Fórum >> Típusok >> 145-146

Coyote2021-02-24 17:12:06 // 144787
Még nem jött meg, de Jorjie kollégának is ilyen van. Szóval rossz nem lehet 🙂 (remélem😁)
IZT2021-02-24 14:32:43 // 144786
Szervusz Coyote!

Tesztelted is már ?
Coyote2021-02-24 04:34:44 // 144785
Én most rendeltem egy komplett szettet Aliról. Benne van a 3-om pines meg a kapcsolhatós KKL kábel is. Egy szettben adták 3900ft volt.
Kazes☻2021-02-23 22:18:43 // 144784
Nincs mit. :)
IZT2021-02-23 21:30:44 // 144783
Köszi a képet! :D
IZT2021-02-23 21:20:17 // 144782
Igen ez az ami nekem kell, sokkal vékonyabb mint a jelenlegi lapos.
Kazes☻2021-02-23 20:14:17 // 144781
Akkor rosszat kaptál, cseréljék ki.
IZT2021-02-23 20:10:37 // 144779
Sajnos nem tudom törölni az előző kommentemet de azt hiszem a következő kép mindent elárulhat.
Felhívom a figyelmet arra hogy a gagyizás már a "TAPASZTALT" diagos cégeknél is előfordul...
Csatolok egy képet amin a különbség látható. mert a lapos- az eredetinél sokkal vastagabb csatlakozóval és +- vezetéken krokodil nélküli szart kaptam.
profidiag.hu-ról rendelve... persze az áru képen nem is az szerepelt
IZT2021-02-23 19:04:37 // 144778
Sziasztok!
Tudna valaki egy közelített képet küldeni a 3 PIN-es csatlakozóról ami a DIAG-hoz kell és átalakít OBD2-be....
A dolog pikantériája hogy amit küldtek az nem megy rá a csatira, se az engine,se az abs csatira és cf1 es blokk....
Hónapok óta keresgéltem alkalmasat aztán ne mtudom hogy azt kaptam-e amit tudok e használni vagy egy olcsó hamisítvány az egész....
Köszi előre is fontos lenne!
Coyote2021-02-22 14:16:04 // 144777
Köszi srácok. Akkor az lesz, hogy fel emelem, bölcső le aztán úgy le az egész váltó. Nem lesz séta kocsika, de lesz rá egy napom hogy mindent meg csináljak 😁
Piritu - 1.000.0002021-02-22 12:41:30 // 144776
Ami még mindig egyszerűbb, mint a szigetországi OFF-on, ahol az egész elejét kellett 20 centivel előrébb húzni az autónak :-DD
Piritu - 1.000.0002021-02-22 12:40:35 // 144775
Eddig amit láttam ott csak leengedték a segédkeretet.
VTR1462021-02-22 10:00:59 // 144774
Fentről az aksi tálca hogy a csavarokhoz és a kuplung munkahengerhez hozzá férj. Én a TD-n nem vettem le a bölcsőt, így szívás volt kiszedni a váltót. Körülbelül fél centi helyeken tudsz mozogni úgy hogy ha "egyszerűbben" akarod akkor lehet érdemesebb levenni vagy csak lejebb engedni a bölcsőt.
Piritu - 1.000.0002021-02-22 09:40:43 // 144773
Eddig minden Alfámból lefelé jött ki a váltó.
Coyote2021-02-22 09:18:42 // 144772
Sziasztok. Volna egy kérdésem. Mennyire megbontós a váltó? Nemsokára cserélném majd a kettőst meg a kuplungot meg mindent ami oda lent van. A motortérben felül miket kell lebontani?
Kazes☻2021-02-21 17:50:39 // 144771
Így már én is jártam egyszer, hogy nem látszott rajta elsőre... ekkor szereztem be egy biztosíték csipeszt, mert addig nem volt és onnantól könnyebb volt az összeset gyorsan átnézni. :)
misike762021-02-21 17:39:07 // 144770
Nem, ma nem futózok. Egyébként semmi nem látszik a biztosítékon.
Kazes☻2021-02-21 16:11:09 // 144769
És a biztosítékcsere után újr rádugtad a futót és újra kiment a bizti?!
Kazes☻2021-02-21 16:10:25 // 144768
Biztosíték csipesszel szépen ki lehet venni mindegyiket, hogy leellenőrizhesd őket... az a biztos. :)
Coyote2021-02-21 14:28:33 // 144767
Tegnap Buksinak a jobb oldali tompított izzó kiszedésekor ugyan ez volt a gond. Kiment egy 10-es bizti és semmi se működött csak a belső világítás. Kitudja ezek az olaszok hogyan alkották meg a vezetékeléseket.
misike762021-02-21 14:13:02 // 144766
Akkor ment ki, amikor rádugtam az utánfutót. Bérelt futó, eddig sose használtam. Azt meg pláne nem értem, hogy a futó rádugásától, miért pont ezek a szarjaim mentek el.
misike762021-02-21 14:09:17 // 144765
Nem gondoltam volna hogy a belső világításnak közé van többek közt az üzemanyagszint mérőhöz. Kaptam egy tippet, hogy keressek olyan biztosítékot, hogy service, találtam kettőt, kicseréltem, de mindhiába.
Piritu - 1.000.0002021-02-21 13:43:45 // 144764
Most már csak az a kérdés hogy miért ment ki az a biztosíték....
Kazes☻2021-02-21 12:54:38 // 144763
Ezért nem írt senki semmit... :P nyilván az első, amit meg kell nézni! :D
misike762021-02-21 12:41:35 // 144762
A belső világítás biztosítéka. Ne gondoltam volna, hogy mindennek odab@sz. Az összes mutatóm feküdt.
Coyote2021-02-21 09:47:41 // 144761
És mi volt a probléma?
misike762021-02-21 09:30:08 // 144760
Megoldódott.
misike762021-02-20 18:42:30 // 144759
Sziasztok! Ma elment az autóba a belső világítás, a kilóméteróra, a km számláló, fordulatszámmérő, az óra (az mondjuk világít, de nem mutat semmit). Valakinek valami ötlet, hogy mi történhetett, vagy hogy hova nyúljak, mit fújjak be wd40-el?
Kazes☻2021-02-18 20:15:11 // 144758
Most meg kellett néznem a képen... 😁 de nem, azért is volt olyan ügyesen félrehajtva, így a cső is maradhatott és a lötty is. 🙂
IZT2021-02-18 19:43:26 // 144757
Fúú tök jó mindig Te mentesz meg! :D Kérdésem csak annyi hogy a vizet leengedtétek látni a a képeken hogy a kiegyenlítő oldalra van fordítva
Kazes☻2021-02-18 19:30:09 // 144756
Nekem nincs, nem készítettem, de itt van amikor a komámét bütyköltük. Igaz 156, de ugyanaz a ts moci. 😃
IZT2021-02-18 18:45:35 // 144755
Köszi! Képek vannak a műveletről? :D
Kazes☻2021-02-18 14:57:28 // 144754
Nem hinném... lehet alulról próbálkozni a bölcső leeresztésével, vagy felülről a szívósor leszerelésével... én ez utóbbit választottam, igaz 1,6-on! :)
IZT2021-02-18 14:20:27 // 144753
Sziasztok!

1.4 TS motornál tényleg ki kell szedni a motort hogy generátort tudj cserélni?? :O
Kazes☻2021-02-18 12:18:31 // 144752
Lehet... :)
VTR1462021-02-17 21:30:57 // 144751
Lehet az alufelnikre, azokat csináltam illetve apró dolgokat :)
Kazes☻2021-02-17 21:26:36 // 144750
Ja, akkor lehet másra emlékeztem... 😄
VTR1462021-02-17 21:19:53 // 144749
Azt fényezős csinálta még 2014ben. Ez a fényezés dolog is el válik. Vannak apróbb hibák, ha azt javítom és jól sikerül akkor mehet nagyba is. Ha nem akkor B terv :))
Kazes☻2021-02-17 20:53:49 // 144748
Miért, hát a tádét is te fújtad, nem?! ☺️
VTR1462021-02-17 20:50:43 // 144747
Hát biztosan...., de lehet azt lehajlítják neked
VTR1462021-02-17 20:48:54 // 144746
Még nem :D
Kazes☻2021-02-17 20:47:37 // 144745
Jaja... jó is lenne, de te már ebben rutinos vagy! 😁
Coyote2021-02-17 20:44:37 // 144744
Szerintem én sima fémből fogom majd csináltatni. Bakker jó kis móka lesz leszedni, meg hajlítani aztán vissza tenni....
VTR1462021-02-17 20:32:07 // 144743
Ne is mond... Az egész ilyen csúnya. Majd ha megy műszakira akkor előtte viszem mosóba, szerintem ott a lakkot le is mosom róla. Fényezés igencsak kell neki telibe
Kazes☻2021-02-17 20:24:55 // 144742
Kicsit mintha lakkhibás lenne a dukkózás... 😋 Sajna Bözsi is igencsak elkezdett hámlani. 😕
VTR1462021-02-17 20:09:38 // 144741
Nekem réz volt. Régi alapján hajlítottam, minden hajlításnál ragasztó szalaggal oda rögzítve míg nincs kész az adott szakasz. Finomítás meg már a felhelyezéskor ha kell..
Coyote2021-02-17 17:21:05 // 144740
Hmmmm... akkor nem is hajlítják meg gyári formára? Egyszerűen lemérik a hosszát a két végét meg peremezik aztán feltekerik karikára? Azt hittem formára is hajlítják. Mivel hajlítgattad meg? Acél vagy réz cső a jobb. Tudom, hogy a réz puhább, viszont ha szerelni kell akkor meg szopósabb mert ha rá rohad a csavar akkor annak annyi.
VTR1462021-02-17 08:37:57 // 144739
Én is elvittem a régi fékcsőveket, hosszúság alapján csináltak újat. Annyi hogy nekem kellett hajlítanom.
Coyote2021-02-16 16:47:30 // 144738
Törölném de nincsen 😁így marad a szerelés 🙂
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak