Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

GEORGE2006-02-21 06:26:58 // 305
A "zöldek" köcsögök! És kész! Baromságok miatt tüntetnek, mindenféle éppeszű magyarázat nélkül. Ha megkérdezi valaki öket, hogy az adott dolog miatt mi lenne az alternativájuk, akkor nem tudnak válaszolni, lényeg, hogy tüntessenek! De ugyanolyan környezet szennyező autóval járnak, mint ami ellen tüntetnek!!! A villanyt olyan természetességgel használják mint bárki más, de már ha rajtuk múlt volna, már minden erőművet bezárattak volna! Kerékpárral járatnám öket, akkor legalább a fele elhullana közlekedési balesetben :-) Villany helyett pedig nem kapnának semmit se, hisz a gyertya kormol mikor égeti, és ugye az már környezet szennyezés! Fürdeni se engedném öket, hisz szennyezik a vizet! A saját vizeletüket itatnám velük, de csak azért, hogy ne szennyezzék vele a környezetüket. Hirtelen ennyi is lenne, ha ezek után is tüntetnének, bekeményitenék! :-)
Zsolt1552006-02-21 05:13:44 // 304
Az Ő álláspontjuk az, hogy az ember (a város) a környezet terhére (kipuffogógáz, zaj, rezgés, fényterhelés, stb.) terjeszkedik. Ha azt mondod, hogy rossz a levegő a városban, és szeretnéd az átmenő forgalmat kiszorítani ismét ez a válasz. Ismerjük el van benne igaszság. De meg kell(-ene) találni a kompromisszumot. Azt is tudomásul kell venni, hogy az utak rossz állapota miatt is növekszik a károsanyagok koncentrációja. Az egész életünket befolyásolja a közlekedés. Ráadásul nem is következetesek! GEORGE is írt már róluk, hogy miként viselkedtek, szemeteltek a munkahelyük előtt, és sajnos nekem is van ilyen tapasztalatom! Sokszor bort isznak, és vizet prédikálnak! ui: a környezetszennyezés akkor kezdődött el, amikor az ember először sütötte meg az elejtett vadat! Már akkor került korom a levegőbe! :-))) Ezért nem értem a céljukat!
Kilo166 (Droid#1)2006-02-19 18:42:19 // 302
Azt kívánom, hogy az összes zöld, aki autópályaépítés ellen tiltakozik, élete végéig biciklivel menjen földuton.
Zsolt1552006-02-19 15:28:45 // 301
Különböző információk ismeretében azt mondhatom, hogy az M0-s, M4-M3 közötti szakasza 2008-ra elkészül, az északi híddal együtt! :-)))
(Ha csak a zöldek nem találnak valami indokot a pereskedésre!)
A reggeli hozzászólásom szerint nem csak én nem találok normális minőségű utat! Sajnos mostani felújítási dömpinggel elkéstek vagy 10-15 évet. Itt az esős időszak, és megint rettegni kell, hogy melyik víztócsa alatt lesz kátyú! Azzal a "technológiával" amivel a bevont vállalkozók dolgoznak, eredményt nem is érnek el. OKÉ! Kevés a pénz, aláírom. A Műszaki Egyetem vizsgálata szerint a 60%-ban, nem a megfelelő módon végezték a munkájukat. Lehet, hogy ez is egy költői kérdés, de ki veszi át tőllük ezt a munkát??? Vagy mi alapján fizetik ki őket??? Biztos nem a minőség után, az tuti!
___________________
Ez volt a 155-k, hozzászólásom! :-)))
Benőke2006-02-19 14:41:05 // 300
Csatlakozom. Mindenhol rosszak az utak. De ez enyhe kifejezés volt. Tetejébe az autópályák minősége sem igazán jó, hanem elmegy kategóriába tartozik. Főként az M1 -re (igaz csak M3 -s M1 -en járok) A Főutak, néha katasztrófálisak. Hatvan - Oroszlány távon járok sokat. Szidom a Budapesten uralkodó dugókat, és még jobban a kátyúkat, de ami a hó olvadás óta fogad Környe és Oroszlány között az szavakkal nem írható le. Nincs út, azt megszüntették, helyette van kátyú, jobb lenne a sima föld út. Mindenhol ilyen gány utak vannak, sőtt azt kell mondjam sok frissen javított út rosszabb mint a régi fel nem újított. A Régi inkább csak hepe hupás, néhol kátyús, néhol javítot, de a frissek nem, hogy kátyúsak, de azok nem utak, hanem kátyúban található néha út is. csak kérdezem, hogy azt a marha sok pénzt hova teszik, mert ebből az útburkolatból szerintem mindent kispóroltak, agy csak a nyári hónapokra tervezték a javítást? Van olyan szakasz ahol 40-60 nál többet nem lehet menni, mert rázz. Ezt nevezik főútnak. Gratulálok. Szerintem meg kéne kérdezniuk a Sógorokat, hogy hogyan csinálnak jobb utakat kevesebb pénzből. Jó igaz néha akad egy egy repedés náluk is, de nem 1-2 méterenként. Hanem 100-200Km. Nevetséges. De az a fájó, hogy mindegy mit csinálnak, maradni fog a helyzet. Ráadásul Budapest közlekedése meg fog halni idén. M0 -t meg nem építik mert szerintük nem nagy az átmenő forgalom. Még csak 15 éve épül végülis. Most komolyan mennyiből tartana befejezni legalább az M3 -ig. Csak feleslegesen mérgelődünk itt. Változás az nem lesz. Az adók növekednek az utak meg egyre szarabbak. Ezek a tények. :(
Cselentano2006-02-19 13:57:45 // 299
NEKEM ISSSSSSSSSS !!! Lassan a 1000000000000000000000000000000000000000000000 KÁTYÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ országa leszünk. :-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( befelé a városba olyan kátyúk vannak, Tököl és az MO között, hogy még 30-al is esélytelen, hogy bejuss a városban min. pár tucat kátyú megtalálása nélkül :-((((( kapják be !!!!! tavaly cseréltem ki a komplett futóművet
Zsolt1552006-02-19 09:17:16 // 298
Ha így van akkor csak gratulálni tudok hozzá!!! Ilyen amikor pozíció betöltéséhez a kapcsolat, és nem a szakmai tudás a fontosabb!!! Láttam, hogy kitették azokra az utakra egy táblát, "Ezt az utat a Főváros 2006-ban felújítja" felirattal. Pcihológiai okokból??? Azt gondolják, hogy így jobb érzéssel hajtunk a kátyúkba? :-((
Inner Circle2006-02-19 08:57:19 // 297
Úgy tudom, a Fővárosnak kizárólagos szerződése van egy céggel az útjavításra, és a többiek elégedetlenkednek is, hogy ez a közbeszerzés megcsúfolása, de mindezidáig a Nagypolitika sikeresen leszerelte a kísérleteket hogy megtörjék az egyeduralmat... lehet hogy a versenynek üdvös hatása lenne? Az bizonyos, hogy az egyes kerületek közút-üzemeltetői egységei egyenként kötnek szerződéseket a kátyúmentesítésre. A múltkor hallottam üvölteni az egyik ilyen kerületi közút-üzemeltetőt, amikor valamelyik főmufti megígérte a rádióban hogy mostantól X órán vagy napon belül betömik a kátyúkat... "Hogy a francba gondolják hogy ilyen hülyeségeket nyilatkoznak, nekem szerződésem van egy céggel a kátyúzásra, ha odamegyek hozzá azzal hogy mostantól ne a szerződésben rögzített feltételekkel dolgozzon, hanem X órán belül javítson ki minden kátyút, akkor a szemembe fog röhögni!" Egyébként a teljes politikában megfigyelhető, hogy valamelyik Nagy Ember bedob egy ígéretet, de annak akire az ígéret teljesítése hárul, egyáltalán nem biztosítják rá a forrásokat. Oldja meg abból, amije van... Ez a közalkalmazotti béremeléstől kezdve a panelfelújításon át sok mindenre igaz, miért lenne pont az útfelújítás kivétel?
Zsolt1552006-02-19 08:36:54 // 296
Uraim! Egy költői kérdés! Van gazdája ennek a városnak??? Vagy csak addig vagyunk fontosak, míg az adót befizetjük?!? Hihetetlen, hogy mennyi új kátyú van! A kicsiket említve, hát .... Sírni tudnék amikor közlekedem, mert már szinte nekem fáj amit a kocsi futóműve kap. A múlt héten láttam a Körösi-Csoma úton amint dolgoztak az "útjavítók". Se előjelző tábla, se semmi, csak a belső sávban egy billencs IFA állt, elakadásjelzővel. Ahogy kell szépen csak belelapátolták a bitument. Máshol, pedig talán demonstratív jellegel lehet azért, hogy mi is lássuk mekkora volt a gödör mélysége, ugyanakkora púp van az útfelületen (Pl.Hungária krt). Ki bízta meg ezeket a cégeket??? Mert, hogy ezek amatőrök az szinte 100%!
gsx-r2006-02-12 12:06:25 // 295
Szasztok!
