Mutasd

>> Szerviz2011-06-24

Két hónap keresgélés után megtaláltam a látszólag megfelelő gépet, elmentünk, megnéztük, kifizettem, elhoztam.
Irány egy szerelő, lejárt a műszaki.
A szerelő hebegett-habogott és a kezembe nyomott egy listát amik nélkül nincs műszakim és amiket még ki kéne cserélni:
-alsó, felső lengőkarok
-stabpálcák
-vezérlésszett
-gyertyaszett
-hosszbordás szíj
Meg is vettem mindent vittem a szerelőhöz 2nap múlva kész is volt.
Irány a futóműves, mert a kedves szerelő szarul állította be a futóművem. Ezzel a lendülettel le is cseréltem a szerelőt valakire aki ért is hozzá.
Eltelt 2hét jobbos féltengely külső csukló kattog.
Irány Kulcs.
Eltelt megint 1hét ugyan ott a belső csukló.
Következő hónap: olaj olajszűrő, levegő,pollenszűrő csere.
három hete arra gondoltam, most már aztán elég meleg van feltöltetem a klímám, el is mentem fel is töltötték, jött is a hideg én meg örültem :)
Nem sokáig: 5utcát jutottam füstszag az utastérben, füst a motorháztető alól, klíma ki, megállok, géptető föl.
füstöl a kompresszor kuplungja.király.
1 hétnyi szervezés után sikerült szerezni egy másik kompresszort, beszerelték hol máshol is mint kulcson, irány a klímás.
fel is töltötte át is nézte jött is a hideg ( 4fok).
visszaküldött a Pirihez hogy a hűtőventilátor 1-es fokozata nem indul a klímára, az is kész.
És most sincs minden rendben, mert a klíma nyomáskapcsolója (talán az-talán nem) ki be kapcsolja a kompresszort kattog orrba & szájba.
Valami most sem jó de i lehet a hiba és kihez mehetek aki tudja és orvosolná is jelképes összegért ?! :(


Költségek: lengőkarok 52000, stabpálca 5000, vezérlés 23000, gyertya 15000, hosszbordás 5000,szervízdíj 30000, futómű állítás 5000, féltengely csukl. 20000, olajcsere szett 15000,
1.klímatöltés 7500, klímakompresszor 30000, 2.klímatöltés 10300, relé 3000