Mutasd

>> Szerviz2021-02-28

A hengerfejbe betettem az illesztő hüvelyeket, mert onnan is szedtem ki. Aztán rájöttem hogy azok a motorba kellenek mert azok tartják a helyén a tömítést amíg felkerül a hengerfej és segítenek a pozícionálásban is. Úgyhogy átkerültek a motorra.
Az indítómotorra felkerült egy plusz vezeték hogy azzal el tudjam indítani és át tudjam forgatni a motort. Az olajnyomás felépüléséig fontos lenne hogy ne induljon el a motor. A hidrotőkéknek is fel kell majd telleni.
Beállítottam az 1-es hengeren a felső holtpontot ami majd a vezérlés felrakásához kell. A dugattyútetőt tartva nagyon jól érezhető a felső holtpont. Alul stimmel is a jelölés.
Felkerült a tömítés. A hozzá adott papíron minden le van írva, azt követtem.
Feltettem a hengerfejet. Egyszerűbb volt mint gondoltam és mivel nincs benne vezérműtengely súlyra is kisebb volt.
Bekerültek az új csavarok és végigmentem a meghúzás menün. Hogy később se jusson eszembe hogy valamit rosszul csináltam videóra vettem az egészet, bármikor visszanézhetem Full HD-ban.
Végül visszaraktam a hidrotőkéket.

A jó időre való tekintettel kinyitottam a garázskaput, így automatikusan kaptam egy munkafelügyelőt aki a kapu előtt ülve/fekve figyelte minden mozdulatomat :-)

54 óra a garázsban, 2.109 fénykép, 24 videó, összesen 10,1 GB