BeeGee - főkép
>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-09-06

Kicserélték a benzines műszerfalat a belevaló dízelesre. Garanciális, természetesen.
Km-óra állás maradt, de akármennyit beleírhattak volna.

Az utolsó benzines emlékeim is hamarosan szertefoszlanak.. :)

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-09-06

Megvolt a biztonsági olajcsere.

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-08-14

1600 km után eljutottam a csiki-begébe, ahol csodájára jártak a benzines műszerfalnak. Majd megrendelték a dízelest, mert ez így szerintük sem jó :)
Továbbá a jobb oldalindexet kicserélték, mert el volt pattanva a rögzítő füle és lötyögött.

>> EgyébAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-08-03

Tegnap este érdekes hangra lettem figyelmes. 2esben erős gyorsításnál olyan hangot ad ki az autó, mint amit rükvercben szokott. Nagyon kellemes, sőt! Küvölről kb ez hallható:
taktaktak aztán buuuu-wiiiiiii-zzzzzz. Ezt így egyszerre.

Aztán az ASR lámpája is nagyon ritkán villan fel. Sokkal ritkábban, mint a "sima" GT-ben, ugyanakkora kerékkel.

A difizár csomag hozadéka a keménybb futómű és a holtjáték nélküli, direkt kormányzás. Ezek hatásaként a körforgalmat majdhogy kiegyenesíti az autó. De ha inkább megyek még egy kört benne, akkor finoman, de érezhetően átkerül a hajtás a külső ívre.
A autópályán és kigyorsításnál még gyakran riszálok, ezt szokni kell :)

 
>> EgyébAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-08-02

Az átvétel a Csiki-Bege szalonban történ, Olmann Zsolt közreműködésével.
A papírmunka után képzelebeli leleplzés - mert nem volt letakarva - és átvizsgálás. Az eredménye megnyugtató, nem hagytak ki belőle extrát a konfigurációhoz képest, de pluszba se tettek bele :) Láttunk már ilyet.. A km órában mindössze 0,8 km, a festékréteg vastaság mindenhol egyenletes. Mármint olaszosan egyenletes - 0,1 - 0,150 közötti értékek. Tehát valószínüleg nem sérült, nem tologatták sokat szervizekben. Így hihetőbb a sztori, hogy azért késett a szállítás, mert az összes importőr a Fiat 500-asokat szállította olaszba.

Az ajándék poló és 3 deci benzinnel, izé gázolajjal boldogan hagytuk el a szalont.
A németnyelvű használati útmutatót azonban nem díjaztam.

A nyílászárók megfelelően záródtak, de az ajtóknál lévő tömitések kicsit hülye hangot adnak nyitásnál, mert nincsenek jól beragasztva. Az első pár alkalommal a baloldali ablak rendre beszedte a gumitömítést, de egy kis nanázás után leszokott róla.

Egy malőrt követtek el a gyárban, amihez idő kellett, hogy rájöjjek, pedig folyamatosan szem előtt van..

>> EgyébAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-08-02

Úgylátszik, az a keresztem, hogy ha sikerül jó árat kapnom egy autóra, arra 3x többet kell várni, mint a beigért határidő.
Mikor Julyra komoly jelentkező jelentkezett, a nyakamba vettem a bp-i kereskedéseket, hogy lehetőleg egy raktáron lévő autót találjak. Pár nap alatt meg is lett a kiválasztott. Tehát az autó a lengyelországi lerakatban várta már az új gazdiját. Igéretesnek tünt, hogy 1,5 héten belül el is hozhatom. Végül egy hónap múlva eljött a nap.

Hétfőn este még nem volt biztos, hogy keddre elkészül a forgalmi, mégis alig tudtam elaludni. Mint egy nyolcéves gyerek a születésnapja előtt.. Kedd reggel aztán jött a telefon, hogy délután átvehetem az autót. Vagyis Őt. Azt hiszem ő is lány. A késése is tipikus női tulajdonság..

>> EgyébAlfa 156 1.8 TS // 2007-06-29

Tökéletesen biztos vagyok benne, hogy lelke van. És maradt volna még nálam.
Az eladás előtt egy órával elmentünk Julyval a lányokhoz, hogy elbúcsúzzanak egymástól. Pár simogatás és fotó után indulni kellett volna. De nem akart. Amig ücsörögtünk benne, kilötyögtette magából az utolsó csepp benzint is, és közölte, hogy ő itt marad. A szívem kalapált, ahogy beröffenés helyett a fordulatszám mérője csak kalimpált.
Majd megértette.
A benzinkúton a kanna megtöltése közben a kulcsa díszét észrevétlenül leválasztotta magáról és a zsebembe csúsztatta. Nálam hagyta, hogy vigyázzak rá, emlékezzek rá és akasszam az utódjára.
Hiányozni fog. Ez a szerelem csak akkor fog átalakulni szép emlékké, mikor megismerkedem az utódjával. A férfiak már csak ilyenek..

>> EgyébAlfa 156 1.8 TS // 2007-06-20

Reggel 9:15. Kifordulok a mellékutcák árnyékából, rá a széles Üllőire. Kifelé hajtok a városból, ellentétesen a forgalommal. Egy piros megfog, egyedül állok a napon. Kezem a kormányon, a másik az ablakban. A zene szól, néha beleng egy szellő. July csendben ölel. Melege van, érzem a kormányon, ahogy finoman tudtomra adja ezt a bekapcsolódó ventillátorral. Zöldre vált a lámpa és megindulunk.

A hátsó ülésen a lelkiismerete.
Kéznél tartom, mert mostanában többször meg kell mutatni...vevő jelölteknek.
Tudja, hogy valami történni fog. Valami meg fog változni. Nem lázad ellene, nem toporzékol, nem durcázik. Pedig tudja, hogy kapcsolatunk nem azért érhet véget, mert kihűlt a szerelem vagy mert elviselhetetlenné váltunk egymás számára. Ezt a legnehezebb megérteni talán.

És elviseli méltósággal. Mert komoly nő. Túl komoly is hozzám. Mégis, az utolsó heteket is úgy éli meg, mint az elsőket. Mikor megpillantom reggel a ház előtt, kitágul a pupillám, mert úgy feszít, mint egyhónapos korában. Mikor bele ülök, ugyanúgy érzem a finom parfümjét, mikor magához szorít, mint egyhónapos korában. Mikor gázt adok, bársonyosan dorombol, mint egyhónapos korában. Nem engedi, hogy az utolsó emlékek fakóbbak legyenek, mint a régebbiek.
Megérkezek az iroda elé. A konyha ablakból pont rálátok. Vajon mi jár a gyufásdoboznyi fedélzeti számítógép agyában? Tudja, hogy ő egy célgép? Akinek egy feladata van; adjon meg mindent a gazdájának, amit szeretne. Tudja vajon, hogy neki igen is lelke van?

És tudja vajon, hogy ezzel a tulajdonságával mennyire megnehezíti a dolgomat?

>> SzervizAlfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

Még nem cserés, de már nyikorgós volt a fék.
Ez volt az utolsó alkalom, hogy a boldiba vittem az autót.

>> SzervizAlfa 156 1.8 TS // 2007-06-05

Fiat Boldizsár
Olaj, szürő, pollen, katalizátor átvizsgálás, levegő betétek cseréje.

A kipufogó tartó egyik gumibilincs elszakadt, így az zörgött. Garanciába kellett volna cserélniük, de kiszámlázták a kb. 2500 Ft-os munkát 12.000 Ft-ra.

Itt már kezdett elegem lenni a Boldizsárból..