A Giulia következő generációja már teljesen elektromos lesz

2022-04-05  Alfa Amore
Jean-Philippe Imparato, az Alfa Romeo vezérigazgatója egy interjúban arról beszélt, hogy a Giulia következő generációja már biztosan teljesen elektromos modell lesz.
Hírek >> 2022  

Az Alfa Romeo jelenleg a Tonale bevezetésével van elfoglalva, de ennek kapcsán Jean-Philippe Imparato vezérigazgató gyakorlatilag folyamatosan interjúkat ad a szaksajtónak. A gyártó már bejelentett tervei között szerepel a várhatóan 2024-ben érkező Brennero, amely egy a Tonalénál kisebb crossover, de már azt is közölték, hogy 2026-ban vagy 2027-ben érkezhet egy Stelvionál nagyobb SUV, ami teljesen elektromos lesz.

Jean-Philippe Imparato a Stellantis pomiglianói gyárában az Automotive News Europe-nak azt nyilatkozta, hogy a Giulia is megmarad majd az SUV-k mellett, de a jövőbeli utódja már teljesen elektromos lesz.

A Giulia 2023-as modellfrissítését már az utcán tesztelik - várhatóan mátrix LED-es első fényszórókkal, belül pedig teljesen megújuló kijelzőkkel -, de ez még biztosan belsőégésű motorokkal érkezik. Ez a modellváltozat még néhány évig biztosan a piacon marad majd.

Az Alfa Romeo korábban már bejelentette, hogy 2027-től csak teljesen elektromos modelleket gyárt majd, a Stellantis pedig most készíti elő a különböző méretű, már az elektromos modelleket befogadni tudó platformjait, nem nehéz kikövetkeztetni, hogy legkésőbb 2027-re megszülethet a Giulia új, teljesen elektromos utódja.

Jean-Philippe Imparatót a Giulietta esetleg utódjáról is kérdezték, de ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy gyakorlatilag a Tonale veszi át a helyét... A Giuliette ugyanis egy kifejezetten Európának készülő modell volt, a Tonale viszont már a globális piacra készült.

Korábban Imperato azt nyilatkozta, hogy vannak terveik arra, hogy sportautókat is gyártsanak a jövőben, de úgy tűnik, hogy ezek most a háttérbe szorulnak, mivel tudják, hogy az SUV-kkel több pénzt lehet keresni, mint a rétegmodellekkel.

A vezérigazgató arról is beszélt, hogy a Tonale bevezetése után az a céljuk, hogy évente több mint 100 ezer autót adjanak el, ez reményeik szerint már 2023-ban bekövetkezhet. Ezzel gyakorlatilag megduplázhatnák a 2021-es eredményüket, amikor világszerinte 52 ezer Alfa Romeót értékesítettek.

Az Alfa Romeo SUV-okról és az eladási tervekről is beszélgettünk a Backstage legújabb adásában. Kommentelj minket a YouTube-on!

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Bagee2025-11-18 19:39:52 // 40656
haa mégis csak ez lesz a baj mert mindig bedobja ezt a hibakódot akkor hol találom ezt a szenzort? (GPF differential pressure sensor) és esetleg hol tudok venni?
SD2025-11-18 12:07:16 // 40655
Honnan tudnék hétvégéig SGW bypass kábelt szerezni? Fékcsere miatt aktuális, hogy tudja az autó milyen fék van rajta, a szoftveres beállításokat igy lehet elérni.

Tud valaki beszerzési helyet, esetleg van a polcon ilyen nem beszerelt kábele?

Ali: 2k

Itthon 10k környékén..

Liquid2025-11-17 23:15:56 // 40654
olyasmi :) Giovanni nem gondolt arra hogy ezt cserélni kell majd :)
Ahogy nézem kb. ugyanaz mint a Stelvio esetében. Annyival egyszerűbb hogy a Giuliánál nem láttam a videokban a klíma kondenzcsövét, amit a Stelvional ki kell húzni, mert full útban van.
Kesztyűtartó alatti burkolat kipattint, alatta csavarok, aztán kesztyűtartó még csavarok, hab idom a légbefúvokhoz elhajtogat, aztán a függéleges fedél bent (alul csavar) kivesz, szűrő kijön, vissza sokkal nehezebb mert nem egyenesen kell betolni , ezután visszaszerelés.
legutóbb már negyedóra alatt megvolt :)