Persze, de melyik autó nem az? :)))
(Kivéve egy jó kis boxert... :P :DDDDD)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Vikking 3112009-11-07 17:10:55 // 27482
Szabeee2009-11-07 17:10:52 // 27481
törött hajtókar meg dugattyú..
Buksi2009-11-07 17:09:39 // 27480
De mi bajod a tiétekkel? :-)
Buksi2009-11-07 17:09:20 // 27479
Így is lutri sztem! :-/
Szabeee2009-11-07 17:07:46 // 27478
hát bontott cuccot már néztem, nem volt semmi... töröttben ez a kettő van nálunk...
Vikking 3112009-11-07 17:07:27 // 27477
Ha alkatrésznek kell, akkor azt érdemes :)
Barni1472009-11-07 17:07:18 // 27476
Az aksit kösd le 10 percre , ha elaszik a sárga kulcs és úgysemindul , akkor kezdheted keresgélni a hibát.
Buksi2009-11-07 17:05:39 // 27475
Vaze, ne törött autókat nézegessél már! :-D
Vikking 3112009-11-07 17:04:54 // 27474
Ez is kb mint a másik, uccajverseny klubbbb :DDD
De egyébként szépnek tűnik igazából, ettől függetlenül ha motor kell, inkább olyat nézz, ami konzervatívabbnak tűnik, hátha azzal nem nyúlhatsz annyira félre.
De egyébként szépnek tűnik igazából, ettől függetlenül ha motor kell, inkább olyat nézz, ami konzervatívabbnak tűnik, hátha azzal nem nyúlhatsz annyira félre.
Vikking 3112009-11-07 17:03:16 // 27473
Mondjuk úgy :)))
Szabeee2009-11-07 17:01:37 // 27471
tapasztalat?? :)
Vikking 3112009-11-07 16:59:10 // 27470
Ráadásul énszerintem nem egyszerű tetőre tenni egy 46-ot.. Legalábbis a 45-öt nem az...
Vikking 3112009-11-07 16:58:27 // 27469
Nagyon szívesen :DDD
Buksi2009-11-07 16:56:28 // 27468
Sztem felejtős! :-)
Szabeee2009-11-07 16:56:03 // 27466
:DDDDDDDD hát igen, azt tudjuk, hogy bukfenceztek vele :D
Buksi2009-11-07 16:55:32 // 27465
Na várjál, félreolvastam! Szóval még meg van a tiétek? Nem adtátok el? :-)
Vikking 3112009-11-07 16:55:15 // 27464
Válaszolok a Buksi helyett :)
Tetőre tették, ráadásul vájpercsíkos autó úgyhogy valszleg a bele ki lett taposva... És nem véletlenül került tetőre...
Gondolom.
Persze lehet hogy nyugdíjas ügyvéd - orvos házaspár használta vasárnap a falun belül templomba járni és soha nem pörgették 1150 fölé a motort mióta megvan, és csak azért került tetőre, mert az egyik kanyarban hirtelen földrengés volt és nem lehetett már korrigálni........
de erre asszem nem nagy az esély :DDDDDDDD
Tetőre tették, ráadásul vájpercsíkos autó úgyhogy valszleg a bele ki lett taposva... És nem véletlenül került tetőre...
Gondolom.
Persze lehet hogy nyugdíjas ügyvéd - orvos házaspár használta vasárnap a falun belül templomba járni és soha nem pörgették 1150 fölé a motort mióta megvan, és csak azért került tetőre, mert az egyik kanyarban hirtelen földrengés volt és nem lehetett már korrigálni........
de erre asszem nem nagy az esély :DDDDDDDD
Szabeee2009-11-07 16:51:23 // 27463
figyelek, fülelek.... miért ne?
Buksi2009-11-07 16:46:22 // 27462
Ha rám hallgatsz, akkor ezt a roncsot nem veszitek meg! ;-)
Szabeee2009-11-07 16:40:13 // 27461
még egy kérdést engedjetek meg
ha megvennénk ezt és a motort, váltót, kuplungot meg sz.gépet átépitenénk a miénkbe.... megérné? vagy teljesen hülyeséget kérdezek és találok ki?
ha megvennénk ezt és a motort, váltót, kuplungot meg sz.gépet átépitenénk a miénkbe.... megérné? vagy teljesen hülyeséget kérdezek és találok ki?
KOBRA332009-11-07 13:22:36 // 27460
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlenül bontott 147-es kormányműve?
Valakinek nincs véletlenül bontott 147-es kormányműve?
b.dani2009-11-07 00:29:49 // 27459
Hali, a mai esős nap folyamán menet közbe egyszercsak leállt a motor és azóta nemtudom elinditani.(145 1.6 ts) A piros befecskedező hibára utaló lámpa folyamatosan világít gyujtásnál és a mellette levő kis sárga kulcs(alatta code felirattal) is. Öninditó pörget de semmi. Ja és 1-2msperccel azután hogy ráadom a gyujtást a fordulatszámmérő igy kicsit megmozdul. Mi lehet a baj?? aki tud valamit irjon légyszi. köszi
Szilárd2009-11-06 22:14:17 // 27458
Sziasztok!
Tudna nekem valaki Pesten megbízható villanyszerelőt ajánlani??
Az elektromos ablakommal lenne gondom...
Tudna nekem valaki Pesten megbízható villanyszerelőt ajánlani??
Az elektromos ablakommal lenne gondom...
Bazsa722009-11-05 14:59:16 // 27457
Az intercooler gyártók oldalán kellene körül nézni, ott biztos vannak adatok, hogy milyen turdóhoz használhatóak, így be lehet határolni:)
Bazsa722009-11-05 14:57:12 // 27456
Nem tudom, ez segít e valamit. A neten találtam.
Köztes töltőlevegő visszahűtő (Intercooler)
Amikor a levegőt összenyomjuk, akkor az felmelegszik és amikor felmelegítjük akkor kitágul. (Szerkesztő: gáztörvény (pV=NkT)) Ezért, amikor a nyomást megnöveli a turbófeltöltő, akkor ennek az lesz az eredménye, hogy a levegő felmelegszik, mielőtt bejut a hengerekbe. Azért, hogy növeljük a motor teljesítményét a cél az, hogy több levegőmolekulát juttassunk a hengerekbe és nem szükséges, hogy nagy legyen a nyomás.

Hol helyezkedik el a turbófeltöltő a gépkocsiban?
Az intercooler, vagy más néven a töltőlevegő hűtő egy kiegészítő komponense a turbótöltőnek, ami úgy néz ki mint egy hűtő, kivéve a levegőjáratot az intercooler külső és belső oldalán. A levegőbeömlés egy tömített csatornán keresztül történik, míg a motorhűtő esetén egy ventilátor növeli a légáramlás sebességét. Az intercooler tovább növeli a motor teljesítményét azzal, hogy hűti a kompresszor segítségével összenyomott levegőt, mielőtt az a hengerekbe jut. Ez azt jelenti, hogy ha a turbótöltő 7psi (0,48 bar) nyomással dolgozik, akkor a hűtött levegő 7 psi (0,48 bar) hűtött levegőt képes nyomni a hengerekbe, aminek nagyobb a sűrűsége, így több oxigén molekulát tartalmaz, mint a melegebb levegő.
Köztes töltőlevegő visszahűtő (Intercooler)
Amikor a levegőt összenyomjuk, akkor az felmelegszik és amikor felmelegítjük akkor kitágul. (Szerkesztő: gáztörvény (pV=NkT)) Ezért, amikor a nyomást megnöveli a turbófeltöltő, akkor ennek az lesz az eredménye, hogy a levegő felmelegszik, mielőtt bejut a hengerekbe. Azért, hogy növeljük a motor teljesítményét a cél az, hogy több levegőmolekulát juttassunk a hengerekbe és nem szükséges, hogy nagy legyen a nyomás.

Hol helyezkedik el a turbófeltöltő a gépkocsiban?
Az intercooler, vagy más néven a töltőlevegő hűtő egy kiegészítő komponense a turbótöltőnek, ami úgy néz ki mint egy hűtő, kivéve a levegőjáratot az intercooler külső és belső oldalán. A levegőbeömlés egy tömített csatornán keresztül történik, míg a motorhűtő esetén egy ventilátor növeli a légáramlás sebességét. Az intercooler tovább növeli a motor teljesítményét azzal, hogy hűti a kompresszor segítségével összenyomott levegőt, mielőtt az a hengerekbe jut. Ez azt jelenti, hogy ha a turbótöltő 7psi (0,48 bar) nyomással dolgozik, akkor a hűtött levegő 7 psi (0,48 bar) hűtött levegőt képes nyomni a hengerekbe, aminek nagyobb a sűrűsége, így több oxigén molekulát tartalmaz, mint a melegebb levegő.
linzenbold2009-11-05 14:28:37 // 27455
köszi a segítséget!!! Már sikerült is letöltenem!!! Na de ha már itt vagyok esetleg abba tud nekem valaki segíteni hogy az intercooler méretét mi alapján kell választani??? amennyire én tudom, minél nagyobb annál jobb, viszont egy pont után már csak ront a teljesítményen!! ez így van???
Bazsa722009-11-05 14:23:29 // 27454
Szeva!
Innen le is töltheted:
http://www.alfa145.co.uk/dl.html
Innen le is töltheted:
http://www.alfa145.co.uk/dl.html
Tom122009-11-05 14:16:15 // 27453
Alfaowner Script Bold Italic /TrueType/
linzenbold2009-11-05 14:08:30 // 27452
Dévid2009-11-05 13:47:19 // 27451
Éreztem.
Tavaszig van időm, addig nem kell lecibálni az ablakokat. :D
Tavaszig van időm, addig nem kell lecibálni az ablakokat. :D
Ferke2009-11-05 09:16:57 // 27450
Akkor úgy néz ki, nem úszod meg a szétszedést sajnos:(
[k i z z o]2009-11-04 22:20:11 // 27449
Mindenképp szerezz csövet normálisat, nagyon érzékeny a cucc a méretlen levegőre. Szerintem hidegen van elég benzin a többlet levegőhöz, de melegen már nincs mért beszivott levegő esetleg.
Dzsozy2009-11-04 19:31:32 // 27448
Ha már a hideg vagy melegindításnál tartunk, nekem meg hidegben csinálja ezt. Indításnál mintha le akarna fulladni,mintha csak két henger menne,300-500 ford. Le is állítom rögtön, utána újra próbálkozom és minden ok. Csövek,jeladók Lmm,minden ok. (azért a Lmm-re nem esküszöm) :) Alfa cytiben, gépre rakták, ugye volt egy ilyen lehetőség,hála a szervezőknek,és azt mondták,mikor erre a jelenségre rákérdeztem,hogy érzékenyek az alfák légtömegmérői a hidegre,a párás levegőre. :)
Dévid2009-11-04 17:21:07 // 27447
Nem mindegyik, a jobb első a leggyorsabb, aztán a bal hátsó jön, bal első, a jobb hátsó kb. 2-3 centire jön csak le. :)
Longman2009-11-04 10:39:42 // 27446
Te mostanában minden 2x írsz, mindent 2x írsz?? :) :)
Nekem nem melegen indul szarul, hanem amikor jelentkezik a hiba (magas RPM), és ha akkor leállítom, azután indul szarul..
Ha meleg a motor, és már nem jelentkezik a hiba, akkor nincs baj az indítással!
Nekem nem melegen indul szarul, hanem amikor jelentkezik a hiba (magas RPM), és ha akkor leállítom, azután indul szarul..
Ha meleg a motor, és már nem jelentkezik a hiba, akkor nincs baj az indítással!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2009-11-04 10:22:21 // 27445
Hát nekem az volt a jelenség mint neked, melegen szarul indult, volt hogy egyáltalán nem.
Ha jól tudom dúsít hidegen, lehet ezzel kapcsolatos a melegen fulladás, ha sza a sensor. Nem nagyon vágom hogy muxik, majd kijavítanak ha félrebeszélek ;)
2 hőfokszenzor van, egyik az óráé a masik az ecu é a vizpumpafedelnel lévő volt a szar.
Ha jól tudom dúsít hidegen, lehet ezzel kapcsolatos a melegen fulladás, ha sza a sensor. Nem nagyon vágom hogy muxik, majd kijavítanak ha félrebeszélek ;)
2 hőfokszenzor van, egyik az óráé a masik az ecu é a vizpumpafedelnel lévő volt a szar.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2009-11-04 10:22:18 // 27444
Hát nekem az volt a jelenség mint neked, melegen szarul indult, volt hogy egyáltalán nem.
Ha jól tudom dúsít hidegen, lehet ezzel kapcsolatos a melegen fulladás, ha sza a sensor. Nem nagyon vágom hogy muxik, majd kijavítanak ha félrebeszélek ;)
2 hőfokszenzor van, egyik az óráé a masik az ecu é a vizpumpafedelnel lévő volt a szar.
Ha jól tudom dúsít hidegen, lehet ezzel kapcsolatos a melegen fulladás, ha sza a sensor. Nem nagyon vágom hogy muxik, majd kijavítanak ha félrebeszélek ;)
2 hőfokszenzor van, egyik az óráé a masik az ecu é a vizpumpafedelnel lévő volt a szar.
pb_2009-11-04 10:21:18 // 27443
Hogy érezd a törődést.))))
Ferke2009-11-04 09:42:27 // 27442
Az a baj, hogy mindig beszólsz:))))
Ferke2009-11-04 09:41:56 // 27441
Mindegyik lomha?! Mert akkor valahol máshol lesz a hiba, szerintem nem a mechanikus részeknél. Járó motornál ugyanúgy lomha, mint ha csak gyújtáson tekergetnéd őket?
