Fórum >> Típusok >> 145-146

pb_2010-09-12 00:30:41 // 112215
Azt is tudod, hogy a hengerek, hogy helyezkednek L fizikailag? Ill nem egészen ez a gyújtási sorrend.
Tiszi2010-09-12 00:27:12 // 112214
No... nem vagyok egyedül :( .. nem akarom az ördögöt a falra festeni, de az alátét a szeleptányér és a szelepülés között esett a hengerbe és szerintem kicsi a valószínűsége, hogy egy nyitás-zárási ciklus között volt ideje beleesni ... azaz tuti odazárta egyszer .. nekem ezt 2 szelepem bánta ...
pb_2010-09-12 00:26:59 // 112213
Valami ilyen gondja lesz tuti. Amúgy a tipped bejött.)
pb_2010-09-12 00:25:19 // 112212
Mert, ha nem veszed le szerelés közben, 1 rossz moszdulat, és hazavág6od a rendszert, vagy csak simán +hülyíted.
pb_2010-09-12 00:22:04 // 112211
96os, van benne.
kando.2010-09-12 00:08:34 // 112209
örülök neki
meg annak is, hogy basztál segíteni, mikor kérdeztem
de szerencsére van még más, aki válaszolni is tud
Diesel2010-09-11 22:10:58 // 112208
Tökmindegy, mivel a gyujtásrol kapják az injektorok is a vezérlést magyarul ha szikra van akkor a főtengely jeladó jó kár is nézegetni.
sparco2010-09-11 20:16:00 // 112207
Ilyen dolgokat átnéztünk mindent. Gyújtási sorrend jó, 1-3 2-4... hangolás is megvolt, kábelek is helyükön...de nem köhög. :S Ráindítottunk úgy, hiszen nem gondoltuk volna, hogy ilyen megeshet velünk, hogy ekkora balekok lennénk... de nagy gázt nem csinált... kicsit a dugó tetején látszott, de nagyjából kicsiszolgattuk... de csak a tetején... a gyűrűnek semmi baja. Nem befolyásol semmit se...

Főtengely helyzetjeladóját hol találom?
sparco2010-09-11 20:12:12 // 112206
Most dolgozom, szal. majd reggel. Már rájöttem, hogy hol van a reléje. Csak annyi a ráz, hogy sztem 1 reléje van mind a 4 nek... ha viszont az menne ki, akkor egyik se menne... nem pedig csak a fele... Szerintem. :D
András bácsi2010-09-11 20:11:14 // 112205
Azt nézd meg, hogy jól raktad-e össze: vagyis a gyújtási sorrend jó-e, jó főtg-jellel hangoltad a veztg-eket, vissza van-e téve mindent testkábel, Ha ezek jók, akkor ha kihagyva is, de kell köhögnie. Esetleg a főtg-helyzetjeladóját is megnézheted.
Ha úgy ráindítottatok, hogy benne volt alátét, akkor mechanikai gondja is lehet, bár akkor is durrogna, vagy csattogna.
Diesel2010-09-11 20:03:28 // 112204
Menj ki a garázsba és csináld meg, ugyis megtalálod a hibát.:)Ennyi Reléket mozgasd át meg ilyesmik
sparco2010-09-11 19:50:03 // 112203
Valakinek valami 5let???
Diesel2010-09-11 19:01:38 // 112202
Onnan szedd le a manualt amit linkeltem izébizének mreninek is abba bennevan.
sparco2010-09-11 18:35:57 // 112201
Am. ennek a képnek a másik fele nincs meg véletlenül???
sparco2010-09-11 18:33:44 // 112200
Miért kérdezted hogy levettem-e a sarut am.?
sparco2010-09-11 18:32:58 // 112199
Szikra az van...
sparco2010-09-11 18:20:17 // 112198
Hát szakihoz csak végső esetben mennék... de nagy a valószínűsége, hogy ha nem lesz megoldás, az lesz. Egyenlőre még találgatok, hogy mi lehet a gond...
sparco2010-09-11 18:17:03 // 112197
Nekem nincs immo benne.... vagy csak nagyon tudatlan lennék???
mreni2010-09-11 18:11:51 // 112196
Köszi:)
Diesel2010-09-11 18:11:10 // 112195
http://docky.netexpert.hu/alfa.html
Szedd le innen.
mreni2010-09-11 18:07:24 // 112194
Valaki tudna dobni egy kapcsolási rajzot vagy valamit az 1.4TS immobilizerről...
Nincs meg a gépemen a manual...:S
Diesel2010-09-11 18:05:42 // 112193
Úgyám
Diesel2010-09-11 18:03:13 // 112192
Na kirajzoltam, hogy mi hogy van fogd meg magad azt a 3-4es injektorokra rámegy 1 piros és egy citromsárga fekete kábel, fogsz egy 1,5méteres kábelt és összekötöd a 3as párhuzamosan az egyessel, a 2est pedig a 4essel.Nagyon nemnagy szám mivel a 2as pirosát összekötöd az egyesével a 2es pirosát a 4esável és igy tovább.Tudom nem szakszerű, de ilyen helyzetben tudom, hogy már annak is örül az ember, ha valamien uton módonlegalább beindulni hallja, és ha nem megy másképp akkor igy eltudod vinni valami szakihoz lábon.
mreni2010-09-11 18:02:33 // 112191
Tudtommal az immo a szikrát veszi el...:)
pb_2010-09-11 17:58:49 // 112190
Mindent nézz át újra szisztematikusan. Valamit nem jól raktál össze, vagy kihágytál, vagy valami ilyesmi, vagy Setleg az immo szórakozik.
sparco2010-09-11 17:58:15 // 112189
Ez jó, de valóságban mi hol van??? :D Az injektor fejeket azokat felfedeztem... de biztosíték+ a másik helyéről nincs fogalmam se...
sparco2010-09-11 17:52:59 // 112188
Igen, le vettem, többször is...
Diesel2010-09-11 17:50:25 // 112187
pb_2010-09-11 17:49:11 // 112186
Akksisarut levetted?
Diesel2010-09-11 17:47:19 // 112185
Itt egy screenshot a manulbal, hogy hogyan van bekötve az injektor, tehát joformán a müködő injektorokra rálehet kötni egy kábellel, ha végül sehogy nemjössz rá, hogy mi a gond.
http://kepfeltoltes.hu/view/100911/befecsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sparco2010-09-11 17:43:29 // 112184
Na akkor itt van a boxi engine! Hátha tudtok segíteni általa...
Boxi moci
pb_2010-09-11 17:43:26 // 112183
Akkor valami bibi mégis lehet, mert úgy L kéne indulnia.
sparco2010-09-11 17:41:03 // 112182
XD Ne kezdjétek megint a veszekedést! :D
pb_2010-09-11 17:40:19 // 112181
Remélem +találod melyik fejezetnél kell keresni, ha nem megy szólj segítek.)))
sparco2010-09-11 17:39:12 // 112180
Manuált Én is megnézném, de nem hinném, hogy megírná, hogy mi a baja az autómnak XD... Pont úgy van összerakva minden, mint ahogy a ,,nagykönyv" írja...
pb_2010-09-11 17:39:05 // 112179
Én + olvastam, hogy tényleg csapágyas volt a motor.
Diesel2010-09-11 17:38:31 // 112178
Igenám, nekem 1el is beindul, de ahhoz olyan állapotú motor is kell...
sparco2010-09-11 17:38:13 // 112177
Ez most komoly? XD
sparco2010-09-11 17:36:40 // 112176
Kompresszió az van, elég jó. Megcseréltem, csak Én nem a csatikat, hanem a fejeket. Akkor is csak a 3-4 -s csatira csatolt fej nyomott, szal. a fejjel nincs gond. Jelet nem kap vmi miatt... :S De azt sem értem, hogy 2 hengerrel miért nem indul be, mint már írtátok, hogy nektek beindult ugy is. :S
Driver2010-09-11 17:36:13 // 112175
eskü megnézném neked a manual-ban és megírnám hányadik oldalon találod, de kint van a kocsiban és nem akarok kimenni mert esik. szóval olvass vissza :)))))))
pb_2010-09-11 17:35:50 // 112174
Szimultáns rendszer.
Driver2010-09-11 17:35:13 // 112173
nem vagyok nagy szaki, de én is ilyesmire gondoltam.
Diesel2010-09-11 17:35:11 // 112172
Szokásoso pb féle építő kritika... Na látod pont erről beszéltünk, hogy sose mondasz semmit, csak annyit amennyit egy 5éves gyerek is tudna.
pb_2010-09-11 17:34:46 // 112171
Tedd + újra, szépen nyugodtan, átgondolva, hogy mit szedtél szét. Nézd +, hogy 1általán kape főjelet a rendszer.
Driver2010-09-11 17:32:59 // 112170
sajnos ez a közöny általános. én egyszer még jó 5 éve off-ossal őzet ütöttem el, mögöttem 6 kocsiból egy se állt meg hogy 'heló srác minden oké, nincsen bajod?' tök jó érzés volt egyedül ott állni és a kárt felmérni a sötétben, zsarukat meg vadőrt hívni... :)
G-Burt2010-09-11 17:30:55 // 112169
Ha rendben a kompresszió, akkor egy hengerrel is be kell induljon (legalábbis az enyém beindul 1el is)

Legegyszerűbben úgy tudod ellenőrizni, h kap-e jelet, h megcseréled a 3-4es csatiját az 1-2es csatijára és megnézed, h úgy tolja-e a nyálat.
sparco2010-09-11 17:28:01 // 112168
Hidd el, hogy átnéztem már 3 szor is... :S
pb_2010-09-11 17:24:57 // 112167
Nézz át mindent újra, valamit nem jól raktál össze.
pb_2010-09-11 17:23:04 // 112166
Melyik hszban is?) Tényleg érdekelne.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak