Megadta magát a kuplung főmunkahenger...régi ki,helyére vadiúj brembo került...most már ujra élvezet a váltás!
hátsó féknyereg felújítás....mindkét hátsó féktárcsa csere vadiúj Brembo-ra, és persze fékbetéteket is cseréltem...az is brembo
Cserélve lettek a hátsó alsó lengőkarokban a szilentek!
tolatólámpa izzók cserélve 13db smd ledes izzóra.
beltér hátsó világítás is cserélve 6db smd ledes izzókra.
folyt köv.
vezérműszíj feszítőkkel cserélve(Gates) 183100Km-nél.
közben kiderült hogy a hosszbordás szíjat is cserélni kell mert már nagyon el volt gatyásodva,és hozzá a feszítőgörgő....
Kicsit jobbra húzott a bella ha elengedtem a kormányt....elvittem futóműveshez,belőtte...most már újra sinautó :)
Első lengéscsillapítók rugókkal cserélve...(thanks GrandeBandi)!!!!!!
rem most már az elejéhez nem kell nyúlni egy jódarabig.
következik...hátsó fékek és vezérlés upgrade....lassan látom a fényt az alagút végén...
Elől a két felső lengőkarokban cserélni kellett a szilenteket!!!gyári minőség került a régiek helyére...
végre felrakattam a nyári gurulókat....persze nem ment minden könnyedén....3 felnit görgőzni kellett!meg vettem egy Pzero Rosso-ot előre!
de most már minden ok...vagyis hamarosan futóműfelújítás következik.....
Nem fűtött a bella ezért kapott egy új Behr termosztátot!!!most már olyan meleg van benne mint a demjéni melegvízben....