Kau2006-02-12 11:57:32 // 294
Kicsit OFF, de mégis idevág. Szóval valahogy így nézel a rendőrre? :))

Charlie 1662006-02-12 11:47:02 // 293
Gyere át a 166-topicba, ott mesélj hogy mi van !
Kilo166 (Droid#1)2006-02-12 11:46:28 // 292
Persze.. amint lesz autóm :)))
Charlie 1662006-02-12 11:02:50 // 291
te is ilyen vagy nem ? :):):):):)
Kilo166 (Droid#1)2006-02-12 10:57:29 // 289
Jójó, van aki arra született hogy az utak királya legyen :)))
Zsolt1552006-02-12 10:25:23 // 288
Szerintem mindig a szituáció adja, hogy mi a helyes. Nem az a lényeg mi történik ott, a helyszínen, a kivezető utat kell megtalálni. Ez azt jelenti, hogy a cél a feljelentés elkerülése, lehetőség szerint bírságé is, esetleg annak mérséklése. Ha nem egyből támadólag lép fel az ember, akkor ők is hajlanak a "békés" megoldásra.
Charlie 1662006-02-12 10:13:50 // 286
A jelszó: "jobb a békesség".
Alfista2006-02-12 10:10:15 // 285
Igen, így teszek én is. Túlságosan sok múlik egy yardon!:(((
csocsi2006-02-12 09:57:12 // 284
Valami olyasmi szerencsére eddig még nem volt komolyabb bajom velük :-))
Charlie 1662006-02-12 09:55:42 // 283
Talán nem is a megszeppent a legjob hanem a korrekt hozzáállás. Azt már egy másik dolog ha mutatod hogy elismered a tekintéylét, hogy ő van nyerő pozícióba, ergo "behódolsz", akkor talán könyebben lágyul a szívük.
csocsi2006-02-12 09:55:16 // 282
Páran hasonló véleményen vagyunk :-))))
Alfista2006-02-12 09:52:33 // 281
Helló! Én teljesen egyetértek veled George! 1975-óta vezetek, sok mindent megértem már a hazai közlekedésben. A forgalom mindig egy ritmus szerint zajlik. Ha valaki ettől eltér, akkor van a galiba. Az olaszok közlekednek ebből a szempontból a legkreatívabban és mégis biztonságosan. Szóval ha agyon van szabályozva valami, akkor az biztos, hogy nem a legbiztonságosabb. Én a sebességkorlátozást csak irányadóként kezelném. Aki drasztikusan túllépi, azt büntetném és csakis ott, ahol a forgalombiztonság megköveteli! Ami most itthon ebből a szempontból történik, az katasztrófa! És sajnos nem várható változás!:(((
csocsi2006-02-12 09:51:42 // 280
Bölcs a nagymamád :-)))
csocsi2006-02-12 09:50:59 // 279
:-)))) Mondjuk én sem szoktam nagy arc lenni, hanem a megszeppent autóst adom elő .-))
Charlie 1662006-02-12 09:40:59 // 278
És ez teljesen így is van !!! Nagyanyám anno azt mondta: "Ki milyet szakít, olyat szagol ! " A baj az hogy a vasfüggönyös korszakból az maradt meg az emberekben hogy a rendőr ellenség. Ez nem mindíg igaz, ők is olyasmi emberek mint mi. Persz köztük is van alja meg teteje, de ha emberként kezeled őket akkor nagy gáz nincs. Szerintem !
Zsolt1552006-02-12 09:35:38 // 277
Sokszor amilyen az "Adjon isten, olyan a fogadj isten!". Ha az ember normálisan áll hozzájuk, és respektálja, hogy az adott szituációban a rendőr az úr, akkor még a végén pozitívan is kijöhet a történetből!
Charlie 1662006-02-12 09:21:24 // 276
Nekem az a tapasztalatom, hogy az esetek többségében normálisak a tagok. Igaz a nayg számok törvénye alapján ott is beüt gixer, de nyilt konfrontációm mg nem volt.
csocsi2006-02-12 09:19:05 // 275
Vannak azért rendesebb tagok is közöttük :-)))))
csocsi2006-02-12 09:17:48 // 274
Biztos gyorsulni :-))
Charlie 1662006-02-12 09:13:27 // 273
Te Kilo, egy 166-osnak a 120-130 már hogy a túróba lenne ideális? ::):):):) Alapjáraton megy annyit ötödikben :)
Zsolt1552006-02-11 21:51:37 // 272
Nekem is volt ilyen esetem. Anno az M1 fizető kapujánál fényképeztek le, és elengedtek egy figyelmeztetéssel, pedig nagy volt a sebesség különbség. De a német, meg az oszták láttam fizetett rendesen.
