Fórum >> Egyebek >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

Marklar1552011-03-17 00:22:30 // 490
A kínai termékek 99% ával lehetne ezt tenni...
Hmmm
Tom122011-03-16 22:08:28 // 489
"Megúszta" a kultúrát...:-))
vm2011-03-16 22:05:11 // 488
A 3000 éves kultúra ott sem mindenkiben hagyott nyomot...
Tom122011-03-16 21:56:25 // 487
Elég szélsőséges kommentek vannak ott, mindenféle irányú extrémmel, pár kivétellel. Az érdekes csak az, hogy valaki bedob egy ilyen "lejárató" hírt és az emberek 95%-a nekiesik, mint piranják a véres húsnak. Persze, az sem biztos, hogy volt-e egyáltalán valami baja az autónak...
Szerintem egyszerűen nem normális, aki ilyet csinál/tat/, még, akkor sem, ha naponta vehet/ne/ egy újat. Szerinted mit mondanának, ha kiállnék az utcára és szétveretném az autómat? :-))
Kb. ezzel akarta bizonyítani, hogy milyen "ultra sznob" /mit nekem egy Lamborghini?/ + így legalább a feltűnési viszketegségét is kiélhette... :-I
Gondolom, ha majd a feleségén jelentkeznek az öregedés első jelei, attól is hasonló módon szabadul meg... :-/
tipoatti2011-03-16 18:55:40 // 485
szétveretett Gallardo... :(


"A tulajdonos hivatalos Lamborghini márkakereskedésben szervizeltette autóját, ám a legutóbbi karbantartást követően a luxus sportkocsi egyszerűen cserbenhagyta."

Na, ennyit arról, hogy "ez már nem olasz"... :P
Tommi2011-03-07 12:58:02 // 484
A Ferrari FF összkerékhajtási rendszere

Ezek az olaszok már megint zseniálisat alkottak :)))
GTPeti2011-03-05 17:46:03 // 483
Ja persze. :)


Egyébként sem eladó. :PPP
Marklar1552011-03-05 17:37:03 // 482
Ad el az UNO-t, s lesz pénzed a projektre:)))
Marklar1552011-03-05 17:35:41 // 481
Mondjuk az eredeti Ferka is 308
van "raktáron.
308SW?
:)))
GTPeti2011-03-05 17:31:05 // 480
Ennyit vszínüleg nem fogok szánni a projektre... B)
Marklar1552011-03-05 17:23:54 // 479
De akkor ne a szart vegyed:)
Hanem a
szalon állapotut:)
Marklar1552011-03-05 17:22:33 // 478
Lásd kivel van dolgod.
Szerzünk szponzort a projekthez:
Én adom, a 164 cumókat, SW Themat. Még a donor Themat is megvenném.
Karcsi átalakítaná. Már beszéltem is vele:)
Már csak szponzor kell a 8.32 a festésre és egyéb munkákra...
Jani biztos átrakná a motort is. Persze az eredetileg (Ferrariban 245le) vissza tuningolva. Akár turbósítva is.
Viszont azt a csomagtartó fedelet/ mechanikát ledolgozhatnád...:)
S Neked meg kinyiló szárnyu 155 öd lenne:)))
GTPeti2011-03-05 17:21:28 // 477
Na, valami ilyesmire szeretnék benevezni 1szer. B)
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-05 17:04:55 // 475
A 8.32-k nem hoznak lázba különösebben a rejtett spoiler kivételével :-))
Marklar1552011-03-05 17:01:14 // 474
"Csak" 7-8000 euronál kezdődik...:)
GTPeti2011-03-05 16:52:30 // 473
8.32... nyamm. Egy olyat lassan be kéne szerezni, mert később elérhetetlenül felmegy az ára... (Megérzés.)
Marklar1552011-03-05 16:49:41 // 472
Szerzel szponzort?
S ügye kéne egy 8.32 es donor is..
:)))
vm2011-03-05 16:37:05 // 471
Na ezt már te sem mered ;-)
Marklar1552011-03-05 16:34:57 // 470
Hmmm. Csak úgy eszembe jutott.
1.van ügye egy halom (2 és fél autónyi) 164 alkatrészem.
2.van ügye ez a külföldi papíros, de super állapotú SW Themam
3.van a használtautón 60e ért, motorhibás Thema
3 in1?
Az az 164SW,
:-)
Marklar1552011-03-05 13:40:48 // 469
Úgysem tudod kimagyarázni, hogy hagytál elpusztulni egy hátsó kerekes FIAT-ot...
:)))
Whiteskull2011-03-05 13:11:40 // 468
Mert a rozsdán nem tapadt meg. :)))))))
Marklar1552011-03-05 11:57:06 // 467
Ezek a 130-132 esek nekem is bejövősek:) Miért nem kentétek alvázvédővel? :-PPP
Whiteskull2011-03-05 11:19:06 // 466
Igazából ha nem rohadt volna el, akkor még ma is teljesen megfelelő kocsi lenne. :))))
Marklar1552011-03-05 11:14:33 // 465
Ha a csizma talpánál laknál, akkor akár az "utolsó" is...:))))
Whiteskull2011-03-05 10:48:38 // 464
Ilyen volt az első "nyugati " kocsink. :)))
Grando2011-03-04 23:26:35 // 463
Fauvé, nem ódi. Ódi az Alfa lenne. ;)))
Marklar1552011-03-04 23:24:53 // 462
Delta

Ezt meg gyors esküvőkre...:)
Marklar1552011-03-04 23:22:49 // 461
132

Lenne ötletem a mélyláda dobozára... :)))
Jó kis Show Cart faragnék belölle:)))
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:26:14 // 460
Mert gyárcsoporton belül az egységesítés a divat. Úgy olcsóbb.
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:24:36 // 459
"Nem vitték "haza" a németek a gyártást." - Helyette a komplett Audi gyártósort vitték oda és ontják a Seat emblémás ódit.
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:23:12 // 458
Szerintem az lesz, mert az átlag user nem fogja megmondani, hogy az nem Fiat, mivel először ezzel az emblémával látta.
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:21:05 // 457
Értem én, amit mondasz, csak nem hiszek benne.
Akiket eddig lenyelt a vókszvágen, mind elnémetesedett. (csúcspéldaként lásd a Seat Audi modelljét)
A Lambót nem tartom jó példának, mert nem autógyár, hanem manufaktúra. Bár valamelyik angol autós műsor pont az dícsérte benne, hogy érezni a német hatást.
A befektetők alapvetően "befektetési" célzattal vesznek meg valamit, azért hogy pénzt csináljon. Az Alfa, az eddigi Alfa filozófiájával nem tudott, tehát változtatni kell.
Tommi2011-03-04 01:07:25 // 456
Miért lenne lecserélve? :)

Gondolom egyébként a Fiat sem fogja a Chryslerek "belét" kicserélni.
GTPeti2011-03-04 00:29:16 // 455
"Bizonyos értelemben" = a presztízsre gondoltam.
GTPeti2011-03-04 00:27:07 // 454
Minden ami ma Fiat (vagyis olasz eredetű) az Alfában, az le lenne cserélve. (Ebben azt hiszem egyetértünk.) Ha innen szemléled, akkor szerinted mennyire marad(na) olasz az Alfa?
Tommi2011-03-04 00:26:04 // 453
Bizonyos értelemben
Tommi2011-03-04 00:25:15 // 452
Miért, szerinted a komplett gyártást áttelepítenék Németországba? Nem hinném... :)

