Mutasd

>> Tuning és extra2010-11-01

Eldöntöttem, hogy olyat teszek, mint még soha! Én fogom megcsinálni a Brembo konverziót. :) Kicsit melós az ügy, de tengernyi időm van, mivel az autó ugyis téli álmot alszik. Nagy segitség az www.alfagtv6.com fóruma, ahol ha nem is pont az én esetemre, de rengeteg használható információ fellelhető. Sajnos Brüsszel nem roskadozik szakemberektől, igy már az is kihivást jelentett, hogy egy mezei esztergályos műhelyt találjak.

Az első lépések:
- a 156 GTA tárcsa belső furatát fel kellett bőviteni, hogy felmenjen a GTV6 kerékagyra
- alátétek segitségével kitávtartóztam a tárcsát, amit annyira közel kell tenni a csonkálványhoz amennyire csak lehet, különben sem a felni sem a féknyereg nem fér el
- itt szembesültem az első problémával: A Brembo nyerget nem tudtam kellő mértékben ráhelyezni a tárcsára, mert a felfogató fülek beleütköztek a csonkállványba

Beindult a dilemma: marassak ki a nyeregből annyit (kb 1-2mm), hogy összecsússzon a csonkállvánnyal vagy vágjam le a csonkállvány füleit és készitsek egyedi felfogatási pontokat?