2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 14:20:26 // 272
Az 500e nagyon jó autó, városban tökéletes, de csak annak, aki otthon tudja tölteni! Teremgarázsban sem lehet. 10 millió körüli árával viszont megvehetetlen kategória! 3 millió körül szinte új, 20-30 ezret futott 77 lovas MiTo-t veszel, és hozzá szinte életfogytig tartó benzint. 7 milliós árkülönbséget ilyen kis autóra ki vállalna be? Még nem alternatíva. Azt a 7 milliót elutazom, megeszem, megiszom...
Liquid2021-03-10 14:09:31 // 271
3+1 az 4 :)
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-10 13:05:02 // 269
az 500e 4 ajtós kajak jó cucc lett, simán bevállalnám
9 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 12:31:52 // 259
A 2,4 ótomatával is! Csak érzed, hogy baromian nem fekszik neki!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-10 12:28:43 // 257
Ez így van :) Minden autóba kell a kraft! :)
Ahogy a kollegáim szoktak vele poénkodni: 200-zal sokkal jobb állni a dugóban :D
A TBI-vel is egész jól lehet városozni.
Ahogy a kollegáim szoktak vele poénkodni: 200-zal sokkal jobb állni a dugóban :D
A TBI-vel is egész jól lehet városozni.
Giuntini2021-03-10 12:23:59 // 256
Giuntini2021-03-10 12:19:14 // 255
Jó duma😊 A dugóba viszont nem kell!
Giuntini2021-03-10 12:17:54 // 254
Vályi Pista szavaival élve: "tökéletes közlekedőedény".
Ma viszont teljesen szétválasztották a "közlekedőedény" autókat az élvezettől!
A Marea kombinál praktikusabb autót szép köntösbe csomagolva el sem lehet képzelni! Lenyitható lökhárító (ugye BMW X5), szép műszerfal, szinte teljesen kárpitozott ajtók. Ma ezek a stamdard jellegű autók nagyrészt mindenhol műanyag borítást kapnak, a "prémiumoknak" járnak a jó anyagok, hozzá a bonyolult szerkezeti megoldások. Nem lehetne a kettőt ötvözni mint annak idején a Ctománál ami egyszerűbb anyagokkal operált de prémium kényelemmel és menetteljesítményekkel?
Igen, valójában rákényszerítik a felhaszmálókat a kétautós garázsra, ami tőlünk nyugatra egyszerűbben kivitelezhető. Utazóautó és városi.
Annak idején a 164-nél fel sem merült, hogy a városi használat rosszat tesz neki....
Ma viszont teljesen szétválasztották a "közlekedőedény" autókat az élvezettől!
A Marea kombinál praktikusabb autót szép köntösbe csomagolva el sem lehet képzelni! Lenyitható lökhárító (ugye BMW X5), szép műszerfal, szinte teljesen kárpitozott ajtók. Ma ezek a stamdard jellegű autók nagyrészt mindenhol műanyag borítást kapnak, a "prémiumoknak" járnak a jó anyagok, hozzá a bonyolult szerkezeti megoldások. Nem lehetne a kettőt ötvözni mint annak idején a Ctománál ami egyszerűbb anyagokkal operált de prémium kényelemmel és menetteljesítményekkel?
Igen, valójában rákényszerítik a felhaszmálókat a kétautós garázsra, ami tőlünk nyugatra egyszerűbben kivitelezhető. Utazóautó és városi.
Annak idején a 164-nél fel sem merült, hogy a városi használat rosszat tesz neki....
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-10 11:46:43 // 249
az csak 3 ajtós / 4 személyes, meg az orra is milyen :)
Giuntini2021-03-10 11:44:00 // 248
Én Shadin 135 lovasát vezettem, remek kis autó! Városban szaladgáló autónak viszont a legegyszerűbb a legjobb!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 10:45:24 // 246
Van (volt) ilyen az Alfánál is! MiTo 8V 77 pacival!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-10 10:03:42 // 244
Jól Tetted! Igen, a mai autóknál, főleg a nagy dízeleknél, de a közvetlen befecskendezésű benzineseknél is nagyon nagy probléma a rövidtávú használat. Ez mind a környezetkímélő kütyük miatt van! Igaza volt Warbi Gyurinak, hogy a prémium szó azt fejezi ki leginkább manapság, hogy korlátozottan használható....
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2021-03-09 22:53:56 // 240
Attól függ milyen az Alfád, és mire kell a mindenes. ha a kettő fedi egymást akkor nincs miről beszélni. Nálam a 156 anno sokáig napi munkába járós volt,a 159 is az ha messzebb kell menni. Ha lenne Panda/I10 méretű Alfa akkor az lenne a napi szaladgálós.
Az elkésés tény, ebből ered a többiek "gazdagabb felszereltsége" is, az olcsóbban viszont szerintem már nem feltétlenül igaz.
Az elkésés tény, ebből ered a többiek "gazdagabb felszereltsége" is, az olcsóbban viszont szerintem már nem feltétlenül igaz.
Jani552021-03-09 21:34:44 // 239
Szerintem nem tudnák olyan db-számban gyártani, hogy gazdaságos legyen. Meg érdeklődés, fizetőképes kereslet sincs, tehát felesleges a felfuttatott gyártás: ez egy ördögi kör. Egyszerűen legalább tíz évet elkéstek...
Aztán az ár: hiába a gyönyörű kocsi, a korszerű műszaki tartalom, ha a kategóriájában nézem, nagyon sok márka gazdagabb felszereltséggel és többet kínál, a kocsi többet tud, sok esetben olcsóbban.
És, nem utolsó sorban a praktikum: volt pár Alfám, most is van, de mellette mindig kellett egy "mindenes" kocsi is, ami a mindennapjaim gyakorlatában alkalmasabb volt és most is az.
Aztán az ár: hiába a gyönyörű kocsi, a korszerű műszaki tartalom, ha a kategóriájában nézem, nagyon sok márka gazdagabb felszereltséggel és többet kínál, a kocsi többet tud, sok esetben olcsóbban.
És, nem utolsó sorban a praktikum: volt pár Alfám, most is van, de mellette mindig kellett egy "mindenes" kocsi is, ami a mindennapjaim gyakorlatában alkalmasabb volt és most is az.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 19:11:08 // 237
Csak azt nem értem, hogy miért nem lehetett felépíteni a Giulia/Stelvio párost?
A BMW felépítette a 3-ast, az X3-ast! Mondjuk az is hozzátartozik a dologhoz, hogy az autós tesztek nem részlrehajlóak.....🤣
A BMW felépítette a 3-ast, az X3-ast! Mondjuk az is hozzátartozik a dologhoz, hogy az autós tesztek nem részlrehajlóak.....🤣
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 19:06:37 // 235
Igen, a Polski B-Suv példul! Meglátjuk előtte a Tonale sikerét!
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 18:28:29 // 232
Azt is hozzá kell venni, hogy nagyot változott a világ! Természetesen nem akarom csökkenteni a vezetés érdemeit!
Giuliettát, mikor még jól fogy viszonylag jó áron, akkor leállítják utód nélkül. A legszomorúbb, hogy a két tipus mindegyike etalon kategóriákában, ami az igazi autós értékeket érinti. Hihetetlen! Egyszerűen felfoghatatlan, hogy marketing nélkül akartak eladásokat produkálni!
Giuliettát, mikor még jól fogy viszonylag jó áron, akkor leállítják utód nélkül. A legszomorúbb, hogy a két tipus mindegyike etalon kategóriákában, ami az igazi autós értékeket érinti. Hihetetlen! Egyszerűen felfoghatatlan, hogy marketing nélkül akartak eladásokat produkálni!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
VKG231!!! (156+75)2021-03-09 18:17:02 // 230
Amikor olvastam az eladási adatokat, majdnem földhöz vágtam a telefont.
Egészenhihetetlen.
Akkora veszteséget termel ez a márka, hogy szerintem csak jóindulat kérdése a bezárás + sóval behintés.
Irtó szomorú. Ennél a legsötétebb 70-es években is sokkal jobb volt a helyzet, ott volt a Sud (a 2. legtöbb példányban eladott alfa...), az Alfetta, a GTV, a Duetto, a Sei...
Amikor a 80-as években a fiat átvette a hatalmat, még akkor is bőven voltak kelendő típusok (33, majd egymilliós darabszámmal?!?! 75 - 400ezer eladottal...), pedig akkor is a csőd szélén táncoltak.
Ehhez képest most....?
Egészenhihetetlen.
Akkora veszteséget termel ez a márka, hogy szerintem csak jóindulat kérdése a bezárás + sóval behintés.
Irtó szomorú. Ennél a legsötétebb 70-es években is sokkal jobb volt a helyzet, ott volt a Sud (a 2. legtöbb példányban eladott alfa...), az Alfetta, a GTV, a Duetto, a Sei...
Amikor a 80-as években a fiat átvette a hatalmat, még akkor is bőven voltak kelendő típusok (33, majd egymilliós darabszámmal?!?! 75 - 400ezer eladottal...), pedig akkor is a csőd szélén táncoltak.
Ehhez képest most....?
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-03-09 15:07:32 // 226
Valeo művek, de szerintem made in China.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.