A méret most mindegy, a koncepciót próbáltam megvilágítani. A Seatnak pl ott van Pamplonában a gyára, volt szerencsém ott járni pár éve. Nem vitték "haza" a németek a gyártást. Vagy vegyük a Porschét: a Cayenne pl a cseheknél készül :)
GTPeti2011-03-04 00:23:34 // 451
Tommi, az amúgy mindenképpen szép tőled, hogy számodra bizonyos értelemben nincs különbség az Alfa és a Lambo között. Az elmúlt évtizedeket szemlélve ez nagy elismerés a márkánkra nézve. :)
GTPeti2011-03-04 00:19:55 // 450
Az Alfa a Lambo-hoz képest egy nagyipari autógyártó évi többszázezer darabbal. És nem egy manufaktúra. Ez hatalmas különbség. Nem arról van, szó, hogy kitől kapják a szerelők a fizetésüket. Hanem egyáltalán... hol készülnek az autók.
Tommi2011-03-04 00:15:03 // 449
Egyébként meg pontosan a Fiat csinálja most ezt a Chryslerrel, átcímkézés és kész. Az eddigi amcsi modellekre Fiat logó kerül. Ettől ez Fiat lesz? Ugye, hogy nem...
Tommi2011-03-04 00:14:05 // 448
Lehet nem voltam érthető :)

Ha az Alfával ugyanaz történne, ami a Lamboval, hogy más a tulaj, de ezenkívül más (látható dolog) nem változik, akkor akár még jó is lehet. A Lambon milyen "németesedés" vagy "VW stílus" fedezhető fel? Semmi... Más lenne a tulaj, de a gyártás maradna, a formatervezők maradnának, stb... Csak mástól kapnák a fizetésüket :)

Ez olyan, mintha én jogászként megvennék egy mittomén, például informatikai céget, nem szakmai, hanem pénzügyi befektetőként. Nyilván nem szólnék bele a programozásba, weblapszerkesztésbe és hasonlókba. Hagynám, hogy dolgozzanak a srácok ugyanúgy, ahogy eddig is, engem csak a profit érdekelne és biztosítanám a működéshez szükséges hátteret. Teljesen más, ha csak tulajdonos valaki és más, ha aktívan bele is szól.

És a jelek szerint a Lambonak azért elég nagy szabadsága van. Nézzétek meg ezt az új autót... A legnemesebb hagyományokat követi, nagy és erős V12, szögletes forma, stb... Mi az, ami alapján azt mondjátok, ez "német" autó? Például VW motor? Nem, teljesen saját motor került bele, nem a polcról kaptak le valamit, pedig megtehették volna. Vagy mi alapján?
Piritu - 1.000.0002011-03-03 23:05:33 // 447
Hmmm, mondasz valamit...
Mindössze egy a baj: Az Alfa rajongóknak nem lesz mit venniük.
Egy vw stílusú tucatautót nem fognak megvenni, csak az embléma miatt.
Magunkra maradunk, árván, Alfátlanul :-((
GTPeti2011-03-03 22:40:33 // 446
Ha német autó lenne az Alfa, nagyon sokan vennék. Ezért.
Olyanok, akik az olaszt - az erős ellenpropaganda miatt - eddig nem vették. Olyanok, akik nem nagyon érzik, mit tudhat (jobban) egy valódi olasz autó. Például feltünősködni akaró német ifjak, akiket mélyen nem érdekel az Alfa tradíciója, vagy az olasz életstílus.
LacUS2011-03-03 22:38:07 // 445
Azért Alfát a mai napig a többség a igenis érzelmi alapon vásárol, így szerintem ha nem is fanatikusok,de igenis egy adott réteg az aki veszi, és ezt egy népautósítással el lehet veszíteni, és ez nem pár ezer akárhogy nézem.
GTPeti2011-03-03 22:37:46 // 444
Ez így van. B)
Tommi2011-03-03 22:33:35 // 443
Ez örök dilemma :)

Ha csak a rajongók vesznek Alfát és nem akarjuk, hogy tömegmárka legyen, akkor éhen fognak halni és lehúzhatják a rolót, mert nem lesz elég bevétel. Ha viszont sokan vesznek, sok pénz lesz ugyan belőle, de tömegcikk lesz :)
Tommi2011-03-03 22:32:42 // 442
Persze, hogy tudom :)))
GTPeti2011-03-03 22:31:52 // 441
Azt hiszem abban sem értünk egyet, hogy kiknek szánná a VW az Alfát. SZVSZ nem a párszázezer fanatikusnak, tekintve 400e autót szeretnének eladni évente...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak