Az előző blogban tárgyaltam - többek között - a váltógomb újrabőrözését. A váltógomb kupak (egyes helyeken fedélnek hívják) azonban nagyon csúnya volt, már mikor megvettem a kocsit. Így a bőrözéssel együtt ennek cseréjét is el akartam intézni. Ez egy héttel megcsúszott, de most már az utolsó részlet is a helyére került.
Ui: a fent említett blogban a váltóról készült képeken a váltószoknyát rossz helyre patentoltam, de ezen már a helyes konfiguráció látható.






A váltógomb teljes felújításához - mivel a bőrözés már korábban elkészült - már csak kupakjának fényezése váratott magára.
Fényezés előtt, az egyébként fém kupakot bedörzsiztem, majd zsírtalanítottam.
A festék amivel fújtam Lechler 2K-s ezüst metál!
1. kép - edző
2. kép - festék
3. kép - ledörzsizett váltógomb kupak
4. kép - lefújt váltógomb kupak
UPDATE: 2012.06.08.:
5-6. kép - felszerelt váltógomb kupak






2
373
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Giulietta
- Adok-veszek
- Giulia
- 159
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Ugyanaz kicsiben
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05