Ötcsillagosra tört a Giulia

2016-06-22  Tedi
Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján.
Hírek >> 2016  

Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján, a Giulia az utasain kívül a gyalogosokra is megfelelően vigyáz.

Az európai központú biztonsági szervezet összesítésében 98 százalékot adott a felnőtt, 81 százalékot a gyerek utasok védelmére, a gyalogosok védelmi 69 százalékot, míg a biztonsági felszerelésekre 60 százalékot kapott.

 

Az összesítés szerint a frontális ütközésnél az utaskabin sértetlen maradt, nem deformálódott, a vezető és utas térde és combja is megfelelő védemet kap, és ugyanilyen jó védelmet biztosít az autóban utazó összes embernek. Az oldalütközéses teszten a Giulia maximális pontszámot kapott, az oldalirányú oszlopbecsapódásos teszteknél viszont a mellkasvédelem csak megfelelő minősítést kapott. Cserébe viszont az ostorcsapás elleni fejvédelem kitűnőre vizsgázott.

 

A gymerekvédelem terén is jó osztályzatokat hozott el a Giulia, egyedül a frontális ütközésnél kapott "megfelelő" minősítést a jó helyett a mellkasvédelem. Az EuroNCAP azonban megjegyezte, hogy a hátsó sorban a középső ülésnél nincsenek univárzális csatlakoztatási pontok, mivel az Alfa szerint oda nem lehet ilyen pontokat létrehozni.

 

Gyenge eredményt mindössze a Giulia motorháztetejének bizonyos részei kaptak, a közepe jó minősítéssel zárt, viszont a gépház szélein a szervezet szerinte gynege a gyalogosvédelem. A láb- és medencevédelem viszont maximális pontszámot kapott.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Tomszi2025-05-20 21:15:26 // 39217
Köszönöm a segítséget. Azóta megjárattam autópályán hosszan szigorúan 2500as fordulat fölött. Azóta hazajöttem vele, kb 450Km vegyes használatban, eddig semmi. Én napi ingázásra használom oda-vissza 70Km (fele autópálya) de azóta semmi. Remélem így is marad. A többi el jelenségre meg majd kérek egy diagot és esetleg egy szoftverfrissítést a márkaszervízben.
üdv Tomszi
SD2025-05-19 12:18:13 // 39216
SD2025-05-19 12:17:09 // 39215
nem akarom a falra festeni, de ezt a videót nézd, van kényszerített regenerálás funkció nem egy humánus megoldás az autóval szemben, de a kell létezik..

a többi parajelenséget szépen sorjában:
- injektor
- olajpumpa
- nagy nyomású

ha ebből egyik sem rossz akkor tényleg csak a városi használat okozza..

vagy elmész és egy rendes pályás szakaszon regeneráltatod, vagy szerelő meg tudja csinálni.

nagyon sok tétel kell érvényesüljön hogy a regeneráció lefusson.. nem evidens hogy lefut ha nem mentek vele hosszabb szakaszokat nem alapjáraton..