Kau2006-02-11 21:35:11 // 271
Jó éjt!
Kilo166 (Droid#1)2006-02-11 21:34:17 // 270
Aludtam? Házat fogok bontani, annak készítettem elő a terepet.
gsx-r2006-02-11 21:31:57 // 269
Leléptem Jóéjt!
gsx-r2006-02-11 21:25:46 // 268
A sár az a tuti!A surebike-ben írta a jogdoki,hogy azt bizonyítaniuk kell hogy te sároztad össze,vagy beismered ha hülye vagy
gsx-r2006-02-11 21:22:57 // 267
Ehez hasonló történetem nekem is van néhány de nem mondom el mert szabálytalan!De egyszer a háromlábú előtt eldöcögtem vagy 2 kilóval arendőr alig tudott utánam fordulni ugyanis szemből mért,aki jött szemből az villantott azért tudtam holvannak,de sajna a rendszámom sáros lett valahogy
Kau2006-02-11 21:17:47 // 266
A motoros haverjaimnak majdnem vízszintesen van a rendszámtáblájuk. 20m után már nem is lehet leolvasni ;)
Kau2006-02-11 21:16:01 // 265
Pár hónapja volt egy érdekes eset. Mentünk dolgozni. Rétságnál kétsávos út megy egy nagy emelkedőre. Itt elment mellettünk egy rendőrkocsi. A domb tetején látta, hogy szemből a záróvonal ellenére egy motoros előzi a sort, és már ott is volt mellettünk. Ezután sziréna, villogó be, kézifékes megfordulás. A motoros visszanézett a jardokra, majd visszagangolt és tűz. A rendőrök nem tudtak kikerülni egy autót, mert mellette járdasziget volt. 20m szirénázás, tökölés után kikapcsolták, és befordultak a benzinkúthoz. Mi meg dőltünk a röhögéstől, hogy ezek mit akartak egy 1.6-os skoda octaviával :))
Zsolt1552006-02-11 21:15:39 // 264
100 km/h-ig 50% a határ, 100 km/h felett 30%. Alatta bírság, felette jogsi. Ha hívatásodhoz tartozik akkor 100%-ig van esélyed pénzre váltani, de felett már mindenképpen bevonják. A lényeg, hogy például gyorshajtásért nem veheti el a helyszínen, hanem csak feljelenthet. Az okmányiroda vonja be a rendőri feljelentés alapján.
gsx-r2006-02-11 21:11:17 // 263
97-ben sajna fotó és szégyenlem de motorral azaz ETZ.97 lakotton belül
Zsolt1552006-02-11 21:10:26 // 262
Erről nekem is meg van a véleményem. Abban, hogy fényképezgetnek nem látok nagy rációt. Egy "gyorshajtó" nem mindig bűnöző. Biztosítaniuk kellen a forgalom zökkenő mentes menetét, az lenne a "fő" dolguk. A dugók, torlódások, útlezárások nagyon sok időt vesznek el az utazásból, így amikor lehet akkor próbál behozni egy kicsit az elvesztett időből. Az M3-as ki-, és beveztőnél mindig a lámpa után állnak be fényképezni. A dugókban sokszor odáig eljutni 20-25 perc is lehet. Túl jut rajta az ember, és végre elindulna máris lefényképezik. Ha nem nyomod akkor gyönyörködhetsz egy teherautó s@ggében, amint szabálytalanul folyamatosan előz az autópálya belső sávjában.
csocsi2006-02-11 21:09:41 // 261
Azért akadnak normális rendőrök is :-))))) Baján a városból kijövet 74-el kameráztak le engem is, megállítottak és addig beszélegttünk míg 2000 helyszíniben megegyeztünk, mondta költsük a gyerekekre mivel éppen Majsára mentünk fürödni. Egy fiatal srác volt .-)))
Kau2006-02-11 21:08:24 // 260
Ez mikor volt? Motorral v kocsival voltál? (Bár furcsálnám, ha motornál utólérnének ) :))
Kau2006-02-11 21:07:13 // 259
Normális volt. Látta, hogy a temetőbe készültünk :)) De tényleg :))
gsx-r2006-02-11 21:06:02 // 258
De azóta soha!
gsx-r2006-02-11 21:05:34 // 257
Sajna az enyémet már bevette a SZERV!3 hónapra egy kicsit gyorsan mentem én is
csocsi2006-02-11 21:03:17 // 256
:-))))) És bevették? :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak