Ott vannak az objektív vélemények az írásomba, ki is másoltad.
Nézd 159 200 lóval, és az egyik variánsban 1,8 TBi a másik variánsban 2,4 JTDm 20V.....nem érdekel hogy 1.8 és az sem, hogy 2,4 én a 200 ló felől nézem, ráadásul a 2,4 már 210 lovas
Az külön beszarás, hogy a 2,4-nek jobb hangja van mint az 1.8 TBi-nek.
Több MiTot vezettem már pl a Selénia Rally pályabejáró autónak is MiTo -t kaptam 3 napra. Mindenhova avval mentem a 3napban még este is azt használtam....
Tempomatos országúti 90-kel nekem is kijött 8,5-ből. A Mike a tanúm rá.
ha jobban taposod könnyen 10 fölé ugrik az átlag. És továbbra is azt vallom, hogy sok egy MiTo méretű autótól ami nem tudja lenyomni a 146ti ( kipróbáltuk)
A 159 nehezebb és nagyobb motorral bír mint a MiTo. Még1szer kihangsúlyozom, hogy 3szor húzattam el 1500-tól 5500-ig a többi alkalommal haladtam a forgalommal. 100 felett egyszer sem mentem.( kivéve a 3 húzatást) a 27km alatt átlagos napi használatban soknak tartom a 13 literes fogyit.
biztos kilehet jönni kevesebből is de akkor minek egy 1,8 TBi???
és akkor nézzük a 2,4-es diselet ami "ugyanúgy" megy 7.7 100-ra a 1,8 TBi 8,3 alatt van fenn a 2,4 100-on. Utána nem fogadnék nagy összegekben arra, hogy jobb lenne a 1,8TBi cserébe ha szétrúgod a 2,4-es 159-et tuti nem iszik 11 felett!
159 1,9 jts.
Én kipróbáltam evvel a motorral is a 159. Szörnyű lomha! Semmilyen formában nem illik a 159-hez. És ha haladni akarsz vele akkor meg nagy lesz a fogyi mert erőlködik abban a nehéz kaszniban.
159 2,2 JTS TI
nagyon vad kinézetű autó a TI csomag miatt. Álló helyzetben leelőz mindenkit úgy néz ki. Aztán mikor mész vele elszomorodsz mert igazából langyos víz :-(
180 felett úgy belassul mintha 190 lenne a vége.....
Szóval elhiszem, hogy kényszer megoldásból berakták ezeket a JTS mocikat a 159-be, de ettől még egy rakás kaki a teljesítményük.
Talán nem véletlen, hogy a 159 eddigi eladott példányai közt tarolnak az 1,9 JTDm 16V- k és szintén nem ritka látvány a 2,4 JTDm 20v. Szerintem ez nem véletlen, hanem azt mutatja mennyire vacak motorok a JTS verziók.
AZ Alfa Romeo mérnöke szerint sem volt üdvözítő megoldás az 1,9 JTS és a 2,2 JTS ép ezért ezek meg is szűnnek és helyettük jön a 1,8 TBi.
Azért kíváncsi leszek hány tagunk rohan 159 1,8 TBi-t venni....
GEORGE2009-07-07 22:30:11 // 10401
Tedi2009-07-07 22:28:40 // 10400
Nekem csak az a fura, hogy aki már látta élőben mindenkinek bejött. Még George-nak is, aki egyébként kötözködő forma :D
Satti2009-07-07 22:25:34 // 10399
A Brera / 159 -ig bezárólag egyértelműen az Alfa az első nálam, de ezek a MITo / Milano modellek nekem sehogy sem fognak bejönni, nem ethetek róla, ez van. Ez pont olyan, mint a csajokkal, amelyik elsőre megragad, na az igen, de amelyiket nézegetnem kell, hogy megkívánjam, az nem kell.:-))
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-07 22:22:47 // 10398
a mínuszt a MiTo-ra és a Milanora értettem. Szép Alfa jöhet nekem is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-07 22:20:34 // 10397
Csinálok majd telefonos fotót a 146-ról, ugyanazokból a szögekből..... Nekem nem kell bizonygatnod semmit, az én magánvéleményem, hogy csúnya és ezt leírtam a megfelelő topicban. Azt is leírtam, hogy másnak tetszhet, de számomra nulla vonzerővel bír. A MiTo se tetszett fotóról sem, élőben sem, azóta sem. Ez ha lehet még jobban üres tekintetű. Hogy Alfa nélkül maradok e, az majd kiderül. A T-59 például nagyon szép, neki van esélye nálam úgy 3 év múlva...
A 8C? Ha lenne annyi pénzem, hogy azon kéne gondolkodnom kell e, lesz@rnám a Milano-t magasról...
A 8C? Ha lenne annyi pénzem, hogy azon kéne gondolkodnom kell e, lesz@rnám a Milano-t magasról...
dundun2009-07-07 22:19:58 // 10396
Nos igen jól írtad!
( Hú mit kapok én most azért amit leírok)
És észrevehetően Irígység szaga van a dolognak 90% ban a régebbi tipusú Alfa tulajok fikázzák előszeretettel az újabbakat!!
Pedig nem kéne! Kurva rosszul esik pl: nekem amikor lefiatozzák a kocsim csak azért mert máshol gyártották!? Nem ez a modell volt ami számtalan díjat nyert világszerte? Nem ez a model nyert számtalan versenyt magamögé utasítva számtalan német és egyébb csodát? De igen!!! A 155-ös (Tempra) sikereiről nem is beszélve!
És Bár nekem is kifejezetten tetszik Pl a 33-75-ös de legyünk őszinték sem kényelemben sem egyébb téren nem veszik fel a verseny egy 156-ossal.
Szerintem nem az határoz meg egy autót hogy hol gyártották vagy melyik kerék hajt,
hanem az összhatás amikor beleülünk és élvezzük amit nyújt, és mosolyt csal az arcunkra ha egy cartárs ránkvillant és integet.
És igen is szép az új alfa! Szép mert pajzs van az elején és szép mert aki megveszi arra sok ember köszön rá utazás közben, és márt csaqk ezért is külömb minden másik tipusú autónáll!!!
( Hú mit kapok én most azért amit leírok)
És észrevehetően Irígység szaga van a dolognak 90% ban a régebbi tipusú Alfa tulajok fikázzák előszeretettel az újabbakat!!
Pedig nem kéne! Kurva rosszul esik pl: nekem amikor lefiatozzák a kocsim csak azért mert máshol gyártották!? Nem ez a modell volt ami számtalan díjat nyert világszerte? Nem ez a model nyert számtalan versenyt magamögé utasítva számtalan német és egyébb csodát? De igen!!! A 155-ös (Tempra) sikereiről nem is beszélve!
És Bár nekem is kifejezetten tetszik Pl a 33-75-ös de legyünk őszinték sem kényelemben sem egyébb téren nem veszik fel a verseny egy 156-ossal.
Szerintem nem az határoz meg egy autót hogy hol gyártották vagy melyik kerék hajt,
hanem az összhatás amikor beleülünk és élvezzük amit nyújt, és mosolyt csal az arcunkra ha egy cartárs ránkvillant és integet.
És igen is szép az új alfa! Szép mert pajzs van az elején és szép mert aki megveszi arra sok ember köszön rá utazás közben, és márt csaqk ezért is külömb minden másik tipusú autónáll!!!
GTPeti2009-07-07 22:05:24 // 10395
"pokémonfejűek"
Ez jó volt. :))
"egy jövőbeni vevő mínusz"
Nálam ez nem így van, mert egy 8szemű tankSW-vel még sokáig elleszek...
És még vmi:
Mit szólnátok egy online petícióhoz a "karakterességért"?
Ez jó volt. :))
"egy jövőbeni vevő mínusz"
Nálam ez nem így van, mert egy 8szemű tankSW-vel még sokáig elleszek...
És még vmi:
Mit szólnátok egy online petícióhoz a "karakterességért"?
GEORGE2009-07-07 22:02:31 // 10394
Plaza Alfa egyre jobb :-)))))))
Bár mondjuk te már meginogtál és már nem az első az Alfa nálad.
Bár mondjuk te már meginogtál és már nem az első az Alfa nálad.
Satti2009-07-07 21:49:26 // 10393
A saját véleményem írtam le, a saját érzéseimet, de sztem sokan vannak, akik hasonlóan gondolják. Amennyiben annyira, egyértelműen nagyon jó és szép lenne, akkor nem osztaná meg így az Alfásokat sem.
Tedi2009-07-07 21:44:50 // 10392
Azé nemá Te mondd meg, hogy melyik a Cuore Alfa meg, melyik plázaAlfa, mert hidd el, tudnék Neked olyan arcot mutatni, aki a Te ex-145-ödre is ezt mondaná.
GEORGE2009-07-07 21:40:28 // 10391
Szóval a 8C se kéne.....
Asszem a jövőben Alfa nélkül fogsz maradni.....
Amúgy nem tudom leírni még 1000szer, hogy élőben nagyon frankó a Milano.
És tetszik nem tetszik úgy néz ki ahogy kinéz.
Ha nem testszik van még sok OFF márka és házon belül is találni más modellt.
Asszem a jövőben Alfa nélkül fogsz maradni.....
Amúgy nem tudom leírni még 1000szer, hogy élőben nagyon frankó a Milano.
És tetszik nem tetszik úgy néz ki ahogy kinéz.
Ha nem testszik van még sok OFF márka és házon belül is találni más modellt.
GEORGE2009-07-07 21:37:25 // 10390
Még is azt olvasni itt oldalakon keresztül, hogy nem Alfa semmi köze az Alfához, hol vannak a régi Alfák stb stb......fiat az egész ....
Satti2009-07-07 21:26:30 // 10389
Sztem a Fiat konszern modellekkel nincs baj, a Bravo is jó, a Lancia Delta meg egyszerűen gyönyörű!!
GEORGE2009-07-07 21:25:53 // 10388
Mesélj mi a baj a 159 futóművével????
Messze a legjobb a kategóriájában!!
Messze a legjobb a kategóriájában!!
Satti2009-07-07 21:23:56 // 10387
Annak idején a 164-el voltam így, mikor megláttam először, azt gondoltam, nekem majd kell egy ilyen és amikor votl egy fekete 3.0 V6-om belőle, még jobban megszerettem. Ezeknél a mostani "plaza" Alfáknál ezt nem lehetmajd érezni, nem érinti meg az embert, nem érzem a "Cuore sportívo" érzést!
GEORGE2009-07-07 21:21:49 // 10386
hmmm, te még a tervezőjétől is jobban tudod????
Miért olyan felfoghatatlan, hogy egy teljesen új padlólemez van a kocsi alatt????
Egyébként nem értem ezt a nagy fikázási rohamot, akinek nem tetszik vegyen béemvét vagy hasonló más nem Fiat modellt.....
Miért olyan felfoghatatlan, hogy egy teljesen új padlólemez van a kocsi alatt????
Egyébként nem értem ezt a nagy fikázási rohamot, akinek nem tetszik vegyen béemvét vagy hasonló más nem Fiat modellt.....
GTVili2009-07-07 21:17:53 // 10385
Szerintem a Deltának és a Milanonak semmi köze egymáshoz....mármint nem egyforma a célközönség. A Delta egyértelműen az eleganciára épít....sportosnak semmiképp sem nevezném. A Milano ha nem is minden motorral,de azért a sportos vonalat erősíti....a Golfot és a Meganet azért nem sorolnám még a közelébe sem...
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-07 21:11:57 // 10384
Melyik kategóriában? Kik a vetélytársak? Megane, Civic, Focus, BMW 1-es, nyomiVolvo, Sejat Leon? Ezt a kategória legszebbjét erősen megkérdőjelezném, házon belül veri a Bravó, és méginkább a Delta. Nem golfhoz hasonlítanám, hanem akár egy 1-es BMW-hez, sőt méginkább az ufóCivichez. Szerintem viccesen mutatna mellette..Az Alfa ebben a kis, alsó közép, vagy nemtom minek hívott kategóriában elkezdte elveszteni azt a vonzerejét, ami az eszenciája. Amikor autót kerestem, meg voltam zizzenve a 146 formájától, másra gondolni se bírtam, tényleg vírust kaptam. Ezek az új pokémonfejűek meg olyan szódával elmegy, de sose lesz egy vágyálom, nem tud megmozdítani bennem semmit ha ránézek. És ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Ettől függetlenül lehet, hogy design szempontból példás és különc, de nem "vírushordozó", nekem bambaképű Alfám biztos nem lesz, egy jövőbeni vevő mínusz....
nedudgi2009-07-07 17:57:02 // 10382
Sajnos a jelen képek alapján nekem is úgy tűnik hogy "felzárkóztak" a VW Golfhoz, legfőképpen a hátsó tekintetében. Mondjuk majd kiváncsi leszek egy olyan fotóra ahol minden vonal látszik rendesen. Vagy méginkább élőben :)
Rumi2009-07-07 17:34:23 // 10381
na en is megskubiztam a kepeket
elolrol teljesen jo
nem ertem miert szidja mindenki a mitot.. kisautobol nehez autoformat alakitani, a mito szerintem a kategoriaban a legszebb...
ez a milano is jol nez ki elolrol, de mindenkeppen karakteres
oldalrol meg ugy ahogy
a hatso traktus egy kovetkezo generacios jobban eltalalt golf hatuljanak a benyomasat kelti, ami golftol akar szep is lehetne.. alfatol inkabb csunyacska nekem :)
szvsz nem gazak ezek a modellek..
a gt meg a brera is gyonyoru, csak nekem ugyanazt tudjak egy kattal nagyobban es egyik sem a stilusom, de ettol meg jo, hogy vannak es szinesitik az utakat
csak kellene melle vmi sportos lapos hatsokerekes 2+2 uleses legalabb image novelonek ha nyilvan nem is ez a modell hozna a zsugat
de pl hol van a 166 utodja?
a GTV6 -e stb. stb.
elolrol teljesen jo
nem ertem miert szidja mindenki a mitot.. kisautobol nehez autoformat alakitani, a mito szerintem a kategoriaban a legszebb...
ez a milano is jol nez ki elolrol, de mindenkeppen karakteres
oldalrol meg ugy ahogy
a hatso traktus egy kovetkezo generacios jobban eltalalt golf hatuljanak a benyomasat kelti, ami golftol akar szep is lehetne.. alfatol inkabb csunyacska nekem :)
szvsz nem gazak ezek a modellek..
a gt meg a brera is gyonyoru, csak nekem ugyanazt tudjak egy kattal nagyobban es egyik sem a stilusom, de ettol meg jo, hogy vannak es szinesitik az utakat
csak kellene melle vmi sportos lapos hatsokerekes 2+2 uleses legalabb image novelonek ha nyilvan nem is ez a modell hozna a zsugat
de pl hol van a 166 utodja?
a GTV6 -e stb. stb.
GTPeti2009-07-07 17:10:02 // 10380
Vagy legalábbis akkor még nem akarták... Mert immáron sikeresen felzárkóztak. Sajnos.
GTPeti2009-07-07 17:06:48 // 10379
Nem lehet, hogy nem akarták a német és japcsi autókat majmolni?
Tibe2009-07-07 16:51:53 // 10378
Szutyok olasz autó :D Majd meglátjuk élőben milyen, addig felesleges lehúzni. Remélem ő lesz a 147-esem utódja, bár eddig nem jó esélyekkel indul :)
mesa2009-07-07 16:44:06 // 10377
Valamit amíg el nem felejtem: VÉGRE!!! krómkeret az ablakok körül!!! :))
Már a 159-esen is kellett volna alkalmazni, hiszen a BMW-n, Mazda 6-oson már alap, anélkül nem is mutatnának annyira.
a MiTon már egy fél csavarintás mint a Bravon megjelent, de körben az igazi.
Egyébként a középkonzol is tetszik, légies, és jók a kapcsolók!
Már a 159-esen is kellett volna alkalmazni, hiszen a BMW-n, Mazda 6-oson már alap, anélkül nem is mutatnának annyira.
a MiTon már egy fél csavarintás mint a Bravon megjelent, de körben az igazi.
Egyébként a középkonzol is tetszik, légies, és jók a kapcsolók!
mesa2009-07-07 16:39:44 // 10375
amíg be nem ülök ... :))
De most komolyan! Minek visszafejlődni? Ha már egyszer megcsinálnak valamit tutira, akkor szerintem bosszantó visszalépni egyet. A MiTo leggyengébb része is a merevtengely, anélkül jobb lenne mint a Mini!
De most komolyan! Minek visszafejlődni? Ha már egyszer megcsinálnak valamit tutira, akkor szerintem bosszantó visszalépni egyet. A MiTo leggyengébb része is a merevtengely, anélkül jobb lenne mint a Mini!
Tedi2009-07-07 16:35:08 // 10374
Valld be, az egész autó egy raklap fos :))
mesa2009-07-07 16:32:44 // 10373
Kár, mert az is csak egy raklap fos az elől kettőslengőkar, hátul MacPherson megoldáshoz képest :(
Tedi2009-07-07 16:05:03 // 10370
3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Elöl igen, áthangolva, hátul Multilink lesz, mint a 159.
Elöl igen, áthangolva, hátul Multilink lesz, mint a 159.
iAntenna2009-07-07 16:04:56 // 10369
valamin mindig csámcsogni kell...
a MiTo/Milano vonal már divat Alfa és nem igazi Alfa a 156/145 tulajoknak, a 145/46 divat Alfa a 33/75 tulajoknak... Lehetne még sorolni.
Felesleges. Az új Alfák bizonyára jobban követik az eladható autó vonalat. Eladható komfortos, csendes... ha ez kell a népnek akkor nyílván a gyártó olyat fog gyártani.
Van akinek tetszik, van akinek nem...
Hátsója nekem nagyon tetszik, elejével még barátkozni kell, de a MiTo bambaságánál jobb. Belseje meg szerintem minden Alfának jó. Legalábbis amikben eddig ültem.
a MiTo/Milano vonal már divat Alfa és nem igazi Alfa a 156/145 tulajoknak, a 145/46 divat Alfa a 33/75 tulajoknak... Lehetne még sorolni.
Felesleges. Az új Alfák bizonyára jobban követik az eladható autó vonalat. Eladható komfortos, csendes... ha ez kell a népnek akkor nyílván a gyártó olyat fog gyártani.
Van akinek tetszik, van akinek nem...
Hátsója nekem nagyon tetszik, elejével még barátkozni kell, de a MiTo bambaságánál jobb. Belseje meg szerintem minden Alfának jó. Legalábbis amikben eddig ültem.
mesa2009-07-07 15:55:59 // 10368
Most hogy így mondod, bárcsak.... A Bravo nekem mindig nagyon tetszett, mondtam is annak idején, hogy elcseszték a macskazabálók, mert AR emblémával kellett volna először piacra dobni!
BeeGee2009-07-07 15:54:43 // 10367
Oké, de ez Rád is igaz, ha bravot akarsz benne látni, akkor azt látsz :)
mesa2009-07-07 15:46:48 // 10366
a gyár mérnökétől van, aki csak nem kamuzik
LOL. Ugye ezt te sem hiszed el ? :))
Persze nem ugyanaz a padlólemez, mint ahogy a Delta sem ugyanazt a padlólemezt kapta, hanem toldottat.
Egyébként tudjuk jól, hogy nem a lemez szó szerint fordításban él a padlólemez, hanem a hajtás/futómű/meghajtás kombót takarja...
3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Magyarán igazat is mondott a mérnök - mert ezt akartátok hallani -, meg kicsit el is hallgatott valamit :))
LOL. Ugye ezt te sem hiszed el ? :))
Persze nem ugyanaz a padlólemez, mint ahogy a Delta sem ugyanazt a padlólemezt kapta, hanem toldottat.
Egyébként tudjuk jól, hogy nem a lemez szó szerint fordításban él a padlólemez, hanem a hajtás/futómű/meghajtás kombót takarja...
3 cm ide-oda nem oszt, nem szoroz. Attól még a Milano sem kap kettős keresztlengőkart, hanem pont ugyanazokat a MacPherson tagokat kapja, mint amit a Bravo meg a Delta is.
Magyarán igazat is mondott a mérnök - mert ezt akartátok hallani -, meg kicsit el is hallgatott valamit :))
Tibe2009-07-07 11:52:17 // 10365
Nyugalom a hosszú élet ritka! :) Igazad van neked is, de nekem is. Maradjunk ennyiben!
Tedi2009-07-07 11:45:19 // 10363
Mondjuk úgy, hogy adott volt a C-Evo nevű padló, amire a Deltát, meg a Bravót csinálták és azt faragták meg, így lett belőle Alfáék szerint teljesen új. Így viszont érthető, hogy megengedhetik maguknak a kizárólagos használatot.
Ezekszerint megint kapunk egy Fiatot Alfa scudettóval mint a GP-MiTo esetén? :)
Ezen mindig felbaszom az agyamat. A 155, a 145/146 is Fiat padlólemezt kapott, azt nem utáljuk, meg nem szitokszó? Annyira felesleges ezen pörögni... Közös anyagok: és akkor mivan? A 155-nek a bajuszkapcsolói, a klímavezérlő, a komplett első futómű, a szélvédő ugyanaz volt, mint a Tempráé, ki nem szarja le? De majdnem ugyanez a szitu a 145/146-tal is. A 355-ös Ferrariban Fiatból való szellőzők voltak. Az sem zavart minket, csak ez a MiTo, Milano vonal? Ugyan már...
Ezekszerint megint kapunk egy Fiatot Alfa scudettóval mint a GP-MiTo esetén? :)
Ezen mindig felbaszom az agyamat. A 155, a 145/146 is Fiat padlólemezt kapott, azt nem utáljuk, meg nem szitokszó? Annyira felesleges ezen pörögni... Közös anyagok: és akkor mivan? A 155-nek a bajuszkapcsolói, a klímavezérlő, a komplett első futómű, a szélvédő ugyanaz volt, mint a Tempráé, ki nem szarja le? De majdnem ugyanez a szitu a 145/146-tal is. A 355-ös Ferrariban Fiatból való szellőzők voltak. Az sem zavart minket, csak ez a MiTo, Milano vonal? Ugyan már...
TarP2009-07-07 11:44:35 // 10362
Nem semmi az autós sajtó.
Ha Alfáról van szó: "...műszaki szempontból aligha hoz újdonságot..."
Ha pl Nisssnról, Toyotáról: "...tökéletesen jól bevált motorokat találunk..."
Ezzel lehet a közvéleményt bármikor egy márka ellen fordítani... Agymosás ez basszus, AGYMOSÁS!
Ha Alfáról van szó: "...műszaki szempontból aligha hoz újdonságot..."
Ha pl Nisssnról, Toyotáról: "...tökéletesen jól bevált motorokat találunk..."
Ezzel lehet a közvéleményt bármikor egy márka ellen fordítani... Agymosás ez basszus, AGYMOSÁS!
BeeGee2009-07-07 10:56:48 // 10361
A méretek alapján akár golf padlólemez is lehetne :)
A mi infoink a gyár mérnökétől van, aki csak nem kamuzik bele a vendégei szemébe. Valamint ugyanaz már csak az ígért összkerékhajtás miatt sem lehet. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy a barvoéból indultak ki, de átdolgozták.
A mi infoink a gyár mérnökétől van, aki csak nem kamuzik bele a vendégei szemébe. Valamint ugyanaz már csak az ígért összkerékhajtás miatt sem lehet. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy a barvoéból indultak ki, de átdolgozták.
Grando2009-07-07 10:23:11 // 10360
Persze, hogy nem. De néha jól esik odapakolni neki. ;)))
bilon2009-07-07 10:07:34 // 10359
"Az új Alfa műszaki szempontból aligha hoz újdonságot. Ugyanarra a C-Evo jelzésű platformra épül, mint a Fiat Bravo vagy a Lancia Delta, így méreteiben nemigen tér majd el ezektől, és a motorválaszték is ugyanazokból az 1,4 és 1,75 literes turbós benzinmotorokból, illetve 1,6, 1,9 és 2 literes turbódízelekből áll majd, amelyeket az elmúlt egy-két évben mutattak be a Fiat csoport más modelljeiben."
cikk a totalcaron
cikk a totalcaron
bilon2009-07-07 10:05:00 // 10357
ezt most nem tudom hovatenni, mert máshol azt olvastam, hogy de...
a méretekből is ez adódik...de tök mindegy...:)))
a méretekből is ez adódik...de tök mindegy...:)))
Tibe2009-07-07 09:57:15 // 10356
Szerintem meg igen :) Alig tér el a Bravoétól méretben, lássuk be egyszerűbb és olcsóbb volt azt felhasználni és kicsit átvariálni :)
BeeGee2009-07-07 09:55:26 // 10355
Neked ez miből jött le? :)
Teddy azt fejtegette lejjebb h nem közös a padlólemez semelyik meglévő autóéval.
Teddy azt fejtegette lejjebb h nem közös a padlólemez semelyik meglévő autóéval.
Tibe2009-07-07 09:53:27 // 10354
Ezekszerint mégiscsak a Bravóéval közös padlólemezt kapott, csak egy kicsit változtattak rajta. Ezekszerint megint kapunk egy Fiatot Alfa scudettóval mint a GP-MiTo esetén? :) Itt most nem a vezethetőségre gondolok természetesen, hanem minden másra, kinézet beltér közös anyagok stb.....
Satti2009-07-07 09:46:31 // 10352
Naeztvártam.:-))
Azért amikor nem muszály, te sem pörgeted.:-)
Azért amikor nem muszály, te sem pörgeted.:-)
Online tag
1
Vendég1
570
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Adok-veszek
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Stelvio
- 155
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV