Fórum >> Típusok >> 4C

mesa2013-03-08 15:34:19 // 66
Delta S4 turbo+kompresszor. Az utcai autók meghatározott zajszint határértékeit meg csak úgy átugrálhatná a gyártó, hát persze. :D
Warbis nyugodtan keress rá a YT-on, ma már a digókon kívül minden gyár készít 1.6-os turbo 4-es motort, azt kell mondjam, a 4C hangja így is megszégyeníti mindegyikét. Nekem tetszik, éles, agresszív hangja van mindehhez képest!
mesa2013-03-08 15:24:43 // 65
Nénikről is lesz sorozat FTP-n? :)
GT Ɨ|ѯ2013-03-08 14:45:20 // 64


...ide tegyétek !....:-)

Kazes☻2013-03-08 14:35:32 // 63
Erről nem is beszélve... Milyen igaz! :DDD
Cs.Alfa2013-03-08 14:19:01 // 62
Meg oszt mire megnéznéd az elejét,a hátulját fogod látni úgyis csak..:D:D:D:D
GT Ɨ|ѯ2013-03-08 14:09:51 // 61
anno a 33-asaimnál mindig ezzel kezdték ha cserélni kellett valamit:-)))))))))))))

nem Ők, az akkori ezermesterek:DD

persze nem kellett soha kivenni, csak messzebbre kellett mennem szervízbe...
Tedi2013-03-08 14:06:59 // 60
Ebben az a vicces, hogy a ezek egyike sem fő piac. Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban meg ugyanúgy nagy rendszám van, mint nálunk. Szóval jah :)
Jimmi T.2013-03-08 14:03:23 // 59
"erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D"

a digókon kívül( 360x110 mm) az alábbiak szarnak még az eu normás rendszámra : Svájc- 300x 80,Svédország (opciós) 300x110 ,Monaco 290x110 ,Egyesült királyság és Ciprus amilyet akarsz !!!
Kazes☻2013-03-08 13:56:52 // 58
Minek is szemből frsz, elég az hátul. Elől csak ront az összképen!:)
Tedi2013-03-08 13:37:06 // 57
Ablakba :D Vicces, hogy erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D

GT
Ezt vezesd elő Csörinek, vagy Alexnek, szerintem a válasz féltengely formájában fog érkezni :D
GT Ɨ|ѯ2013-03-08 07:00:11 // 56
Ne légy negatív:-)

motorháztető fel-motor ki, ennyi:DD
Sotime2013-03-08 00:42:39 // 55
Oszt' a rendszám hova kerül? :)
Saca2013-03-07 22:48:55 // 54
Na ezt jól megfogalmaztam....
Saca2013-03-07 22:48:17 // 53
Szerintem nem kell sok idő és ehhez is lesz 26 féle fényszóró hozzá a boltok polcain :)
Dömpi (il dottore)2013-03-07 22:02:00 // 52
Személy szerint örülök a 4C-nek. Remélem beindul ezzel az alfa, és jönnek sorban az új típusok - leginkább a 159utódot várom :-)
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
Kazes☻2013-03-07 21:38:11 // 51
Jó kocsihoz, jó baby! :)
Kovi2013-03-07 21:14:04 // 50
vm2013-03-07 20:02:27 // 49
Öröm az ürömben, hogy kevés magyar Alfa szerelőnek kell majd küzdenie vele...
Tedi2013-03-07 19:51:48 // 48
Ja meg a Pentastar V6, de azt meg neeemár :)
Tedi2013-03-07 19:51:21 // 47
Van V6 házon belül, a Maser V6-osa. De szerintem be se fér, nézd meg, hogy a kis 1750-et is úgy faragták be, álom lesz mondjuk egy vezérléscsere benne :D
Blade2013-03-07 18:46:57 // 46
Fejlesztenek egyet, papíron már bizonyára előrehaladott állapotban van a 2.0 V6 TB projekt:)) De lehet 1.6 V6 TB is, az F1 után szabadon..:)
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
BeeGee2013-03-07 18:33:51 // 45
V6 biztos, hogy nem lesz benne. Honnan? Konszernen belül is csak 4 - 8 - 12 hengeresek vannak, ha jól tudom.. Meg ebbe a kis gyüszbe elég a 4 is :)

Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Blade2013-03-07 18:16:52 // 44
Remélem a Corsa már 2.0 V6 TB lesz, akkor szólhatna így is:)))
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 17:16:53 // 43
És akkor hab is legyen a tortán : Autodelta:-)
Tedi2013-03-07 17:03:53 // 42
Telhetetlen népség :)
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-07 16:56:02 // 41
Lehet a hangfalam sz@r, de ez szebben is szól, lazábban is forog fel. De kövezzetek meg...nem tehetek róla, az a hang a videón nem jön be.
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-07 16:51:44 // 40
Hát nekem nem jön be, olyan kelletlenül forog.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
Tedi2013-03-07 16:17:39 // 39
A Novitecre lennék inkább kíváncsi. Ha ugyan foglalkoznak majd vele. Szerintem nem kizárt.
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 16:11:02 // 38
Pedig tuti fog csinálni rá:-)

De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
Tedi2013-03-07 16:06:28 // 37
Erre nem kell már Ragazzon, nagyon szépen duruzsol ez is, négyhengeres létérre :)
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 15:54:15 // 36
Ragazzont ( majd ) faragnak erre is maximum:-)
BeeGee2013-03-07 15:51:48 // 35
Kinek mi :)

Nekem inkább ez
Modern turbómotortól teljesen jó ez a hang, engem fel tudna dobni :)
Zsunior2013-03-07 15:48:22 // 34
Ezt azért ugye most nem mondtad komolyan....
msd2013-03-07 15:27:14 // 33
Turbó négyhengeresnek ha megfeszülnek sem lesz szívó V8 hangja, szerintem ehhez képest nagyon királyül döbörög :)
WarbiRunner (Gyuri)2013-03-07 15:18:49 // 32
Hát ööö...az autó tényleg tetszik, szép, de ez a hang...hát kinek mi jut róla az eszébe. :-)
Nekem pl. EZ.
Béci Ɨ|ѯ2013-03-07 14:50:36 // 31
De jól röfög!!! Ez már igen!!! :) :) :)
Halesz2013-03-07 13:55:36 // 30
nekem a képeken inkább a kilincs elhelyezése furcsa, én úgy hagytam volna, ahogy a tanulmányautón volt... :)

meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...

ellenben az első lámpák bejönnek :)))
Jimmi T.2013-03-07 13:54:33 // 29
Tedi2013-03-07 13:54:03 // 28
1 ) lesz
2) gyorsat :D
Halesz2013-03-07 13:38:22 // 27
Ezt ki is felejtettem, igen... szóval sok pénz, de teljesen reális az ára
Halesz2013-03-07 13:37:05 // 26
"Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően"

Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Halesz2013-03-07 13:31:22 // 25
Ellenben asszem azzal nem árulok el nagy titkot, hogy a 2014-es AlfaCity-re, az Alfa Amore 10. szülinapjára szeretnénk majd elhozni egy 4C-t. :))) Remélem összejön:)

Alfa4City :)
Blade2013-03-07 13:12:47 // 24
Egyébként tetszik, talán az első lámpa a szűkebb keresztmetszet, meg talán a műszerfal külső formája. De maga a kijelző király:)
Blade2013-03-07 13:11:15 // 23
Engem két dolog érdekel :)
1. Lesz-e Corsa (Ti, GTA?) változata, ami még erősebb és talán még egy kicsit könnyebb, a többi versenyre hangolt egységeivel (pl. váltó)
2. Milyen köridőt tud? :)
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 12:48:35 // 22
Főleg ha azt nézzük, hogy a Gtv 9milla volt 2001-ben...:-)
Grando2013-03-07 12:43:01 // 21
Csak egyetérteni tudok.
Ez egy valóban komoly lépés az Alfától (Fiattól). Amióta a Fiat megvásárolta, fokozatosan veszett el a márka unikális jellege, ami valódi műszaki előnyt és valódi progresszivitást jelentett egyéb márkákkal szemben, ráadásul a lehető legkevesebb öncélú sallanggal (lásd a franciák parasztvakításait).
A 4C-vel ez a progresszivitás és exkluzivitás tért vissza. Az Alfának sosem termett babér abból, ha megpróbált kommersz autókat gyártani. Nem voltak azok soha rosszak, és nem is vallottak szégyent semmilyen összehasonlításban. Mégis, a márka definíciójával (ez a definíció pedig az unalmasnak titulált beszédben el is hangzik), ami a rajongók, sőt egyáltalán az autókat értők/szeretők szemében él, tökéletesen ellentmondásba kerültek az ilyenfajta próbálkozások, így azok eleve magukban hordozták a kisebb vagy nagyobb, de biztos bukást is. Ahogy egyre inkább olvadt bele az aktuális trendekbe és közelített az átlaghoz, úgy mentek le az eladásai is.
A 4C-vel pedig ennek a tendenciának hátha vége szakad. Ez az autó valódi unikum, lényegét tekintve egyedülálló, és szinte versenytárs nélkül áll. Sosem lesz kommersz verda, és ne is legyen az. Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően.
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 12:22:41 // 20
jól beszélsz:-)


csatlakozom

( a tavalyi változat tükrei 1 hajszállal jobban tetszenek egyébként...)
Kazes☻2013-03-07 12:14:45 // 19
Kerüljön, kerüljön, de ne azért, m ert Ferrari motor van benne... inkább Alfa! Különben is... előbb volt! :)
mesa2013-03-07 12:01:45 // 18
Ez a tavalyi competizione változat.

17 millió nem kis pénz, de elérhető! Nagyon sok embernek meg lehet a saját karácsonyi ajándéka. Én biztos nem leszek köztük, mert folyton elfelejtek Lotto szelvényt kitölteni.
De ha csak 10-20 db kerül Magyarországra, már az is fog bírni akkora reklám értékkel, hogy többen választanak majd olcsóbb típusból

Szerintem nagyon szépen sikerült egységes márka arculatba beilleszteni a 4C-t!
Az első lámpa csúnya, de karbon változatban még szépnek si mondanám. Sötét háttérrel pedig fél úton van a 8C és a Giulietta között. A végén még a MiTo is felértékelődik a Panda tekintetével:)

Higgyetek nekem, jó lesz ez!
Felvirágzik az Alfa! Főként, hogy Ferrari motorok is kerülnek bele, vagy hogy Maserati gyártja. Tiszta kékvérű rokonság, és valljuk be: vissza kerülhet az őt megillető helyre szeretett olasz márkán!
GT Ɨ|ѯ2013-03-07 11:46:41 // 17
sőőőt, még ez is:-)


A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.