Imyx - főkép

Kicseréltük a Seles tartályát, most már reménykedem benne, hogy az olajfolyásnak lőttek :-). Érdekes a dolog, mivelhogy az új tartály, amit rendeltünk, nagyobb, mint ami az autóban volt. Ebben hosszabb a nívópálca, más a beosztása, kíváncsi lennék, hogy az előző hogy került bele, mert nem ebbe az autóba való :).
Na de ne kiabáljuk el, várjuk ki a végét.

Az örömben üröm, hogy tartály csere után beállt a kuplungom potmétere, csúszik a kuplung, és dobálja ki a váltásokat, holnap reggel cseréli ki Szatyi cartárs, kösz szatyi.
Update: nem a potméter a hibás, 3 potmétert is próbáltunk, és még mindig mozog a kuplung kar alapjáraton. Úgy tűnik, kuplung csere következik, bosszantó a dolog, mert csak 70K van benne.. kibírhatott volna 120-at simán.

 

A leömlő utáni flexibilis cső eddig bírta, a Dinamit-nál cserélték. Most tök halk az egész :).

 

Újra kénytelen voltam venni 1 liter Tutela Seles olajat :).
Várom,hogy megérkezzen az új tartály, lehet, hogy a jelenlegivel van a gond.

 

Voltunk az esztergomi találkozón, szuper volt. Halesztől átvettem az Alfacity-s matricát, ma felraktam, íme néhány kép :-)).

 

Nem az a fajta büntetés, amikor egy új fosvagent, vagy japan csodát lenyomunk, hanem a rendőrurak büntettek meg. Mégpedig a fólia miatt. Felszólítottak, ha nem veszem le, viszlát forgalmi. Tartok tőle, hogy előbb-utóbb ez lesz a vége..

 

Tegnap felrakattam a nyári gumikat. A téli felnik maradnak. Jövő nyárra 17-es új felnik, új gumik lesznek :). Azt nem értem, a gumik cseréjénél mi került 7000-be..
+ 2000-ért állítólag defektet is javítottak..

 
>> AutóápolásAlfa 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive // 2011-03-31

Kitisztíttattam a bőrt :). Egész jó lett.

 

Ma voltam Szatyinál beállította a kuplungot (2-esnél csúszott).
Hibakód törlés (lambda szonda) - félő, hogy cserélni kell legalább kettőt. Sok a 15 lityis fogyi..., működnek, de elég lassan..
Motorvédő burkolat felfogatása.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive // 2011-02-20

Ma haverral felfúrtuk a Momo GrandPrix pedálokat. Egy biztos, nem Selespeed Alfara tervezte a Momo :). A gázpedál okozott némi nehézséget, a pedálhoz kapott csavarok használhatatlanok, azaz rövidek, és belül nem lehet anyával rögzíteni. Irány az Obi, 5 mm-es önmetsző csavarokat vettem, előtte 2 mm-es fúróval átfúrva. Mindig is vágytam Momo pedálokra, valahogy ízléses :-). Ezután majd Momo kézifékkar következik! :)).
A cucc 16 ezerről volt leértékelve 8600-ra, a budafoki úton vettem egy tuning műhelytől.

 

Szerencsésen sikerült beletolatnom egy fostalicskába, a nagy tudású női sofőrnek hála..