biqci2011-02-26 16:50:34 //
33787
Segítség!
Felvillan néha a légzsákvisszajelzőm...akár fél-egy órára is, aztán csak úgy eltűnik!
Miért? És ha ég a visszajelző akkor, ki sem nyílik a zsák?
Válaszokat előre is köszi! (156)
Üdv...

Bár mikor visszakérheted ha nem akarod tovább fizetni.Nem hiszem hogy lemernének lépni a pénzel mert ennyi ember aki fizeti meg ölné őket!!
147jtd2011-02-25 14:09:07 //
33785
és az ebayről rendelt már valaki lengőkarokat?
Ferke2011-02-25 14:00:27 //
33784
Van erre is egy trükk, ami eléggé bevált:)
Ferke2011-02-25 13:56:53 //
33783
Én pont ezért nem is fizetem:) Majd fizetek egyben, ha látom, hogy ráköthetek!:))) Hülyének nézés, ezerrel:(
Ferke2011-02-25 13:55:51 //
33782
Egyiken sem cserélhető a gömbfej, kb utoljára a sud-nál volt cserélhető, ez nem lenne nagy biznisz az alkatrész értékesítés szempontjából...)
Hát igen ,de nekem a kuplungom féltengelyem is hibátlan ezért csak ezt kell cserélnem így soknak fog tűnni a munkadij :-(
Wickey2011-02-25 10:45:46 //
33780
mondjuk úgy, ha nem magadnak csinálod, akkor a munkadíj ára nagyságrendileg összemérhető a rúd árával, tehát akkor én se szilentezgetnék, hanem a tuti megoldásra mennék. Érdemes összekötni valamivel, kuplungozásnál pl. az egyik legnagyobb hülyeség nem cserélni a stabrudat, a féltengely gumiharangokat, és a váltóoldali főtengelyszimmeringet például. Nekem ebből az utolsó kettő volt meg az első kiment a fejemből. Tehát most délután goto 10. :-)
147jtd2011-02-24 19:01:59 //
33778
a 147 ben a lengőkarokon a gömbfej cserélhető külön?
hova érdemes elmenni silent-et gyártatni? ki a legjobb?
előre is köszi.
Rolcho2011-02-24 17:04:29 //
33777
Az X akta ma elmúlt... :-( és az ABS lámpa visszatért.
Most arra fogják hogy azért nem csinálják meg 2012ig mert a jövendő csatornázás miatt felesleges lenne.Itt megállt az élet még 70-ben ,és abban sem hiszek már hogy itt lesz valaha csatorna és aszfalt hiába fizetjük a csatornázás költségét előre csekken részletekbe.
Ferke2011-02-24 15:58:36 //
33775
Már 2000-ben is ígértek aszfaltot...:)))
BeeGee2011-02-24 12:27:17 //
33774
Hát nem tudom melyik a jobb, araszolni földúton vagy 50el beleszállni egy mamutnyomba.. :)
De Érden többnyire föld és múrvás utak vannak amik tele vannak gödörrel,és ezeken az utakon 1-2ben lehet araszolni.2012-re igérnek aszfaltot addig marad a cumi!
BeeGee2011-02-24 12:13:41 //
33772
GTbe nekem stabrudat nem kellett cserélnem, 8x ezer kilométerrel és 18as budapesti kerekekkel. Pedig kapott kátyút rendesen...
nem szar csak az előbb írtam miért nem jó megoldás
Az utalagos szilentek szarok?
akkor szilentezd meg 10-15e-ként és 100e km alatt drágább mint a gyári rúd....a szerelést nem bele számítva...mert akkor horror
Én csak attól tartok ha vennék bele egy újat,ezeken a gödrös Érdi trágyadombon nem menne el 50ezret sem!Sajnos az egyiket kikerülöd belemész a másikba!
sőt abban még lengőkarokat sem kellett cserélni....igaz gyári sport futóműves gondolom jobban kapják az alsó lengők a terhelést azok meg tovább bírják...de ez csak elmélet :)
két 56-om volt az egyiken Csöri cserélte a stabrudat abban pont 110e km volt a másik 56-ban már most van olyan 130-140e abban még nem kellett cserélni...
Az a 100-150ezer attól is függ hogy milyen úton mész!Én minden nap belemegyek kb 20gödörbe amilyen óvatosan csak lehet,szerintem úgy nem megy el annyit!
mihez képest? ahhoz képest hogy kb 100-150-et bír ki nem olyan vészes a 28-30e....
Mennyire nehéz hozzá szétszedni a bölcsőt?Én még sohasem csináltam,de már az agyamra megy a kopogás!
Milyen áron van most egy új rúd?
Wickey2011-02-24 11:29:51 //
33761
nekem meg sok eszem volt, lenn volt a bölcső kuplungozáskor és elfelejtettem cserélni. Pedig látszott rajta, hogy rossz.
Most hétvégén vesszük le mégegyszer. Szóval aszondod kopik a rúd? Felhegesztem és leköszörülöm, mostmár megvettem a szilentet, ott rohadjon el, valahogy összetákolom. Az új rúd ára nevetséges. :-)
Csöri2011-02-23 23:00:05 //
33760
Általában 1 szilentezést ki szokott bírni, de a rúd kopása a mérvadó.
Köszi.Ez min múlik?Hogy mennyi ideje használom így hogy mozog a rúd a szilentbe?
Csöri2011-02-23 22:53:31 //
33758
Ezt csak abban az esetben lehet megcsinálni, ha a szilent nem ette még meg a stab.rudat.
A múltkor voltam a futóművesnél állíttatni,és akkor átnézte az egész elejét a gépnek.Minden oké volt csak a stab rudam mozgott egy kicsit,de most már a gödröknél egyre jobban kopog az eleje,engem meg már nagyon idegesít. Komplett rudat meg felesleges lenne venni egy rakás pénzért, szerintem mások is szilentezni szokták.Ráadásul annak a bilincse is gyárilag egyben van és nem csavar fogja össze.Ha ebben szilentet cserélnek akkor a ponthegesztést szétfúrják aztán meg Co-val vagy villannyal megpontozzák?Ilyet még nem csináltam ezért kérdezem hogy okosodjak:-)
LacUS2011-02-23 22:27:32 //
33756
Ha jól emlékszem gyári előírásként nincs külön szilent csere csak stabrúd csere egyben 147/GT párosnál.
hiába raksz bele komolyabb szilentet maga a konstrukció szar mozog a szilent jobbra aztán meg balra....kopik ez is meg a rúd is...talán ha a szilent rá lenne sütve a rúdra meg a másik oldalról is meg lenne támasztva akkor jobb lenne a helyzet...bár óudi a8-nál is rá van sütve még is leszakad és nyekk, nyekk ...
LacUS2011-02-23 22:26:06 //
33754
A folyamatosan kiégő izzó utalhat a haldokló feszültségszabályzóra, ezt Te is kimérheted.
Ha sebességbe nem vagy nehezen megy, kuplung cserés. Sem a váltó sem más a hajtásban nem adhat hangot váltásnál, tehát valami ott is málnás. A hűtésnél első és olcsó megoldás a hűtőt kivenni átmosni kívül belül alaposan, esetleg még a ventilátort lehetne megnézni,hogy kapcsol-e időben, ha nem akkor a hőgombája csere. A hűtővíz fogyásánál, ha az olajat nem látsz a vízben és fordítva sem, akkor talán még nem hengerfejes. Keress cseppeket/ kicsapodásokat a motortérben lehet elfolyik valahol.
Így elsőre ennyi.
Én arra gondoltam hagy van itthon egy rudam,és azt elvinném rakatni bele valami komolyabb szilentet,és aztán kompletten az egész rudat kicserélném,ha nem nagyon cumi!
szopótalicska :) na meg ha a fém is meg van kopva akkor meg a szarnak egy pofon....
Sziasztok.A kérdésem az lenne hogy hogy a stabilizátor rúdon mennyire nehéz a szilent csere,és mennyire bonyolult a stabrúd kiszedése,a Gt-n?
Sümi Z2011-02-23 20:19:47 //
33750
Sziasztok!
Lenne pár apró problémám a kocsival 145 1.6TS 2000év 185000km.
1. Kiégett a bal oldali tompítottam. Kicseréltem megint kiégett, annyi ideig nem világított amig beindítottam és előreértem megnézni, hogy világít-e. Aztán kicseréltem mégegyszer de akkor nem égett ki, de ki volt menve egy biztosíték ( a bitosítéktáblán a jobb alsó, 10A-os). Kicseréltem a biztosítékot beindítom nem világít. Később kivettem az izzót megnézni, hogy mi van vele, de ki volt égve, tiszta fekete volt. Nem tudom mi lehet a baja? Még az elején észrevettem, hogy az izzóra rádugandó csatlakozó előtt már előregedett a szigetelesés a tápkebelen és a csupasz vezeték hozzáért a földkábelhez, leszigszalagoztam, de így se jó.
MIt nézzek meg rajta ami esetleg még hibaforrás lehet? Vagy vigyem el egy villanyászhoz? Befolyásolhatja az, hogy a jobb oldaliban fényszóróban nagyobb fényerejű izzó van (90%al nagyobb fényerő)? Elvileg ugyanaz H1 12V 55W. Vagy rosszul gondolom?
2. Most, hogy kicsit melegebb idő volt azt vettem észre, hogy ha hosszabb ideig állok a dugóban, akkor felmegy a vízhőfok valamivel 90Cfok fölé és a motornak is mélyebb hangja van, de nem látszik a mutatón, hogy nagyobb fordulaton járna a motor, de gondolom, hogy azért van mélyebb hangja. Ha eygy kicsit tudok vele menni akkor gyorsan visszaáll a mutató 90Cfokra. Amúgy a víz mindig 90Cfokon van. A termosztát 2009. májusában olyan 160000km-nél lett cserélve.
3. Fogy a hűtővizem, nem sok. Olyan 3-4 hetente megy le a max szintről a minimum szintre. Nem hiszem, hogy hengerfejes lenne. Akkor elvileg nem is menne rendesen, de egyáltalán nem erőtlen a motor. Néztem már szinte mindenhol, de nem látom, hogy szivárogna, mondjuk mindig volt valami kosz meg nedvesség a motortérben az idő miatt. Szivároghat valahol a hűtőnél, mivel ott mindig van alatta valami nedvesség? Vagy hogy tudom megnézni, hogy hol ereszt? Tegyek alá egy kartonlapot és nézzem meg hol csöpög? Mondjuk ilyen időben nem nagyon pontos mivel többnyire van valami nedvesség mindig. Várjam meg a jóidőt?
4. Nehezen lehet betenni sebességbe a váltót, ki kell fejteni egy kicsit nagyobb erőt. Mitől lehet ez? Van benne valami cucc ami régen direkt kattogott amikor sebességet váltottam. Mostanában már nem kattog, mondjuk annyira nem hiányzik, már így vettem a kocsit, de az 1es, 2esbe váltáskor már akkor sem működött. Összefüggésben lehet ez azzal, vagy ez teljesen független és valami nagyobb a baj és nézze meg egy szerelő?
Remélem nem volt ez egyszerre túl sok. Ha bármiféle tanácsotok vagy észrevételetek van nagyon szívesen fogadom. Válaszotokat előre is köszönöm.
Sümi
GT Ɨ|ѯ2011-02-23 10:29:35 //
33749
Bosch X akta:-)
Rolcho2011-02-22 20:35:09 //
33748
A mérhető ellenállás 500 ohm körül volt, és azóta semmilyen érdemleges hatás nem érte a jeladót, de most nem merek hozzányúlni a csatlakozóhoz.
Rolcho2011-02-22 19:20:30 //
33746
Érdekes jelenség: két hónap ABS nélküliség után a folyamatosan világító lámpa kialudt és az ABS újra hatékonyan működik. Mi lehet az oka? Nem nyúltam mostanában hozzá semmihez, az autó sem volt lemosva, meghajtva, megmozgatva, csak ugyanúgy használtam mint eddig!?
:-/ (Kíváncsi vagyok meddig marad így ez az állapot.)
Peta742011-02-22 16:58:42 //
33745
Szia! Termosztát csere nekem is városban felment 70-80 fokig városon kívül a menetszél visszahűtötte 50-60 fokra kicseréltettem most pillanatok alatt bemelegedik és beáll a mutató 90 fokra.
Cro1662011-02-22 15:30:28 //
33744
Az enyém felmegy 70 ig...pályán meg 80-83 ig...nekem nem sokat változna szerintem (vagy igen?)..de az 50 az kevés..cseréld ki a termosztátot :)
termosztátcsere aktuálissá vált számodra is :(
vienna2011-02-22 13:46:59 //
33742
Sziasztok!
Szerintetek az normális, hogy -4 fokban kb 10 km-n nem melegszik fel a hűtővízem 50-55 fok fölé? jtdm motor, és városban használom. Ha hideg a motor nem szoktam nagyon 2000 fölé pörgetni, mert így is tudom tartani a közlekedés ritmusát, és nem akarom hidegen pörgetni a motort. Nemrég voltam hosszabb távon is vele, 300 kmt mentem, és a víz hőmérséklete egyszer sem ment fel 70-75 fok felé (50 és 90 közötti csík alatt maradt mindig).
Köszi,
Ricsi
Sziasztok!
Megtudnátok nekem mondani hogy az 1.9-es TD motoron amelyen elektromos(jeladós) előtöltés szabályzó van,melyik jeladó az ami a vízhőfokmérő órának adja a jelet,és melyik az amelyik a hűtőventillátornak? Az előtöltés szabályzóét tudom melyik,a másik kettő a kérdéses...azt hogy lehet kiszűrni ha rossz a jeladó? kössz a segítséget..:)
Keskeny-sávú szondának nincsenek ilyen jogai :)
Csöri2011-02-21 19:11:02 //
33739
El kell vinni szakemberhez, és megcsinálja, mint mindig.:-)
Amúgy a leírtak alapján lehet trafó hiba.
mreni2011-02-21 19:07:20 //
33738
bírja az egy darabig,nekem is emelgetve lesz,ha megszoktam az autót:) :D