Tom122005-05-21 11:13:35 //
845
Eredetileg azt is jelentette, csak ott van ez a "stb", amibe pl. az audio tuning is tartozik pár éve. Én sem vagyok különösebben oda azért, hogy kiugorjon a dobhártyám a zenétől menet közben, de mostanában, ha megnézel egy "tuning újságot", ott csak olyan "fél autó", amit nem vetnek szét a WATT-ok...
Ezeket én fényképeztem egy autókiállítás "tuning részlegén":




Mondjuk azt a pénzt, amit ebbe fektettek, én is inkább motor, meg futómű tuningra fordítottam volna... Volt egy ismerősöm, akit nemrég vittem haza, halkan szólt a rádió, a szemem sarkából láttam, hogy minden kanyar előtt görcsösen kapaszkodott, pedig csak lazán sportosan mentem, hogy élvezze egy kicsit, erre azt kérdezi félúton, hogy: "Zene nincs benne?":S Kérdeztem, hogy felhangosítsam? /Mintha nem tudnám miről van szó:)/ Erre ő, hogy tudod, +erősítő, mélynyomó,....... Itt nem az a lényeg, mondtam aztán ennyiben maradtunk.:) ...de azért tetszett neki az "utazás"...
Mostanában egyébként minden tuning, ami eltér a gyári állapottól. Nekem is tuningos a hátsó lökösöm, mióta lefejelte egy berlingo:)))
Ok. Az optikai nálam is belefér (az a határ). Én a zene azonosan egyenlő tuning gondolkodást nem birom megérteni. De mondom: biztosan velem van a baj.
A műszaki szintentartás, szintrehozás az nálam javítás. Tuning nálam azonosan egyenlő a következőkből eggyel vagy többel: erősebb, gyorsabb, stabilabb, könnyebb, jobban gyorsul.
bb182005-05-21 09:48:04 //
843
tuning :
-motor tuning
-futomü tuning
-optikai tuning
-stb.
tulképp minde a gyáritol eltérö jobbitást nevezhetünk tuningnak kinek mi a fontos.
alapvetően nálam is a tuning = menetteljesitmény javulás valamely modon.
Laus:
Meg ne haragudj a kérdésemért? Ebben mi a tuning?
Lehet túl öreg vagyok, de számomra az a tuning, ha az autó utána erősebb vagy jobb az úttartása.
Egy sztori a közelmúltból:
Árultam a 164 TB-t. Felhív egy fiatal, lelkes hang. Kérdi:
- Tuning van benne?
- Igen. Mondom.
- Milyen fejegységgel?
- :-(((
Nem neki adtam el az autót.
Mágegyszer: Nem Veled akartam kötözködni. Csak síííímán nem értem...
lausz2005-05-21 07:06:31 //
841

van még!
lausz2005-05-21 07:00:49 //
840



156-os tuljok,lehet csorgatni,
ezt tettem én is.
Bizony kár. A hétvégén pont arról eszeltünk egyik barátommal, hogy egy jó rugó és lengéscsillapító páros esetén, elképzelhető, hogy nem is veri olyan gyakran oda. Persze a 15 cm-es nyomvájú gázosabb. Nekem hullámos úton verte oda az orrát, miután belengett. Ez talán elmarad normálisan hangolt futóműnél.
Kár, hogy ültetés nélkül is oda lehet verni az alját. :-(
Cacho féle 166:
Széria:
Hát ez legalább 4 cm! A küszöb szpojler még alacsonyabbnak mutatja.
Cacho2005-05-16 17:59:57 //
836
Faterom 166-osa alatt is Eibach rugók vannak és csúnyán lent van a gép. Szerintem legalább 4 centit ültet.
ystuc2005-05-15 18:04:02 //
835
Forgalmi megmaradt, a kifogás az volt, hogy az oldalt az első ajtókon, és hátul a szélvédőn nem lehet fólia. És tényleg szabálysértés.
És nem szeretnék még vizsgára menni, mert decemberig még van. És fizetni sem szeretnék, mert ilyen smucig vagyok a hatósággal szemben! Ja, és leszedni sem szeretném. Ez van...
Úgyhogy egyszerűbb megoldásra lenne szükségem...
Wickey2005-05-15 17:51:50 //
834
Nem ártana, ha elmondanád, hogy pontosan miért is jelentettek fel. Tudom, a fólia miatt. Forgalmit elvették?
Ez max. szabálysértés. Nem olyan mint az alvázszám átütése vagy ilyesmi. Legrosszabb amit tehetnek, az kb. 30ezer pénzbírság, meg műszakira küldik az autót. Lekaparod a fóliát az első oldalsó ablakokról, és elmész műszakizni, a bírságra meg kérsz részletfizetést.
ystuc2005-05-15 17:28:05 //
833
Segítsetek! A fólia miatt fel akarnak jelenteni! Nincs valakinek ismerettsége? Monoron állítottak meg, és a 2. kerületi kapitányságra küldik a feljelentést. Valaki!!!!!! Bármilyen megoldás érdekel!!!
Az Eibach közelítő csökknésre 30 mm-t ír. Ez kb. 40 lehet.
ystuc2005-05-13 13:30:09 //
831
Arról nem is beszélve, hogy mivel a te autód nehezebb, mint a ti, ezért esetleg még lejjebb menne, mint 4 cm.
Szerintem a 30 is sok, legalábbis amit én láttam.
Eredetileg én is ezt a TI rugót akartam betenni. A 40 mm viszont sok. Most gondolkodom mi legyen. Lehet, hogy Eibach + 15 mm alátét.
A gyári sport rugó 20 mm-t ültet és idén felment az ára. Drágább mint az Eibach. :-((
Nem tudja valaki, hogy a 166 Ti gyári sportrugói (by Eibach) ültetnek is valamit, vagy csak szinplán keményebbek? A telók ugyanazok, és külsőre a rugók sem különböznek.
Tom2005-05-11 14:35:54 //
825
Köszönöm!
Megkaptam, ha minden jól megy, akkor még ebben a hónapban kicserélem.
swan2005-05-11 08:51:11 //
824
Mail ment, És igen mindegyiket megtaláltam és elküldtem.
Szia Lacus!
Sajna nem kaptam meg a mailed, de ha tudod, küldd el megint. Köszi
..2005-05-10 19:58:49 //
822
Beeep
Neked asszem elment egy válaszmail.Ha nem kaptad meg,akkor bocs,de a mailbox.hu szarakodik..Szóval mi is csinálunk futóművet.Saját gátlót építünk át, keményebbre igény szerint rövidebbre.
..2005-05-10 19:58:48 //
821
Beeep
Neked asszem elment egy válaszmail.Ha nem kaptad meg,akkor bocs,de a mailbox.hu szarakodik..Szóval mi is csinálunk futóművet.Saját gátlót építünk át, keményebbre igény szerint rövidebbre.
bb182005-05-10 19:30:38 //
820
nekem a motorom km orája volt olyan, hogy a 140 es helyén egy kreszt volt a 150 helyén meg egy koporsó. ja és pirossal szinre fujva mint a motor, és mivel metál nem volt, utána aranyport kevertünk lakkba és azzal fujtuk le. egyébkét egy elöl hátul tárcsafékes etz volt. sokan megfordultak utána.
Tom2005-05-10 15:27:20 //
819
Swan!
nekem is! nekem is!
Sikerült meg találni a kilométer óráét is?
swan2005-05-10 11:27:54 //
818
Eredetileg 33-hoz. Méretarányban pont megegyezik. Az enyébe készítettem.
swan2005-05-10 11:27:02 //
817
Mail ment.
Hi!
Ez eredetileg milyen AR-hez készült?
Zséke2005-05-10 10:42:23 //
815

Leng a kezem jelentkezem!
swan2005-05-10 10:11:32 //
814
Kinek igértem, hogy elküldöm a fehér műszerlap rajzát ha megtalálom? Jelentem meg van. Tegye fel a kezét akinek kell!

bmisi2005-05-05 20:40:10 //
813
ettől féltem..:(
akkor marad a hangja gyári.. ami persze nem rossz..
Úgy hívják a dolgot hogy Légmennyiség mérő és igen költséges ha tönkremegy... márpedig tönkrenehet
bb182005-05-05 19:39:07 //
811
bagy bilstein vagy épp old-man-emu
bmisi2005-05-05 19:30:13 //
810
ez igaz, de a kérdésemre így sem találtam választ.. igaz csak annyit értek az autókhoz, hogy hogyan kell vezetni és az autók az Alfával kezdődnek. :)
lehet, hogy elkerülte a figyelmem a válasz, de ha létezik ez a hibásodás akkor veszélyes lehet a pénztárcára nézve is.. :(
Zséke2005-05-05 17:49:22 //
809
Olvass vissza ezen, és az előző oldalon hosszasan taglaljuk a direkt témát.;)
bmisi2005-05-05 17:21:22 //
808
sziasztok!
ez az első napom itt, és szeretném megragadni ezt az örömteli alkalmat, hogy kérdezzek..
gondolkodtam egy direkt szűrőben a kocsimba, de az egyik tuningos eladó azt mondta, hogy nem javasolja az alfához, mert kinyírhatja a "levegő beömlő mérőt", vagy valami ilyesmit a szűrő előtt..
mi erről a tapasztalatotok..?
ui.:hétvégén feltettem kipróbálásra egyet, de elég hangos lett nagy fordulatnál (ami nem hátrány)..
Valszeg a gátló nekem is Koni lesz, kb. ugyanolyan árban vannak az állítható gátlók, de akkor meg már legyen a Koni.
ystuc2005-05-03 22:33:39 //
806
Nekem spec az ültetőrugók már bent vannak, és most keresek hozzájuk normális gátlót. Eddig az állítható Koni a nyerő. Darabja 33K. Szerencsérs csak hátul kéne cserélni egyelőre, elöl marad a régi. Ennél olcsóbban minőségit nem találtam. Ha valaki mégis tudna, az sikítson!
swan2005-05-03 14:17:01 //
805
Na meg szervizelni is nehezebb utána. Kérdés, hogy ha a magyar utakon odavered egyszer ahhoz mit szól. Bár az ötlet nem rossz, de egy öregebb autóhoz aránytalanul drága lehet, ha az OFF Wagonra ennyi.
Sajnos ez van!!! Szeretnék majd valamikor egy kis futómű tuningot eszközölni a gépen, a múlt héten körbekérdezgettem a nagyobb gyártókat (Koni, K&W, Weitec, Eibach) és senkinek nincs komplett szettje 146-hoz...
:-(((
Vedd meg a rugókat meg a gátlókat külön, másfélszer annyiért mint az OFF-os gépekre egy szett.
gondolom 150K+fa alatt az sincs...:(((
Tom2005-05-03 13:31:38 //
802
Meg néztem az oldalt és csalodtam ismét.
Mért nincs közte Alfa?
Arra már egyedit kell rendelni, pedig érdekelne mennyibe lenne egy ilyen mutatvány.
elgondolkodtató, leginkább a végsebesség, és a fogyasztás miatt, meg állítólag a stabilitásnak is jót tesz, viszont mégelgondolkodtatóbb, hogy az OFF WagonR-re 150K+FA egy ilyen mutatvány...
ez az! ezeket a képeket láttam az Autó-motorban, köszi!
Egy cégről tudok aki csinál ilyet:
Link
És egy pár kép egy már elkészült alvázvédelemről, OFF Octaviára ON



Azmo2005-05-03 12:49:43 //
797
Kiált!
nem kifejezetten tuning, de kicsit mégis: van egy fickó aki az autók aljára csinál burkolatot. Eredetileg a korrózióvédelem volt a fő cél, csak menet közben rájöttek, hogy jelentősen nő a végsebesség, javul a gyorsulás, és még a fogyasztás is jelentősen csökken! Netcímet sajna nem tudok, de ha valaki igen akkor ossza meg velem!