Felpimpeltük a hátsó futóművet...kapott új felső lengőkarokat(banán), alsó lengőkarokban az összes szilent(uniball)!Vége a terpesztésnek!!!!A hídszilenteket nem cseréltük mert semmi bajuk.
Elől kapott új féktárcsákat, új betétekkel(mindkettő Textar).


Ismét leápoltam a bőrt, nem mintha elhanyagolódott volna, csak így marad meg az utókornak!...ez a vajszinű bőr eszméletlen szép...még mindig!A következő ápolás január!
Tervbe volt már véve a bőrgarnitúra leápolása, csak eddig nem jutottam el a megvalósításig!
A héten rendeltem az Autoglym-től egy bőrtisztítót és egy bőrápolót!Szerintem nagyon jó cucc mind a kettő, nagyon szép lett a bőr és még a fogása is sokkal kellemesebb!!!
A következő ápolás nyàron...
Kapott az indexek fölé QV logokat a bella, Ugo Sivocci emlékére!!!A szokásos fehér háttér helyett ezek krómosak...ez jobban áll a nero szigonynak és harmonikusabb is a króm kilincsekkel!
Ma megejtettük a vezérlés cserét, Gates szìj ment bele Inna gőrgőkkel!
Kapott egy olajcserét is Selénia olajjal + az összes szűrő!
Km állás: 266800
A külső féltengelyek cserélve mert már kopogtak... Most újra csak a V6 szinfóniát hallom ;-)!
Ez az autó eszméletlen, depiseknek kötelező orvosság ;-)
A katalizátor kicserélve, a kipufogó oldal is kész!
Olajcsere megtörtént... minden szűrővel, 6 liter Selénia racing +1 liter tartalék, bár nem eszi az olajat, kb negyedévente kell bele tölteni... Km: 215300
Még mindig emelkedett vérnyomással ülök bele... Nagy élmény vezetni!!!
Kicsit lemaradtam a blogírásban úgyhogy leírom mi történt eddig,,,
Jóáron szereztem egy nagyon ritka Zender első lököst.
Szereztem egy tökéletes állapotú légszűrőházat(a régi repedt volt) és egy szívócsövet ami fojtószelepházra csatlakozik(na ezt nem lehet rendelni sehol),ez is szinte tökéletes állapotú!
Vettem egy hibátlan gyári végdobot(kapott új krómvéget) és egy középrészt(középdob nélkül).....már csak a katalizátort kel cserélni(már az is megvan) mert az enyém totál üres és ettől kicsit repedtfazék hangja van.
Alfisti.net-ről kaptam egy tipusspecifikus váltógombot...igazi alu,közepén egy nagy alfa jellel...iszonyat tetszik!
A külső és belső féltengelyek gumiharangjai cserélve lettek!
A váltóolajat is cseréltük(már ráfért) és a bal első ködlámpát(a búra törött volt)!
Végre át lett írva a gép....hivatalosan is V6 tulaj vok :)!
Az önindító bendixes volt.....egy kis upgrade és újra indul gond nélkül!
4
508
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV