Chianti2014-03-04 16:17:29 // 391
nos igen...valahogy így kell kinéznie 1 igazán dögös sportkocsinak...ha a 4C tetszett, ezt imádni fogják...fehérben nagyon ütős! :o)
Ollah2014-02-24 08:01:38 // 390
Negyedik hsz utolsó sora:
"Best vehicle (it’s not a car) to have as a “safety car” but it’s so quick the Alfa will lead by the first corner"
:)
"Best vehicle (it’s not a car) to have as a “safety car” but it’s so quick the Alfa will lead by the first corner"
:)
Jimmi T.2014-02-23 11:17:20 // 389
Chianti2014-02-15 00:20:03 // 388
bár korábban valahol azt írtam jobban tetszik a 8C, most hogy végignéztem pár videót meg fotót...azért meg tudnék barátkozni 4C első lámpáival is...az pedig hogy 1 Alfa lett a tavalyi év legszebb autója...hát hogy is mondjam...végre a megérdemelt helyére került a márka!!! és ahogy az autós világ szakértőinek véleményét látom, hallom, olvasom... kezdik elhinni hogy van élet a német autóiparon túl is...nem is akármilyen!!! nos a magam részéről további sport sikereket kívánok ennek a csodálatos autónak, illetve szeretett márkánknak... :o) ...aztán ha hazatérek és még meglesz, mindenképp meg fogom nézni élőben is!!!
Rohodi Mihály2014-02-14 14:21:32 // 387
Kedves Cartársak!
Az Autóház Budaörs márkakereskedés vezetőjeként, és egyben Alfa fan-ként a legnagyobb tisztelettel azt szeretném ennek a kis közösségnek a tagjaitól kérni, hogy ha bárki bármilyen úton lencsevégre kapja/kapta azt a 4C-t, ami elsőként érkezett kis hazánkba, a kéréseknek megfelelően ne posztolja és ossza meg különböző weboldalakon, mert ezzel az Autóház Budaörsnek, és azoknak a kollégáknak okoz kellemetlenséget, akik titokban, az Alfa rajongóknak lelkesen megmutatták az újdonságot. Ez a kérés nem az Autóház Budaörs dilije és irigysége, hanem az importőri képviselet utasítása az Autóház Budaörs felé - amit ezeknek a képeknek a közzétételével nem tartunk be, és ez kellemetlen helyzetet teremt.
Az autó sorsáról nincs információnk jelenleg, és sem a műszaki felkészítése, sem a hivatalos bemutatása nem történt még meg, ezért tiltja az importőr akár azt is, hogy bárkinek bemutassuk ezt az autót.
Biztosak lehettek benne, hogy abban a pillanatban, amikor a modell már bemutatható, kommunikálható lesz, elsők között fogtok tájékoztatást kapni róla.
Jómagam is abban bízom, hogy mihamarabb mindenki gyönyörködhet ebben a szépségben, szalonunkban akár.
Köszönöm megértéseteket, Alfás baráti üdvözlettel:
Rohodi Mihály
Az Autóház Budaörs márkakereskedés vezetőjeként, és egyben Alfa fan-ként a legnagyobb tisztelettel azt szeretném ennek a kis közösségnek a tagjaitól kérni, hogy ha bárki bármilyen úton lencsevégre kapja/kapta azt a 4C-t, ami elsőként érkezett kis hazánkba, a kéréseknek megfelelően ne posztolja és ossza meg különböző weboldalakon, mert ezzel az Autóház Budaörsnek, és azoknak a kollégáknak okoz kellemetlenséget, akik titokban, az Alfa rajongóknak lelkesen megmutatták az újdonságot. Ez a kérés nem az Autóház Budaörs dilije és irigysége, hanem az importőri képviselet utasítása az Autóház Budaörs felé - amit ezeknek a képeknek a közzétételével nem tartunk be, és ez kellemetlen helyzetet teremt.
Az autó sorsáról nincs információnk jelenleg, és sem a műszaki felkészítése, sem a hivatalos bemutatása nem történt még meg, ezért tiltja az importőr akár azt is, hogy bárkinek bemutassuk ezt az autót.
Biztosak lehettek benne, hogy abban a pillanatban, amikor a modell már bemutatható, kommunikálható lesz, elsők között fogtok tájékoztatást kapni róla.
Jómagam is abban bízom, hogy mihamarabb mindenki gyönyörködhet ebben a szépségben, szalonunkban akár.
Köszönöm megértéseteket, Alfás baráti üdvözlettel:
Rohodi Mihály
vm2014-02-14 12:37:48 // 386
Amúgy meg el kell menni zsarunak Dubai-ba. Ott előbb-utóbb feltűnik ;-)
vm2014-02-14 12:28:53 // 384
A "hol" a legkisebb gond ;-)
Martika832014-02-14 12:18:30 // 383
Hol kell leadni a rendelést..?
GT Ɨ|ѯ2014-02-13 20:07:53 // 382
Tuningman2014-02-13 16:48:09 // 381
Egyenlőre semmit sem lehet:(
Full titokban van tartva az autó ittléte, senki semmit nem tud.
Kész csoda, hogy körbejárhattam, belenézhettem az utastérbe és a motortérbe:))
Amúgy fantasztikus élmény volt élőben látni, megtapogatni.
Csináltam pár képet de le lettem tiltva, hogy bárhova is felrakjam.
Pár hétig pihentetni kell sajna a képeket:(
Talán ennyit még szabad:))

Full titokban van tartva az autó ittléte, senki semmit nem tud.
Kész csoda, hogy körbejárhattam, belenézhettem az utastérbe és a motortérbe:))
Amúgy fantasztikus élmény volt élőben látni, megtapogatni.
Csináltam pár képet de le lettem tiltva, hogy bárhova is felrakjam.
Pár hétig pihentetni kell sajna a képeket:(
Talán ennyit még szabad:))

.......................2014-02-12 17:32:53 // 380
szép
egyre jobban tetszik a fényszórója
tesztvezetni lehet?
lesz hivatalos bemutató?
egyre jobban tetszik a fényszórója
tesztvezetni lehet?
lesz hivatalos bemutató?
Tuningman2014-02-12 17:20:53 // 379
Nincs neki baja csak mindenki ámuldozik, alulról is:D
.......................2014-02-12 16:46:56 // 378
vadiúj
és már szerelni is kell,
nofene?
és már szerelni is kell,
nofene?
Tuningman2014-02-12 16:35:17 // 377
VKG231!!! (156+75)2014-02-08 21:23:05 // 375
Az elárjának is lehet értelme... :D
TSiga ( I am the TSIG)2014-02-08 21:12:03 // 374
Azért az F7 -et lehetett volna használni. Az a helyesírás -ellenőrzés.
Elárják= elérjék
Dologtak= dolgoztak
Amúgy a hír örvendetes.
Elárják= elérjék
Dologtak= dolgoztak
Amúgy a hír örvendetes.
msd2014-01-29 21:31:29 // 373
Igazságos végeredmény született :))) Alfa > BMW > Mercedes :D
Zsolt1552014-01-29 20:38:42 // 372
Meg még az is nagy kérdés, hogy a rendszámtábla hova fog kerülni az elején. Nem keveset fog kitakarni az elejéből.
Rohodi Mihály2014-01-29 20:14:11 // 371
Pótkerék nincs, és nem is rendelhető.
.......................2014-01-29 16:17:18 // 370
tényleg ,pótkerék?
van egyáltalán?
van egyáltalán?
Piritu - 1.000.0002014-01-29 15:39:57 // 369
Az az a ruhamennyiség, ami pont belefér a 110 liter (-pótkerék)be :-P
(Mellesleg, ha tellene új 4C-re, lehet, hogy tényleg kidobnám a tegnap viselt pólót.)
(Mellesleg, ha tellene új 4C-re, lehet, hogy tényleg kidobnám a tegnap viselt pólót.)
☻SKULL☻2014-01-29 13:59:00 // 368
Public Enemy2014-01-29 12:37:13 // 367
Ez valszeg a Eurosport-os szavazás végeredménye is egyben.
Ha ritkán is, de néha győz az igazság. :-))
Ha ritkán is, de néha győz az igazság. :-))
Jimmi T.2014-01-29 09:59:54 // 366
a legszebb x1 franciáknál
Imyx2014-01-28 17:32:50 // 365
Kis hazánkba pont ideális lenne a hasmagassága :))). Lehet használni, de körültekintően, nagy sebességnél előre nem ismert úton nagy probléma is lehet.
Valószínűleg szempont volt a köridő, ezért van ennyire lent :)).
Valószínűleg szempont volt a köridő, ezért van ennyire lent :)).
Rohodi Mihály2014-01-28 10:34:59 // 364
msd2014-01-28 07:52:48 // 363
Szerintem ezek csak szimplán balfaszok voltak, hogy elfogultságból fakadó szándékosságot ne feltételezzek. A "hivatalos" Nürburgring köridőben a 4C a Cayman S-el futott egyformán, ami 4.0 kg / LE, az meg nem olyan nagy különbség. A Top Gear köridőre leszek kíváncsi.
.......................2014-01-27 15:18:40 // 362
én nem tudom minek a Caymannhoz hasonlitani
a Porsche egy használható sportkocsi
a 4C ellenfele a Lotus
ezek a Pályára születtek
ahol a köridö a lényeg
a Porsche egy használható sportkocsi
a 4C ellenfele a Lotus
ezek a Pályára születtek
ahol a köridö a lényeg
BeeGee2014-01-27 14:53:06 // 361
Nincs. Hűtő, szervó, futómű, csavarkulccsal nyitható :)
Én is azt hittem hogy ott csomi van..
Én is azt hittem hogy ott csomi van..
.......................2014-01-27 14:51:46 // 360
elöl nincs csomagtér?
akkor ott mi van?
akkor ott mi van?
BeeGee2014-01-27 14:47:03 // 359
Ja, a GTVé pótkerékkel 110l. Akkor majdnem jól saccoltam, csak 1/3addal kisebb.
BeeGee2014-01-27 14:46:05 // 358
Nálunk mindig az a probléma, hogy több cuccal jövünk haza, mint amennyivel elindultunk, pedig nagyon profin tömörítek a bőröndbe :) Innen kezdve mindegy, hogy mi marad itthon... :)
De tökmindegy, mert ez nem utazó autó.
De tökmindegy, mert ez nem utazó autó.
BeeGee2014-01-27 14:39:23 // 357
Tényleg 110l, pedig feleakkorának tűnt mint a GTVé :)

A pick szalámi itt megfőne :)

A pick szalámi itt megfőne :)
Grando2014-01-27 14:24:12 // 356
Hajszárító, mikrosütő stb. otthon marad, és nem lesz gond. ;)
Jimmi T.2014-01-27 14:22:06 // 355
110 liter az nagyon sok ! Belefér két ember 8 napra való váltó cucca ( póló,alsónemű,zokni ) + fejenként egy-egy farmer + pulcsi+papucs+cipő. Egy nagyobb fotóaparát , térképek , töltők mindenhez, egy laptop egy 500 oldalas könyv, gyógyszerek , naptej, egy közepes rúd Pick. egy törölköző,pzs egy férfi és egy női tisztasági pack + sok kis felesleges apróság ami elfér a zugokban.
a lényeg a női útitársnak a ruhái részére átadsz egy 30-40 literes táskát az indulás előtt legalább egy héttel, és közlöd hogy ennyi a limit :-)
a lényeg a női útitársnak a ruhái részére átadsz egy 30-40 literes táskát az indulás előtt legalább egy héttel, és közlöd hogy ennyi a limit :-)
Halesz2014-01-27 14:01:09 // 354

Hát max egy hétvége ketten...
Ollah2014-01-27 13:58:56 // 353
Ez nagyon érdekes. Azt gondoltam volna, hogy egy 3,77 kg/1 LE vs. 4,85kg/1 LE párharcból az előbbi röhögve jön ki győztesnek pályán. Azért a tömeg/teljesítmény arányban van 28% differencia; az rohadt sok. Az több, mint egy GTA és egy 2.5 V6 között van. (Ráadásul nyúlmókusból a 4C-nek van 350, a Kajmánnak meg "csak" 290. Még ráadásabbul a könnyebb autónak ugyanakkora tömeg/teljesítmény arány mellett is fürgébbnek kellene lennie.)
Ezek szerint a Porsche-nak sokkal jobb a futóműve, gyorsabb a váltója, és jobb a féke. Meg a gumija. Sokkal jobb, nem csak jobb, hiszen a 4C eleve nem annyira komfortos, inkább pályanapokra készült gép, ellenben a Porsche-val. Tehát eleve keményebb, durvább kellene, hogy legyen.
Illetve egy szívót ennyivel könnyebb jól kiautózni, mint egy turbóst.
Meg a jelvény is biztos hoz egy kis extra tapadást. :P
Ezek szerint a Porsche-nak sokkal jobb a futóműve, gyorsabb a váltója, és jobb a féke. Meg a gumija. Sokkal jobb, nem csak jobb, hiszen a 4C eleve nem annyira komfortos, inkább pályanapokra készült gép, ellenben a Porsche-val. Tehát eleve keményebb, durvább kellene, hogy legyen.
Illetve egy szívót ennyivel könnyebb jól kiautózni, mint egy turbóst.
Meg a jelvény is biztos hoz egy kis extra tapadást. :P
BeeGee2014-01-27 12:06:27 // 352
A 4Cnek konkrétan feleakkora :)
Amit én sose értettem, hitelkártyás utazás. Az oké hogy nem csomagolsz zsömlét az útra, mint Velencébe az Ibusszal, de nem vagy ugyanabban a ruhában egy hétig. Amit veszel, otthagyod? :)
Amit én sose értettem, hitelkártyás utazás. Az oké hogy nem csomagolsz zsömlét az útra, mint Velencébe az Ibusszal, de nem vagy ugyanabban a ruhában egy hétig. Amit veszel, otthagyod? :)
msd2014-01-26 21:00:00 // 351
A változatosság kedvéért... Alfa Romeo 4C vs Porsche Cayman on track :D
GTPeti2014-01-25 16:50:44 // 350
:) Nekem a tetős változat tökéletesen elég. Még két bnő+csomagokkal is az lenne. :)))
(Na jó ez csak vízió. - a szerk. B)
(Na jó ez csak vízió. - a szerk. B)
Piritu - 1.000.0002014-01-25 16:47:27 // 349
Nincs semmi gáz. A Spider 110 literje - benne a pótkerékkel - is elég két embernek két hétre.
Az a fontos, hogy a hitelkártya is fel legyen töltve :-DD
Az a fontos, hogy a hitelkártya is fel legyen töltve :-DD
GTPeti2014-01-25 16:32:25 // 348
Fogadjunk, hogy egy 4C esetén még a csajok is képesek kompromisszumra... B)
msd2014-01-25 16:29:57 // 347
Köszi. :)
"ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére"
Challenge accepted! :D
"ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére"
Challenge accepted! :D
Tedi2014-01-25 15:51:45 // 346
Röviden, tömören: barmok :D
4-cél dicsérték a lóerő/súly arányt és ebből fakadóan ezt a vasat hozták ki a legjobban gyorsulónak. Bejött nekik a launch control is.
Viszont fennakadt a forma azon, hogy kicsi csomagtér, és hogy ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére. (pffffffff, erről ez a véleményem) Motorhang: legjobb.
Az RCZ-nél pont ezt dicsére a csávó (mit mást, lófasz az autó), hogy nagy a csomagtér, meg 2+2 forma elfér benne. Mondjuk ez szvsz úgy 2+2, ahogy a 916-os GTV-nk :)
megpendítette, hogy ő az egyetlen elsőkerekes a mezőnyben. Motorhang: so-so.
Jó fékek, ahhoz képest, hogy elsőkerekes, nem annyira szar pályán, elég erős a motor.
Lotus Elise: nyilván a súlycsökkentés pozitívum, de mivel nagyon alacsony, beszállni még csak-csak, kiszállni azért elég vicces, (Ezt is ki nem szarja le?!) alacsony hasmagassága miatt vigyázni kell a garázsból kiállásnál. Motorhang: no comment.
Cayman: középmotor, 50-50 százalék súlyelosztás, némi csomagtér, 270 ló, kicsit több, mint a 4C-é, de dupla olyan nehéz. Motorhang fasza.
Ami még: sok különbséget nem láttak az Elise és a 4C között, mindkettő a vezetési élményre megy rá nagyon keményen, kormányzásuk nagyon közvetlen, mindkettő pályanapra való, de az Alfa a hétköznapokban picit használhatóbb. A Cayman inkább való a hétköznapokra, mint pályára, sőt.
Gyorsulásban az Alfa, fékezésben az Elise szerintük a legjobb, hangban az RCZ-t szerették, mert sokkal halkabb a többinél (heeeeee?????)
Szóval tényleg barmok :D Vannak értelmes meglátásaik, pl. nem feltétlenül az volt a vezérelv, hogy luxus, meg nyugi legyen, hanem számított a 4C-nél és az Elise-nél, hogy ezek kemény sportvasak, nem tunyult, multifunkciós szarok.
4-cél dicsérték a lóerő/súly arányt és ebből fakadóan ezt a vasat hozták ki a legjobban gyorsulónak. Bejött nekik a launch control is.
Viszont fennakadt a forma azon, hogy kicsi csomagtér, és hogy ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére. (pffffffff, erről ez a véleményem) Motorhang: legjobb.
Az RCZ-nél pont ezt dicsére a csávó (mit mást, lófasz az autó), hogy nagy a csomagtér, meg 2+2 forma elfér benne. Mondjuk ez szvsz úgy 2+2, ahogy a 916-os GTV-nk :)
megpendítette, hogy ő az egyetlen elsőkerekes a mezőnyben. Motorhang: so-so.
Jó fékek, ahhoz képest, hogy elsőkerekes, nem annyira szar pályán, elég erős a motor.
Lotus Elise: nyilván a súlycsökkentés pozitívum, de mivel nagyon alacsony, beszállni még csak-csak, kiszállni azért elég vicces, (Ezt is ki nem szarja le?!) alacsony hasmagassága miatt vigyázni kell a garázsból kiállásnál. Motorhang: no comment.
Cayman: középmotor, 50-50 százalék súlyelosztás, némi csomagtér, 270 ló, kicsit több, mint a 4C-é, de dupla olyan nehéz. Motorhang fasza.
Ami még: sok különbséget nem láttak az Elise és a 4C között, mindkettő a vezetési élményre megy rá nagyon keményen, kormányzásuk nagyon közvetlen, mindkettő pályanapra való, de az Alfa a hétköznapokban picit használhatóbb. A Cayman inkább való a hétköznapokra, mint pályára, sőt.
Gyorsulásban az Alfa, fékezésben az Elise szerintük a legjobb, hangban az RCZ-t szerették, mert sokkal halkabb a többinél (heeeeee?????)
Szóval tényleg barmok :D Vannak értelmes meglátásaik, pl. nem feltétlenül az volt a vezérelv, hogy luxus, meg nyugi legyen, hanem számított a 4C-nél és az Elise-nél, hogy ezek kemény sportvasak, nem tunyult, multifunkciós szarok.
.......................2014-01-25 15:05:27 // 345
a Porschet akinek van esze cégesbe lízingeli
msd2014-01-25 12:51:34 // 344
Hamarosan, a Top Gear következő évadában...

Alfa 4C versus Quadski! :D
"According to one of Top Gear’s many mantras, you can’t call yourself a true petrolhead unless you’ve owned an Alfa Romeo. Bad news for Richard Hammond, who, to date, has not. But he did recently confess that the brand new 4C coupe might be the car to make him break his duck on Alfa ownership. So when the office needed someone to test this lightweight Elise-alike, Hammond didn’t need to be asked twice…"

Alfa 4C versus Quadski! :D
"According to one of Top Gear’s many mantras, you can’t call yourself a true petrolhead unless you’ve owned an Alfa Romeo. Bad news for Richard Hammond, who, to date, has not. But he did recently confess that the brand new 4C coupe might be the car to make him break his duck on Alfa ownership. So when the office needed someone to test this lightweight Elise-alike, Hammond didn’t need to be asked twice…"
msd2014-01-21 11:50:39 // 343
Jimmi T.2014-01-21 10:50:56 // 342
a Cayman ? vicces volt az az "autókereskedők "- ben amikor Mike ~ 1000 fontért vett egy 10 éves példányt .
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.