Fórum >> Egyebek >> A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 14:20:26 // 272
Az 500e nagyon jó autó, városban tökéletes, de csak annak, aki otthon tudja tölteni! Teremgarázsban sem lehet. 10 millió körüli árával viszont megvehetetlen kategória! 3 millió körül szinte új, 20-30 ezret futott 77 lovas MiTo-t veszel, és hozzá szinte életfogytig tartó benzint. 7 milliós árkülönbséget ilyen kis autóra ki vállalna be? Még nem alternatíva. Azt a 7 milliót elutazom, megeszem, megiszom...
Liquid2021-03-10 14:09:31 // 271
3+1 az 4 :)
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-10 13:05:02 // 269
az 500e 4 ajtós kajak jó cucc lett, simán bevállalnám
9 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 12:31:52 // 259
A 2,4 ótomatával is! Csak érzed, hogy baromian nem fekszik neki!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-10 12:28:43 // 257
Ez így van :) Minden autóba kell a kraft! :)
Ahogy a kollegáim szoktak vele poénkodni: 200-zal sokkal jobb állni a dugóban :D
A TBI-vel is egész jól lehet városozni.
Giuntini2021-03-10 12:23:59 // 256

Azért kérem van itt dög!
Giuntini2021-03-10 12:19:14 // 255
Jó duma😊 A dugóba viszont nem kell!
Giuntini2021-03-10 12:17:54 // 254
Vályi Pista szavaival élve: "tökéletes közlekedőedény".
Ma viszont teljesen szétválasztották a "közlekedőedény" autókat az élvezettől!
A Marea kombinál praktikusabb autót szép köntösbe csomagolva el sem lehet képzelni! Lenyitható lökhárító (ugye BMW X5), szép műszerfal, szinte teljesen kárpitozott ajtók. Ma ezek a stamdard jellegű autók nagyrészt mindenhol műanyag borítást kapnak, a "prémiumoknak" járnak a jó anyagok, hozzá a bonyolult szerkezeti megoldások. Nem lehetne a kettőt ötvözni mint annak idején a Ctománál ami egyszerűbb anyagokkal operált de prémium kényelemmel és menetteljesítményekkel?
Igen, valójában rákényszerítik a felhaszmálókat a kétautós garázsra, ami tőlünk nyugatra egyszerűbben kivitelezhető. Utazóautó és városi.
Annak idején a 164-nél fel sem merült, hogy a városi használat rosszat tesz neki....
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-10 11:46:43 // 249
az csak 3 ajtós / 4 személyes, meg az orra is milyen :)
Giuntini2021-03-10 11:44:00 // 248
Én Shadin 135 lovasát vezettem, remek kis autó! Városban szaladgáló autónak viszont a legegyszerűbb a legjobb!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 10:45:24 // 246
Van (volt) ilyen az Alfánál is! MiTo 8V 77 pacival!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 10:03:42 // 244
Jól Tetted! Igen, a mai autóknál, főleg a nagy dízeleknél, de a közvetlen befecskendezésű benzineseknél is nagyon nagy probléma a rövidtávú használat. Ez mind a környezetkímélő kütyük miatt van! Igaza volt Warbi Gyurinak, hogy a prémium szó azt fejezi ki leginkább manapság, hogy korlátozottan használható....
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-09 22:53:56 // 240
Attól függ milyen az Alfád, és mire kell a mindenes. ha a kettő fedi egymást akkor nincs miről beszélni. Nálam a 156 anno sokáig napi munkába járós volt,a 159 is az ha messzebb kell menni. Ha lenne Panda/I10 méretű Alfa akkor az lenne a napi szaladgálós.
Az elkésés tény, ebből ered a többiek "gazdagabb felszereltsége" is, az olcsóbban viszont szerintem már nem feltétlenül igaz.
Jani552021-03-09 21:34:44 // 239
Szerintem nem tudnák olyan db-számban gyártani, hogy gazdaságos legyen. Meg érdeklődés, fizetőképes kereslet sincs, tehát felesleges a felfuttatott gyártás: ez egy ördögi kör. Egyszerűen legalább tíz évet elkéstek...
Aztán az ár: hiába a gyönyörű kocsi, a korszerű műszaki tartalom, ha a kategóriájában nézem, nagyon sok márka gazdagabb felszereltséggel és többet kínál, a kocsi többet tud, sok esetben olcsóbban.
És, nem utolsó sorban a praktikum: volt pár Alfám, most is van, de mellette mindig kellett egy "mindenes" kocsi is, ami a mindennapjaim gyakorlatában alkalmasabb volt és most is az.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 19:11:08 // 237
Csak azt nem értem, hogy miért nem lehetett felépíteni a Giulia/Stelvio párost?
A BMW felépítette a 3-ast, az X3-ast! Mondjuk az is hozzátartozik a dologhoz, hogy az autós tesztek nem részlrehajlóak.....🤣
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 19:06:37 // 235
Igen, a Polski B-Suv példul! Meglátjuk előtte a Tonale sikerét!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 18:28:29 // 232
Azt is hozzá kell venni, hogy nagyot változott a világ! Természetesen nem akarom csökkenteni a vezetés érdemeit!
Giuliettát, mikor még jól fogy viszonylag jó áron, akkor leállítják utód nélkül. A legszomorúbb, hogy a két tipus mindegyike etalon kategóriákában, ami az igazi autós értékeket érinti. Hihetetlen! Egyszerűen felfoghatatlan, hogy marketing nélkül akartak eladásokat produkálni!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
VKG231!!! (156+75)2021-03-09 18:17:02 // 230
Amikor olvastam az eladási adatokat, majdnem földhöz vágtam a telefont.
Egészenhihetetlen.

Akkora veszteséget termel ez a márka, hogy szerintem csak jóindulat kérdése a bezárás + sóval behintés.

Irtó szomorú. Ennél a legsötétebb 70-es években is sokkal jobb volt a helyzet, ott volt a Sud (a 2. legtöbb példányban eladott alfa...), az Alfetta, a GTV, a Duetto, a Sei...
Amikor a 80-as években a fiat átvette a hatalmat, még akkor is bőven voltak kelendő típusok (33, majd egymilliós darabszámmal?!?! 75 - 400ezer eladottal...), pedig akkor is a csőd szélén táncoltak.

Ehhez képest most....?
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 15:07:32 // 226
Valeo művek, de szerintem made in China.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.