A Giulia négy kategóriában nyerte meg a SPORT AUTO AWARD díjat

2020-11-14  Alfa Amore
Az Alfa Romeo Giulia négy kategóriában is megszerezte az első helyet a német Sport Auto magazin közönségszavazásán.
Hírek >> 2020  

Idén 28. alkalommal szavaztak kedvenc sportautóikról a német Sport Auto magazin olvasói. A megmérettetés eredményei ismét az Alfa Romeo Giulia kiemelkedő elismertségét igazolták, ám most először az olasz sportszedán nem pusztán felállhatott a dobogóra. A Giulia egyszerre négy kategóriában zárta az élen a versenyt a „SPORT AUTO AWARDS” rendezvényen.

Az Alfa Romeo Giulia GTAm a szavazatok 44,7 százalékát szerezte meg a „100 000 euró feletti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

Az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio egymás után negyedik alkalommal, most a szavazatok 47,5 százalékával nyerte meg a „SPORT AUTO AWARD” első díját a „100 000 euró alatti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

A Giulia Veloce a szavazatok 39,4 százalékát besöpörve foglalhatta el a dobogó legmagasabb fokát a „75 000 euró alatti import sorozatgyártású szedánok/kombik” versenyében.

Végül, de nem utolsó sorban, a Giulia nyerte a „sorozatgyártású szedánok/kombik 50 000 euró alatt” kategóriát, ahol a szavazók 45 százaléka voksolt az Alfa Romeo modelljére.

A díjak jelentőségét mutatja, hogy a „SPORT AUTO AWARDS 2020” szavazásán mintegy 13 ezer olvasó adta le voksát, és választotta ki kedvenceit a 18 kategóriába sorolt 230 sorozatgyártású modell közül.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-15 12:29:22 // 39562
Engem halálosan bosszant és ciki is állandóan a féken lógni, míg korábban egy ráfutás jellegű megközelítésnél, vagy egy pályalehajtón stb. bőven elég volt a motorfék.
A MiTo 1.4 MA 135 LE is hasonló érzés sztem, mint nálad a Giulietta.
Shadin2025-07-15 12:25:14 // 39561
Olajos szervo, kisebb rásegítés mint a Giunál.
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-15 10:07:44 // 39560
A GPF miatt is. Motorfék helyett jó hosszan összenyitnak a szelepek, hogy a dugattyúk oxigént pumpáljanak a GPF-be. Ilyenkor történik a kiégetés.
A másik ami miatt nincs motorfék, szerintem a fogyasztás. Manapság inkább elvárás a vitorlázás szerű gurulás, mint az erős motorfék.
A hibrid megoldásokban nekem is kb ennyi tetszik, hogy van rendes motorfék, és még energiát is termel vissza.
A váltó miatt szerintem ennél jóval határozottabb lehetne, a 159-en is több motorfék volt ennél lényegesen.
Nekem a Giulietta ami nagyon teli találat, nagyon szeretem. Forog, prüszköl, kapar, rángat, mindent csinál amitől elhiszem hogy nagyon megy :-) A futóműve baromi jól ötvözi a régi Alfás keménységet egy valóban működő futóművel, ami az úthibákon dolgozik, nem csak odavág az autónak egyet. Szeretem, jól eltalált cucc.
A Giulia persze totálisan más dimenzió, szóljon aki talál olyan autót amiben ugyanez az eszméletlenül összehangolt mozgás megvan. :-) Persze emiatt duplán bosszantó tud lenni, hogy van pár modernautós vonása. Aztán amikor meg 170-nel csendesen suhan a pályán, olyankor annyira nem rossz a modernautósága.