Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 1.9 JTD >> Blog
- TĂpus:146 1.9 JTD
Mindent errĹ‘l a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokolják a tĂpust - Évjárat:1999
- SzĂne:Piros
Az ĂĽzemanyag szivárgást valĂłszĂnűleg csak a gyári, mára már lazább bilincsei okozták, amiket cserĂ©ltem aba bilincsre. EbbĹ‘l 3 db kellett.
Aztán a karter csőhőz vettem szintúgy bilincseket és toldót.
Kapott Ăşj szelep fedĂ©l tömĂtĂ©st, pasztával.
És egy biztosĂtĂ©k fedelet, a bal oldalit. A közĂ©psĹ‘ az autĂłban van.
A porlasztási sorrend felcserĂ©lve, egĂ©sz pontosan a bal Ă©s jobb oldali, majd indĂtáskor kiderĂĽl hogy reagál rá.
Az egr-t majd máskor falazom, mert csinálni kell bele fém lapot.
+ mĂ©g amĂg be nem sötĂ©tedett, volt idĹ‘ a riasztĂł kikötĂ©sĂ©hez.
Egy kilomĂ©ter kábelt szedtem ki. Sok helyen csak be volt sodorva a csatiba a kábel, Ăşgy hogy csak ki kellett hĂşzni. Bár Ăgy nem is csodálom hogy rosszul működött.
Most már csak a gyári kábelek vannak az utastérben. A motortérből még egy kettőt kell kihúzni, de azt majd csak ha aknán lesz.
u.i.: a porlasztási sorrend felcserélés nem vált be. Nem is akart elindulni, csak kapdosta. Úgy hogy vissza cseréltem, és indult. Majd ha sikerül ki olvasni, meg látom hogy fent maradó hiba a 4-es henger befecskendező.











