Fórum >> Típusok >> 145-146

Coyote2018-08-02 11:55:31 // 141026
Van biza 😁 én vettem magamnak egyet, aztán el is rakom szépen. Majd ha kész teljesen a paripa akkor megyen fel 🙂
Csavar nem volt hozzá, de majd csak megoldom valahogy. Vagy ha van valakinek akkor majd az megmondja higyan kell felrakni.
Shadin2018-08-02 11:44:51 // 141025
Jé van olyan? Nekem kellene :-) Csavarokat külön kell?
Coyote2018-08-02 10:37:57 // 141024
Sziasztok. Ha esetleg kellene valakinek 45-46-ra alsó motorvédő műanyag burkolat akkor szoljon. Esetleg ha össze többen is vagyunk akiknek kellhet akkor egyszerre kellene megrendelni. Kb 3-4 hetes a szállítási idő.

Ára: 13500 ft/db
marci912018-08-02 08:34:21 // 141023
Füleld ki, hogy az AC elindul-e mindig. Ha csak néha-néha, az akksi melletti dobozban érdemes kezdeni a kutakodást. Az AC reléje és biztosítékja ott van és van egy blogom arról, hogy abban a kis dobozban a relék csatlakozói milyen gyalázatos állapotban tudnak lenni ennyi idős korukra. Engem pont szerelőnél szivatott meg télen, hogy nem indult.
VV62018-08-02 08:29:04 // 141022
Bár olasz autóra nem jellemző, de szerintem lehetne motorvezérlő hiba is. Amikor valamelyik kis forrasztás megreped, aztán néha érintkezik, néha nem, okozhat ilyet. Vagy egy kis kondenzátor.
Esetleg ki lehetne szűrni egy kölcsön ECU cserével.
Kau2018-08-02 07:26:57 // 141021
Cseréld ki a biztosítékokat az akksi melletti dobozban. Lehet, hogy eloxidálódtak.
emmzolee2018-08-01 22:52:04 // 141020
Én is bizonytalan vagyok.
Mi lehet még? AC-t is cseréltem már.

Egyszer volt olyan, hogy nem indult, lehúztam a légmennyiség érzékelőt és beindult. Vissza dugtam megint nem indult. OOO mondom fasza, akkor meg is vagyunk.
Aztán amikor másnap nem indult, akkor egyből lehúztam, de akkor nem indult. Ezek szerint akkor nem ott van a hiba.

Jó lenne ha végre kiderülne mi ez.
Kazes☻2018-08-01 22:11:49 // 141019
Sajnos nem tudok arrafelé senkit. :(

Hibakódot olvastál?
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-01 21:55:38 // 141018
Simán lehet, hogy az a baja. viszont a képen főtengely jeladó van szerintem, ami másképp hülyéskedik. attól pont hogy menetközben áll le, és csak 20p múlva indul be, ha kihült a jeladó tekercs.
emmzolee2018-08-01 21:51:20 // 141017
Mondjuk egy jó levegő cső is jól jönne.
emmzolee2018-08-01 21:47:16 // 141016
Igen.
légmennyiség
Hőmérséklet jeladók
trafósor
gyertya csere
kompresszió mérés 15,3 szerintem jó szerintetek?
Automata alapjárat szabályzó megvolt.
Ezek a múlt hétvégén.
Akkor indult meg minden ok volt. Mára kampó.

Tudtok egy bontót vagy valakit aki bont Dél-Pesten vagy Monor felé?

Azért szeretném kipróbálni bontottal, mert már nem vagyok biztos semmiben. Akkor legalább ne kerüljön ez is sokba.
Kazes☻2018-08-01 21:29:36 // 141015
Különben a többin végigmentél... gyertya, trafó stb.?! :)
Kazes☻2018-08-01 21:28:33 // 141014
Simán lehet, hogy ez lesz a baja... szvsz vegyél újat, ki tudja a bontottal mi van, mennyi km és meddig bírja.
emmzolee2018-08-01 21:19:01 // 141013


Hello.
Arra saccolok, hogy nem jó a kocsimban a főtengely felső holtponti jeladó. A hibajelenség az, ha beindul akkor megy nincs semmi baj, ha leállítom és úgy hagyom kb 20 percre vagy több mondjuk, akkor csak köszörülök és nem indul. Hidegen se mindig indul. Sőt inkább nem indul. Volt, hogy félóra köszörülés után beindul ... ... ...
Szerintem főtengely felső holtponti jeladója.
Szerintetek?

Valakitől gyorsan tudok egyet beszerezni itt Pest és Monor környékén?

Hétvégére szükség lesz a paripára.

Kössz előre is.
VKG699!!! (4x156+75)2018-08-01 19:54:49 // 141012
Ohh ugyan, ha rossz fele kormányzol, kumma mindegy a vdc. (Nem a szembesávba, hanem mondjuk az ellenkormányzást nem érzed vagy ilyesmi). A puntoval kb 80ig szedné össze a vdc, amit a 156 120nál kimozog, a 155 meg 110nél vidáman sodródik :)
Coyote2018-08-01 19:41:08 // 141011
Jo hogy Buksi görögbe van mert akkor ő csapott vilna le rá 😁
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-01 19:29:30 // 141010
Tehát akkor a vdc lehet hogy mégsem rossz dolog.. Elég jól leteszteltem havon a télen, többet tud mint amilyen bátor én voltam. Kiröhögte a próbálkozásaimat, úgy rakta egyenesbe mint a huzat. :-) Javaslom a km77.com videóit, ott szépen látszik mit tud ma a technika futómű és menetstabilizálás terén.
Kau2018-08-01 17:15:33 // 141009
Köszönöm, köszönöm... :)
Jó, h találtam egy bármilyet, mielőtt más észrevette volna :)
VKG699!!! (4x156+75)2018-08-01 15:08:10 // 141008
Szerintem igenis létezik az az élethelyzet, amikor az aktív biztonság a releváns. Tehát pl az, hogy amikor 115-tel mész és ki kell kerülni valamit, akkor ki is legyen kerülve az a valami. Ebben pl rohadt fontos a minél jobb futómű és fék. Fagyikámhoz képest nem csak az a különbség, hogy a nyitott tető miatt nem megyek olyan gyorsan :)

De persze ez egy fullgyári punto :)
VKG699!!! (4x156+75)2018-08-01 14:31:02 // 141007
Amúgy adottságilag a 145-nek kéne a legjobbnak lennie ;) ha mán csicsafiat
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-01 13:37:38 // 141006
Szerintem is, a többi ízlés kérdése :-)
Grat a K-hoz! '-)
Kazes☻2018-08-01 11:53:20 // 141005
Az is fontos! :D
Kazes☻2018-08-01 11:53:10 // 141004
Nem vagyunk egyformák...! ;)
misike762018-08-01 11:51:39 // 141003
Meg illatosítót.
Kazes☻2018-08-01 11:44:25 // 141002
Az SE főleg...! ;)
Kazes☻2018-08-01 11:41:31 // 141001
Grat a K-hoz! :)










Bánki kép jobb lett volna! :P
Kau2018-08-01 11:12:36 // 141000
Szerintem a 146-os futóműve is ilyen :)
Simán. A gumikon sok múlik.
Kau2018-08-01 11:10:27 // 140999
Happy 141K! :))

Gergely2018-08-01 10:49:24 // 140998
Nem azt mondtam, hogy nincs különbség a kettő között.

Azt a költői kérdést tettem csupán fel, hogy mi értelme/szüksége van közútra még ettől is nagyobb kanyarsebességeket biztosító futóműveket kreálni a fenntartási költségek megsokszorozása mellett? Hogy egy 60-as kanyart 120-szal tudjak bevenni?
Kazes☻2018-08-01 10:46:45 // 140997
Na, jaaa... olyannyira szarolasz, hogy csak megy, csak megy, csak megy... unalmasan tankolsz, keréknyomást ellenőrzöl, meg néha olajcsere... mi?! Viszont ha odalépsz és/vagy játszani van kedved, azt is örömmel veszi! :D
misike762018-08-01 10:35:50 // 140996
Kb. erre számítottam. 146 jtd-m van, ezen se nagyon kell a futóművet baszirgálni. Meg úgy általában semmit.
Kazes☻2018-08-01 10:34:04 // 140995
Ne tessen itt annyira ajnározni az '55-6-ot, mert mink a '45/6-ot szeressük igazán! ;)
VKG699!!! (4x156+75)2018-08-01 10:03:05 // 140994
Teszem hozzá h a v6nak is csak a vezérlése drága :)
VKG699!!! (4x156+75)2018-08-01 10:02:36 // 140993
Kb 5xöse a fenntartása szerintem. Egyrészt duplaannyi lk (csak elöl is...), másrészt nagyfelnivel igencsak fogyasztja őket. A TRW elég sokáig bírja, alsóból is felsőből is. 27 egy alsó, 17 egy felső.
155be csak alsó van, amiből anno 13 volt a birth vagy mi :) Emlékeim szerint. És én csak hobbiból cseréltem, mert már aggódtam, hogy keveset kell költeni rá :)

Ha a legolcsóbb fenntartású alfát keresed (benzinest), akkor 155 8V TS. Ha a legdrágábbat akkor 156 JTS. Nagyjából...
A 155 motorjához nem is kellett hozzányúlni, csak olajcsere meg gyújtásmodul+trafó... a többit megelőző jelleggel cserélgettem :)
A 156 minden szempontból más liga.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-01 09:54:52 // 140992
Te, hát a jtd az Fl utáni :-D
misike762018-08-01 08:42:20 // 140991
Anyagilag gondoltam. Ha mondjuk hozzá kellett nyúlni. Népítéletbe írta valaki, hogy a 155 v6 fentartása nevetséges volt a 156 ts-hez képest.
Coyote2018-08-01 08:19:22 // 140990
Nekem nem volt bajom a boxi futójával. Szerintem nagyon jol viselte. A FL utániakat nem ismerem.
VKG699!!! (4x156+75)2018-08-01 08:02:22 // 140989
Ég és föld. Bonyolultságban is, meg érzésben is...
Mindkettő gyári volt nekem, a 155 mondjuk még így is puhább volt a boxeremnél :)
marci912018-08-01 08:01:25 // 140988
Látom volt neked 96-os boxered is. Te mit tapasztaltál, annak is a futóműve jobban viselte a rossz utakat, mint a FL utáni szériák?
Coyote2018-08-01 06:49:34 // 140987
Kikérem magam ak hogy Bellát le Tiposzármazékozod. Meg ha igy is van valójában 😁😜
Amúgy meg a JTD futkosója nagyon egyben van. Sokszor tapasztaltam és teszteltem is. Most hogy gyakorlatilag mindene rendben van olyan kanyar sebességet lehet elérni vele ami azt hiszem bárki irigykedve néz aki mögöttem jön. Van nálunk egy Bal-Jobb S-kanyar ott az átlag ember 60-70-es tempóban megy száraz időben Bellával 120 körül szoktam neki menni, igaz a végére kicsit a fara elindul, de mivel tudom hol az ideális ív igy nem zavar, viszont Bella nagyon kívánja azt a kanyart 😁
Hiányozni is fog ez az érzés nekem nagyon amikor lerakom pihenni a kisasszonyt 🙂
misike762018-08-01 06:43:50 // 140986
És az 56 futóműve mennyire úri huncutság az 55-höz képest?
VKG699!!! (4x156+75)2018-08-01 06:33:53 // 140985
Lehet hangolgatni, de a mcpherson - csatolt lengőkar sohasem lesz kettős keresztlengőkar. A 156 úgy puha, hogy ha nem hiszel benne, akkor tök átlagos, ha viszont vállalod, hogy taposod neki, akkor annyira finoman semlegesen fordul, hogy érezni, hogyan húzza be maga után a seggét is.
Ezt más autóban nem tapasztaltam, az 55 is eimán megindítja a fenekét, nem okos. Persze nagy fíling, de én kimondottan untam egy idő után, hogy a 20545r16tal is rázott mint az állat. :)
Ha nagy leszek, felmegyek az alfisti.netre egy bilstein stabrúd-toronymerevítő-rugó-csillapító szettért. Annyi mint egy 2.4-en a hengerfejcsere :)))) De állítólag nagyon jó cuccok.
Ez a kettősség amúgy csalóka a 156-ban, mert valóban puhácska, de amíg az ember csak ismerkedik vele, addig nem érti mi a jó ebben. Aztán megismered és gyí :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-31 23:13:37 // 140984
Vedd figyelembe, hogy fl előtti 155-öd volt. Az is drasztikusan más mint egy Fl utáni 145/46. Pláne egy Ti/QV, vagy SE vagy jtd. Más nyomtáv, más kormánymű, áthangolták az évek alatt eléggé. Én a 146 jtd-hez képest sem jobbnak, sem gyorsabbnak nem éreztem egy 156-ot sem. Viszont kényelmesebbnek határozottan :-) Nem rázott, ütött annyira, és a fara kevésbé ugrál el. Cserében billenéssel kezdi a kanyarodást és aztán támaszt be.
A TD az tényleg más kávéház, de legalább full kényelmes, puha, kicsit crossoveres beütés, földúton egész ügyes. Mindnek van elónye, hátránya :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-31 22:50:17 // 140983
Nyírbogát, 159 Ti, derékszögű kanyar tempomat 60-nal, seggemben egy nyomuló 156-tal. A 156 majdnem leesett, csikorgott, farolt mindenfele, hallhatóan visszagangolt. Nálam a gyerekek aludtak tovább :-) Fokozni mindent lehet, de az eddigi legjobb szerpentin élményemet én is a Tipo származék jtd - nek köszönhetem :-)
VKG699!!! (4x156+75)2018-07-31 22:15:54 // 140982
(Nem leszólva a tipocuccokat. Életem legnagyobb szerpentines élményét okozta a 155 Kékestető és Eger közt, pedig csicsafiat...)
VKG699!!! (4x156+75)2018-07-31 22:13:50 // 140981
Hidd el, hatalmas különbség van a tiposzármazékok és a 156 futóműve közt. 7 évig vezettem párhuzamosan a kettőt. Rohadtul más kávéház.
berobbantam2018-07-31 21:01:34 // 140980
Ültetett 56.70-es kacskaringó 140-150-el.A nyomuló a6 elmaradt.Gumi nem csikorgott.Fara nem ment.Csak éreztem,ahogy egyik oldalrol a másikra támaszt.Még a sávbol se kellett kimennem.Hagytam helyet az a6-nak ha előzne😃
Gergely2018-07-31 15:53:49 // 140979
Érdekes ez a melyik típus hogy esik le az útról téma.
Én csak annyit tudok hozzáfűzni, amit már a 156-os topicban is, nevezetesen hogy a 46-tal is 20-30kmh-t ráteszek még általában a sebességkorlátos kanyarokra. Mindezt bármi nemű biztonságérzet csökkenés, gumicsikorgás, erőltetés nélkül. Akkor hova akarjak még ettől is gyorsabban kanyarodni közúton?? A 46 futóműve legalább nem igényli a rendszeres szervizlátogatást.
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-31 15:14:14 // 140978
A stabilizátor bekötése a lengőkarba, az szokott ilyet, illetve a kormányösszekötőt is nézd meg. Leállított motornál jobbra balra megrángatod a kormányt, kiadja... de jónak magyarázok, tudod te :-)
Shadin2018-07-31 14:57:00 // 140977
Nem tudom még sajna, kopog is valami de csak recés úton érzem egy-egy oldalon, ha fekvőrendőrön két kerékkel megyek át akkor nem kattan.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak