Giuntini2021-03-10 14:20:26 // 272
Az 500e nagyon jó autó, városban tökéletes, de csak annak, aki otthon tudja tölteni! Teremgarázsban sem lehet. 10 millió körüli árával viszont megvehetetlen kategória! 3 millió körül szinte új, 20-30 ezret futott 77 lovas MiTo-t veszel, és hozzá szinte életfogytig tartó benzint. 7 milliós árkülönbséget ilyen kis autóra ki vállalna be? Még nem alternatíva. Azt a 7 milliót elutazom, megeszem, megiszom...
Liquid2021-03-10 14:09:31 // 271
3+1 az 4 :)
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
Kazes☻2021-03-10 13:12:56 // 270
És hol van azon négy ajtó? A plusz kis ajtó csak a jobboson van és hello... az azért nem egy rendes ajtó... ám felőlem legyen. 😄 De, hogy jó kis verda, az biztos... Vályiék is dicsérték rendesen! 😀
Liquid2021-03-10 13:05:02 // 269
az 500e 4 ajtós kajak jó cucc lett, simán bevállalnám
Kazes☻2021-03-10 13:01:29 // 268
Erre írtam korábban, hogy az ilyen utakra nekünk tökéletes lenne egy villany Alfa... vagy most ami van, a kis 500e. 😀
Kazes☻2021-03-10 12:56:55 // 266
Igen, a 164 egy remek autó... a '66 szvsz már nem sikerült olyanra. ☺️
Kazes☻2021-03-10 12:54:26 // 265
Emillel szvsz inkább Bp- re gondolunk, ahol végigaraszolod a kis körutat, vagy a nagyot, vagy a Hungáriát, vagy az Üllőit, vagy a rakpartokat, vagy kb. mindenhol... kraft kb. fölös is, ha meg kicsit megindul a sor, azt ez a kicsike is bírja! 😄
Kazes☻2021-03-10 12:50:40 // 264
Az egykettes féligoffos pandából indult... 😜
Kócosw2021-03-10 12:48:48 // 263
Kazes☻2021-03-10 12:47:02 // 262
Az orra?! Stílusos... akár mondhatni, szép! ☺️
Kócosw2021-03-10 12:37:35 // 260
en bérelt golffal voltam igy. Kellett menni egy nagyobb kört de dobalta nekem szorgosan a hibaüzeneteket.
Giuntini2021-03-10 12:31:52 // 259
A 2,4 ótomatával is! Csak érzed, hogy baromian nem fekszik neki!
Liquid2021-03-10 12:28:43 // 257
Ez így van :) Minden autóba kell a kraft! :)
Ahogy a kollegáim szoktak vele poénkodni: 200-zal sokkal jobb állni a dugóban :D
A TBI-vel is egész jól lehet városozni.
Ahogy a kollegáim szoktak vele poénkodni: 200-zal sokkal jobb állni a dugóban :D
A TBI-vel is egész jól lehet városozni.
Giuntini2021-03-10 12:23:59 // 256
Giuntini2021-03-10 12:19:14 // 255
Jó duma😊 A dugóba viszont nem kell!
Giuntini2021-03-10 12:17:54 // 254
Vályi Pista szavaival élve: "tökéletes közlekedőedény".
Ma viszont teljesen szétválasztották a "közlekedőedény" autókat az élvezettől!
A Marea kombinál praktikusabb autót szép köntösbe csomagolva el sem lehet képzelni! Lenyitható lökhárító (ugye BMW X5), szép műszerfal, szinte teljesen kárpitozott ajtók. Ma ezek a stamdard jellegű autók nagyrészt mindenhol műanyag borítást kapnak, a "prémiumoknak" járnak a jó anyagok, hozzá a bonyolult szerkezeti megoldások. Nem lehetne a kettőt ötvözni mint annak idején a Ctománál ami egyszerűbb anyagokkal operált de prémium kényelemmel és menetteljesítményekkel?
Igen, valójában rákényszerítik a felhaszmálókat a kétautós garázsra, ami tőlünk nyugatra egyszerűbben kivitelezhető. Utazóautó és városi.
Annak idején a 164-nél fel sem merült, hogy a városi használat rosszat tesz neki....
Ma viszont teljesen szétválasztották a "közlekedőedény" autókat az élvezettől!
A Marea kombinál praktikusabb autót szép köntösbe csomagolva el sem lehet képzelni! Lenyitható lökhárító (ugye BMW X5), szép műszerfal, szinte teljesen kárpitozott ajtók. Ma ezek a stamdard jellegű autók nagyrészt mindenhol műanyag borítást kapnak, a "prémiumoknak" járnak a jó anyagok, hozzá a bonyolult szerkezeti megoldások. Nem lehetne a kettőt ötvözni mint annak idején a Ctománál ami egyszerűbb anyagokkal operált de prémium kényelemmel és menetteljesítményekkel?
Igen, valójában rákényszerítik a felhaszmálókat a kétautós garázsra, ami tőlünk nyugatra egyszerűbben kivitelezhető. Utazóautó és városi.
Annak idején a 164-nél fel sem merült, hogy a városi használat rosszat tesz neki....
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 12:03:20 // 253
Ettől még nagynak nagy :-))
Piritu - 1.000.0002021-03-10 11:58:31 // 252
Skoda, ja :-DD
Most kaptak páran a cégnél újat, egymásnak se merték elmondani hogy ki milyen parajelenséggel találkozott aznap. Aztán kiborult a bili és folyton ez a téma.
Most kaptak páran a cégnél újat, egymásnak se merték elmondani hogy ki milyen parajelenséggel találkozott aznap. Aztán kiborult a bili és folyton ez a téma.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 11:54:50 // 251
A jó városi autóba kell a kraft :-) Vidám tőle minden nap :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 11:53:03 // 250
A praktikumból pár hozzászólás alatt városi autó lett XDD
Amúgy pont városi Alfát könynebb találni, utazós cuccolós, autóban evős-ivós fetrengős
ami inkább nincs, mert elég kis szűkösek. Valamit valamiért, egy Octavia több helyet és praktikumot kínál, olcsóbban. Pl. A beltéri anyagai első ránézésre simán hozzák a Giulia szintjét, bár én kikészülnék a tabletjétől XD Jó formájú az ülése, felnyílik egyben a csomagtartó, és minden is belefér még az 5 ajtós "sedanba" is. A LED matrix fényszórói a fél várost fénybe borítják, látványos az egész, és praktikus. Ellenben nem túl sportos. Szerintem kb minden normális igényt kielégít az az autó nagyon bőven 10m alatt, jó lesz az értéktartása is, a kis 1.5 motor meg bírja ameddig bírja.. A prémiumságot hagyjuk. A Giulia viszont egy rendes sport autó felépítését adja és pont. Szerintem csak az vegye, akinek ez kell, mert praktikus az sose lesz. Pakolás és kényelem szempontjából nulla értelme van egy ilyen autónak. Ezért halott a kis sportos sedan kategória. Tőlünk gazdagabb irányban ilyet egyedülállók, vagy párok vesznek, vagy hobbiból második autónak.
Amúgy pont városi Alfát könynebb találni, utazós cuccolós, autóban evős-ivós fetrengős
ami inkább nincs, mert elég kis szűkösek. Valamit valamiért, egy Octavia több helyet és praktikumot kínál, olcsóbban. Pl. A beltéri anyagai első ránézésre simán hozzák a Giulia szintjét, bár én kikészülnék a tabletjétől XD Jó formájú az ülése, felnyílik egyben a csomagtartó, és minden is belefér még az 5 ajtós "sedanba" is. A LED matrix fényszórói a fél várost fénybe borítják, látványos az egész, és praktikus. Ellenben nem túl sportos. Szerintem kb minden normális igényt kielégít az az autó nagyon bőven 10m alatt, jó lesz az értéktartása is, a kis 1.5 motor meg bírja ameddig bírja.. A prémiumságot hagyjuk. A Giulia viszont egy rendes sport autó felépítését adja és pont. Szerintem csak az vegye, akinek ez kell, mert praktikus az sose lesz. Pakolás és kényelem szempontjából nulla értelme van egy ilyen autónak. Ezért halott a kis sportos sedan kategória. Tőlünk gazdagabb irányban ilyet egyedülállók, vagy párok vesznek, vagy hobbiból második autónak.
Liquid2021-03-10 11:46:43 // 249
az csak 3 ajtós / 4 személyes, meg az orra is milyen :)
Giuntini2021-03-10 11:44:00 // 248
Én Shadin 135 lovasát vezettem, remek kis autó! Városban szaladgáló autónak viszont a legegyszerűbb a legjobb!
Kazes☻2021-03-10 11:11:42 // 247
És városban remek... asszony barinője vett olyat, vezettem is... és abban is ott van a dna kapcs... kúl! 😀
Giuntini2021-03-10 10:45:24 // 246
Van (volt) ilyen az Alfánál is! MiTo 8V 77 pacival!
Liquid2021-03-10 10:08:37 // 245
az a legjobb, szögegyszerű szívó
Giuntini2021-03-10 10:03:42 // 244
Jól Tetted! Igen, a mai autóknál, főleg a nagy dízeleknél, de a közvetlen befecskendezésű benzineseknél is nagyon nagy probléma a rövidtávú használat. Ez mind a környezetkímélő kütyük miatt van! Igaza volt Warbi Gyurinak, hogy a prémium szó azt fejezi ki leginkább manapság, hogy korlátozottan használható....
Piritu - 1.000.0002021-03-10 08:43:01 // 243
Sima 1,2 - az összes 4x4 olyan állapotban volt hogy nem mertem bevállalni őket.
Liquid2021-03-10 08:19:20 // 242
na az zsír :) Ezek szerint sikerült megfelelőt találni. 4x4, 1.2 vagy 1.3MJet?
Piritu - 1.000.0002021-03-10 07:03:02 // 241
Mi is vettūnk egy Pandát mindenes autónak :-))
Most intéződik a rendszám.
Most intéződik a rendszám.
Liquid2021-03-09 22:53:56 // 240
Attól függ milyen az Alfád, és mire kell a mindenes. ha a kettő fedi egymást akkor nincs miről beszélni. Nálam a 156 anno sokáig napi munkába járós volt,a 159 is az ha messzebb kell menni. Ha lenne Panda/I10 méretű Alfa akkor az lenne a napi szaladgálós.
Az elkésés tény, ebből ered a többiek "gazdagabb felszereltsége" is, az olcsóbban viszont szerintem már nem feltétlenül igaz.
Az elkésés tény, ebből ered a többiek "gazdagabb felszereltsége" is, az olcsóbban viszont szerintem már nem feltétlenül igaz.
Jani552021-03-09 21:34:44 // 239
Szerintem nem tudnák olyan db-számban gyártani, hogy gazdaságos legyen. Meg érdeklődés, fizetőképes kereslet sincs, tehát felesleges a felfuttatott gyártás: ez egy ördögi kör. Egyszerűen legalább tíz évet elkéstek...
Aztán az ár: hiába a gyönyörű kocsi, a korszerű műszaki tartalom, ha a kategóriájában nézem, nagyon sok márka gazdagabb felszereltséggel és többet kínál, a kocsi többet tud, sok esetben olcsóbban.
És, nem utolsó sorban a praktikum: volt pár Alfám, most is van, de mellette mindig kellett egy "mindenes" kocsi is, ami a mindennapjaim gyakorlatában alkalmasabb volt és most is az.
Aztán az ár: hiába a gyönyörű kocsi, a korszerű műszaki tartalom, ha a kategóriájában nézem, nagyon sok márka gazdagabb felszereltséggel és többet kínál, a kocsi többet tud, sok esetben olcsóbban.
És, nem utolsó sorban a praktikum: volt pár Alfám, most is van, de mellette mindig kellett egy "mindenes" kocsi is, ami a mindennapjaim gyakorlatában alkalmasabb volt és most is az.
Kócosw2021-03-09 19:13:45 // 238
mert fogalmatlanok az FCA vezetői...
Giuntini2021-03-09 19:11:08 // 237
Csak azt nem értem, hogy miért nem lehetett felépíteni a Giulia/Stelvio párost?
A BMW felépítette a 3-ast, az X3-ast! Mondjuk az is hozzátartozik a dologhoz, hogy az autós tesztek nem részlrehajlóak.....🤣
A BMW felépítette a 3-ast, az X3-ast! Mondjuk az is hozzátartozik a dologhoz, hogy az autós tesztek nem részlrehajlóak.....🤣
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-09 19:09:10 // 236
A Cassinoban Giorgio padlón gyártott pözsók is fájni fognak. Miközben konfigurálhatjuk a PSA platformos ezerkettes hibrid Alfa suvokat...
Giuntini2021-03-09 19:06:37 // 235
Igen, a Polski B-Suv példul! Meglátjuk előtte a Tonale sikerét!
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-09 19:04:55 // 234
A válság pedig ott figyelt már, ipari körökben közbeszéd tárgya évek óta. Erre azért lehetett számítani, még ha a vírusra konkrétan nem is.
A Stellantis végülis a mentőöv. A mentés a legtöbb Alfásnak valószínűleg nem fog tetszeni, de legalább elmarad a bezárás, sóval behintés.
A Stellantis végülis a mentőöv. A mentés a legtöbb Alfásnak valószínűleg nem fog tetszeni, de legalább elmarad a bezárás, sóval behintés.
Kócosw2021-03-09 18:38:16 // 233
kiegeszitenelek. marketing es modellpaletta nélkül...
Giuntini2021-03-09 18:28:29 // 232
Azt is hozzá kell venni, hogy nagyot változott a világ! Természetesen nem akarom csökkenteni a vezetés érdemeit!
Giuliettát, mikor még jól fogy viszonylag jó áron, akkor leállítják utód nélkül. A legszomorúbb, hogy a két tipus mindegyike etalon kategóriákában, ami az igazi autós értékeket érinti. Hihetetlen! Egyszerűen felfoghatatlan, hogy marketing nélkül akartak eladásokat produkálni!
Giuliettát, mikor még jól fogy viszonylag jó áron, akkor leállítják utód nélkül. A legszomorúbb, hogy a két tipus mindegyike etalon kategóriákában, ami az igazi autós értékeket érinti. Hihetetlen! Egyszerűen felfoghatatlan, hogy marketing nélkül akartak eladásokat produkálni!
Kazes☻2021-03-09 18:28:20 // 231
De akkor még nem volt ez a kiírtjuk a benzin - dízelt mostazonnal... : /
VKG231!!! (156+75)2021-03-09 18:17:02 // 230
Amikor olvastam az eladási adatokat, majdnem földhöz vágtam a telefont.
Egészenhihetetlen.
Akkora veszteséget termel ez a márka, hogy szerintem csak jóindulat kérdése a bezárás + sóval behintés.
Irtó szomorú. Ennél a legsötétebb 70-es években is sokkal jobb volt a helyzet, ott volt a Sud (a 2. legtöbb példányban eladott alfa...), az Alfetta, a GTV, a Duetto, a Sei...
Amikor a 80-as években a fiat átvette a hatalmat, még akkor is bőven voltak kelendő típusok (33, majd egymilliós darabszámmal?!?! 75 - 400ezer eladottal...), pedig akkor is a csőd szélén táncoltak.
Ehhez képest most....?
Egészenhihetetlen.
Akkora veszteséget termel ez a márka, hogy szerintem csak jóindulat kérdése a bezárás + sóval behintés.
Irtó szomorú. Ennél a legsötétebb 70-es években is sokkal jobb volt a helyzet, ott volt a Sud (a 2. legtöbb példányban eladott alfa...), az Alfetta, a GTV, a Duetto, a Sei...
Amikor a 80-as években a fiat átvette a hatalmat, még akkor is bőven voltak kelendő típusok (33, majd egymilliós darabszámmal?!?! 75 - 400ezer eladottal...), pedig akkor is a csőd szélén táncoltak.
Ehhez képest most....?
Kazes☻2021-03-09 17:56:52 // 229
Persze, hát egyik fő szempont volt... de siralmas... :(
Kócosw2021-03-09 16:41:06 // 228
on mar lassan minden made in csájna. Fő a kornyezettudatossag. Az ott kiokádott co2 ugyse számít. off
Kazes☻2021-03-09 15:14:46 // 227
Az már nem számít, hogy csájna... :)
Giuntini2021-03-09 15:07:32 // 226
Valeo művek, de szerintem made in China.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-09 15:02:30 // 225
A Maseratinál is széthullik, minő meglepetés XD
Giuntini2021-03-09 15:02:03 // 224
Az ablakemelőről... Múltkor beszélgettem egy BMW-s sráccal, ugyanaz a beszállító amelyik az Alfánál, és ugyanúgy eltörik nyári melegben a műanyag és leesik a hátsó ablak.
Giuntini2021-03-09 14:57:42 // 223
Bocs ha magadra vetted, lehet hogy én voltam félreérthető! Azt fenntartom, hogy nagy a képzavar az autósvilagban mi a prémium!
A másik, hogy azok az autók, amik bejutottak moszanában, nagy része össze vissza tekert, agyontört, leharcolt darab. BMW-nél is hasonló a felhozatal a tizenéves 3-asoknál, csak ott érdekes módon jó részükben 300 ezer fölött van, míg az Alfát visszatekerik 150 ezerre, hogy eladhatóbb legyen.
Egyetértünk egyébként mindenben, mert két típussal nem lehet világot megváltani! Én mindig jó példaként hozom fel a BMW-t, hogy az összes szegmenst lefedik, talán még sok is.
Szóval a prémium meghatározásnak nagyon sok összetevője van, és a Használtautó.hu 159 felhozatala nem a legjobb példa erre. Sajnos ez a középkategória most nagyon mélyponton van, erre a vírus is hatással van! És most előhozom a régi vesszőparipámat! Ha a Giuliából csináltak volna SW-t, illetve az elején betették volna a vezetéstámogató rendszereket jobb infotaiment-el (a mostanival), nem itt tartanának az eladásoj!
Ha megcsinálták volna a kupét, a Tonalét nem csak igérgetik, ha a 4C-be berakják a 280 lovas 4 hengerest, és nem állítják le a gyártását, nem itt tartanának az eladások.
A másik, hogy azok az autók, amik bejutottak moszanában, nagy része össze vissza tekert, agyontört, leharcolt darab. BMW-nél is hasonló a felhozatal a tizenéves 3-asoknál, csak ott érdekes módon jó részükben 300 ezer fölött van, míg az Alfát visszatekerik 150 ezerre, hogy eladhatóbb legyen.
Egyetértünk egyébként mindenben, mert két típussal nem lehet világot megváltani! Én mindig jó példaként hozom fel a BMW-t, hogy az összes szegmenst lefedik, talán még sok is.
Szóval a prémium meghatározásnak nagyon sok összetevője van, és a Használtautó.hu 159 felhozatala nem a legjobb példa erre. Sajnos ez a középkategória most nagyon mélyponton van, erre a vírus is hatással van! És most előhozom a régi vesszőparipámat! Ha a Giuliából csináltak volna SW-t, illetve az elején betették volna a vezetéstámogató rendszereket jobb infotaiment-el (a mostanival), nem itt tartanának az eladásoj!
Ha megcsinálták volna a kupét, a Tonalét nem csak igérgetik, ha a 4C-be berakják a 280 lovas 4 hengerest, és nem állítják le a gyártását, nem itt tartanának az eladások.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.