Mutasd

>> Tuning és extra2008-02-26

Tiby+Krisz duónak hála csinosításra kerül a csupakavics lökhárító. A hátsó lökös fényezése is aktuális, mert szegény kicsit le lett tolatva
Végeredmény csütörtökön...:)

>> Egyéb2008-02-24

Mivel amúgy is fényezni kell lassan a lökösöket, így kap egy kis módosítást az első lökhárító. Ezek az utolsó képek az eredeti állapotról....

>> Egyéb2008-02-23

Fényszóró sötétítés..belevágtam én is, mert megtetszett, és a xenon is valahogy jobb vele.:)
Le kellett bontanom az első lökhárítót, mert megy Tiby-hez csinosításra, majd Krisz-hez fényezésre.
Ha már itt motoszkáltam, akkor már kapott egy GTA-look csinosítást.:)

Nem volt egyszerű, megszenvedtem vele, mivel sem a hőlégfúvó, sem sütő nem volt kéznél, így hidegen kellett szép lassan leszednem a búrát. Ezzel nem kevés idő ment el.
Jó lett, annak ellenére, hogy látványosan kopik valami lakkszerűség a fényszóró búrájáról...és mintha ez még nem volna elég: felrúgtam a leszedett lámpabúrát, ami a beetonon kapott gellert..ez nem az én napom volt.
Ez így tehát semmiképp sem végleges, később minimum a búrát cserélni kell majd.
(Jah, a lökösöket visszakapattam a helyére, mivel úgy elszüttyögtem az időt, hogy le kellett mondjam Tibyvel a találkát..:((( )

AMIRE ODA KELL FIGYELNI:
a búra leszedésekor figyelni kell, hogy a közvetlen alatta lévő műanyag (pontosan az, amit feketére akarunk festeni) ne jöjjön a búrával! Simán bele tud akadni a búrába, és elkezdi leszakítani. Nálam mindkettőnél tört a csavar.
Ha sikerül így levenni a búrát, akkor valahogy nem egyszerűen ki kell pattintani az index rész elötti bordázott kis műanyagot. Ez alatt van a nagy (festendő) műanyag rész egyetlen csavarja. (a túloldalon egy beakasztós megoldás van, tehát ha ez az 1 csavar lejött, akkor már lejön a műanyag.)
Ha sikerült letörni mindkét műanyagot (ahogy nekem), akkor van a legkönnyebb dolgunk: letört fül visszaragaszt, index elöl bordázott kivesz, és mehet a feketézés....:)))
Visszarakás:
-fényszóróház pereméből szilótrutyi eltávolít, búra pereméről detto;
-feketére fényezett műanyag helyére pattint, csavar becsavar;
-index bordázott műanyag visszapattint: na itt lesz anyázás, mert tutira le fog szedni egy kis festéket a fekete műanyagról. Ezt valahogy pótolni kell;
-új szilótrutyi a búra peremére+a lámpaház peremébe;
-búra óvatosan helyére rak, és valamivel 1-2 órára picit összeszorít.

>> Egyéb2008-02-23

Le kellett bontanom a lökhárítókat, mert megy Tiby-hez csinosításra, majd Krisz-hez fényezésre.
Most csupa kavicsfelverődés, alul járdasziget-nyomok + 1 pici baleset folytán festék folytonossági hiány...ha már csináljuk, kap egy szép kétoldali toldatot is elöl.:)
Egomra szééép lesz!

>> Tuning és extra2008-02-21

Kicsit karcosak + 1-2 járdaszegély nyoma látszik...de nem volt szívem kihagyni....talán ez lesz télre...?! Á, de mégse...erre túl drága a téligumi+bőven elég, ha nyáron szétrázza a a vesémet a vas.:)))

>> Egyéb2008-02-08

Találtam igen olcsón egy gyönyörű szett 15"-os gyári 147 felnit. Nem lehetett kihagyni. Vagy téli lesz belőle, vagy cserekereskedelem áldozatává válik.:)

>> Szerviz2008-01-22

Jó ideje már ki lett cserélve az összes szilent, gömbfej (lengőkar) elöl-hátul, de futóműveshez csak most jutottam el.
Sürgette a dolgot, hogy 2-3 napja elkezdett valami nagyon durván kopogni. Már épp kezdtem elhinni, hogy muszáj lesz lengécsillapítókat vennem, de hamar kiderült, hogy a bal oldali stab. pálca felső gömbfején túlhúztam az anyát, ami picit megszakadt. Ez a ramaty utakon hamar ki is mozdult, és eszeveszett módon kattogott-csattogott.
Hiába, fontos a nyomatékkulcs használata...!!!
Anya csere+ futómű állítás 4500 ft, ami szerintem pest megye legjobb futóművesénél nem tétel.
Csak ajánlani tudom Őt: Budaörs, Oláh Attila

...jah, és külön jó érzés egy olyan futóműveshez menni, aki így fogad: "Na, végre egy Alfa!!!" :)))

>> Szerviz2008-01-05

Most már egyértelműen látszik, hogy minden olajcsere alkalmával szükséges!!! Ezt minden dízelesnek nagyon ajánlom!!!
Egy olajcserével ezelőtt tisztítottam ki, patyolattisztára...most, 12e km múlva egyszerűen nem funkcionált a szelep, teljesen be volt gyógyulva...:((
1. kép: EGR szelep egyben
2. kép: EGR szelep darabokban
3. kép: a szelep mechanikája, harmadszor tisztítva, de még mindig nagyon gyászos állapotban..
4. kép: Kapott brigeciolt és hideg zsírldót is. Ez utóbbi az igazi, csak ez szedi le normálisan a masszív retket.

>> Szerviz2008-01-05

Sajnos sikerült túllépni a 10ezer km-t, így 12ezernél került sor a szervízre.
Mindenből gyári:
- olajszűrő,
- levegőszűrő,
- gázolaj (üzemanyag) szűrő,
- Sel WRD olaj

Ami nem gyári:
- teszkógazdaságos olaj átmosás céljából, Wynn's motortisztító akármicsodával...

A motor mindig átmosást kap, de a mosóolajba most kivételesen beleöntöttem egy ilyen lila izét...nem nagyon hiszek az ilyen adalékokban, de ugye annyian mondják...és úgy voltam vele, hogy 15-20 perc járatás során ártani nem tud, max használ. Egyértelműen látszott, hogy sokat higított a mosóolajon.

>> Szerviz2007-11-15

Ez igazából 2007.07.26-án volt, csak elfelejtettem blogolni.:) Remélem egyszer sorba lehet majd rajkni a blogokat, mert ez így most hülén néz ki.:)
Ja, a lengőkarok...nagyon olcsók voltak, mégis rohadt drágák..:)
De most csend van mindenütt.:))