Blog >> indítózunk
Innentől jött a nehezebb rész. A vezetékek bekötése.. Bá korábban mindent felcímkéztem, de azért újra átnéztem mindent, felhasználva azokat a képeket amiket még eredetileg a 164 ről készítettem. Sokat segített, 2 vezetéket rosszul gondoltam, így sikerült kijavítani. Az igazi az lett volna, ha lett volna rendes Manualom (mint a 155nek) a Motronic bekötéséről, sőt már kerestem mindenhol a bontókban, itt-ott, ilyen motorral szerelt 164-est hogy átnézzem a vezetékelését, de nem találtam sehol így a megérzéseimre hagyatkozhattam csak..
Szóval ezután bekerült az akksi, bekötöttem az üzemanyagcsöveket (felújítva), bekötöttem az olajnyomás és hőmérséklet szenzort, beletettem a műszeregységet, és vízrendszer nélkül felkészültem egy pár másodperces indításra. Nagyon izgultam, beültem gyújtást ráadtam és nem történt semmi, még a műszerek sem világítottak. Mi lehet a baj? Ekkor pár órája már rajta volt az akksi, bár azelőtt jó volt, azért kicsréltem. Hopp, hirtelen lett gyújtás.
Aztán indítóztam, elég lassan forgatta, nem indult be..
0
385
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8