Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 146 1.6 Twin Spark >> Blog
- TĂpus:146 1.6 Twin Spark
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:2000
- SzĂne:Zöld
VĂ©gre bent vannak az ,,Ășj" ĂŒlĂ©sek.
Ajtókårpitok még håtra vannak.
ĂlĂ©sfƱtĂ©s rĂĄkötve, Ă©s jĂłl is mƱködik.
Kapott közĂ©psĆ kartĂĄmaszt, a hosszabb utakra.
+ egy Ășjabb takarĂtĂĄs, bĆr ĂĄpolĂĄs, kĂĄrpit tisztĂtĂĄs.






Mårcius 12. - Sikeres mƱszaki
Reggel 10re vittem elĆ mƱszakiztatni, kora dĂ©lutĂĄnra mĂĄr levizsgĂĄzott.
KettĆ problĂ©ma volt, az egyik hogy a bal oldali fĂ©nyszĂłrĂłmat feljebb kellett ĂĄllĂtani, a jobboldalihoz. A mĂĄsodik a nĂvĂł pĂĄlca ahol becsatlakozik a motor blokkba, cserĂ©ljek tömĂtĂ©st mert szivĂĄrog.
Elmentem az alkatrĂ©sz boltba, kĂ©szleten nem volt, a minimum rendelhetĆ 5 db, Ă©s db-ja is egy ezres, de nekem egybĆl kellett volna hogy tudjam vissza vinni mƱszakira.
Otthon csak szakadt volt, aztĂĄn mikor ki szedtem ezt a tömĂtĂ©st, lĂĄttam hogy nincs szakadĂĄs, valĂłszĂnƱleg inkĂĄbb csak mĂĄr összement, Ășgy hogy meg takarĂtottam mindent, a tömĂtĂ©st meg pasztĂĄztam.
Vissza vittem, Ășjra ĂĄt nĂ©ztĂ©k, nyĂșzĂłpad stb, de ez mĂĄr az Ă©lesbe ment, de a CO2 nem volt most jĂł. Pedig mĂ©g elĆ mƱszakin teljesen rendben volt mĂ©g a vizsgabiztost idĂ©zve, "hĂĄt ez nagyon jĂł". - aztĂĄn utĂĄna mĂ©gsem.
Na aztĂĄn kB egy 5.000es fordulaton pörgettĂ©k körĂŒlbelĂŒl 2 percen keresztĂŒl, a venti mĂĄr dolgozott, Ășgy ha szabadott ha nem, oda is mentem meglesni a vĂzhĆt, de nem ment fel 92°C fölĂ©.
UtĂĄna mĂĄr jĂł volt Ășjra a CO2.
Ăgy hogy Ăgy a kicsike hibĂĄk javĂtĂĄsa utĂĄn, ismĂ©t kapott 2 Ă©vet. ;-)
MƱszaki åra : 22.500,-
U.i.: 2 nappal elĆtte mĂ©g vilĂĄgĂtott a lĂ©gzsĂĄk lĂĄmpa, de egy cartĂĄrs kitörölte nekem a hibĂĄt. Csak megjegyezte a vezĂ©rlĆ hogy a lĂ©gzsĂĄk visszajelĆ lĂĄmpa valamikor kontakt hibĂĄs volt.





Most a napokban lĂĄttam Ă©s hallottam is hogy kicsit mintha egyenetlen lenne az alapjĂĄrat, Ă©s mellĂ© a kipufogĂłbĂłl sem az hallatszott hogy ez rendben lenne, Ăgy hĂĄt nekilestem mĂ©g ma kora este a gyertyĂĄk kiszerelĂ©sĂ©hez.
Kivettem, de egyiksem volt fekete vagy bĂĄrmi eltĂ©rĆ a többitĆl.
Meg takarĂtottam, Ă©s meghĂșztam Ćket Ă©rzĂ©ssel ahogy eddig, de az egyiknĂ©l majdnem be..., mivel olyan Ă©rzĂ©s volt mint ha meg akarna szakadni a menet :/
Kivettem vissza, håtha csak az alåtét ferde egy kicsit vagy valami, de az jó volt...
Kezdtem ideges lenni hogy el van cseszve a menet, mert nem szeretnĂ©m szĂ©tbombĂĄzni a motort, mert idĆbe Ă©s pĂ©nzbe sem lenne kevĂ©s :/
AztĂĄn mondom van itthon tartalekban egy mĂĄsik gyertya, amĂșgy az egy pĂłlusĂșrĂłl volt most szĂł, hĂĄt egy prĂłbĂĄt megĂ©r, hĂĄtha csak a gyertya szivat Ă©s nem pedig a hfbe a menet akar tönkre menni.
Meg takarĂtottam azt is, Ă©s beleraktam , aztĂĄn teljesen rendben volt mint a többi...
UtĂĄna vissza minden, kapott Kontakt spray-t.
Mindenesetre azt a kivett gyertyåt karanténba teszem.
IndĂtottam Ă©s szĂ©p egyenletes alapjĂĄrat lett, semmi mellĂ©khang hogy egĂ©szsĂ©gtelen lenne HĂĄla istennek!
Ăgy hogy egy parĂĄs napot zĂĄrhatĂłk magam mögött :)
KerĂ©k cserĂ©vel indult, mivel amik fent voltak kerekek azok mennek ĂĄt a TDre, Ăgy ide is kellett tĂ©li, meg hĂĄt Ăgy passzol összkĂ©pben az autĂłhoz mindegyik.
Mikor levettem a bal elsĆ kereket, lĂĄttam hogy a fĂ©ltengely belsĆ csuklĂłjĂĄnak harmĂłnikĂĄja szĂ©t van szakadva.
SzerencsĂ©re mĂșltkor vettem porvĂ©dĆt, csak Ășgy itthonra hogy legyen ha kell, bilincsekkel.
Kivettem a fĂ©ltengelyt Ă©s lecserĂ©ltem a pĂłrvĂ©dĆt, meg kapott bele grafitos zsĂrt.
EzutĂĄn jöhetett amiĂ©rt neki is kezdtem, a RugĂłk kicserĂ©lĂ©se elĆl gyĂĄrira, mert ott mĂ©g az ĂŒltetett rugĂłk voltak, amit mĂ©g Ă©n szereltem bele valamikor.
Miutån meg lett még håtul lecseréltem a kerekeket, és készen is lett :)








4 Ășj szelep, felrakĂĄs, centirozĂĄs.
Viszont a gumis megjelölte hogy melyiket tegyem hĂĄtra, mert az egyikre kicsit több sĂșly kellett. BelsĆ oldala a ludas.
Ezek közĂŒl az egyiket vittem görgĆzni, de Ăgy hogy egyformĂĄk fĂ©nyezĂ©s utĂĄn , mĂĄr nem tudom melyik volt az... Lehet rosszul javĂtottak, vagy egy mĂĄsik is el viselte volna a javĂtĂĄst.
Vagy...a gumik mivel nem egy continental, lehet ott vérzik.
MĂĄr mindegy is, holnap felkerĂŒlnek. :)

Ma festĂ©k szĂłrĂł pisztollyal megkapta 4 rĂ©tegben a fedĆ lakkot.
MinimĂĄlis eltĂ©rĂ©s van az eredeti Ă©s a javĂtott rĂ©sz között, ahogy az a fotĂłn is lĂĄtszik, de elĆben nincs ekkora eltĂ©rĂ©s mint ahogy a fotĂł visszadobja.
ĂrĂŒlök hogy ilyen jĂłl Ă©s szĂ©pen sikerĂŒlt.
A mƱszerfal betĂ©tek is sötĂ©tebb szĂnƱek mint most az ĂŒlĂ©s javĂtott rĂ©szei, Ăgy passzol minden mindenhez...
Este beleraktam a JTD-be a lĂ©gzsĂĄk prĂłba vĂ©gett, de nem aludt ki a lĂ©gzsĂĄk lĂĄmpa, Ășgy hogy valĂłszĂnƱleg tĂĄrolt hiba van benne, vagy valami hibĂĄs.
Majd megprobĂĄlok rĂĄ csatlakozni, hĂĄtha sikerĂŒl Ă©s akkor törlöm.






Megkapta a kivĂĄlasztott szint + lakkot.
MĂĄr csak a gumik kellenek rĂĄ...










Rendeltem a mĂĄsik oldalrĂłl szĂnt, ami szintĂ©n csak telefonon passzolt, de mĂĄr közelebb ĂĄllt az igazsĂĄghoz.
Ăgy hĂĄt jött az ötlet hogy ki kell akkor keverni.
Volt mĂ©g az ebayes vĂĄsĂĄrlĂĄsbĂłl bĆr javĂtĂł kĂ©szlet (3.000,-)
Akkor a most rendelt festékek (4x50 ml, 4.700,-)
+a be keverĂ©shez a fehĂ©r, a zöld Ă©s egy kĂ©k. (1.710,-, ez mĂĄr itt GyĆrben vettĂŒk).
A szĂn keverĂ©st az Ă©n ĂŒgyes asszonykĂĄm megoldotta :)
Az elsĆ keverĂ©snĂ©l kicsit mĂ©g erĆsebb volt, de lett rajt javĂtva, Ă©s mĂĄsodjĂĄra kihoztuk amit csak lehetett belĆle :)
A vezetĆ oldali ĂŒlĂ©s kĂ©sz, mĂ©g szĂłrĂł pisztollyal kap lakkot, Ă©s mĂ©g hĂĄtra van az anyĂłs oldali ĂŒlĂ©s.










1
490
FĂłrum
Friss topicok
- Forma-1
- Alfa törtĂ©nelem, hĂres ...
- Giulia
- Spider
- Filmek
- 155
- Alfa tuning
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - jĂșlius ...
- Adok-veszek
Tagok
Ăj tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- MilĂĄn147
- copernico
- PolgĂĄrViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV