Fórum >> Típusok >> Stelvio

Kócosw2017-02-27 11:22:08 // 120
no akkor nekem ezuton meg fejlödnöm , illetve ernem kell. Elöbb utobb valahogy minden autonal kibujik belölem a kisördög.
A thesissel is csak nagy ritkan közlekedtem ugy ahogy illett volna. Egyszerüen ha 2.4 soröt van a seggem alatt eleg nehezen ülök el rajta.Bizsereg a talpam, balra dölök, a vonalon menek,lesek kifele,jelzem hogy haladnek elöre.Egyszeregyszer mikor elkapott a nyugi csak vonultam a feloffos majd 2 tonnas bálnával,csendben kenyelmesen,de ez a ritkabb pillanatok egyike volt.Egy ideig azt hittem megvaltoztatott az auto,de aztan rajöttem hogy nem.
Aztan a 159 el is ugyanez volt ,söt rosszabb, ti, ültetve gyarilag, 2.4 ,valtofülek, menni kellett,de valami akkoris hianyzott.
Jött utana a svéd offos, 2.4 5 henger AWD ugyanez most is, valtozatlanul...
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-27 10:44:41 // 119
Csak halkan mondom, én már a 156-ot is többször passzoltam pont emiatt. Én a 146 agressziójánál lemaradtam, nekem az kellett, valószínű ilyen sokoldalú, élménydús és szerethető autóm sosem lesz többet. Száguldoztunk sokat, de vigyáztam is rá nagyon.
Persze hiányzik, de valamennyire tudatos döntés volt ez, hogy higgadjak le egy kicsit. :-)
Én nem bántam meg, sok pozitív dolgot hozott.
Legfőképp a családom megérdemli, hogy apa ne top gun pilótát játszon, hanem inkább úri sofőrt. :-)
Leírhatatlan, hogy mennyire megváltoztatott ez az autó. Udvariasabban, türelmesebben közlekedek, nem dudálok, nem villogok, és főképp nem konfrontálódok. A 146 legnagyobb hátránya volt, hogy nulla tisztelete volt. Ezért nem lehetett nyugodtan autózni vele. Piszkáltak, szorítottak, büntettek. Az autó meg olyan volt, hogy nem lehetett nem felvenni a kesztyűt. És bizony nehéz volt megszorongatni a kis ördögszekeret, ebből aztán jöttek ablakletekerős, autóból kiszállós anyázós esetek is. Na ez pl. egyáltalán nem hiányzik.
Most ilyen nincs. Engednek besorolni, elengednek, nem előznek rám, mert tisztelete van az autómnak.
Közben belül csend, szól a zene, beszélgetünk. Nem az útra vagyok feszülve, hanem pihenek. Én élvezem. Tudja ezt egy Audi is, csak nem így. Ez az autó a stílusról szól szerintem, nem annyira a nyers élményről. Egy kompromisszum.
Mint ahogy a 146 is kompromisszum volt. Én odaadtam a nyers élményt egy kis nyugalomért, egy kis magamutogatásért (egy 159-cel ez elkerülhetetlen :-)), a családom biztonságáért és egy stílusért. És azért az iszonyatosan állat TI futóműért. :-)
Ha megkérdezed a gyerekeimet, nem bánják. Imádják az egészet. Szeretik a hangját, a zenét ahogy szól benne, az egész luxus érzetet, a nyugis autózást, az erejét. Olyan rajongással utaznak benne, hogy nekem már csak ezért megérte :-D
Giuntini2017-02-27 10:44:25 // 118
Kíváncsi leszek a Stelvio vezetésére, mennyire jön át a közvetlenség, amit a Giuliánál tapasztaltam. Ami tény, a Giulia formaterve, már első látásra nem üt akkorát mint a 159, mégis baromi jól néz ki. Próbáltak belemagyarázni valami BMW-t, ami egyáltalán nem igaz, mert nagyon olasz. Nekem a belseje sem ütött akkorát, itt már a műszerekre vagy a levegőbeömlőkre vagy a klíma panelre ránézve több németességet tapasztaltam. Jó, az órák Alfásan alulról vannak kalibrálva. Tetszett hogy azért megmaradt a két főműszer, ami dominálja a műszerfalat. Viszont a vezetése... Annyira könnyed, annyira magától értetődő minden, hogy azt éreztem, ezzel az autóval mindent megcsinálhatok. A vezetési élményből csak a daráló hangú dízel motor tudott levonni. Ebben is visszatért az Alfa a hagyományokhoz. Ez az autó benzinmotort kér!
Kócosw2017-02-27 10:03:33 // 117
persze sokkal jobb,ez nem kerdes, de a kulcsszot te irtad le.Eszrevehetetlenül :)
No ez a bajom vele.Ezt az eszrevehetetlenült mas autok is tudjak, es ez volt a fö problemam a 159 el. Nekem kicsit nemetes lett, ahogy kattantak a kapcsolok, etc. nekem hianyzott berlöle az a valami plusz :)
Csak a design volt az amit vartam,es elvartam :)
Giuntini2017-02-27 09:58:26 // 116
Nálam a 164 V6 turbó volt a csúcs! Igen, a 159 valóban más érzést ad. Talán túl jól sikerült autó volt a 159. De azért nagyrészt nem osztják nagyon a véleményedet a 159 tulajok, akiknek 156 is volt, mert mindenben jobb mint elődje volt. Észrevehetetlenül sokkal jobb a futóműve mint a 156-é volt, igen a 159-ben van egy tank érzés, a 156-ban ha már csak beleülsz sokkal könnyedebb minden. Nekem a Giulia is ilyennek tűnt, mikor vezettem. De nekem bejön a 159 mindent maga elől elsöprő érzése. Kíváncsi lennék majd a Stelvio magas üléshelyzetére, mert Alfától merőben szokatlan az ilyen.
Kócosw2017-02-27 07:41:03 // 115
Nekem akkor ez volt a 159 vegzete hogy a 156 ott lapitott a garazsban,es ha elmeny kellett kihoztam es csavartam vele egyet,mert jol esett.Ezek utan eleg rossz lapokkal indult a 159.Bevallom öszinten barhogy neztem gyönyörü volt a 159, de! igy utolag belegondolva legcsekelyebb eselye nem volt a 156 ellen.Kenyelmes, szep, jol autozhato alairom,de közelsem adja azt amit te is leirtal. Ugy nezem ebben old scool vagyok es nem valtozok.Plusz ezek mellett bennem meg bennem volt a kivancsisag, es az erzes hogy probalj ki mast is. Igy törtent ami törtent.
De mindezek ellenere mikor tegnap pl egy fekete Giulia qv allt meg mellettem a lampanal, neztem, neztem es idöt kertem... Es ara gondoltam, anyám micsoda gépet csinaltak ezek a digok megint .
Aztan elindult, illetve elmorgott.Megint kertem idöt...
A Julisban sztem megint van valami...Remelem lesz szerencsem hozza .
Kócosw2017-02-27 07:27:02 // 114
Tudom hogy van,a thesisben is volt a volvoban is van.Tudnek elni nelküle,de az annyira nem zavar mint pl a labtervilagtitas aminek ertelmet a mai napig keresem, valamint a mar emlegetett bucsui szinekben tündöklö ajtopanelek :)
Hat amiket leirtal igaz, de pl nalam nem jatszanak nagy szerepet, bar azt is tudom mint irtad is kissebbsegben vagyok ezzel a velemennyel a mai vilagban.
Giuntini2017-02-25 14:55:04 // 113
Ez jó hasonlat volt, a hifi és a dühöngő csápolás. Azt nem szabad elfelejteni, hogy a 159 abszolút bajnok merevségben. A Giuliánal viszont az autó mozgásából érezhető volt hogy nagyon könnyed, de nincs az a hihetetlen túlbiztosított merevség, mint a 159-ben. Kíváncsi lennék erre, ha a kettőt összehasonlítanák. A Stelviónak mivel "terepjáró" (tudjuk hogy nem az), elvileg merevebbnek kellene lenni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-25 13:58:08 // 112
A kérdés az, hogy mit számít a gyorsaság? Elvileg nem időmérő edzéseket futunk a mindennapokban, hanem valami céllal valahova autózunk. Legtöbben ezen a sokat emlegetett A-ból B-be jutáson belül keressük az élményt adó pillanatokat.

Én örülök nagyon, hogy nagy nehezen rávettem magam, hogy elszakadjak kicsit a nyers dühöngős élménytől, és kipróbáljam ezt a másikat.
Részegen üvölteni egy koncerten vs. dúdolni egy dalt miközben csúcs hifin hallgatod :-)
Ha ezt valahol egy autó egyesíteni tudja, arra azért kíváncsi vagyok :-) A benzines Giulia piszkálja is a fantáziámat, nagyon kipróbálnék egyet.
Tedi2017-02-25 11:52:19 // 111
Ahogy olvasgattam, meg nézegettem a teszteket, mindenki ezt állítja róla. Az Omniauto kevésbé, a Quattroruote annál inkább :) Pedig utóbbi bagázs egyelőre "csak" Vairanóban tesztelte, az Omniautó meg a Stelvión.
Giuntini2017-02-25 11:47:27 // 110
Érdekes amit írsz, még igazat adnék neked, de csak feltételesen. Szerintem semmi rossz nincs abban, ha nem érzed hogy eléri az autó a tudása határát. Mert minden amire azt mondod hogy "hű meg hú" az valahol az autó lehetőségeinek kóstolgatása. Egy mai Ferrari F12-es lényegesen stresszmentesebben vezethető mint egy Testatossa. Annak idején sokkal jobban átjött az érzés, viszont az F12 csak megy nincs határ. Mikor én vezettem a 360 Spidert elcsodálkoztam mennyire könnyen vezethető. Egy régi Ferrarit meg kellett zabolázni, be kellett törni. Nem baj ha az autó bolondbiztos, nem mindenki rendelkezik szuper kvalitásokkal. Annak idején a 164 V6 turbóval Trentino hegyi útjain iszonyú mit műveltem. Az autó hanggal, mozgással ezt még meg is spékelte. Viszont az az érzésem, a 159-esemmel sokkal gyorsabb lehetnék ugyanazon az úton, csak észrevehetetlenül. A futóműve bolondbiztos, és ott van a 20 év fejlődés. Csak kevésbé látványosan adja elő.
Ami nagyon jó, hogy a Giulia remekül hozza össze a biztonság érzetét és az élvezetet. Ha én nem a 180 lóerős dízelmotorral vezettem volna (mindenben vérszegényebb a2,4-nél, leginkabb hangban), akkor szerintem az egyik legnagyobb élményautónak titulálnám. Hihetetlen az a könnyedség és mellette a biztonságérzet. Én azt hiszem hogy valóban a QVegy Ferrari szedán, ahogy az amcsik titulálták. Szerintem ebből kiindulva a Stelvio lesz a világ legjobban vezethető SUV-ja.
gradvolttomi2017-02-24 15:00:55 // 109
145 - 166 között ugyanígy hatalmas a különbség. Mindkettő másra tervezve, máshogy jó.
Kazes☻2017-02-24 14:04:01 // 108
Most olvasom, hogy mit írt a telóm... : /

Csúclényeg szuper = csúcs szuper! :)
Kazes☻2017-02-24 13:24:59 // 107
Csúclényeg szuper ez a reklám... igen, ez a lényeg, ez az Alfa Romeo! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 12:10:55 // 106
Szerintem sokan jutunk erre. Ebből a szempontból tisztelendő az Alfa bevállalóssága, továbbra sem követik igazán a trendeket, csak amennyire muszáj.
Ide illik :-)

146-ról 159-re váltva telibe csapott a kontraszt elég jól. Ez pont jó volt arra, hogy megértsem a lényeget. Nem egyféle vezetési élmény, vagy mondjuk úgy élményautózás létezik. A 146 után mondhatnám azt, hogy a 159 egy merő unalom. De ez így nem igaz. Inkább csak az autózás más élményét nyújtja. Mióta nincs nálam az észveszejtően őrült 146 jtd, azóta az adrenalin szintem a nulla körül mozog. Ilyen szempontból nem nyújt semmit a 159. Ha beülök kipróbálni, megyek két kört, ilyen érzéssel szállok ki belőle. Őszintén megmondva 1000km múlva is így szállok ki. Aztán ahogy telnek a méterek, leér a lényeg. Amikor extrém körülmények között autózol, és megérzed azt a hihetetlen tudást a futóműben, menetbiztonsági cuccokban. Amikor bevágnak eléd, reagálsz és csodálkozol, hogy a csúszós úton erős fék, éles kormány mozdulatra az autó minden bizonytalankodás nélkül reagál. Baszott nagyot lassít, miközben sávot vált. Egy ilyen szituban (ami iszonyat nagy ködben történt) szaladt mosolyra a szám először. És nem az ideg állt belém mint általában amikor valami őrült veszélyeztet, hanem igazából csak csodálkoztam kicsit és mentünk tovább. Szerpentinen szintén nincs az, ami eddig. Hogy a fülemen is adrenalin csurog miközben tolom határon, dolgozok a pedálokkal, váltóval, és a végére konkrétan a lábam remeg, ha rendesen túltolom az élményt. Erre sajnos képtelen. Amire képes az az, hogy ugyanúgy tolom, próbálgatom a határait, de valahogy lényegesen kevesebb inger ér, amitől lényegesen kisebb idegi munka végigfűzni vele egy szerpentint. Teljes nyugiban, fülig mosollyal lehet élvezni ahogy dolgozik alattam a gép. Nagyon más, de élmény ez is, nekem tetszik.
Persze mondhatjuk, hogy nem olyan férfias mint ezerrel gépészkedni, de ha ezen túllépünk, akkor rohadt jó. Ha választanom kéne, akkor mindkettő kellene :-)
BeeGee2017-02-24 12:03:26 // 105
Valszeg a kisebbségben vagy a puritánságoddal, de nem baj az. :)
Ha félre tesszük a high tech extrákat, akkor is van a rengeteg design opció a Porschénál, ami szvsz nagyon fontos. Ilyen olyan küszöb, mi legyen fényezve, mi ne, biztonsági őv színe, egyedi színű bőrborítás, választható felni fényezés, stb. Hasonló opciókat elvétve találsz Alfáéknál :(

A 159esben is van hangulatfény, szép vörös fényt szór a középkonzolra. Az nem zavar? :) A magyarázat amúgy az, hogy nem autót vesznek az emberek, hanem életérzést, amire ilyen cuccokkal rásegítenek. Van aminek jól áll, szvsz
Kócosw2017-02-24 10:56:30 // 104
Megmondom neked az öszintet, nekem az egyetlen fícsör aminek örülök hogy van az autóban az az ABS. A 156 om 8 eve boldogit,es azota par autot csereltem mellöle,mert élményt szamomra annak a vezetese ad.Ezek az elektronikaval teletömött taviranyitos autok vezetesi elmenyileg hat nemis tudom.Volt a hatso malatt 911 es porsche is olyan erzesem volt mintha a need for speedet nyomtam volna. Hosszutavon vagy tenyleg marad a 156 hogy vmi elmeny is jusson vagy veszek egy oldtimert a 80-as evekböl oszt van élmény is nemcsak közlekedes.Ugyhogy en örülök minel kevesebb elektromos jatek van az autoban. Itt nem az mp3 lejatszos navis fejröl beszelek :)
Pl, örülnek neki ha vegre nekem valaki ertelmes magyarazatot adna arra hogy mi a bubanatnak van az autokban labter vilagitas,meg bucsus szinekben vilagito diszcsikok az ajtokban...es orakig lehetne sorolni.Es ezek utan 60 k ba kerül egy csomagrögzitö háló lefogato fülekkel...gratulalok...
BeeGee2017-02-24 10:13:49 // 103
Ezt én is kétlem.
Lehet, hogy vezetési élményben, dinamikában, formában akár minőségben is ott van, ahol a Macan de az extráknál nagyon elvérzik a Stelvio, ahogy a Giulia is. Feltételezem h hasonló lista lesz hozzá. A Giulia konfigurációját kb 10 perc alatt kivégzi az ember, a Macant fél, egy óráig lehet nyomkodni, annyi lehetőség van egyedivé tenni az autót. És ebben a rétegben az számít, hogy ne parkoljon két másik ugyanolyan a Pasa parkban.. A 60K EUR Macanra még szó nélkül rá lehet költeni ugyanennyit, de spórolósan is a felét. Igaz, hogy minden szarért (is) pénzt kérnek, de a Giulia 30.000 Ftos csomagtér hálójához is kell külön 30.000 Ftért lekötőgyűrűket rendelni, ami röhej :)
Vermacy2017-02-24 10:11:03 // 102
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 09:22:54 // 101
Értem én :-) A feladatot tényleg szépen megoldották, főleg hogy nincs SUV-os múltjuk. A többi majd kiderül. A "Macan az ellenfél" témát is szépen előkészítették, jó ötlet, van esélye, hogy bejön. De nyilván nem az a fő célja, hogy a Macantól vevőt vonjon el. Hanem hogy emelje a márka presztízsét a tényleges konkurenseivel szemben. Az ízlésem meg lehet nekem maradi, SUV témában Range Rover párti vagyok.
Kócosw2017-02-24 07:57:38 // 100
Mindden igaz amit irsz, de egy dolgot nem szabad elfelejtenünk. Az Alfa nem engedheti meg maganak hogy arcozzon,es csak azert is olyan autokat csinalok amilyeneket ö szeretne. Ha ezt a vonalat követnek le lehetne huzni a redönyt. A piac a SUV okat viszi, akkor SUV ot kell csinalni. Sztem a feladatot * -os 5 -össel oldottak meg ,mert csinaltak egy olyan SUV ot szerintem ami nem egy csillagközi rombolo hatasat kelti.
Nekem pl tetszik,es sajnos azt kell mondjam hogy majdnem hajlok rabologatni arra a feltevesre hogyha nincs a juliskabol sw es arban nem szall el a Stelvio akkor ö a megoldas.Marpedig ugy nez ki nem fog.
GT Ɨ|ѯ2017-02-24 07:24:32 // 99
Jobb, szebb, érdekesebb, szerethetőbb, kell/ene/:-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 22:51:05 // 98
Ha az embléma nem érdekelné a vevőt, akkor felesleges is, nem gondolod? Minek egy presztízs brandet felépíteni, ha úgysem befolyásol a vásárlásban. Szóval na. A 'pedig de'-nél jóval árnyaltabb a kép. :-) De felesleges ezen rugózni. Véleményt írtam, engem nem tudna meggyőzni a Stelvio, egyszerűen azért mert nem tetszik.
Kazes☻2017-02-23 22:45:42 // 97
Biztos... tudjuk, tudjuk...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 22:40:49 // 96
Akkor biztos baj van velem :-) Neked tetszik, nekem nem. Nem lehet ezt simán ítélkezés nélkül elfogadni?
avvocato2017-02-23 21:11:17 // 95
Azért nehogy már szégyenkezni kelljen a Stelvioval! Én ültem v8-as cayenneben, hát nem voltam elragadtatva, főleg a műanyagoktól, de nem is ment annyira. A formaterve a Stelvionak zseniális, aki szerint aránytalan, azzal valami baj van.
vm2017-02-23 21:08:36 // 94
Hát pedig pont de.
Egy Macan csak nálunk a gigafelső rétegsuvja, Jürgenéknél csak egy drágább népautó a középosztálynak. Pont szarnak az emblémára, és ha érdekesnek találják a Stelvit, átcuccolnak mint a pinty. Mint ahogy Haleszék is írták annó. Julist is kapkodják a jenki Bimmer-, meg Mergatulajok, mert unikum, és legalább olyan jó, mint ami a garázsban áll.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 20:45:26 // 93
Én csak arra reagáltam, hogy mi minek az ellenfele. :-) Aki SUV-ot szeretne jó ár érték arányban, annak jó a Stelvio. Műszakilag mindenképpen. Kinézetre kinek hogy, én sem vagyok egy SUV rajongó. Biztos jó vezetni ezeket, kár hogy rusnyák :-)
Kazes☻2017-02-23 17:25:07 // 91
Nyilván nem fog senki átugrani, de véleményem szerint nem is ez a lényeg, hanem pl. aki szeretne azt a szintet igencsak megközelítő verdával járni olcsóbban, az megy a Stelvioért... ahogy vannak itt is olyanok, akik Ferrarisok, de arra nem telik, hát Maseratira sem, így marad az Alfa... és vannak, akik eredendően Alfások. :)
Ngynrbrt2017-02-23 16:34:26 // 90
Csak itt szerintem nem a Porschetől kell elcsábítani a vevőket, sokkal inkább a többi márkától azzal, hogy ez az autó jobb mint az összes többi amit ezért az árért kapni, és szinte van olyan jó mint a jóval drágább Porsche. Szerintem :)
Giuntini2017-02-23 16:04:27 // 89
Igen, csak a Macan egy VW alap, Audi motorokkal, és a Porsche átdolgozta. Akkor már egy Ferrari alapú motornak nagyobb a presztizse. De lehet hogy én vagyok elfogult. Azért ha a történelmet nézzük, a Porsche még a versenypályák közelében nem volt mikor az Alfa hülyére nyerte magát. Ennek ellenére igazad van, a Porschének a mindennapi presztizs értéke jóval nagyobb. De én egyáltalán nem vagyok elhalva a SUV formatervektől, és szerintem az Alfa az adott lehetőségekből a legjobbat hozta ki.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 14:22:52 // 88
Ez, hogy a Porsche az ellenfél, ez jó marketing, hátha bejön. :-) Valójában azonban nem tudok elképzelni olyan vevőt (legalábbis nem sokat) aki egy Porsche szalonból csak átugrik kipróbálni egy Alfát is. Ezen a szinten már a névért teszik le a lóvét, és az Alfa egyelőre hiába mutat nagyon ütőset műszakilag, a presztízs értéke nem sok.
A Porsche egyébként nekem harmonikusabb kívülről. . Ha én Porsche vevő lennék, a formával sem igazán tudna elcsábítani a Stelvio, szerintem tök aránytalan. A Porsche fara lényegesen elegánsabb és hoz egy kis 928 utóérzetet. Egy Hamann tuningos Macan meg már majdnem kéne kategória :-) De ez egyéni ízlés kérdése.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 13:57:52 // 87
Na igen, az volt az egyik első tuningom, a pléh doboz hangot megszüntetni :-)
Tocke2017-02-23 11:57:18 // 86
Csikós már a Giulia benzines változatának (automata) tesztelésekor is csak pozítívan beszélt a motorhangról. A QV és az M3 motorhangja és kipufogóhangja is teljesen elkülönülnek egymástól, az M3-é mélyebb tónusú, a QV kicsit ércesebb, "rotyogósabb".
Giuntini2017-02-23 11:33:48 // 85
Igazad van! Nagyon jó!
A youtube-n már itt van a Stelvio első tesztje az AM-től. Nagyon jókat mondanak róla, kivéve ismét az infotainment részt. Ez a 210 lovas dízel, és ők is leszögezték, hogy nem az x3 ellenfele, mert annál mindenben magasabb szinten van a tudása, hanem a Porsche az ellenfél. Kiemelték az előnyét, hogy 10 ezer euróval olcsóbb mint a Porsche Macan, tudása ott van, ahol a német, csak bizonyos részletekben a Porsche még igényesebb. De ott van az árelőny.
Liquid2017-02-23 10:58:43 // 84
Az ajtócsukódás hang, megfizethetetlen, amúgy korrekt hangja van :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 10:05:06 // 83
Ugyan.. a QV is csak ezt majmolja X-) Csak ez legalább forog is rendesen :-)
Giuntini2017-02-23 09:46:07 // 82
Sajnos a turbó, és a mai környezetvédelmi követelmények visszavesznek az autók hangjából. De a Veloce hangjától a tesztelők el voltak ájulva. Nem tolakodó, de nagyon jónak mondta mindenki. Kíváncsi leszek élőben. De ízlések és pofonok különbözőek. Ez a hang dolog nagyon szubjektív dolog. A németek az M3 hangját jobbnak tartják mint a QV-t. Viszont nemcsak az olaszok, hanem az amerikaiak is azt mondják, hogy a QV szebben szól. Nekem tetszik az M3 hangja, nagyon jó, de szerintem a QV hangja izgalmasabb. Van akinek az amerikai jellegű gurgulázás tetszik, van akinek a Ferrari üvöltése...
Kócosw2017-02-23 07:52:57 // 81
há odatette no :)
Tedi2017-02-22 21:34:26 // 80
Ez nekem is feltűnt és nagyon jól eső érzés.
Bár nem teljesen egy kategória, de vezettem X4-et. Az M-es dízelt. Kíváncsi leszek, hogy ahhoz képest mit tud a Stelvio. De az olvasottakat mérlegelve asszem csak többet. Oké, nem motorerőben. De minden másban.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-22 21:30:24 // 79
Azért az, hogy már nem is a BMW-hez, vagy az Audihoz hasonlítják, hanem egy Porsche-hez, az szerintem nagyon nagy dolog.
Tedi2017-02-22 21:05:53 // 78
Bár élőben még nem hallottam, csak videón, de én sem voltak elájulva a Veloce hangjától :) De nyilván adok neki egy esélyt élőben :)
Giuntini2017-02-22 20:53:08 // 77
Így már én is elfogadom a leírtak alapján.
Giuntini2017-02-22 20:52:13 // 76
Tulajdonképpen ez is csak jót írt róla, de egyvalamit nem értek! Csikós lelkesedett a motorhangért, és a Giulia Veloce hangjáról mindenki áradozott, ez a tesztelő azt írta, "kevésbé jó motorhang". Ki érti ezt! Csikós azt írta, mindent űberel, a másik tesztelő meg nem tartja jónak.
Tedi2017-02-22 20:46:31 // 75
Asszem Csikós utolsó pár mondatában ott van a lényeg. Bár nem itt zajlott, de ezzel szerintem tökéletes választ adott az Sw kontra SUV vitára.
Kazes☻2017-02-22 19:49:38 // 74
Szuper... bírom ezt a csókát! :)
Jorjie2017-02-22 19:24:41 // 72
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.