A blogomban szerepelt nemrégiben egy 156 Jtd. Most újra nálam járt.
Tünetek: fogy a fékfolyadék, jelzi is a műszerfalon, a váltás nehézkes, kuplung nyomáspontja bizonytalan.
Diagnózis: kuplung munkahenger lesz a baj, akárki meglássa :-)
Megoldás: csere vagy felújítás
Csere:
1. Vegyük ki az akksit.
2. Vegyük ki az akksitálcát.
Megvan a munkahenger. A diagnózis helyesnek bizonyult, a porvédő kiszakadva, ereszti a fékfolyadékot (ugyanazt a tartályt használja, amit a fékrendszer), a pedált megnyomva a kiemelés nagyon gyatra.
3. Szereljük ki a munkahengert a konzoljából: lazítsuk le a hollandert, vegyük le a seeger-gyűrűt, és húzzuk ki a munkahengert.
4. Régi és új.
5. Szereljük vissza, majd légtelenítsük.
Felújítás:
3.-as pontig ugyanaz. Ha a kezünkben van, vizsgáljuk meg, ha a fém háza nem sérült, vigyük el felújítattni. Ha kész, akkor 5.-ös pont.
Eredmény:
Reccsenésmentes váltás, puhább kuplungpedál, határozott fogáspont.





0
368
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Forma-1
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Találkozások
- Tonale
- Motorsport
- Giulietta
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
