Mutasd

>> Egyéb2011-11-16

Ma sikerült szereznem egy ELM327-es kábelt. Egy tesztprogram beszerzése és beállítása után nekiestem az autónak....

Kilométeróra kiolvasásnál 0,0km értéket kaptam. Ezzel bebizonyosodott,hogy babráltak az órával.:(

Picit még foglalkozni fogok a kérdéssel és remélhetőleg aránylag pontosan be fogom tudni lőni a valós értéket...(úgy gondolom a jelek alapján,hogy nem magas az eltérés)

Az egyéb számok rendben voltak,csak az egyik injektor korrekciós értéke lóg ki a sorból. Annak még utánanézek, hogy mi a hibahatár ebben az esetében. Ha esetleg tényleg nem jó az említett érték, akkor jön a hibakeresés és javíttatás...

Összességében elégedett vagyok, mert hibaüzenet nem volt és csak 1 érdekes számot találtam, ami nem hiszem, hogy komoly hibára utalna.
A visszatekerés más történet. Amikor megvettem az autót sejthető volt,hogy visszatekert órás, ahogy a használt autók nagy százaléka. Azt is tudtam,hogy lényegesen nem babrálhatták, tehát nem több 100e km-es visszatekerésről van szó.

Update:
97e van az órában. 0 a kiolvasás eredménye,tehát az előző érték nem valós. DPF csere óta menüpont 133e km-t mutat.
Szervízmenüben utólsó szervízkor óraállás 120e. Ennek dátuma: 2010.06.05.

Ezekből arra következtetek, hogy 2010.06.05-én volt benne 120e km és ezután tekerték vissza.

Tehát az autóban legalább 133e km van. A pontos értéket viszont nem tudom, hiszen erre vonatkozó adatot nem lehet kiolvasni.

A maximális értéket nagyjából be lehet lőni a következőképpen:
2010.06.05-én 120km(még Olaszban)--több mint fél évet állt a magyar kereskedőnél--marad fél év amikor aktív lehetett

Ebben a formában a maximális érték olyan 150e-160ekm lehet.