Longman2009-11-04 09:24:42 // 27440
Lásd az előző hsz.-em.. :) Nekem nem repedt, hanem tátongó lyuk van rajta. Csak "befoltoztam".. :)
Hidegen nekem is indul, utána kezdi a műsort..
Ha a hőfokjeladó a ludas, akkor elvileg mit produkálna ha lehúznám most róla?
Hidegen nekem is indul, utána kezdi a műsort..
Ha a hőfokjeladó a ludas, akkor elvileg mit produkálna ha lehúznám most róla?
Longman2009-11-04 09:21:13 // 27439
Szia, tehát teljesen hidegen mindig beindul szépen, de utána az van hogy felkapja az alapjáratot 1500-2000 köré (ez hideg motornál mindig bekövetkezik, de van mikor meleg motornál is) és ha ekkor leállítom, utána "röfögve" indul. Tehát teker az önindító jó sokat, és kb 3-5mp idítózás után el-el kapja de csak 2-500 körül forog a főtengely szóval valahol a "beindulok - vagy mégsem" közötti állapot ez :) Mint amikor a karbis megszívja magát és "fuldokolva" indul..:)
A szívócsövem a kerületén van szétnyílva szinte teljesen, ugyan be van foltozva, de az nem olyan "vastag" mint maga a gumi, azért gondolnám hogy meghülyítheti a beszívott hideg levegő. Ezt értem fals alatt.
Hozzáteszem a szakadás már megvan egy ideje, de ez a hiba kifejezetten most hogy ezek a 0 fok körüli hőmérsékletek vannak, azóta jelentkezik..
A szívócsövem a kerületén van szétnyílva szinte teljesen, ugyan be van foltozva, de az nem olyan "vastag" mint maga a gumi, azért gondolnám hogy meghülyítheti a beszívott hideg levegő. Ezt értem fals alatt.
Hozzáteszem a szakadás már megvan egy ideje, de ez a hiba kifejezetten most hogy ezek a 0 fok körüli hőmérsékletek vannak, azóta jelentkezik..
pb_2009-11-04 09:18:24 // 27438
Az a baj, hogy Neked mindig korán van.DDD
Ferke2009-11-04 09:10:40 // 27437
Jaa, nagyon korán volt még, amikor visszakérdeztem, boccs!!:)))))))
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2009-11-04 09:07:43 // 27436
Nekem csinált ilyent a TB, mikor a motor hőfokjeladóm befosott, nekem is repedtek a csövek, most is , de nincs ilyen gondom. Viszont lehúzott LMM el is elindult, kicsit nehezen, de el. Persze hirtelen gázadást nem bírja, de alapjáratra beugrott és járt.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2009-11-04 09:07:43 // 27435
Nekem csinált ilyent a TB, mikor a motor hőfokjeladóm befosott, nekem is repedtek a csövek, most is , de nincs ilyen gondom. Viszont lehúzott LMM el is elindult, kicsit nehezen, de el. Persze hirtelen gázadást nem bírja, de alapjáratra beugrott és járt.
Dévid2009-11-04 06:57:27 // 27434
Jó reggelt kívánok.
Valami miatt lomhák a villanyablakok a gépen, a jobb hátsó meg csak pár centire jön le.
Mit, hol kell megkenni, no és persze mivel, hogy megint normálisan mozogjanak.
Jah, mielőtt elfelejtem egy Alfa Romeo 156 típusúsportlimuzinról személygépjárműről van szó. :)
Ugyanide várnék válaszokat arra a kérdésre is, hogy hol a manóban lehet a tükörfűtés/hátsóablakfűtés reléje ugyanilyen személygépjárműben.
Tudom ePER, eLEARN, de lusta vagyok kibogarászni. :D
Valami miatt lomhák a villanyablakok a gépen, a jobb hátsó meg csak pár centire jön le.
Mit, hol kell megkenni, no és persze mivel, hogy megint normálisan mozogjanak.
Jah, mielőtt elfelejtem egy Alfa Romeo 156 típusú
Ugyanide várnék válaszokat arra a kérdésre is, hogy hol a manóban lehet a tükörfűtés/hátsóablakfűtés reléje ugyanilyen személygépjárműben.
Tudom ePER, eLEARN, de lusta vagyok kibogarászni. :D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-03 18:36:56 // 27433
kb 100°%,hogy a cső hibája,én mindet meghúzkodtam,kicseréltem azóta pöpec nagyon.
Online tag
2
Vendég2
477
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV