Öttel kevesebb színben lesz rendelhető a Giulia és a Stelvio

2021-05-22  Alfa Amore
Hamarosan egyszerűsítik és optimalizálják a Giulia és a Stelvio felszereltségét. Eltűnnek színek, az új exra fényezésekre viszont jó sokat kell majd várni.
Hírek >> 2021  

Az Alfa Amore információi szerint hamarosan öttel csökkenni fog a Giuliához és a Stelvióhoz rendelhető színek száma. Nemcsak színekből lesz kevesebb, az alufelni-variációk is csökkennek, és a kárpitok is kevesebb változatban lesznek elérhetők. A változások a következő hetekben lépnek életbe.

A Giulia egészen mostanáig 17 színeben volt kapható, ezek közül ötöt kivezetnek. Nem lesz már Alfa fekete, Stromboli szürke, Silverstone szürke, sem pedig Montecarlo kék, és talán legjobban ez fog fájni: megszűnik a Competizione piros gyöngyház fényezés is.


2019-ben bemutatták az Ocra sárga fényezést, azóta várjuk. Végre rendelhető!

Az idéntől rendelhető új színek, az Ocra sárga és a Montreal zöld maradnak. Magyarországra még egy sem érkezett ezekből. Montreal zöld rendelés már több is volt, úgy tudjuk, hogy ezeket az autókat mostanában gyártják.

A Montreal zöld és a Trofeo fehér színek kizárólag a Quadrifoglio modellhez lesznek rendehetők, de az (AlfaCityben bemutatott) Ocra sárga a Veloce modellekhez is választható.


Keveset rendeltek, így nem lesz már többé Silverstone szürke, sem Montecarlo kék

A Stelvio színskálája is átalakul. A jelenleg elérhető 16 szín közül öt megszűnik. Nem lesz már Silverstone szürke, Stromboli szürke, Montecarlo kék, Competizione piros, sem pedig Trofeo fehér gyöngyház fényezés sem. Kizárólag a Stelvio Quadrifogliohóz rendelhető a Montreal zöld szín.

Aki háromrétegű gyöngyház fényezést választ, például a két új szín közül a Montreal zöldet vagy az Ocra sárgát szeretné, az készüljön fel arra, hogy autója gyártása akár majdnem egy év is lehet, de a minimum szállítási idő is majdnem 10 hónap lesz. 


viszlát Rosso Competizione!

Az alufelnik közül összesen hetet engednek majd el a Giuliánál és a Stelviónál is. Előbbinél 8, utóbbinál 9 féle keréktárcsa lesz elérhető a továbbiakban.

A belsők terén is változik a kínálat. Se a Giuliához, se a Stelvióhoz nem lesz már rendelhető egyik barna bőrkárpit sem. Érdekesség, hogy a Velocéhoz eddig háromféle színben rendelhettünk perforált bőrülést és négyféle prémium bőrbelső is elérhető volt, de a változtatás után már csak fekete és piros perforált bőrrel rendelhető ezen a szinten az autó. A Veloce Ti-nél eddig piros és zöld varrással is kérhettük a bőr/alcantara sportüléseket, mostantól már csak fekete lesz. 

A Super felszereltségi szinten eddig rendelhető volt bőrülés az autóba, mostantól már csak a bőr-szövet kombinációjú üléseket lehet kérni.

A racionalizálását azzal indokolja a Stellantis, hogy ezeket a felszereltségeket, színeket alacsonyabb számban rendelték. 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-05-30 11:00:17 // 39227
Azt állmodtam hogy árokba tettem a Giuliát, de kellemetelen volt...
Épp le akartam tenni és előtte még egy power kör és hát nem befordultam fejre?:P
Alig lett baja de nagyon ki voltam hogy mi a szarér kellet elgörbíteni...

Eeee:D

Tegnap győzködtem egy friss Giulia tulajt, aki amúgy hoz nekem QV farkat:))))
Hogy ne első évben akarja a racse kapcsolót:D

Erre este meg is vizualizáltam hogy miért ne:D
SD2025-05-29 16:56:26 // 39226
Én szétszedtem és megvizsgáltam, erős, elbír vagy 250kg-ot az biztos..
Nem azt mondom hogy nem tud eltörni, de ha szedán autóba, vagy bármilyen kettő üléses +1 tehát nem 3 önálló üléssel rendelkező autóba akarsz gyerekszéket építeni nincs más lehetőséged.

Én nem akartam családi hombárt.. :) És részemről a legjobb baleset az ami nem történik meg mert:
- szeretem az autót, vigyázok rá, nem úgy ahogy utálnám a pénztemető kisbuszt:D
- tudom használni az autót mert szeretem és gyakorlom, és tisztában vagyok a képességeivel, mikor megy a kisbusz veztech tréningre?:)
- mert az egyik legközvetlenebb kormányáttétellel ha nem tudok elkerülni egy balesetet akkor kb. semmivel
- mert nem akkor ilyedek meg amikor megcsúszik alattam az autó, hanem akkor ha elálmosodok vezetés közben:D
- mert a gyerekeim követelik hogy menjünk vele, mert részese akarnak lenni az élménynek amit apa szeret
- mert embernek érzem magam benne
- mert nem szerencse kérdése hogy befejezem-e az előzést
- mert meghunyászkodik aki nem akar bajt magának, cserében én nem terrorizálok senkit általában:D:D:D

egy ellenérvem van, sokkal többet vállalok el mint tenném egy családi kisbusszal..
- pl. M3-on megtanítani az S mercit, vagy széjjel robbantani a Ranger Rover motorját:))) Ez egy kisbusszal soha..

De az autó nem csak gyerekekkel együtt működik viszont van több módja, a 120-asl krúzlolós tetőcsomagtartós 3000km-et menős...
A kereszbe körforgalomban poerslide-ból fordítós...
És a vonulós:)))

Ezt egy kisbusz sosem fogja tudni:P
forrasr2025-05-29 15:26:35 // 39225
Én már láttam néhány törött övhosszabbítót, szerintem nem véletlenül nincsenek minősítve. Ha nem akkor törik el amikor éles bevetés van az nem baj.