MiTo az Alfisti.net-től

2008-09-13  Tedi
Túl magas, elkéne rá az ültetés, vagy egy jó felni? Esetleg gyenge is? Az Alfisti.net erre próbál megoldást találni; új felniket, ültető rugó szettet, kipufogót és októbertől teljesítménynövelő csomagot is kínál a legújabb Alfához.
Hírek >> 2008  

Két verzió közül lehet választani, az egyik ezüst, fekete, arany, vagy fehér színű 18 colos felnikre húzott 215/40-es gumikat, Eibach ProKit keményített, 30/25 (elöl/hátul) mm-es ültetőrugó szettet, valamint egy Ragazzon hátsó dobot tartalmaz, 2x80 mm-es, vagy 115x70-es végcsővel.

A másik verzió alkotóelemei az ezüst, fekete, vagy fehér színű, 19 colos kerekek 215/35-ös gumikkal, Eibach ProStreetS csavaros futómű, illetve ugyanaz a Ragazzon kipufogó, mint az előző verziónál.


Opcióként rendelhető komplett kipufogórendszer leömlővel, sport katalizátorral, Ragazzon kipufogóvégek, illetve a beltérbe különböző színű bőrből készült új kormánykereket, vagy igazi szénszálas váltógombot rendelhetünk.


De itt még nincs vége a listának, a honlap igéretei szerint hamarosan rendelhetünk új, átprogramozott ECU-t is, valamint Ragazzon TopLine kipuffokat is.


A dolognak egy szépséghibája van, hogy árakat egyelőre nem adtak meg.


Az Alfisti.net megjegyzi továbbá, hogy a MiTo-t ültetőrugókkal maximum 35 mm-rel lehet ültetni, ennél nagyobb ültetésnél ugyanis már a kormányzás állításuk szerint borzalmasan rossz lesz. Amit ajánlanak: komplett futóművet meg kell babrálni 35 mm-nél nagyobb ültetéshez.

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Selmak2024-04-15 12:47:38 // 6832
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

Az kb 5 perc után lekapcsol ha nyitva hagyod.
berobbantam2024-04-13 19:02:43 // 6831
Szia.
Azt írtad több villamos szakinál is volt már.Nekik meg kellett volna találni a baj forrását.Én mérnék egy töltést alapjáraton és fordulaton is.Utána megnézném mennyi áramot vesz fel a kocsi nyuhalmi állapotban.Azt se tudom hogy használod.Nekem anno az 1.4 benzines bravát 3-4 hetente ki kellett vinni a városbol.A rövid utak sok indítózás leszopálta az akkut.Pedig nem ment rajta világítás nem használtam a klímát.Az 56 diesel.A klíma zene tompított nonstop üzembe van.De annak még sincs ilyen nyűgje.Pedig napi 8 km az átlag köröm 5 megállással.Az előző akku majd 4 évig tűrte ezt télen nyáron.Pedig noname volt.
zgi5212024-04-13 17:15:51 // 6830
sztem ez egy vegtelen egyszeru hiba lesz csak
senki nem gondol ra.
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

gyujtas nelkul csekkolni kell a bizti tablat, hogy hol
folyik tovabbra is aram nyugalmi allapotban.

igen, tudom nehez kompetens szakit talalni😳