A Giulia négy kategóriában nyerte meg a SPORT AUTO AWARD díjat

2020-11-14  Alfa Amore
Az Alfa Romeo Giulia négy kategóriában is megszerezte az első helyet a német Sport Auto magazin közönségszavazásán.
Hírek >> 2020  

Idén 28. alkalommal szavaztak kedvenc sportautóikról a német Sport Auto magazin olvasói. A megmérettetés eredményei ismét az Alfa Romeo Giulia kiemelkedő elismertségét igazolták, ám most először az olasz sportszedán nem pusztán felállhatott a dobogóra. A Giulia egyszerre négy kategóriában zárta az élen a versenyt a „SPORT AUTO AWARDS” rendezvényen.

Az Alfa Romeo Giulia GTAm a szavazatok 44,7 százalékát szerezte meg a „100 000 euró feletti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

Az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio egymás után negyedik alkalommal, most a szavazatok 47,5 százalékával nyerte meg a „SPORT AUTO AWARD” első díját a „100 000 euró alatti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

A Giulia Veloce a szavazatok 39,4 százalékát besöpörve foglalhatta el a dobogó legmagasabb fokát a „75 000 euró alatti import sorozatgyártású szedánok/kombik” versenyében.

Végül, de nem utolsó sorban, a Giulia nyerte a „sorozatgyártású szedánok/kombik 50 000 euró alatt” kategóriát, ahol a szavazók 45 százaléka voksolt az Alfa Romeo modelljére.

A díjak jelentőségét mutatja, hogy a „SPORT AUTO AWARDS 2020” szavazásán mintegy 13 ezer olvasó adta le voksát, és választotta ki kedvenceit a 18 kategóriába sorolt 230 sorozatgyártású modell közül.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-05-30 14:53:41 // 39228
RACE mód vdc-vel jöhet? :-)
SD2025-05-30 11:00:17 // 39227
Azt állmodtam hogy árokba tettem a Giuliát, de kellemetelen volt...
Épp le akartam tenni és előtte még egy power kör és hát nem befordultam fejre?:P
Alig lett baja de nagyon ki voltam hogy mi a szarér kellet elgörbíteni...

Eeee:D

Tegnap győzködtem egy friss Giulia tulajt, aki amúgy hoz nekem QV farkat:))))
Hogy ne első évben akarja a racse kapcsolót:D

Erre este meg is vizualizáltam hogy miért ne:D
SD2025-05-29 16:56:26 // 39226
Én szétszedtem és megvizsgáltam, erős, elbír vagy 250kg-ot az biztos..
Nem azt mondom hogy nem tud eltörni, de ha szedán autóba, vagy bármilyen kettő üléses +1 tehát nem 3 önálló üléssel rendelkező autóba akarsz gyerekszéket építeni nincs más lehetőséged.

Én nem akartam családi hombárt.. :) És részemről a legjobb baleset az ami nem történik meg mert:
- szeretem az autót, vigyázok rá, nem úgy ahogy utálnám a pénztemető kisbuszt:D
- tudom használni az autót mert szeretem és gyakorlom, és tisztában vagyok a képességeivel, mikor megy a kisbusz veztech tréningre?:)
- mert az egyik legközvetlenebb kormányáttétellel ha nem tudok elkerülni egy balesetet akkor kb. semmivel
- mert nem akkor ilyedek meg amikor megcsúszik alattam az autó, hanem akkor ha elálmosodok vezetés közben:D
- mert a gyerekeim követelik hogy menjünk vele, mert részese akarnak lenni az élménynek amit apa szeret
- mert embernek érzem magam benne
- mert nem szerencse kérdése hogy befejezem-e az előzést
- mert meghunyászkodik aki nem akar bajt magának, cserében én nem terrorizálok senkit általában:D:D:D

egy ellenérvem van, sokkal többet vállalok el mint tenném egy családi kisbusszal..
- pl. M3-on megtanítani az S mercit, vagy széjjel robbantani a Ranger Rover motorját:))) Ez egy kisbusszal soha..

De az autó nem csak gyerekekkel együtt működik viszont van több módja, a 120-asl krúzlolós tetőcsomagtartós 3000km-et menős...
A kereszbe körforgalomban poerslide-ból fordítós...
És a vonulós:)))

Ezt egy kisbusz sosem fogja tudni:P