Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Robesz72005-01-17 21:17:51 // 1652
gabi: ok, olcsón adom, ha kell, szólj
Robesz72005-01-17 21:17:15 // 1651
debrecenben, de pest felé megy haverom kb havonta
gabi332005-01-17 21:16:45 // 1650
Az enyémbe 3 vezetékes kell. Még nem biztos, hogy tutira rossz. Ha mégis, akkor bizniszelünk.
Robesz72005-01-17 21:16:39 // 1649
ja, az arányszámok nem biztosak, de valami ilyesmi
toto2005-01-17 21:16:31 // 1648
OK! Egyébként hol is van ez a váltó?
Robesz72005-01-17 21:13:10 // 1647
valamivel hosszabb lenne a váltód, de nem sokkal. nem lenne olyan pörgős kicsi fordulaton, de 4 ezer után megvadulna és tovább húzna.... nekem 7.4-es fordulaton 2-ben az egyikkel 95-öt, a a másikkal 87-et megy.... nem vészes a különbség....szerintem kérdezgesd meg te is, és ha érdekel, szólj
Robesz72005-01-17 21:10:58 // 1646
ÚGYAN AZOKA VÁLTÓ ÁTTÉTELEK, CSAK A DIFFI MÁS 1. 1:3,750 2. 1:2,050 3. 1:1,387 4. 1:1,027 5. 1:0,825 Diffi áttétel: 9/35 vagy 11/39 Ezzel a végáttétel: 1. 1:14,580 / 1:13,293 2. 1:7,970 / 1:7,267 3. 1:5,392 / 1:4,916 4. 1:3,992 / 1:3,640 5. 1:3,207 / 1:2,924
toto2005-01-17 21:02:41 // 1645
Mennyiben modosulna a menetteljesitmény? Azt hallottam ,hogy a 1.3/1.4es boxernek a váltó a lényege! De mégis?Gyorsulás lessz jobb,vagy a inkább lomhább lessz de nem pörög annyira!Vélemény!Olyat már hallottam,hogy nagyobb motorba kissebb váltó de speciel ez új nekem!Elöre is köszi!(Egyébként érdekelne)
Robesz72005-01-17 20:47:33 // 1644
gabi33 : abban azt hiszem 4 vezetékes szonda van, nekem az 1.6-ban az van, szerinted nekem is. 3 vezetékesem van, ha a szerelőd bele tudja rakni....csak egy plusz test vezeték van benne..... ha nem, akkor tárgytalan. Ha érdekel, írj.....
gabi332005-01-17 20:33:15 // 1643
Ha tud valaki 1.4 boxerbe olcsón lambda szondát jelezzen.
Robesz72005-01-17 20:15:55 // 1642
Toto1: van egy 33-as 1.7 16V váltóm. Kicsit lehet más az áttétele, de hibátlan és nekem csak fölösleges, mivel nekem 146-om van... ha gondolod 20e-ért a tied... ennyiért a szerelő talán hozzákezd a javításhoz....(most vettem egyet a 146-ba 60e Ft-ért) Ja, csak, hogy tudd, hozzám úgy került, hogy vettem egy 1.7 16V motort és rajta volt..... Szóval, ha érdekel, írj: robesz7@freemail.hu
Paco2005-01-17 19:54:53 // 1641
Szerintem a km óra vezérlő csip. Önmagában nem cserélhető, egy olyan műszeregységet kellene szerezni amelyiknek jó az elektronikája és maga a műszer szakadt. A tiédből és abból valszínű lehet egy működőt összehozni :)
Paco2005-01-17 19:52:43 // 1640
Basszus anyus is ezt írogatja a zindexen, te meg itt riaszgatod a jónépet, még a végén azt hiszik, Azmo meg Robi el akartak földelni és a kapanyomot láttátok. Alig egy kis karc, holnapra nyoma sem lesz, egy cica nagyobbat karmol. :)
toto2005-01-17 19:37:49 // 1639
HELP! Alfa 33 1.4 IMOLA Eljött az ideje a váltómnak!! 1-es nehéz eset! 2-es csak óvatosan, vissza tuti reccs! 3-as csak felfelé vissza tuti reccs! 4-es nehezen lehet behúzni! 5-ös makulátlan! Na tömören ennyi ,ja ha bemelegszik (pl:autópálya útán)nagyon ragadossá válik és nehezen tudom berakni sebességbe!Váltó olaj van benne ,hogy milyen ? Passz! MINDEN MEGOLDÁS ÉRDEKEL!!! Köszönöm
András bácsi2005-01-17 19:26:31 // 1638
Hol van granturismo kolléga?
Halesz2005-01-17 16:56:19 // 1637
Gyugya! A másik topicban már válaszoltam a hátsóra.

Az elsővel kapcsolatban: valszeg le tudja szedni, de kárt tehet a maszkban is, mert nagyon erős ragasztó rögzíti. Két kis rúd áll ki belőle, ami felvezeti, de körben ragasztó van.

Lásd képek.


Embléma kb 5000, a teljes maszk emblémával 15.000 HUF volt, amikor én vettem.
Wickey2005-01-17 16:08:23 // 1636
Hát nem ártana. Szóval. Van ez a két vezetékes, meg a három vezetékes csatlakozó. A két vezetékest széthúztuk. Ami lefelé megy a váltóba, hagytuk a picsába, a másik végén a csatlakozónak mértünk 12V-ot. Magyarán a váltóban lemenő kéteres csatlakozó kap 12V-t. A jeladót is méricskélte a Robi, arra jobban emléxik.
Azmo2005-01-17 16:07:56 // 1635
más: a km órában mi szart is kéne kicserélni hogy jó legyen? Paco?
pb_2005-01-17 15:56:36 // 1634
Ja és ezen tényleg ne mérjetek, mert esetleg haza vághatjátok vele a permanent elektronikát. Asszem tényleg szemügyre kéne vennem a dolgokat.
pb_2005-01-17 15:52:09 // 1633
kék(+), kék-fekete(-)
pb_2005-01-17 15:48:58 // 1632
árnyékolás
Robi2005-01-17 15:47:46 // 1631
Akkor ez volna a tekercs tápja? Melyik szálak között kell legyen a 12V?



Azmo, jelenésed van nálam, megismételjük a mérést! :)
Robi2005-01-17 15:45:42 // 1630
Nemtom. Annyit tudok, hogy 3 szál volt benne. :)
pb_2005-01-17 15:44:40 // 1629
Az 1. kép a tekercs tápja, a 2. a jeladó vezetéke, valami földeléssel van körül véve.
Azmo2005-01-17 15:37:11 // 1628
ez volt az 1,36 V-os...ez lesz a sima jeladó!
pb_2005-01-17 15:34:53 // 1627
Vagy ezen mértetek?
Azmo2005-01-17 15:28:07 // 1626
nem 1,6, hanem 1,36, de végülis mind1:)
Robi2005-01-17 15:13:29 // 1625
Ez kellene legyen az elektromágnes tápja? Ha igen, melyik két szálon kellene a 12V-ot mérni?
Robi2005-01-17 15:12:16 // 1624
Azon mértünk. Az volt a 3 eres. Volt két ér, ami között 0 V volt a feszültség, a másik két mérés 1,6 és -1,6 V-os eredményt hozott. Erről gondoltuk, hogy vmi jeladó.
Azmo2005-01-17 15:09:17 // 1623
na jó kérdés, most meg se tudom nézni, mert nincs semmi nálam....meg ki kéne kapni a középkonzolt.
pb_2005-01-17 15:06:43 // 1622
Ezen mértetek?
norbee2005-01-17 15:04:10 // 1621
hossza méteres? :PPPPP
Azmo2005-01-17 14:59:59 // 1620
nemtom, az egyik 2 eres, a másik 3....mármint a vastag kék és piros kábeles vezetkéken belül! Mi lehet ez a 2 kábel, az egyik jeladó lesz, azt mondták!
pb_2005-01-17 14:58:45 // 1619
Szóval a borításon belüli színek érdekelnének.
norbee2005-01-17 14:55:47 // 1618
LOL!!!!!!! :))))))))))
pb_2005-01-17 14:54:49 // 1617
A borításon belül?
Azmo2005-01-17 14:52:51 // 1616
írta Robi, kék és piros...a borítás...vagy konkrétan a kábel színe érdekel benne? Azt nem tudom!
Azmo2005-01-17 14:51:56 // 1615
mi nem adta? megkapta a 12v-ot, de az mire megy, ha nem a tekercsbe?
pb_2005-01-17 14:51:43 // 1614
Milyen színű volt a két kábel?
Robi2005-01-17 14:49:28 // 1613
Ez engem is érdekelne. :)
Robi2005-01-17 14:49:00 // 1612
Szóval a váltó kapta a 12V-ot, és nem adta.
Robi2005-01-17 14:48:29 // 1611
Nem a váltó felől jövő szálon mértük a 12V-ot, hanem az elölről jövő szálon.
Azmo2005-01-17 14:48:12 // 1610
bakker, akkor hol a tekercs tápja????????
norbee2005-01-17 14:45:59 // 1609
Jóvanna, nem akarok segíteni. És? :PPPPPPPPPPP
pb_2005-01-17 14:45:26 // 1608
Az nem a tekercs tápja! Az 1 érzékelő(közelség), azon mindig van 12V-t, ha műxik a 4kerék, ha nem! Azzal, azt lehet csinálni, hogy ha széthúzod folyamatosan ég a 4x4 lámpa a műszerfalon, ha összedugod, akkor nem.
Azmo2005-01-17 14:45:11 // 1607
francokat lusta, nem akarsz segíteni :)
norbee2005-01-17 14:43:35 // 1606
Csak ötlet vót. Most fáradt vagyok kifejteni.
Azmo2005-01-17 14:42:29 // 1605
hülye, az ABSnek nemtom mi a köze a 4x4-hez! A müszerfalon lévő ABS visszajelzőre gondoltam!
norbee2005-01-17 14:40:49 // 1604
Hát ha lúd, legyen kövér. :)))
pb_2005-01-17 14:39:01 // 1603
Akkor az egész 4x4 nem fog működni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak