istennyila.. :-))
Ricoe1562007-09-12 12:36:22 // 46945
Ha jól értem 205/45R16-os keréked van...januárban akarok venni kerekeket...16osban gondolkodtam....Mondanál rola néhány szót,mennyivel változik meg a kocsi kezelése 185/60/r14 után?Lejjebb kerül az autó?Mert akkor rögtön felirom magam a karterrvédőslistára:)))
Előreis THX!
Előreis THX!
Szunyi2007-09-12 12:29:59 // 46944
Erről van szó! Köszike!!! :-)
beeep1462007-09-12 12:28:34 // 46943
A fotózás nekem is csak a kollégáknak kellett, akkor év elején vettem a 146-ot, és végig fikáztak, hogy mekkora kamu a gyári megadott 195 km/h végseb.. Na után csak kamilláztak.. :-)))
dfg (Tanárúr)2007-09-12 12:25:34 // 46942
én sem tudom mi a vége. sztem, pont elég tudni, hogy a tartós 180-at nem bánja. na azért már mentem vele 220-at. de csak magamnak mentem, nem fotózgattam.
beeep1462007-09-12 12:22:18 // 46941
Azt még nekem sem volt szívem kipróbálni, hogy GPS szerint mennyi a vége... :-))) 1.6 TS megfutja a 200-at, nekem ennyi elég... :-)
beeep1462007-09-12 12:19:59 // 46940
Az remek lesz! :-)
dfg (Tanárúr)2007-09-12 12:18:57 // 46939
nekem is olyan méret van fenn. :) sztem ez teljesen reális.
beeep1462007-09-12 12:16:55 // 46938
2005-ös Egomi taliról hazafelé az M3-on hazafelé volt óra szerint 210 felett picivel, talán 215.., 2 személlyel... Erről van is fényképes bizonyíték.. Ez kb. 203-205 lehet a valóságban. Ezt onnan gondolom, hogy a Nyíregyházán az új pályaszakasz átadása előtt volt egy GPS-es teszt.. Amikor a GPS 200 km/h-t mutatott, óra szerint kb. 207 km/h volt a mutató állása. 205/45R16-os kerékkel ami a gyári váltója, 1 személlyel...
dfg (Tanárúr)2007-09-12 12:14:49 // 46937
hozzáteszem nekem az 1.5 ikerkarbis (solex 40) sprint ment 200-at, ezért is furcsálom. meg tisy cartárs 1.4 boxi 33-asa megy 2 kilót.
dfg (Tanárúr)2007-09-12 12:13:08 // 46936
éljen. megyek veszek egy boxit!
Ákimáki2007-09-12 12:01:49 // 46935
Szerintem higgyünk Szunyi kollegának!
Nekem nem okoz lelki törést, ha ő ennyivel repeszt az 1.4-el! :-)
Ide vehetünk lejtőt, hátszelet, gumiméretet, óracsalást, bármit. De Ő ennyivel ment és kész.
Hajrá Szunyi!
Nekem nem okoz lelki törést, ha ő ennyivel repeszt az 1.4-el! :-)
Ide vehetünk lejtőt, hátszelet, gumiméretet, óracsalást, bármit. De Ő ennyivel ment és kész.
Hajrá Szunyi!
Szunyi2007-09-12 11:57:41 // 46934
Pedig a mutató ennyit nyomott! Hogy most ennyit csalna? Az passz!
Szunyi2007-09-12 11:56:35 // 46933
Nekem 195/65 R15 Nincs kizárva, hogy ez miatt csal egy picit.
dfg (Tanárúr)2007-09-12 11:55:42 // 46932
Ne haragudj, de a 210 még a ts-nek is sok, nemhogy a boxinak.
Balage2007-09-12 11:55:15 // 46931
Persze, ez lehetséges. Nálam a gyári méret van fent, 195/55 R15.
dfg (Tanárúr)2007-09-12 11:54:06 // 46930
szerintem reális is az 1.6-nak a 200-210, a kicsinek meg 190-200. de a gumiméret baromira el tudja vinni az órát. ferkónak pl sokkal nagyobb átmérőjű gumijai vannak, ergó az órája lefelé csal.
Szunyi2007-09-12 11:47:23 // 46929
De nem láttam lejtőt sem!
Szunyi2007-09-12 11:46:50 // 46928
Sport kipufogó rendszer, légszűrő ill. futómű. Ez valamit azért csak dobott rajrta. Ja és ferrariról szó sem volt.
Balage2007-09-12 11:43:14 // 46927
Én már mentem a sajátommal óra szerint 200 fölött. :-)
dfg (Tanárúr)2007-09-12 11:42:57 // 46926
Nem kell magijedni, természetesen az 1.4 nem megy 210-et. vagy a lejtő, vagy a műszer, vagy bármi más miatt lehet az eltérés. A kolléga csak annyit mond, hogy a mutató 210-ig kúszott fel. egyébbként mindenki 1.4-et venne, és eladná a ti-t, qv-t.
A végsebesség rovatban nagyon sokat volt szó erről a témáról, Georges, Tacry, stb. vannak itt olyan 1,6-os gépek, amik ferrarikat aláznak, na nyílván ott már a képzelőerő dominál.
A végsebesség rovatban nagyon sokat volt szó erről a témáról, Georges, Tacry, stb. vannak itt olyan 1,6-os gépek, amik ferrarikat aláznak, na nyílván ott már a képzelőerő dominál.
GabCsi2007-09-12 11:38:57 // 46925
Kész a vas, ülés alatti üzemanyagelzáró, csatija lelazult és leesett .....
dfg (Tanárúr)2007-09-12 11:38:39 // 46924
2 mm-es tüzihorganyzott lemezből lesz.
Ferko2007-09-12 11:28:08 // 46923
Bazz, nekem az 1.6 TS nem megy annyit. Eddig a rekord mutató szerint 190, erre rájön a csalás a nagyobb gumi miatt, így az érték valahol 197-200 között van.
Ferko2007-09-12 11:27:08 // 46922
Nekem is tiszta sor! :-)
beeep1462007-09-12 11:05:16 // 46921
"...Amit még elmondanék, hogy mi nem kartevédőt gyártunk nektek, hanem Koz cartárs kartervédőjének a pontos másolatát. ez azt jelenti, hogy nem vállalunk felelőséget a termékre..."
Sima ügy. Legalábbis részemről. Saját felelősségemre veszem meg és ha gáz van így jártam... Bár annyit biztosan véd majd mint a seriff-es.. Milyen vastag lemezből csináljátok?
Sima ügy. Legalábbis részemről. Saját felelősségemre veszem meg és ha gáz van így jártam... Bár annyit biztosan véd majd mint a seriff-es.. Milyen vastag lemezből csináljátok?
dfg (Tanárúr)2007-09-12 10:56:54 // 46920
sziasztok
beszéltem Sztanik cartárssal, és megegyeztünk, hogy az összes 145-146 TS autó alulról megegyezik. a fotók alapján az övé olyan, mint a képen az 1.8-1.6. ezt támasztja alá, hogy a seriff-nél is csak azt kérdezik, hogy ts, boxer, diesel-e az autó.
Amit még elmondanék, hogy mi nem kartevédőt gyártunk nektek, hanem Koz cartárs kartervédőjének a pontos másolatát. ez azt jelenti, hogy nem vállalunk felelőséget a termékre.
beszéltem Sztanik cartárssal, és megegyeztünk, hogy az összes 145-146 TS autó alulról megegyezik. a fotók alapján az övé olyan, mint a képen az 1.8-1.6. ezt támasztja alá, hogy a seriff-nél is csak azt kérdezik, hogy ts, boxer, diesel-e az autó.
Amit még elmondanék, hogy mi nem kartevédőt gyártunk nektek, hanem Koz cartárs kartervédőjének a pontos másolatát. ez azt jelenti, hogy nem vállalunk felelőséget a termékre.
beeep1462007-09-12 10:50:15 // 46919
Nekem OK!! :-)))
Szunyi2007-09-12 10:46:46 // 46918
Sikerült betesztelnem a kicsikét autópályán és nem gyengén meglepődtem!!! 170-nél még olyat húzott, hogy csak lapultam az ülésekbe, majd a 210-nél állt meg! Ne feledjük csak 1,4-es. Ja és semmi beteges hangja nem volt. Szerintem még tetszett is NEKI!!! :-D
Ferko2007-09-12 09:39:41 // 46917
Újabb infó. Most hívott Dfg Cartársunk. Megkérdezte, hogy mennyiért tudnák legyártani a kartervédőt? Az ár 9-10 ezer forint, és a cucc horgonyzott acélból készülne. Ha elég sokan vagyunk, akkor még lehet, hogy kedvezményt is kapunk az anyagból. Lehet még jelentkezni.
Nagyon fontos még! Tényleg meg kellene nézni az 1.4 TS-ek alját, hogy ugyanolyan-e vagy sem, mint az 1.6 vagy 2.0? Valaki nem tudná megnézni élőben egy-egy autón? Nem tom, hogy itt debrecenben van-e valakinek 1.4-ese? Nekem van aknám, így meg tudnánk nézni.
Figyelem-figyelm! :-)))
Cartervédő projekt öszefoglaló rovatunk követkeik. :-))
Tehát a dolog úgy néz ki, hogy nem üvegszálból, hanem acélból készül majd a cucc (de ha valaki ragaszkodna az üvegszálhoz, akkor szerintem azt is meg tudjuk oldani). Koz Cartárs jóvoltából már a mintadarab ott is van Dfg kollégánál, aki ár napon belül árajánlatot is kér rá. Szóval nem kell összedobni a pénzt a seriffesre. Ami még fontos információ, hogy nem lyukacsos a lemez. Dfg szerint nem lesz gond a hűtéssel. De azért mindenki ennek tudatában szálljon be a bizniszbe. :-)
A TS motoros autóknak az alja ugyanolyan, így ott nincs gond. Mifi146 Cartárssal megnéztük az autóink alját, és egyforma volt teljesen. Az övé 97-es TI, az enyém 2000-es 1.6 TS. Ne hiszem, hogy mondjuk egy QV-nál vagy egy 1.4-esnél más lenne a helyzet; ugyanígy a 145/146 típusnál is, hiszen a két autó eleje tök ugyan az. A JTD-knél már sajnos más a helyzet - ott nem jó ez a védő, a boxikról meg lövésem nincs. Ennek utána kellene járni, nehogy valaki boxira gyártassa le potyára. Ha ott is más, akkor be kellene szerezni egy boxis védőt, és ugyanígy a JTD-kre. Szerintem nem megoldhatatlan; főleg ha valaki felajánlja a sajátját. :-)
Akik eddig jelentkeztek:
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
Somez
Antenna
tomcsi146
Satan
Bazsi145
Satan
Amit még kérnék: aki jeletkezni akar, az ezt a hsz-t bemásolva írja a lista végére a nevét, mert - ahogy ezt Somez is jelezte - el fognak felejtődni nevek. Értelem szerűen, aki valamely oknál fogva meggondolta magát, az pedig a név törlésével copyzza a hszt-t. Köszi szépen! :-).
Nagyon fontos még! Tényleg meg kellene nézni az 1.4 TS-ek alját, hogy ugyanolyan-e vagy sem, mint az 1.6 vagy 2.0? Valaki nem tudná megnézni élőben egy-egy autón? Nem tom, hogy itt debrecenben van-e valakinek 1.4-ese? Nekem van aknám, így meg tudnánk nézni.
Figyelem-figyelm! :-)))
Cartervédő projekt öszefoglaló rovatunk követkeik. :-))
Tehát a dolog úgy néz ki, hogy nem üvegszálból, hanem acélból készül majd a cucc (de ha valaki ragaszkodna az üvegszálhoz, akkor szerintem azt is meg tudjuk oldani). Koz Cartárs jóvoltából már a mintadarab ott is van Dfg kollégánál, aki ár napon belül árajánlatot is kér rá. Szóval nem kell összedobni a pénzt a seriffesre. Ami még fontos információ, hogy nem lyukacsos a lemez. Dfg szerint nem lesz gond a hűtéssel. De azért mindenki ennek tudatában szálljon be a bizniszbe. :-)
A TS motoros autóknak az alja ugyanolyan, így ott nincs gond. Mifi146 Cartárssal megnéztük az autóink alját, és egyforma volt teljesen. Az övé 97-es TI, az enyém 2000-es 1.6 TS. Ne hiszem, hogy mondjuk egy QV-nál vagy egy 1.4-esnél más lenne a helyzet; ugyanígy a 145/146 típusnál is, hiszen a két autó eleje tök ugyan az. A JTD-knél már sajnos más a helyzet - ott nem jó ez a védő, a boxikról meg lövésem nincs. Ennek utána kellene járni, nehogy valaki boxira gyártassa le potyára. Ha ott is más, akkor be kellene szerezni egy boxis védőt, és ugyanígy a JTD-kre. Szerintem nem megoldhatatlan; főleg ha valaki felajánlja a sajátját. :-)
Akik eddig jelentkeztek:
Szycsu
Ferko
Norbi145
beeep146
webelek
Mulder
Mifi146
Somez
Antenna
tomcsi146
Satan
Bazsi145
Satan
Amit még kérnék: aki jeletkezni akar, az ezt a hsz-t bemásolva írja a lista végére a nevét, mert - ahogy ezt Somez is jelezte - el fognak felejtődni nevek. Értelem szerűen, aki valamely oknál fogva meggondolta magát, az pedig a név törlésével copyzza a hszt-t. Köszi szépen! :-).
Online tag
2
Vendég2
606
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
- AlfaCity 2025 - július ...
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8