Mutasd

>> Egyéb2019-02-22

Miután úgy tűnik, hogy megoldódott a fék-futómű probléma az autón, tovább haladtam a teendőkkel.
Amit pár éve sikeresen hanyag ember módjára oldottam meg, azokat most igyekszem sorra venni és mindent kijavítani, ami akkor még elfogadható volt számomra, most viszont már nagyon bántja a szemem.
Először, a szívócsövet tettem rendbe. A turbo hideg oldalán 4 db M7 menet tartja a Brerán a szívócsövet. Mivel ez nem szokványos méret, sehol nem volt kapható, így anno 4 db hosszabb M6 csavarral rögzítettem a szívócső talpát a turbohoz. Hétvégén úgy döntöttem, ez így nem működik tovább, átfúrtam hát a meneteket M8-ra. A szívócsövön elég sokat kellett alakítani. A felfekvő részt egyenesre csiszoltam, ahol kellett megvágtam és tekertem a csövön, mivel összeért minden mindennel, nem akartam már ezt. Miután elkészült a cső, kapott 2 réteg matt fekete festéket is, sokkal jobban néz ki, mint eddig.
Pár éve futóművesnél derült ki, hogy a hátsó keresztlengőkarok egyik állító csavarja nem teszi a dolgát, elforgott a csavar, viszont nem állította a kerékdőlést. Ma úgy döntöttem kicserélem ezt a 4 db csavart, szépen be is voltak rohadva. Mivel a művelethez le kell engedni a bölcsőt, a 4 tartó csavart is kihajtottam - volna, mivel az utolsó csodálatosan beletört a vázba, ennek kifúrása még hátra van.
Hogy a hátsó futómű se maradjon nálam érintetlen, kiszakadt 2 db szilent a keresztlengőkarból, illetve a hosszlengőkarok is nagyon csúnyán néznek ki, így majdnem minden eleme cserélve lesz a hátsó futóműnek. De jó is lesz az új tulajnak.
Ha nem fogom tudni eladni az autót a közeljövőben, akkor a kipufogórendszert fogom darabokra vágni, majd újra építeni, mivel az elvégzett munka nagyon nem tetszik már.
Egyelőre ennyi, folyamatosan működök a kocsival, lassan kész az eladásra.