Backstage 48 - Eladási adatok, idén búcsúzik a Giulietta

2020-04-28  Alfa Amore
Körtvélyes Tivadar (Tedi) és Halápi Zsolt (Halesz) őszintén beszélget az Alfa Romeóról.
Hírek >> 2020  
Körtvélyes Tivadar (Tedi) és Halápi Zsolt (Halesz) őszintén beszélget az Alfa Romeóról. 
 
Témáink:
- magyarországi eladási adatok (első negyedév)
- mi lesz így az FCA-PSA fúzióval?
- újranyitnak az olaszországi autógyárak
- Giulietta: az utolsó utáni utolsó tánc?
- #maradjotthon és #teddleakulcsot-kampány
- elektromos Spider készül 

Kommentelj, mondd el a véleményed a YouTube-videó alatt! 

 Hallgass minket podcastben is: 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

Liquid2020-05-23 22:52:30 // 23120
Ez így igaz. A súly mindig probléma, de az adott autó méreteihez tartozik súly is, persze ezt lehet jól és rosszul megoldani, vagy inkább mondjuk úgy, meg kell felelni az adott kor "igényeinek". Ezt a súlyt lehet kompenzálni erővel és hajtáslánccal, attól függően mi a cél. Más egy könnyű roadster és más egy autópálya-romboló, így a felszereltsége, kényelme vagyis a súlya is.
Liquid2020-05-23 22:43:26 // 23119
Akkor lenne korrekt összehasonlítás, ha ez is TI lenne. Így a Q4-hez képest orrtolós, és billegős. Annál soha nem éreztem, hogy nehéz lenne az eleje, nem tolta.
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 22:18:50 // 23118
Szerintem is rém sokat számít a tömeg. Ha csak visszagondolok az agyon húzott Trabikra XD Örök élmény.. ja, de ez itt a Jövő Alfái. Már nagyon szétoffoltuk. :-)