Ötcsillagosra tört a Giulia

2016-06-22  Tedi
Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján.
Hírek >> 2016  

Ötcsillagos töréstesztet ért el az Alfa Giulia az EuroNCAP legutóbbi próbáján, a Giulia az utasain kívül a gyalogosokra is megfelelően vigyáz.

Az európai központú biztonsági szervezet összesítésében 98 százalékot adott a felnőtt, 81 százalékot a gyerek utasok védelmére, a gyalogosok védelmi 69 százalékot, míg a biztonsági felszerelésekre 60 százalékot kapott.

 

Az összesítés szerint a frontális ütközésnél az utaskabin sértetlen maradt, nem deformálódott, a vezető és utas térde és combja is megfelelő védemet kap, és ugyanilyen jó védelmet biztosít az autóban utazó összes embernek. Az oldalütközéses teszten a Giulia maximális pontszámot kapott, az oldalirányú oszlopbecsapódásos teszteknél viszont a mellkasvédelem csak megfelelő minősítést kapott. Cserébe viszont az ostorcsapás elleni fejvédelem kitűnőre vizsgázott.

 

A gymerekvédelem terén is jó osztályzatokat hozott el a Giulia, egyedül a frontális ütközésnél kapott "megfelelő" minősítést a jó helyett a mellkasvédelem. Az EuroNCAP azonban megjegyezte, hogy a hátsó sorban a középső ülésnél nincsenek univárzális csatlakoztatási pontok, mivel az Alfa szerint oda nem lehet ilyen pontokat létrehozni.

 

Gyenge eredményt mindössze a Giulia motorháztetejének bizonyos részei kaptak, a közepe jó minősítéssel zárt, viszont a gépház szélein a szervezet szerinte gynege a gyalogosvédelem. A láb- és medencevédelem viszont maximális pontszámot kapott.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-06-27 14:44:25 // 39450
CTEK is írja, hogy a narancssárga 4-esnél már jó ill. indításra alkamlas az akku
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-27 13:50:44 // 39449
Fölösleges vele küzdeni :-) Nekem a töltő aljzat a CTEK-hez visszajelzős, kb állandóan pirosan világít, ha állt az autó egy napot. Zölden szinte soha nincs. 1-2 havonta töltöm CTEK-kel, hosszú utak függvényében. Ha megyek hosszút, nem töltök. Télen nagy hidegek előtt mindkét autót fullra töltöm. Ennyit foglalkozok vele. A tavalyi övcsat szenzor cserekor én teljesen meg voltam győződve, hogy az akksi kuka, az írta be a sok fura hibát. Aztán rámértek nekem, és kiderült, hogy hiába mutat a ctek lámpa pirosat állandóan, az akksi köszöni, jól van. Szóval folyatatom ezt a rutint, néha ötletszerűen feltöltöm, ha már régóta nem ment hosszút az autó. Nagy mínuszban nem töltök, és nagy melegben sem. Csepptöltőn sem hagyom sosem.
SD2025-06-27 12:36:02 // 39448
de nekem eleinte felment az utolsóig.. aztán azóta sosem, de vagy 1 évig mindig azon állt..