Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
[k i z z o]2009-11-03 18:30:16 // 27432
Nem AFM. De a fals miatt be kell induljon, persze ki tudja mit értesz fals alatt. Inkább nem érzi, hogy a throttle closed = 1:)
Longman2009-11-03 12:39:35 // 27430
Végül is ez is '64.. :)) Legalábbis a motorja. Akkor nem izgulok egyenlőre hogy az LMM mondta be, valszeg csak ez a luk a hibás a szívócsövön.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-11-03 10:06:31 // 27429
Nekem a 64 csinált ilyet mikor fals levegőt szivott,megkerestem,kicseréltem,azóta tökéletes.
RoliQ42009-11-03 09:44:22 // 27427
vagy legalább 2.0litre:) had menjen:D
Youri2009-11-03 09:37:39 // 27425
Ez amolyan vicc akart lenni..... De ahogy nézem,ez nem jött be :-DD
RoliQ42009-11-03 09:37:13 // 27424
én Q4 motort raknék bele:D
Ferke2009-11-03 09:29:52 // 27423
Miért ne lehetne? Megváltoztak a felfogatási pontok??:))))))
Longman2009-11-03 09:29:39 // 27422
Mindenképp ki fogom természetesen, csak 28.000 HUF, aztán most nem megy azonnal.. :)
Ferke2009-11-03 09:28:14 // 27421
Szerintem ez simán lehet! Ki kéne azt a csövet cserélni, rögtön kiderül:)
Longman2009-11-03 09:26:48 // 27420
Sziasztok, ebben a hideg időben sajnos produkál egy hibát az autóm motorja, mégpedig azt, hogy amíg nem éri el teljesen az üzemmeleg állapotot, kicsit megbolondul, és az alapjáratot 1500 és 2000 közé helyezi, de előfordul ennél magasabb is, vagy olyan is hogy 1500-1800 között ugrál. Ilyenkor előfordul hogy ha leállítom, utána nem indul be csak hosszas indítózásra, mintha nem kapna/vagy túl sokat kapna/ levegőt.
Aztán egy idő után megnyugszik, és minden OK. Kifejezetten ebben a -3+3 fok közötti időben csinálja ezt. Egyébként egy 3.0 V6-ról van szó, még a régi fajta "dobozos" LMM-vel.
Anno a TS-em is ilyen hibát produkált mikor tönkre ment ez az alkatrésze, viszont azt hallottam hogy ezek a régiek nem igazán hajlamosak a meghibásodásra..
Arra gondoltam hogy sajnos a szívócsövem a kerületén végig van repedve, és ugyan meg van foltozva ideiglenesen, de elképzelhető hogy a folt nem szigetel rendesen, és ott kapja ezt a hideg levegőt, az LMM meg megbolondul miatta??
Aztán egy idő után megnyugszik, és minden OK. Kifejezetten ebben a -3+3 fok közötti időben csinálja ezt. Egyébként egy 3.0 V6-ról van szó, még a régi fajta "dobozos" LMM-vel.
Anno a TS-em is ilyen hibát produkált mikor tönkre ment ez az alkatrésze, viszont azt hallottam hogy ezek a régiek nem igazán hajlamosak a meghibásodásra..
Arra gondoltam hogy sajnos a szívócsövem a kerületén végig van repedve, és ugyan meg van foltozva ideiglenesen, de elképzelhető hogy a folt nem szigetel rendesen, és ott kapja ezt a hideg levegőt, az LMM meg megbolondul miatta??
Youri2009-11-02 18:37:33 // 27419
Csak 2002-es nem lehet!:-DD
Szabeee2009-11-02 18:16:43 // 27417
tudom, már kezditek unni a motor kérdéseim meg ezt-azt.. de ez érdekelne:
ha van egy 1999-es kocsim, abba beletehetek 2000-es és 2001-es évjáratú motort?
ha van egy 1999-es kocsim, abba beletehetek 2000-es és 2001-es évjáratú motort?
Jata2009-11-02 10:03:50 // 27416
Ha lehet csatlakoznék én is! Bírom a sarat! :)
Xixo2009-11-02 03:09:55 // 27415
Szerintem sehogy. :(
Szabeee2009-11-01 14:57:53 // 27414
jajj, igen tudom.... nem is vesszük meg... ha rajtam múlik és lelünk olyat, még 1.8 TSbe is beleegyeznék
KOBRA332009-11-01 11:59:59 // 27413
Heló mindenkinek!
Valaki tudna segíteni, hogy a 147-esen az elsőülés fejtámláit hogyan lehet levenni?
Valaki tudna segíteni, hogy a 147-esen az elsőülés fejtámláit hogyan lehet levenni?
Coyote2009-11-01 11:49:56 // 27412
Üdv mindenki. Az érdekelne, hogyanlehet a váltógombot levenni, cserélni 146-on.
Köszönettel.
Köszönettel.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-01 11:13:35 // 27411
nem akarlak megbántani ez az utalás irónikus akart lenni .... a csapágyas fűzött blokk pont annyit ér mint a vas kilója a MÉH-ben minusz az üzemanyag a telepig....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-01 11:11:51 // 27410
akkor mehetünk is inna a gőzmalom sörözőbe pont olyat adnak :DDD
Szabeee2009-11-01 01:17:35 // 27409
ezt nem értettem, de lehet, hogy csak túl korán van :D
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 22:24:32 // 27408
pont a kedvenc söröm :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 22:08:23 // 27407
holland süti jöhet :) meg hoegaarden sör is :DD
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 22:04:47 // 27406
bár akkor már inkább belga vagy holland sör... úgyis Amsterdami átszállással megyek
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 22:03:51 // 27405
na majd vmit nézek;)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 22:02:32 // 27404
nekem inkább valami norvég sört meg szárított bálnazsírt :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 21:54:16 // 27403
áhhh azt majd hozok neked:D aztán főképnek mehet ahogy hátulról megadod neki :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 21:48:17 // 27402
helyes ezt már szeretem csak nemhogy megcsinálj egy rémszarvast is :DDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 21:46:05 // 27401
majd itthon azt mondom csak miattad csináltam:D közben meg csapkodom a seggét rénszarvas kolbásszal :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 21:43:36 // 27400
a fjordoknál tessék bepróbálni egy norvég kisjányt egy cet hátán :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 21:41:23 // 27399
félek, h harcosok klubja lesz ebből :D:D:D
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 21:40:28 // 27398
kedden megyek csak te nagytudású :D
Dévid2009-10-31 21:38:20 // 27397
Meghasonlott önmagával. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 21:38:17 // 27396
milyenek a norvég csajok halszagúak és sikamlósak? :DDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)2009-10-31 21:35:07 // 27395
mi van te egyedül viszed az egész topicot?:D
Dévid2009-10-31 21:26:05 // 27394
Van ahol nem. :D :P
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 21:19:41 // 27393
pedig a vas kilója ennél sokkal olcsóbb :P
Erhard2009-10-31 21:19:38 // 27392
szerbusz druszám! köszönöm szépen az infót
GTPeti2009-10-31 21:13:00 // 27391
ÉNek az esőben? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 21:09:37 // 27390
hali Druszám :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-10-31 21:09:18 // 27389
mindig azt hiszem én írok :DDD
OBD 1-es kell hozzá....
OBD 1-es kell hozzá....
Erhard2009-10-31 21:02:22 // 27388
helló fiatalok!!! meg tudja valaki mondani h milyen szoftver olvassa a 2.4jtd 2000-es évjáratú 156 sw met? és hol lehet beszerezni+ milyen interface való hozzá? köszike
zsola752009-10-31 18:41:25 // 27387
Szia,
Sajnos nekem is most van készülőben az 1.6 Ts-em. :) Csapágyak,hengerfej,kuplung szett,vezérmű szett, stb.
Sajnos pontosan nem tudom, hogy csak a csapágyazás mennyibe jön ki de ha jól emlékszem akkor olyan 30-35 ft volt. Ebbe benne volt a hajtó illetve a fekvő is.
Sajnos nekem is most van készülőben az 1.6 Ts-em. :) Csapágyak,hengerfej,kuplung szett,vezérmű szett, stb.
Sajnos pontosan nem tudom, hogy csak a csapágyazás mennyibe jön ki de ha jól emlékszem akkor olyan 30-35 ft volt. Ebbe benne volt a hajtó illetve a fekvő is.
zotya littlesoldier és Szabina2009-10-31 12:32:52 // 27386
szevasztok!lenne egy olyan kérdésem a 2.0 t sparkba hajtókarcsapágy nem tudjátok milyen áron van??
meg hogy érdemes lenne e vele killodni berakni a 146-ba??
meg hogy érdemes lenne e vele killodni berakni a 146-ba??
Piritu - 1.000.0002009-10-31 12:26:46 // 27385
Hehe, pont most akartam beleszólni a dologba, erre szóba hozol :-)
Hogy mindenki tanuljon belőle le is írom.
Szóval az olajkályhából néha elment az erő, az elért fordulatot tudta tartani, de gyorsítani semmi. Nagyon izgalmas volt így elindulni a lámpától. Mintha meghalt volna a turbó. Aztán egyszer csak elindult, 10-50 km-en át semmi gond, a következő előzésnél meg megint bennragadtam.
Még a szaxervíz is azt kérdezte hogy mennyi van az LMM-ben mert nagy valószínűséggel az lesz. Viszont hibaüzenet nem volt a fedélzetiben. Aztán egy vákumcső volt a ludas, ami a vákumot vitte a szelepekhez, valami pillangószelephez ami az EGR működésekor működik és a turbó lapátállító szerkezethez. Szóval minden ok volt, csak vákum híján ezek nem mentek, mert az a kis csövecske megrogyott és összelapult :-))
Pár fillérért kicserélték és azóta 3e km alatt minden ok, szóval annak kellett lennie :-))))
Hogy mindenki tanuljon belőle le is írom.
Szóval az olajkályhából néha elment az erő, az elért fordulatot tudta tartani, de gyorsítani semmi. Nagyon izgalmas volt így elindulni a lámpától. Mintha meghalt volna a turbó. Aztán egyszer csak elindult, 10-50 km-en át semmi gond, a következő előzésnél meg megint bennragadtam.
Még a szaxervíz is azt kérdezte hogy mennyi van az LMM-ben mert nagy valószínűséggel az lesz. Viszont hibaüzenet nem volt a fedélzetiben. Aztán egy vákumcső volt a ludas, ami a vákumot vitte a szelepekhez, valami pillangószelephez ami az EGR működésekor működik és a turbó lapátállító szerkezethez. Szóval minden ok volt, csak vákum híján ezek nem mentek, mert az a kis csövecske megrogyott és összelapult :-))
Pár fillérért kicserélték és azóta 3e km alatt minden ok, szóval annak kellett lennie :-))))
Szabeee2009-10-31 11:11:13 // 27384
tmv :D Tata messze van :)))))) mert találtunk egy 1.6 TS-t csak tönkrement a csapágya :( de viszont adják.... 50 000 forintért
Mulder2009-10-31 11:00:48 // 27383
TTT :D Trencsik tutira tud:)
Online tag
4
Vendég4
496
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Spider
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV