Cgo - főkép
>> EseményAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-05-28

Megint egy kerek szám. Kapott egy mosást meg egy jobb első parkolólámpát (kiégett).

 
>> EseményAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-05-22

Pécs, 2009. május 22-24.

 
>> EseményAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-05-21

Elisabeth musical

 
>> EseményAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-05-17

:)

 
>> EgyébAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-05-09

Az összetört tükörházat megstoppoltam, de így nem volt az igazi, nagyon csúnya is volt és nem is záródott rendesen a tükör. Megint András bácsi segített ki egy új tükörrel, sőt, meglepetésként színt is kapott a tükör.

A kőfelverődések miatt a fekete háromszöget is újra kell majd festenem.

 
>> SzervizAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-05-09

2009. május 8, 145070 km
A vétel után teljesen boldog voltam, milyen jó a 156 fékrendszere. A 146 után úgy tűnt, bárhol, bármikor meg tudok állni. Ennek ellenére jól tudtam, hogy egyszer cserélni kell majd a fékeket, amit a Szamosiék is megerősítettek, 93.300 km-es állásnál rámutattak a nagyon vállas tárcsákra és félig elkopott betétekre. Az idő múlott, a km-es száma nőtt és valahogy nem akartak kopni a fékek. Senki nem akarta hinni, 50 ezer km után a tárcsák ugyanúgy vállasak a betét meg ugyanúgy 50%-os volt. Végül a hátsó betétek fogytak el elsőként. A négy tárcsát és a betéteket már régebben megvettem BotiGTA-tól, számomra teljesen ismeretlen dán márkáról van szó - NK. Az első fékcsövek olaszok, Erhardtól vettem, a fékolaj meg maradt a TOP4. A cserét András bácsinál végeztük el.

A bal hátsó porvédő ki van szakadva, ez majd egyszer cserélni kell.

Képek:
1. A fékcső is cserélve
2. Az első betétek még mindig egész jók, pedig 51ezret én raktam bele és félig el volt kopva, mikor az autót vettem...
3. Eredeti, gyári betétek hátul
4. Hátsó betétek - teljesen elkoptak

 
>> SzervizAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-04-28

Jobb rendszámmegvilágító izzó csere + bal javítása középerős odacsapással. Végre nem ijesztget a műszerfalon a visszajelző.

 
>> SzervizAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-04-28

2009.04.08.
Átkozom magam. Megint azt csinálom, amit nem kéne. Az utóbbi szerviz meggyógyította az összes futómű nyikorgást, aminek úgy örültem, hogy a koppanásnak, ami már a Kölcsey utca végében fékezéskor hallatszott, nem tulajdonítottam jelentőséget. Vissza kellett volna mennem. Először csak indulásnál, fékezésnél, most már menet közben is koppanik vagy inkább kattanik valami. Mint amikor összecsap két merev alkatrész, mert kiesett közülük a gumi tömítés. Az alsó lengőkar adta meg magát? Esetleg a féltengely? Néha középről hallom a koppanást, néha egész oldalról. Éles kattanás...

2009.04.24.
Most már tényleg nem bírtam tovább, mentek a találgatások, hogy féltengely, alsó lengőkar, féknyereg, kipufogó vagy éppen egy rossz hegesztés pattog és mindig azt vártam, mikor esik ki alólam az autó. Ócska egy érzés.

Este 9-kor bevett a márkaszerviz, és 10 perc múlva álltak is ki az autóval. Valami módon mindkét oldalon kiszakadt az alsó lengőkar menete, így szabadon csapkodott fel-le. Kapott felülről egy kontrát és minden OK. Remélem ez egy szokványos megoldás, nem rajtam tesztelik. Ezen kívül az hátsó fékbetétek is kopoghatnak, mert ide oda lötykölődnek. Szerencsére már megvettem az új fékeket, alig várják, hogy felkerüljenek.

A "javításért" 5,80€-t fizettem :)

 
>> EseményAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-04-18

Hatalmas volt.

 
>> SzervizAlfa 156 SW JTD 16V // 2009-04-13

Mivel a hátsó ablaktörlő gumijának cseréje csak arra volt jó, hogy ne karcolja az üveget, arra viszont nem, hogy rendesen töröljön, vettem Erhardtól egy új, Champion márkájú ablaktörlőt. A csere fél perc volt.