Tagok >> Halesz >> Giulia Super 200 Le >> Blog
- Típus:Giulia Super 200 Le
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2018
- Színe:Silverstone Grey
Végre! Pont egy éve terveztem már, hogy a dupla kipufogó helyére bekerüljön a Supersprint rendszer (hátsó dob + középcső + szűkítő).
Most végre megvalósult.
A "Sport" fantázianevűt választottam, amely több barátom autóján biztonyított már - Bazsi, G-MANN, VeloceTB. Igaz ezek Velocék, de a Superspint ugyanazt a dobot adja a 200 lovas Giuliához is.
Végre olyan a hangja az autónak, amilyennek gyárilag kellett volna lennie. Ezt már többször elmondtam a Giulia tesztvideóimban, hogy a motorhangot tökéletesre hangolták, de egy kicsit több hangélmény kellett volna a kipufogók felől is. Most már megvan! :)
A Supersprint oldalán itt találod ezt a modellt. Vigyázz, mert a későbbi (részecskeszűrős) Superekhez már másfajta kell.
A kipufogót a Premium Car Design-tól rendeltem, pár nap alatt meg is volt, és még AlfaCity előtt bekerült. Azóta eltelt párszáz kilométer és tovább mélyült a hangja is. Imádom! :)
Ezúton is köszönöm Tibinek, hogy az elmúlt egy évre kölcsönadta nekem a dupla kipufogóját :)
60 ezres olajcsere/gyertyacsere a 5 Star Crew hétvége előtt.
Szíjat ellenőrizték, nem kell még cserélni.
Aztán jól meghajtottuk a Giuliákat a Káli-medencében és a Bakonyban :)
37.635 km-nél cserélték az első és a hátsó fékbetéteket. Még lett volna bennük 5000 körül, de egy Transalpina túrára készültünk épp, így nem akartam úgy járni, hogy pont ott kopjanak vasig.. Úgyhogy előrehoztam kicsit a cserét. Nem bántam meg, de a túráról majd a következő blogpostban mesélek :)
Felkerültek a nyári papucsok végre.
Vadonatúj Performance Dark felnik, monokróm felniközéppel.
Elöl 225/40 R19, hátul 255/35 R19 méretű, defekttűrő, Pirelli P Zero Luxury gumiabroncsokkal.
Bevallom, hogy Michelin Pilot Sport 4 volt a terv, de sajnos még heteket kellett volna rájuk várni, úgyhogy a Pirelli mellett döntöttem. Legközelebb majd kipróbálom a Michelint :)
A téli gumik/felnik első szezonjukban 7184 kilométert tettek meg.
Lemosva, tisztítva pihennek a garázsban.
Mivel az autóm korábban már megkapta a B-tech verzió fényes fekete pajzsát és tükörházait, egyre furábban mutatott rajta az ablakok krómkerete. Mivel gyárilag kicserélni a kereteket ajtónként nagyságrendileg 50 ezer forint lett volna (+munkadíj), így a fóliázást választottam.
A fóliázást a tatabányai Zámbó fóliánál csináltattam. Innen is üdv, Tibi! Köszönöm a munkát!
Én nem tudom, hova autóztam el idén ennyit, de már a második olajcserét tolom idén :)
40.000 után most 50.197-nél ejtettem meg, kicsit túlléptem a 10 ezret. Pollenszűrőt is cseréltettem, illetve ellenőriztettem a folyadékok szintjét és a hűtő állapotát, mert a hátsó kiegyenlítő tartályban nálam is minimum felett volt a szint. Egyébként a hűtő rendben van.
Kis extraként pirosra cseréltettem az indítógombot, ez volt a karácsonyi extra ajándékom a Giuliának :)
A második kedvenc felnimet (Sport) is beszereztem a Giuliához, ezekre kerültek a téli gumik.
Continental WinterContact 225/45 R18 V XL (2020 augusztusi gyártás)
A Performance felniket és az összes gumit eladtam az autóról, de a nyári felni ismét ugyanaz lesz, csak még a gumit kell majd rá kitalálnom...
Misi, köszi a szerelést :)
9 hónap alatt (feburár 4. óta) 15.000 km-t raktam a Giuliába.
Ahhoz képest, hogy covid van, és alig mentünk valahová, nem is kevés.
Egy hosszabb utunk volt (1100 km), még márciusban Cesky Krumlov, azóta csak belföld.
11,7 L átlagfogyasztás az Alfa Amore számolása szerint és 11,4 a fedélzeti computer szerint 732.357 forintnyi üzemanyag...
Az igazi szerencsétlen Halesz sztorija kövekezik. Csak 3 óra telt el, miután elhoztam a Giuliát a fullos polírozásról + kerámiabevonatról, amikor sikerült az autóm jobb oldalát lezúznom egy parkoló autóval. Kicsit rossz ívben álltam félre egy szemből érkező autó elől egy szűk utcában, és végighúztam a hátsó ajtót és a sárvédőt egy ott parkoló autó sarkán... Természetesen hagytam betétlapot. A Ford Focuson annyi sérülés volt, hogy jobbnak láttam ráírni a baleseti bejelentő lapra, hogy az nem mind én voltam... :)
Ami kiderült, hogy ilyen fokú sérülések ellen nem véd a kerámiabevonat :)
Az autómat Casco-ra javíttattam az Olasz Autók Házában. Horváth Laci pedig azért van rajta az egyik fotón, mert írtam, neki, hogy "Küldj valami fotót!". Ezt küldte :)
A Ceramic Pro Hungary jóvoltából csináltunk egy kis együttműködést. :)
Én forgattam róluk egy alapos videót, amelyben részletesen bemutatjuk a kerámiabevonattal kapcsolatos tévhiteket, elmondják, hogyan is működik ez a technológia, ők pedig az én autómat használják mindezek bemutatására. Így a következő hetekben, hónapokban engem is tudtok kérdezni a tapasztalataimról.
A videó itt található, amelynél nyugodtan kommenteljetek, kérdezzetek, a srácok szívesen válaszolnak mindenre!
Az autóm 3 napot töltött a Ceramic Pro telephelyén, hétfőn és kedden mosták, polírozták, szerdán pedig megkapta a kétrétegű kerámiabevonatot.
A Silver csomag tartalma:
Előkészítés + fényezés korrekció
2 réteg Ceramic Pro 9H
1 réteg Ceramic Pro Light
2 réteg Ceramic Pro Plastic (a külső műanyag felületekre)
2 réteg Ceramic Pro Rain (a minden üvegfelületre)
2 réteg Ceramic Pro Wheel&Caliper az alufelnikre
+ extraként Ceramic Pro Leather a bűrülésekre
A polírozás és a kerámia együttes hatása egyébként szerintem brutális, olyan fényes az autó, hogy csak na, imádom így :) A mosási tapasztalatokról majd később számolok be.
A történethez tartozik, hogy autót 2-kor hoztam el, 5-kor pedig sikerült lezúznom kicsit a jobb oldalát... de ez már egy másik sztori :)