Fórum >> Típusok >> Stelvio

Halesz2017-10-02 08:33:19 // 434
A Giulia QV nem összkerekes, ezt jól elírta a Totalcar... ellenben biztos vagyok benne, hogy kihozzák Q4 változatban is majd.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-01 13:29:30 // 433
Konkrétan Svájcban néztem :))) Ott az új ára is 45-47e CHF... nálunk betesz a jó kis 27%-os Áfa :(((
Signus2017-10-01 12:14:54 // 432
Belgiumban a legolcsóbb havi törlesztőrészlet 300 euro, kb 90-100 ezer forint.
Giuliára és Stelivora egyaránt, viszont ehhez több, mint a felét ki kell fizetned a kocsinak. :)

Cserében itt a biztosítás is sokkal drágább. Nekem az 1.9 150 pacisra (első autó + "friss" két évnél fiatalabb jogsi miatt) 2800 euro / év + 700 euro útadó állambácsinak.
droberto2017-10-01 11:53:07 // 431
A gyorsulás, a Giulia-ánál és a Stelvio-nál is 3,9s.
A Giu QV sima hátsó kerekes, míg a Stelvio Quadrifoglio Verde összkerekes (Q4). Legalábbis itt azt írják. Itt és a Giu-nál a Q4, annyit jelent, hogy alapból hátul hajt, és ha a tapadási viszonyok úgy kívánják, akkor hajtás 50%-a tud "átmenni" az első tengelyekre.
'''''2017-10-01 09:51:24 // 430
"A Stelvio Quadrofogliótól nem meglepő az eredmény: ugyanazt a 2,9 literes V6-os biturbó motort építik bele, ugyanazzal az összkerék-hajtással, amelyet a Giulia csúcsváltozatába is. Az 510 lóerős motorral a Stelvio 3,9 másodperc alatt érheti el a százas tempót"

A cikk kapcsán:A Giulia QW összkerekes??? A Stelvio gyorsulása is pont 3.9???
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 22:22:16 // 429
Külföldön a 280le benyást 110e havi részlettel 100e km-ig ingyenes szervizzel emlékeim szerint 30% befizetövel el lehet hozni... nálunk miért nincsennek ilyen konstrukciók?
SOLI2017-09-30 15:11:00 // 428
Szasztok. Ny-ban lottem a kepet.

4 nap alatt eddig 0 db alfat lattam , de probalkoznak nepszerusiteni ahogy a mellekelt abra mutatja

droberto2017-09-30 12:56:40 // 427
Értem, de érdekes, hogy bemutatták, de félkész volt.

Akkor még pesszimisták voltak:

Tedi2017-09-30 12:13:00 // 426
Csak becsléseik voltak. Amikor tavaly Los Angelesben bemutatták a Stelviót, még egy kvázi félkész autó volt, amit csiszolgatni kellett. De becsléseik már akkor voltak arról, hogy a leggyorsabb lehet a Nürburgringen. Az a baj, hogy már nem emlélkszem arra, hogy mennyit mondtak akkor. A fotót persze letöröltem, amit a kivetítőről csináltam :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-30 10:14:19 // 425
hát hogy ne dölöngéljen :DDDD
droberto2017-09-30 09:44:00 // 424
Azt tudja valaki, hogy miért nem lehet még kapni a QV-t, ha már csaknem egy éve bemutatták?
Illetve, miért csak most publikálták a NR-i rekordot, amikor ezt már az AC-in bejelentették nekünk?
Mi lehet a késlekedés oka?

Érdekes, hogy a Giuval ellentétben ez be volt csövezve. Mivel konpenzálták vajon a súlytöbbletet és a súlypontemelést?
Talán megkérték a Winklert, hogy szerezzen egy karbontetőt?!? :)))
trxAlfa2017-09-29 20:51:14 // 423
Ebbe semmi újdonság nincs. Máshol is így megy. A legolcsóbb ipari kémkedés, ha veszel egy példányt a konkurencia autójából és szarrá vizsgálgatod nagyító alatt. Konkrét példákat is láttam erre szintén.
TS2017-09-29 18:21:22 // 422
Grazban dolgozom a Magnában.Ez egy auto összeszerelő üzem,de különleges,egyedi megrendelésű autókat is gyártanak itt.MB G class pl.De Jaguárt,Bmwt,Minit,stb is.Nos van egy gyáron belüli zárt terület,ahová külön engedéllyel lehet bemenni.Az osztrák kollegám szerint itt teszteket,méréseket végeznek különböző tipusokon.Amiket láttam bent,új X1Mini cuntryman,Infinity és Mercedes G,jaguar és pár márka amiről nem is tudtam hogy létezik és nem is tudom leírni mert kínaiul van rajta,olyan is van amin semmiféle márkajelzés nincs.Csütörtökön egyszercsak feltűnt egy diesel Alfa Stelvio.Egész nap ketten-hárman állták körül,tesztkör-diag.Tesztkör-diag.Egész nap.Eddig még nincs is benne semmi.Csakhogy német wiesbadeni rendszámú volt az autó.Ebből feltételezem hogy nem az olaszok rendelték meg a méréseket,teszteket.Érdekelne miért volt ott az Alfa.És ki a megrendelő,főleg milyen okból.A németeket és a mentalitásukat nagyon jól ismerem,de a következtetésemet inkább megtartom magamnak.
Morfiusz Cédula2017-09-29 18:20:07 // 421
Szabolcs 1592017-09-26 19:22:04 // 419
BMW ide vagy oda mi túl vagyunk a 10 ezer km en és csak pozitív semmi gond fogyasztás átlag 8 liter de egyen amennyit akar imádom fék futómű kormány jól választottam nálam minden terén nyert a stelvio
Shadin2017-09-25 19:20:21 // 418
Norby2017-09-25 16:49:52 // 417
Egyéként lehet jobb autó az X3.
Eddig az volt a baj, hogy különleges és megosztó a design és technikailag még nincs a konkurencia szintjén.
Most meg túl szürke Alfának, a technikai adatok hiába jobbak, mert azok nem is igazak.
Szerintem jó úton van az Alfa, ha az eladásokat akarja növelni, de ezzel együtt minket fanatikusokat meg kezdenek elveszíteni, mert már nem különc autókat gyártanak.
Nem nálunk (Magyaroszágon) fognak eladási rekordokat dönteni, de nem is ez mentené meg az Alfát.
Remélem azért máshol jobbak az eladások.
Norby2017-09-25 16:42:20 // 416
Tudja egyáltalán, hogy van DNA kapcsoló? Mert arról nem negyon esett szó.
Leteh "N"-ben gyorsulgatott.
:-)
droberto2017-09-25 11:21:16 // 415
Ők is feladták elveiket és áttértek a luxusra.
droberto2017-09-25 11:18:34 // 414
Sajnos a BMW se az ami anno 10-20-30 éve volt. Ők is feladták elveiket és a luxusra. A mostani autóik már nem nyers egyszerű sportgépek, hanem kényelmes jól felszerelt granturismók.
Éppen ezért éreztem nagyon igazságtalannak az utolsó részét Winkler mondandójának.
Giuntini2017-09-25 09:32:47 // 413
Az összes "autósszaklap" szinte ilyen. Még mindig nem szoktak le arról, hogy az Alfa csak rosszabb lehet a németeknél. Ha már a valóságban a BMW nem jobb, akkor jöjjön a média segítsége. Annyi bunkó sehol a földön nincs, mint Magyarországon, aki BMW-t vezet. Ez az agymosásnak köszönhető. Winkler még segít hozzá! Csak rá kell nézni a fejére, és meg kell hallgatni a stílusát!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-25 09:19:04 // 412
azért lázadunk, mert ha valami jobb a konkurenciánál akkor azt elismerem és nem találok ki minden faxságot ellenérvnek ... sajnos sok ember nézi a fos TC-t és olyan őszintén mondják a hazugságokat, hogy be is nyalják ...
droberto2017-09-24 23:23:42 // 411
Tényleg az a göbmcsúcsos gömbőcös értelmetlen f@szság kiidegelt. Maradna inkább a napszemüvegeknél.
Liquid2017-09-24 23:16:44 // 410
Az a helyzet, hogy herr Winkler sajna egy vén fax lett az utóbbi időben, megöregedett csak képtelen együtt élni ezzel. Régebben bírtam az arcát, és néha még most is bírom, de egyre vadabb dolgokat mond és ír le, az égéstérben is olyan magasfokon űzi a hozzá-nem-értést, hogy az már vicces, ráadásul hangerővel, és más szavába vágással palástolja.
Ezzel nem is lenne gond, ha vezetne valami kiskutyakukija.blog.hu-s oldalt, de sajna az egyik legnagyobb magyar online autós médiát gyengíti...
droberto2017-09-24 23:04:59 // 409
Írnunk kéne valamilyen plattformon egy levelet a Winklinek...
Meg kell próbálni elfogolatlanul számonkérni.
Elmondani neki, hogy igen a súlypont egy fontos kérdés, de higyje el az Alfa mérnökei tudják a dolgukat. (Hiszen pont a súlyelosztás - ami parádásan 50:50% - miatt is van hátratolva a motor).
Számoljunk egy kicsit:

Acéltető: ~5 kg
Karbontető: ~1 kg
Különbség: ~4 kg

Acélkardán: ~20 kg
Karbonkardán: ~5 kg
Különbség: ~15 kg

Mindenféle okoskodás nélkül kijelenthetjük, hogy az Olaszoknak a szeme előtt a súlycsökkentés lobogott. A karbon kardánnal több mint háromszor annyi súlycsökkentést tudtak véghez vinni.

Lejöhetne már erről a karbontetős M6 BMW-s dologról.

Stelvio adatok.

A BMW X3 több mint 200 kg-al nehezebb Róbert Úr!

A Porsche Macan is több mint egy százassal nehezebb.

Róbert mielőtt sületlenséget állít, nem ártana utánanézni a dolgoknak. Vagy netán a konkurenciát is kihozni a Mátrába, vagy inkább a ringen odadni egy vezetni tudónak.
Ez így elég gyenge egy teszt volt.
A papás beülés meg tényleg egy vicc.
Hagyjuk is.

Egyébként haragszik az importőre, mert miután ocsárolta a korábbi olasz vasakat nem kapot a TC tesztautókat.
Giuntini2017-09-24 22:29:57 // 408
Tisztelt Winkler úr! Magának még senki nem mondta azt, hogy összehasonlító tesztnek azt nevezzük, mikor kettő vagy három autó azonos körülmények között, azonos pályán van górcső alá rakva? Azt nem mondta senki, hogy "emlékeim szerint" egy autótesztben nem létezik? Maga megtudta, hogy acélból van a tető, és ez a tudat lényegesen befolyásolta ítéletét? Ez a 20 kiló a fő ok, hogy emlékei szerint álmában is agyonveri a Stelviót az X3? Azt nem magyarázták még magának el, hogy ha mondunk valamit, azt alá kell támasztani? Az Omniauto mikor összehasonlította a prémium SUV-okat, akkor hitelesen mért adatokat közöltek. És az Alfa leverte az X4-et, és a Merga GLC-t.
Maga nem autószakértő, csak autó szagértő. És hogy a Stelvio feleség autó? Én kívánom, hogy soha ne legyen jobb autója az X3-as BMW-nél, a szuper kulturáltan járó 4 hengeres bajor dízelnél. Amit meg a BMW-től kap az ajnározásért, abból meg a támogassa a migránsokat!
Giuntini2017-09-24 21:24:39 // 407
Tök igazad van! nem mindegy, hogy a gyorsulása 6 vagy 7 másodperc? Nem az autó kvalitása, vezethetősége a lényeg? A konkurencia enné sokkal nagyobbakat lódít. Mellesleg, ahhoz vezetni is tudni kell, hogy valaki elérje a gyár által megadott értéket! Kíváncsi lennék, hányan lennének képesek a Giulia QV gyár által megadott gyorsulási értékét megcsinálni. Soha nem mértem meg stopperrel az én 2,4-em gyorsulását, mert nem érdekel! Annyit tudok, hogy jól megy! A másik, amit az Alfa csinál, a németpárti tesztelőknek sohasem jó. Ha a műszerfal Alfás, sportos, nem praktikus, de látványos megoldásokkal teli, azt kritizálják. Ha a műszerfal "letisztult", nem feltűnő, akkor meg az a baj. A jó ég tudja csak, ezeknek mi a jó. Én sejtem, az Alfa Romeo ne csináljon jobbat mint a németek, mert akkor ha ez napvilágra jut, akkor ki fogja finanszírozni ezeket a jellegű műsorokat és a német nyaló újságokat. A németek az Audi Q5-öt is jobbnak hozták ki a Stelvióról. Akkor erre mit lépjünk? Közben a független újságírók (nem BMW és társai által pénzeltek) meg áradoznak róla.
'''''2017-09-24 20:26:21 // 406
Épp most néztem a sportverda stelvio tesztjét.Itt is a gyorsulási adatot kérdőjelezik meg. :-(
Jó lenne most már valaki olyantól hallani valamit aki birtokol ilyen vasat itt.Most már tényleg érdekel,hogy csak nem érezni benne a gyorsulást vagy a gyári adat kamu.
Norby2017-09-24 20:13:14 // 405
Egyébként meg ennek a tesztnek a vido változata.
Totalcar Stelvio
LeZo2017-09-24 13:04:52 // 403
... olvasom itt hogy mennyire lázadtok hogy mit írogatnak, mondanak a Stelvio-ról.

Nem értem mit foglalkoztok vele, kár energiát pazarolni rá. Szerintem egyikőtök sem azért vett Alfát, mert a "Winkler" azt mondta vagy valami szakújságíró. Vagy egy valahogy promózott autósmagazin.
Ami tetszik, azt megveszem. De nem érdekel hogy egy elhízott festett hajjal bíró homohumanoid mit kapkod össze a szókincséből...
Ha lenne pénzünk rá, vennék Guliát vagy Stelviót de magasról leszarom hogy befér-e a Winkler hátulra :)
Morfiusz Cédula2017-09-24 12:43:50 // 402
Emiatt szarházinak nem mondanám, de kétségkívül kókler.
Aszongya, "látatlanban ezt az X3-as BMW minden paraméterében nagyon veri". Mi az, hogy látatlanban? Akkor ezentúl úgy fog autót tesztelni, hogy bele se ül?
Mert azok a tesztek amik nem látatlanban készültek, mind a Porsche Macan-nal említik egy lapon az autót.
Giuntini2017-09-23 22:46:48 // 401
Ez egy hülye!!! Mit szórakozik a tetővel? Autószakértőnek mondja magát, de hülyébb mint a nagyátlag. A hátsó üléssel amit művel, az meg egy vicc! A Stelvio minden paraméterében veri az X3-at, és csak a Porschével lehet összehasonlítani, sok szakértő szerint. Erre meg jön ez a BMW duma. Kíváncsi vagyok most már, hogy a BMW mennyivel tömi a szaklapok és műsorok bankszámláját. Mert az Őszinte(!!!) BMW tulajdonosok véleménye nem ez. Annál is érdekesebb ez az egész, mert annak idején a 159 SW-t, magasan jobbnak tartották a 320d-nél, és abban a Winkler is ott volt.
Kazes☻2017-09-23 22:26:54 // 400
Nem mondtam, hogy többet... csak úgy simán...! ;)
Zolibácsi2017-09-23 22:26:40 // 399
Mekkora szarházi ez a winkler-kókler. Komolyan mondom így lehúzni egy autót... minek vállalja el ha nincs hozzá kedve? az egész autóteszt egy fikázás....utálom az ilyen embereket
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-23 21:27:54 // 398
Na meg más teszteken a Porscheval emlitik egy lapon a menet ès futómű teljesítménye miatt de nála dölöngél :))) Mert az Evoque az tényleg dölöngél de nem jobban, mint egy mondeo...
Csabi2017-09-23 16:26:11 // 397
Nem akarom bántani, de szerintem nem kapott ezért több pénzt, tudod Ő szimplán ilyen:)
Kazes☻2017-09-23 16:06:39 // 396
Nyilván ezé' kapta a pééézt... ;-)
Csabi2017-09-23 15:55:17 // 395
Nem néztem utána, de akkor nagyot hantázott...lehetett volna ezt másképp is
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-23 15:50:25 // 394
a Veloce nagyon szép, de annak viszont tényleg kicsi a hátsó lábtere, szerintem kisebb, mint a face 59-nek...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-23 15:44:57 // 393
egy igazi gyökér, ma voltam megnézni egy Stelviot simán beültem hátra magam mögé, pedig nem vagyok egy kicsi ember... mondjuk a buzik ülnek be úgy ahogy ő, hogy a segge az első :P
Elől, hátul is nagyon kényelemes engem megvett ...
De nézzük a konkurenciát, már megint ez a súly...az új BMW X3-hoz egyenlőre csak a 4000i van benyásban ami 1885kg... a pehelysúly, de akkor nézzük a 2014-től gyártott face X3-at, ami mindenben veri a Stelvio-t :))) + benyás van 2000cm3-vel a legerősebb 245le, 6,5mp alatt van százon és 1770kg, szóval mind a három paraméterében szarabb, mint az Alfa, nem értem kinek hazudnak, vagy ilyen hülye, hogy nem néz utána az adatoknak... szánalom...
De a Merci új GLE-je ami AMG V6-os benyás 270le, 2,2T.... az biztos suhan és könnyű :DDD
Csabi2017-09-23 15:40:09 // 392
Igen, finoman fogalmaztál. A gyorsulás után is megjegyzi, ez szerinte csak 7 aztán konkrétan kiröhögi...Látszik rajta, h nem csípi az Alfát, ezért nem tud objektív sem lenni...gyakorlatilag nem dicsér semmit, csak "elmegy". A 280lovas motorról semmit nem mond, viszont az egész autó tohonya :) A hátsó ülésekre a beülésnél nagyon rájátszik.. Szerintem ez nem teszt volt, hanem egy rakás x@R.. Egy mondatban összefoglalva ezt: Az X3 a király, meg amúgy is tele van a tököm az új Alfák ajnározásával
'''''2017-09-23 15:12:39 // 391
Nem igazán pozitív a riport,főleg amikor azt mondja:"az x3-as mindenben lealázza".
Egyébként már több tesztben hallottam,hogy a súlyát többnek,a gyorsulást lassabbnak érzik.Kíváncsi lennék az itteni tulajok tapasztalataira.
Csabi2017-09-23 14:42:53 // 390
Totalcar teszt... konklúzió: Winklert sosem bírtam :)
'''''2017-09-04 20:12:48 // 389
Ha jó az infóm akkor decembertől lesz.
Tommi2017-09-03 23:38:51 // 388
Urak,

Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy rohanok venni egyet, de azt lehet tudni, hogy a QV mikortól lesz a piacon? Nemrég egy ismerősömmel beszélgettünk a Stelvioról és kíváncsiságból megkérdezte, de nem tudtam neki mit mondani :) Néztem a mobile.de-t meg keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam infókat.
maseRomeo2017-09-03 08:20:38 // 387
elfogadnám így egyben :)))
lerakhatnák itt előttem :)))
Jimmi T.2017-09-03 07:20:58 // 386
valahol Cassino és Róma között egy pihenő helyen
Zsolt1552017-08-13 20:11:07 // 385
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.