Fórum >> Típusok >> 145-146

Vega2005-09-19 13:45:48 // 1426
Nem is 1.6-os mocirol beszelunk mikor 190 lovat emlegetjuk! A 2.0-es mocibol meg szerintem kipreselheto a 190 lo... A alfa kupas 156-os is gyarilag 180 lovas...mas kipuffal es mas elektronikaval...es akkor meg kompresszionovelesrol nem is beszeltunk... Mind1...majd kiderul...ha lesz ra keret megcsinalok mindent amit emlitettem..en is kivancis vagyok..aztan annyi lesz a vege amennyi...
Cgo2005-09-19 13:17:35 // 1425
tevedtem, ez a kek csoda volt az.
Cgo2005-09-19 13:15:35 // 1424
190 az nagyon nagy tulzas, de a 120 lovas TSpark szorhat 110-130 kozott barmit. Egyebkent ez Raga autoja volt, ha jol emlekszem.
Cgo2005-09-19 13:14:31 // 1423
ez igy igaz, el kell adni es venni egy jo kis JTD-t :) ott csak a LMM doglik meg par evente :)))
146megyi2005-09-19 13:04:55 // 1422
Cgo: És kié volt az az 1.6 T.S.? Honnan tudod hogy nem volt megpiszkálva? Én arra gondoltam hogy nem nagyon láttam vagy hallottam olyan fékpadi mérésről ahol hétköznapi használatra szánt de megpiszkált 1.6 vagy 2.0 TS motor 190 LE-e produkált. Persze ettől még lehet, csak arra akarok kilyukadni hogy szerintem azért nem olyan egyszerű 190 LE-t kihozni egy ilyen mociból egy kis szívócsatorna polírozással meg egy kis kompressziónöveléssel + chip + egyebek hétköznapi használatra.
146megyi2005-09-19 12:58:46 // 1421
Még egy érdekesség: Cgo honlapján olvastam: http://www.cuoresportivo.sk/h_5.htm a hibák és azon belül is a hidegindítás részben summázva hogy: Amíg a lambdaszondája jó volt az autó hosszabb állás utáni indítózáskor elsőre mindig lefulladt, de másodjára pöccre indult. Számtalanszor volt szervízben, de a problémát nem tudták orvosolni. Azonban idővel ez a gondja magától megszűnt, de közben kiderült hogy a lambdaszondája tönkrement és a fogyasztása is megnőtt. Erre kicseréltette a lambdaszondát és a fogyasztás helyreállt, de a hidegindítási gond visszatért. Nálam tök ugyanez volt a helyzet. Eleinte míg a labdaszondám jó volt a kocsi produkálta a hidegindításkori lefulladást, majd ez magától elmúlt miközben a lambdaszonda tönkrement. Co mérésnél derült ki a vizsgán hogy a szonda nem jó, de ezt már én is sejtettem a megnövekedett fogyasztásból és a megszűnt hidegindítási gondból (amit Cgo-nál is olvastam). Kicseréltem a szondát és lám a fogyasztásom helyreállt, de a hidegidítási gond a szondacsere után azonnal előjött és azóta is állandóan tart. Azaz ha hosszabb ideig (több mint 8 óra) állni hagyom a kocsit és indítózok, elsőre mindig lefullad. Második indítózásra azonban pöccre indul. Erre írtam én Kau-nak hogy ha a lambdaszonda jó akkor van hidegíndítási gond, ha szar a szonda akkor meg nincs.
Cgo2005-09-19 12:55:48 // 1420
azert volt mar pelda 1,6 TSpark-ra, ami verte az 1,8 TSparkokat es jocskan tulteljesitette a gyari 120 lovat, pedig nem volt megpiszkalva... http://www.freeweb.hu/ave/reszletes.php?car=0054&ref=bGlzdGEucGhwP29yZGVyPWV0JnN0YXJ0PSZzdGVwPTEwMCMwMDU0
146megyi2005-09-19 12:38:01 // 1419
Én 2004 októberében chippeltettem a kocsim (146 1.6 T.S.) az ATC-nél ahol +10 LE-t és +12 Nm-t ígértek, akciós 49.500 Ft-ért. A kocsin akkor már direktszűrő volt, a hátsó dob Magnat sportdob volt és a katalizátor helyett csak egy cső volt berakva. A chip előtti fékpados mérésen az autó a gyári 120 LE helyett "csak" 119.4 LE-t produkált 6492-es fordulatszámon és a nyomatéka 141.7 Nm volt 4479-es fordulatszámon. Ez egy kissé elszomorított, mert azt vártam hogy az előző beavatkozásoktól (direktszűrő, hátsó dob, katalizátor ki) már alapból kissé erősebb lesz :-( mind1 ez volt és kész. A chip alkalmával a megcélzott teljesítmény 130.5 LE-ben lett megállapítva, amiből a valóságban a chip utáni méréskor kiderült hogy 127.6 LE lett 6375-ös fordulatszámon, a nyomaték pedig 150.3 Nm lett 4530-as fordulatszámon. A mérési diagramm itt megtekinthető: http://www.alfaamore.hu/members.php?id=603 Sheriff: Szerintem azzal a fékpaddal valami nem stimmelt, ahol te chipeltettél, mert az alapból 136 LE kissé soknak tűnik, mégha mindaz meg is volt csináltatva a kocsin amiket leírtál... Vega: Elméleti síkon sokminden elképzelhető motortuning terén, de láttál te már 190 LE-s 1.6-os vagy akár 2.0-ás 145/146-os Alfát ami mondjuk hosszabb távon használható is maradt?
GEORGE2005-09-18 22:15:20 // 1418
Igen, igen :-)))))
lorinnyu2005-09-18 22:11:52 // 1417
nos nem tudom h mi is történt ,de az az érzésem h valamelyik villamos sin keresztezésénél hagytam el! de valoban szarul lehetett felszerelve. Most a rozsda által megevett vég látszik ami nagyon gáz szoval gyorsan kell szerezek rá egyett!
Halesz2005-09-18 22:08:51 // 1416
Na azt meg hogyan? Hogy volt az felszerelve?
lorinnyu2005-09-18 22:00:55 // 1415
ma este kicsit meghajtottam a gépet a köbányain, és az lett a gégeredmény h mikor hazaértem észrevettem h elhagytam a kipufogovéget! :(((
Don Gombóc2005-09-18 10:21:23 // 1414
Ezt te meg én nagyon jól tudjuk. :))
GEORGE2005-09-17 22:25:48 // 1413
Jobb az ilyent elkerülni! :-( A 188 ló meg csak elirás!! 150-ről 188-ra nem elég a chip, oda sok minden más is kellene! :-)
Vega2005-09-17 18:05:27 // 1412
Kizartnak tartom...nincs az a chip ami ennyit tudna...max 15-20 lo...soha nem lattam meg olyan ceget aki tobbet tudna szavatolni.... Azzal egyutt azert azt tudni kell ,hogy ennyi azert kihozhato a mocibol...ahogy irtam is...185-190 lo kulonosebb belenyulkalasok nelkul...
Vega2005-09-17 15:21:37 // 1410
Na hat ennek fenyeben tuti, hogy modositva volt mar a vezerles...kipuffal es egy sportlegszurovel na meg a chippel mar realisnak tunik az a 20 lo...bar az tenyleg nagyon a teteje....szerintem! Azert tudtatok meg kisajtolni belole 4 lovat mert a kipuffot szerintem Te rakattad mar fel..es ahhoz az allapotahoz meg tovabb lehetett optimalizalni a teljesitmenyt.....es ezert volt hiba utolag kivenni a katalizatirt meg a kozepdobot...miutan ezeket kivetted...legszuro felkerult...egyeb valtoztatasokat is megcsinaltal...CSAK utana erdemes chippeltetni..hogy ahhoz az allapotahoz optimalizaljak a mocit...most ha utana jatszol meg a kipuffal vagy pl suritessel az kozel sem fog olyan eredmenyt hozni mint hozhatna! En ezert hagyom utoljara a chippet.....elobb jon a muszaki vizsga meg a suli befizetese....utana tudok aldozni ra.. Direkt szuro...hengerfej sikoltatas....akkora surites amennyit meg a 95-os kopogas nelkul elvisel...es csak ezek utan jon majd a chip... Szakirodalom szerint egy kb. 150 lovas motornal 1500-2000 cmm koruli hengerurtartalomnal 0,1 kompresszionoveles 0,75 LE tobbletet adhat...tehat ha 10:1 suritesedet feltornazod 12:1 ami meg boven kivitelezheto es a forgalomban kaphato benzinek is elviselik.....ez kb. 15 LE tobbletet jelenthet...nyomatekban meg ennel is tobbet...es nem utolso sorban jobb termikus hatasfokot ami nem keves fogyasztascsokkenessel jar!!!!! Aztan itt van a te peldad ,hogy 20 lovat siman ki lehet meg az 1,6 TS-bol is szedni chip+kipuffal...2.0 Ts-bol meg tobbet is... Ezt akarhogy szamolom osszesen 40 LE!!! Ennek fenyeben mostmar remelem hiheto ,hogy ezek a 2.0 TS-ek siman tudnanak nagyobb beavatkozas nelkul 185-190 lovat! Ahogy igertem ezeket mind meg is csinaltatom...majd beszamolok a vegeredmenyrol...azert az mar emberes lenne...gyakorlatilag mint egy 2.0 turbo :) csak eppen ez szivo :)
Seriff2005-09-17 14:25:08 // 1409
Hát, szerintem a kipufogó- ami akkor még csak egy mezei sport-hátsódobban tért el a gyáritól- és a sportlégszűrő betét nem eredményezhet több, mint 10% tiszta teljesítménynövekedést, szóval csak a computer progijának korábbi átírására tudok gondolni. Ezzel ellentmond, hogy érintetlennek tűnt, amikor a pasi kiszedte a "szőnyeg alól", arra gondoltam, hogy esetleg gyárilag programozták át, de erre meg mi a fene okuk lett volna? Az első tulaj aszotta a kereskedésben, ahol vette, hogy "hé fiúk, hegyezzétek kicsit ki a motort, nem számít, ha nincs garancia"? Nem tudom. De a teljesítmény a 136LE-höz képest nem nőtt 10-12%-kal, ami arra utal, hogy nem gyári program van benne. A nyomatéka viszont minden tartományban 20-25Nm-rel nőtt meg, ami viszont arra utal, hogy gyári a progi. Azt hiszem eredetileg 159 Nm-t mértünk. A végső teljesítményt nem tudni pontosan, mert többször módosított a pasi, hogy a legideálisabb beállítás maradjon, eközben a kocsi ugye állt a "garázsban", s minden egyes mérésnél egyre kevesebb friss levegő jutott neki, azonfelül a magas igénybevétel miatt melegedett a motor is meg a levegő is a garázsban. A különbség mindenestre rögtön szembetűnő volt, amikor mondta, hogy menjek egy próbakört. Megvan az új teljesítmény-diagramm is valahol, de nem találom, amiért ideges is vagyok. Azon ha jól emlékszem kereken 140 lovacska szerepelt, de a pasi azt mondta, hogy üzemhő-jű motorral, hűs levegővel és 98-as benyával 5-6pacival több szaladgálhat odabenn, mondta, hogy megméri mégegyszer ha akarom pár nap múlva, de a lényeg számomra, hogy érezzem, nem az, hogy lássam a lóerőt, meg persze a nyomatékot, hiszen...nem ismétlem önmagam. Szóval így vagyunk. Szerintem az azóta kikerült középdob és katalizátor még dobott rajta, de azért, hogy elmondhassam, hogy húúú, megint pár lóval erősebb lett a rendszer, nem megyek el megméretni, csak élvezem a kilométereket.Nagyon.
Vega2005-09-17 12:29:27 // 1408
seriff! Mit mondtak ,hogy a feneben lehet az ,hogy 16 loval tobb figyelt a motorhazteto alatt? Kipuff milyen? Csak a hatso dob volt csereéve? Direkt szuro? Barmi mas? 16 lo az 16 lo...bar ezektol ennyi nem varhato....nem lehet ,hoyg elotte mar volt egy kis chip tema? Most igy mennyit tud a vas?
Seriff2005-09-17 10:24:47 // 1407
KERESEK 145ömhöz motorháztető-felcsapódásgátló kis fém vackot! Szóval, amin van egy lapocska, amit fel kell húzni, miután az ember az utastérből kinyitotta a gépháztetőt. 2 csavar rögzíti, egyszerű, ám annál nagyszerűbb kis vas! Ha valaki tudna segíteni, megköszönném- az enyém eltörött, amikor érzékeny csókot hintettem egy bálnára:-(( Aki látott már kocsit, aminek tempós haladás közben felcsapódott a motorházteteje, megérti mi szükség erre a kis jelentéktelennek tűnő alkatrészre.
Seriff2005-09-17 09:49:04 // 1406
Well, hogy őszinte legyek, ez nyár elején lett megügyködve, s azóta is ugyanannyi a fogyasztás, mint előtte volt kb. Azért kb. mert soha nem mérem pontosan. Az a jó a dologban, hogy úgy érzem a kocsin, hogy csillapodott a TS-szindróma, hogy 3000ig, mintha a nyakát szorongatnák:-) de ebben szerepe van a chip-nek is persze. A legdurvább, amit nem is gondoltam ettől a a beavatkozástól, hogy magas (~4000felett) fordulaton brutálisan húz, ami mondjuk autópályán derült ki, amikor elbambultam és 190-nél visszavettem a lábam, mert nem szeretek és nem is szoktam tartósan 150 felett autózni, de nagyon húzott, meglepően jól gyorsult "fenn"! Fontosnak tartom megjegyezni, hogy IMÁDOM az autómat:))))
András bácsi2005-09-17 09:45:15 // 1405
Van három hangszórürácsom 1500/db áron. Az újabb szériákhoz biztos nem jó, szvsz 95-97 évjárathoz igen.
ystuc2005-09-16 16:07:16 // 1404
Nem találomra. Mindig nézegetem az újonan reggelőket... :-) Vagyis soxor... Tudod, a kíváncsiság... Én megszeretem tekinteni a kevés infót beírogatók autóját is. :-)
Vega2005-09-16 12:34:04 // 1403
Persze...eleg szorakoztato...egy csomo vicces reget lehet talalni ami meg nem publikus :)))
Halesz2005-09-16 11:20:36 // 1402
És mondd csak, erre Te hogy találtál rá? Találomra beírogatod a members ID-ket? :)
ystuc2005-09-16 10:58:21 // 1401
Egy új regisztrált vendég Halesz autójáról álmodik... :-) Katt ide! Pedig nem is QV! Én azért drukkolok neki! Halesz, mi a véleményed? :-)
Balage2005-09-15 22:19:37 // 1400
Jöhet. Meg is venném esetleg. Hogyé' adod, mennyit engedsz komám a felibü? :-)))
Vega2005-09-15 13:50:28 // 1399
Igaz nem a kerdesre valaszoltam...de akkor ha javasolhatok valamit...minel keskenyebb gumit rakjal fel...ha hulyen nez ki hat hulyen nez ki...175 kornyeke az mar uberfasza....ha van ekkora meretben valtomerete akkor maradj annal...60-65 korul lesz....de hoban mindenfelekeppen az a legidealisabb ha a leheto legkeskenyebb gumival mesz...en is csak azert maradok a 195-nel mert nincs "kedvem" venni masikat...es ezek ugyis itt vannak elfekvoben...eg es fold pl hoban egy 175-os vagy egy 195-os gumival menni...megkockaztatom ,hogy ennel keskenyebb meg jobb eredmenyt hoz...ha nem probaltad nem hiszed el a kulombseget :))
GEORGE2005-09-15 13:31:28 // 1398
Nekem van 4db 14" 185/60R14 téligumival, küldök róla fotót neked mailben!:-)
Barni1472005-09-15 04:21:05 // 1397
A váltóméreteket megtalálod a gumibolt.hu-n. Az ET számot jobb ha nézed, ha jól tudom +/- 5 értékkel térhetsz el a gyári értéktől.Műszakin is nézhetik. Ha nagyon eltérsz megváltozik a kormánylegördülési sugár. Meg lehet fel sem fér a helyére.
Barni1472005-09-15 04:15:57 // 1396
És mond csak, ez fogyasztásban mennyit fog jelenteni?
GEORGE2005-09-15 00:09:57 // 1395
:-)) ezen nem is csodálkozom:-))
Barni1472005-09-14 22:56:43 // 1394
Egy rokonom Krasznauralszkban volt. Ásót vett titán ötvözetest. Kurvakönnyű. Kiderült közel volt az űrhajógyár. 4 flexkorong volt mire megélezte valahogy.
Seriff2005-09-14 21:29:43 // 1393
Van okosság;-) Hátsó dob nagyon szépen szól- 1.lépés volt. Aztán elöregedett a hátsó elött lévő feleslegesnek ítélt dob, aminek a helyére egy cső került, s az alkalmat kihasználva kikerült belőle a katalizátor is, így leömlőtől egy full 50-es rendszer muzsikál hátra. A katalizátor helyére egyébként egy "kibelezett álkatalizátor" került- gondosan ráhegesztve a benne futó csőre, hogy ha netán vizsgán nem gyári értéket mutatna a kipufogógáz, s alánéznek van e turpisság a dologban, csak azt tudják majd mondani, hogy ideje kicserélni azt a katalizátort, elöregedett a kerámijjja biztos:)
Áki2005-09-14 21:17:08 // 1392
Majdnem eltalátam a rendszámot!:D Rokonoknál voltam autó mutogatásba...és hát elvoltak hűlve tőle!:P Széles mosolyal szált ki mindenki! Ez egy Alfa! A csak dob van hátúl vagy van valami más okosság is?
Seriff2005-09-14 21:10:13 // 1391
Barátom, az bizony GPV-692 volt, az én drága 145ösöm, és nekem is tetszik a hangja:-)) Édesapám csak úgy kommentálta, hogy: ...öhm...olyan rallis:-)) Üdv itt is neked, nagyon szép a 164!
Áki2005-09-14 20:50:51 // 1390
Szasztok! Nem tudom kié a GPC-642(asszem) rendszámú gépezet de jó hangja van este találkoztunk budán kb fél9kor a Momkörényékén botlottunk egymásba!:D
Vega2005-09-14 20:26:26 // 1389
Valtomeret telre? Nem mindegy? :)))) Minel nagyobb peres gumi legyen....azzal si magasabb lesz a kocsid...kevesebbet baszod oda az aljat.... en 195/65-os gumikat rakok fel...leszarom a valtomeretet :D
Halesz2005-09-14 11:32:52 // 1388
Vannak jó 16-os felnijeim eladók :) Télen is működnek, csak gumi kell rá :)
Balage2005-09-14 11:31:00 // 1387
Üdv! Lassan itt az ideje téli-gumi-felni beszerzésének. Viszont nem vagyok tisztában a méretekkel. Sőt egyáltalán nem tudom, hogy milyet érdemes venni. Magyarul a váltóméretek, ET szám, osztókör, stb meg ilyenek érdekelnek. Esetleg van valakinek használt és eladó? Nem ragaszkodom az alufelnihez télre, sőt lehet 14"-os is. Előre is köszike
Halesz2005-09-14 11:00:56 // 1386
LOL :) amúgy fémből van... lesz. vagy ki tudja mi lesz :)
granturismo2005-09-14 10:37:50 // 1385
Az utóbbi 30 évben bizoyos távolságtartás alakult ki bennem az orosz gyártmányú alkatrészekkel, berendezésekkel szemben:-) Nem tudom ez műanyagbol lesz? Mert én olyan orosz gyártmányú műanyagot még nem láttam ami egyszínű lett volna. Hanem van egy okádék árnyalatú alapszín és szívárvány minden színében ilyen kriksz-kraksz-ok vannak benne. Aki látta már tudja miről beszélek.:-))
zolee1452005-09-14 10:20:16 // 1384
nem lesz olyan erős, viszont súlyban kenterbe veri majd a T72-est:))
Halesz2005-09-14 10:15:16 // 1383
Akkor remélem az enyém egy harckocsi lesz, miután felszerelik :)))
zolee1452005-09-14 10:13:49 // 1382
biztos, hogy 145 boxerra való? Amit az oroszoktól veszel az mindegy mi van ráírva 2 részre osztható: - ha nagyobb darab, akkor harckocsihoz való - ha kisebb darab akkor AK47-hez.
Halesz2005-09-14 09:52:34 // 1381
Én is ezen csodálkoztam :))
Seriff2005-09-14 09:41:07 // 1380
Mondjuk nem tudom hány 145-ös szaladgál Oroszország-szerte:)
Halesz2005-09-13 18:25:49 // 1379
Basszus, 3 hetet várnom kell még a kartervédőre... Amit küldtek szamosiékhoz az 145 boxerra való.. Amúgy az oroszok gyártják ezeket a kartervédőket :) jó szarok az utak ott is, van piaca biztos a dolognak :))
NA-ti2005-09-13 08:02:40 // 1378
Az alapjárat rendben van, egyenletes, nem ingadozik. Csak tegnap jött először elő ez a hiba, de úgy érzem hasonlóan húz, talán picit gyengébben (lehet csak beképzelem). Ma próbálgatom a kábellehúzós "vizsgálatot".
GEORGE2005-09-13 00:23:41 // 1377
Nekem el volt törve az egyik gyertyapipám attól meg "röcögös"volt az alapjárat :-( Neked "sima" az alapjáratod?? 3000 ezer után úgy húz ahogy elötte szokott???
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak