Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Kuci2006-09-15 23:13:25 // 15848
3 hét szünet! :( Baccus! Amúgy nézzétek meg a naptár melletti VB állást! :D
Kuci2006-09-15 23:10:09 // 15847
Köszi szépen! :)
Kuci2006-09-15 15:32:42 // 15845
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy mikor van az utsó 3 futam idén? Előre is köszi!
Tommi2006-09-15 01:23:13 // 15844
Csatlakozom az előttem szólókhoz, szerintem is jó kis cikk ez.
Xixo2006-09-15 01:00:36 // 15843
Xixo2006-09-15 00:57:35 // 15842
Apacs2006-09-14 22:59:23 // 15841
97-es idény minden Ferrari rajongó szívében szomorúságot okoz, de sajnos elképzelehető, hogy ilyen nagyságok nem tudnak veszteni és pont ezért lesznek ennyire sikeresek. 89-ben Prost és 90-ben Senna is megtette a világbajnoki címért. Persze ez az én teóriám és a cikk nem von párhuzamot.
Whiteskull2006-09-14 22:39:41 // 15840
Az is benne van a két megbocsájthatatlan manőverében. Hozzáteszem a saját manővereim (most nem csak vezetésre gondolok) közül több mint kettőnek nem tudok megbocsájtani. :)))
Blade2006-09-14 22:34:41 // 15839
jo ez a cikk,jo végre olyan ember véleményét is olvasni aki nem alvakult. De én azért emlészem a 97-es idényre...
Blade2006-09-14 22:07:23 // 15838
97ben a ferrarival villeneuvnek hajtott szándékosan, az se kulonosebben megbocsájthato....
Satti2006-09-14 21:16:08 // 15837
Az írás sztem is maximálisan korrekt,mindig elolvasom a görbe tükör írásokat,és általában jók,ezzel is így vagyok,teljesen megfelelően,tényszerűen állítja be a dolgokat.
Whiteskull2006-09-14 16:30:26 // 15836
Nekem is nagyon tetszett ez a cikk. (Végül is azért vágtam be) Végre egy olyan írás ami tényleg nem isteníteni, vagy pocskondiázni akarja Schumachert, hanem szerintem is próbál független maradni az érzelmektől. Egyértelműen nem negatív a cikk alaphangulata, hanem inkább pozitív. Én utáltam Schumachert a pályája elején, amíg a ferrarihoz nem igazolt. Az a két szándékos karambolja számomra nem megbocsájtható, bármilyen jó pilóta is. Viszont, amióta a ferrariban van, azóta a felénk mutatott arculata teljesen megváltozott, és nekem ez nagyon bejön. Én nem tudok adatokat, eseményeket stb. felsorakoztatni, de úgy egészében ilyen viselkedést várok el egy pilótától.
Grando2006-09-14 15:11:40 // 15835
Elkezdtem, de több oldal sem lenne elég rá. Úgyhogy kitöröltem. :) Szóban egyszer szívesen. Hidd el, én sem az "ez hülye, az meg isten" színvonalon látom a dolgokat, bár Schumi rajongó vagyok, ezt nem tagadom. Itt viszont nincs sem hely, sem pedig igény a hosszú filozofálgatásra, és én sem akarok ezzel többet foglalkozni, mint amennyit eddig. A cikkhez csak annyit még, hogy Schumi személyiségét anélkül szeretné sztem megérteni az író, vagyis inkább anélkül ítéli meg, hogy értené a környezetét, és a mentalitás- és magatartásmintákat, amiket az öreg követ (akarva, akaratlanul), és amik alapján a menedzsmentje alakította az arculatát. Ez a téma nagyon szerteágazó, és nem is feltétlenül ide tartozik.
Inner Circle2006-09-14 14:44:40 // 15834
Sajnálom, hogy nem kívánsz érdemben társalogni, csak az ítélkezés érdekel...
Grando2006-09-14 14:34:15 // 15833
Ne találd már ki, hogy én mit akarok látni! Főleg úgy, hogy nem azt írtam le, amit te itten állítasz. A cikk írója hasonlóan sommásan intézi el a szurkolókat, mint te itt a többieket, valszeg ő is mindentudónak, és kívülállónak hiszi magát. A negatív véleménye pedig akkor is átsüt.
Inner Circle2006-09-14 14:20:27 // 15832
Egyáltalán nem értek veled egyet, szerintem ez egy korrekt kép Schumacherről. Szerintem te arra vártál, hogy a cikk arról szóljon, hogy MS miért sikeresebb más pilótáknál és miért jobb, mint pl. Hakkinen volt. Ez valóban kimaradt, de azért, mert ez a cikk az F1-ben otthon levő, naprakész, tájékozott embereknek szól. Akiknek nem kell elmondani, hogy MS ennyi és ennyi pole-t szerzett, ennyi és ennyi VB-t és ez ennyivel és ennyivel több, mint másé... nem, erre csak az átlag Metróújság-olvasónak van szüksége. Ezt a cikket nem azoknak szánták, akik még egyszer el akarják olvasni, hogy miért MS a legnagyobb, hanem azoknak, akik egy kicsit szélesebb és tisztább képet szeretnének kapni a történelem egyik legnagyobb F1-es pilótájáról, és környezetéről. Szerintem a cikknek két nagyon jó része van: az egyik, hogy az átlagos F1-szurkoló MS-ből vagy csak a velejéig rosszat, vagy csak az istenien jót látja. Épp ezért jó egy ilyen cikk, ami a jót és a rosszat is összeszedi; és becsülettel bevallja, hogy nagyon nehéz ezeket összeegyeztetni, hiszen MS a végletek embere, ellentmondásos személyiség. A másik legjobb rész a Senna-MS-Alonso párhuzam, és teljesen igaza van az írónak abban, hogy az F1-nek kell is egy ilyen ellentmondásos személyiség. Hakkinen vagy Raikkönen vezetési tudásban ugyanúgy nem maradnak el Alonso mögött, mint ahogy Sennánál se volt rosszabb Prost vagy Mansell, mégis a hivalkodó, önmagára a figyelmet felhívó, a közönséget megosztó pilótákból lettek a korszak jelképei: Senna, MS és most Alonso, akinél állítom hogy pl. Button vagy Webber egy szikrányival sem rosszabb pilóta, de valószínűleg sosem lesznek olyan sikeresek. Mint ahogy Hakkinen sem érhetett MS nyomába. Ehhez kell egy bizonyos plusz, ami MS-ben megvolt, és a cikk jórészt ezt a kis pluszt igyekszik felfedezni, azonosítani Schumacherben.
Grando2006-09-14 12:21:42 // 15831
Csatlakozzunk mi is! :DDD
Grando2006-09-14 09:17:38 // 15829
Hű, de nem szerette az emberünk az öreget. Ez még az erőltetett "objektivitáson" is átsüt. Nem hozsannázó cikket vártam, de azért vannak benne igen negatív kitételek, a pozitívak pedig mind relativizálva vannak. A következő cikkben már aljas gazember lesz a Sith. Elkezdődött a szokásos "bálványrombolás". Nem baj, olvastunk egy ilyet is.
Whiteskull2006-09-14 08:43:42 // 15828
mesa2006-09-14 00:01:07 // 15827
Huhh, ez már szánalmas önteltsegg... :)))))))))))
Tommi2006-09-13 23:10:16 // 15826
A Fiat igen :)))
Inner Circle2006-09-13 23:00:46 // 15825
Bizony, bizony! Összenőtt, ami összetartozik! Khm... Dácsia? :DDDDDDDDDD
Apacs2006-09-13 22:56:43 // 15824
Azért a Fiat braziliában is kelendő...:-)
Tommi2006-09-13 22:46:26 // 15823
IC! Ezúton bátorkodnék vitába szállni zseniális elméddel :))) Nem Tommi, hanem Tommy Hilfiger, amúgy meg már évek óta nem szponzorálja a Ferrarit, utána jött a Fila, most meg a Puma van nekik :) Amúgy igazad van, nem az autó, hanem a többi reklámcucc a lényeg, ezt kifelejtettem a hozzászólásból, csak az autóra gondoltam.
Apacs2006-09-13 22:41:58 // 15822
Miért nem tudsz letölteni? Nekem már van közel 50 giga régi futmom. Van még pár klasszikus amit keresek, de itt senki nem harap rá....
Inner Circle2006-09-13 21:56:19 // 15821
Ez a kép okozta a Michelin legutóbbi gumi-kérdéseit. Íme, a gumit védőszerelésben elemző fószer: Állítólag felmerült, hogy a pacák éppen étkezik, és a FIA hivatalnoka erre ezt mondta: "The governing body was not convinced that the application of yoghurt to the surface of a tyre would necessarily provide a competitive advantage..." Na ezen szétröhögtem magam (magyarul: "A testület véleménye szerint kétséges, hogy a gumifelület joghurttal történő kezelése mérhető teljesítménynövekedést okozhat...") :DDD
Inner Circle2006-09-13 21:34:05 // 15820
"nála keztde az öreg a pályafutását" Dehogyis, az öreg Sith még Eddie Jordan-nél volt padawan, csak utána csábította el a sötét oldal! :D
Attiska2006-09-13 20:48:45 // 15819
Grando, Mié', nála keztde az öreg a pályafutását. Régen volt, tán igaz sem volt... :)
Satti2006-09-13 20:47:15 // 15818
Ezt ma Én is olvastam már korábban,egy másik oldalon,de ez csak marhaság,Börni szokott ilyeneket kavarni,semmi valóságalapja,MS már nem fog sehogy visszatérni,tényleg legfeljebb a Ferrari házi pályáján tesztelni fog esetleg.
Grando2006-09-13 20:33:50 // 15817
Az abszurd lenne. Főleg, hogy Briós még min. 2 évig ott van, és hát nagyon bírják egymást. :D
Attiska2006-09-13 20:31:42 // 15816
Megy a találgatás. :) Azért Schumi a Renault-nál csúnya lenne.
Kuci2006-09-13 20:06:56 // 15815
JAh! Előre meg: .... me! :) Hahaha!
Lacza2006-09-13 19:59:46 // 15814
Olyan bugyit,amire rá van írva,hogy: I Love Lacza:)))
Kuci2006-09-13 19:58:20 // 15813
Hát nemtom, én biztos nem vennék neki! Azt mondanám, hogy vegyen magának, ha akar olyat. Én normális szüetésnapi ajándékot vennék neki. :)
Grando2006-09-13 19:44:47 // 15812
Télleg, most hogy mondod. A sport.de f1 chat-jén a kiskölkök folyton azt írogatják, hogy "Kimi ist geil", vagy "Schumi ist Kakke". Ahhoz képest ez a topic egy egyetem! :DDD
Inner Circle2006-09-13 19:36:59 // 15811
Állítólag 2005-ben Rajkó lehagyta MS-t, mint a legkedveltebb F1-pilóta. A sok nedves bugyijú kiscsaj mind neki drukkol, és a pasijaik mind kénytelenek nekik Rajkós sapkát venni a szülinapjukra, ezt használja ki az igazán hatékony marketing-gépezet! :D
Inner Circle2006-09-13 19:35:30 // 15810
"Jó, valszeg Latin-Amerikában nem fogják egymást taposni az emberek, hogy Ferrarit vegyenek..." ...de azért, hogy Marlborot vegyenek, meg Tommi (:DDD) Hilfingert, meg (tán) hogy Vodával telefonáljanak, azért viszont igen! És egyébként is, Brazíliában piszok sok gazdag ember van, így például kedves khuzenom, Bastiano Coimmbra Colonia y Azavedo :DD Őket megéri eltéríteni a Lamborghinitől és a Porschétől. Utánanéztem a Neten, egy teljesen ellenőrizhetetlen forrás szerint "Ferrari sales in Brazil increased 12.5 percent in 2003". Mondjuk teljes Dél-Amerika még mindig 100 eladott Ferrari alatt van évente, ami kb. Ausztráliával egyenértékű... szóval lehet hogy Webber lesz a következő tesztpilóta? :D
Kuci2006-09-13 19:27:12 // 15809
Lehet, de nem Massa helyett jön a Raikönnen, hanem Schumi helyére! :'( Németországnál nem annyivel kissebb Finnország! :P Onnan veszik a hűtővízet! :D
Grando2006-09-13 19:26:46 // 15808
Ez természetesen igaz.
Tommi2006-09-13 19:03:56 // 15807
Szerinted miért pont Barrichellot és Massát szerződtették a Ferrarihoz Schumi mellé? Mert ezzel gyakorlatilag szereztek egy fél kontinensnyi szurkolót :) Ezt annak idején több helyen is olvastam. Jó, valszeg Latin-Amerikában nem fogják egymást taposni az emberek, hogy Ferrarit vegyenek, de Emmo, Senna és a többiek miatt nagyon komoly hagyománya van arrafelé a Forma-1-nek és tuti, hogy a versenyzői képességek mellett ez is közrejátszott a szerződések megkötésénél. Most bajban lesznek, mert Finnország sokkal kisebb :PPP
Kuci2006-09-13 17:47:21 // 15806
Akkor én most le is lépek! Csak győzni9 szeretek! :)
Inner Circle2006-09-13 17:35:33 // 15805
1:0 oda :D
Kuci2006-09-13 17:32:50 // 15804
Hahaha! Mind a 2 információ értékű. Te az adatait mondod, a többiek meg a megjelenését és a viselkedését! :)
Inner Circle2006-09-13 17:29:18 // 15803
Az öregeknek (illetve a hölgyek esetében fiataloknak! :-) ) meg köszi a támogatást :DD
Inner Circle2006-09-13 17:28:22 // 15802
"Attól, hogy összehordassz ide mindenféle adatokat a saját ízlésed szerint attól függően, hogy éppen mit akarsz bebizonyítani, még nem vagy több senkinél. Kevesebb sem." Nem, nem, erről valóban szó sincs. Ami több, az a mondanivalóm információértéke, például egy "Alonso a majomember"-hez képest.
Kuci2006-09-13 17:26:41 // 15801
Akkor valamennyire azért igazam is volt a nézettséggel. Nem arra céloztam amúgy, hogy nem fogok leülni és megnézni egy futamot, hanem arra, hogy nem fog már annyira érdekelni. Emiatt a muksó miatt néztem mindig F1-et, mert mindig valami hihetetlennel tudott előrukkolni, amit szinte senki más nem fog/tudott megcsinálni, csak ő!(pl versenykörülmények között 19 kör alatt 39 mp hátrány behozása) Ezért vot érdemes néznem az F1-et! Most ez ki fog halni és elveszti SZÁMOMRA a vonzerejét, vagyis inkább nem lesz már annyira vonzó.
Inner Circle2006-09-13 17:26:41 // 15800
Boldogok a letöltő emberek, nekem csak ócska, özönvíz előtti VHS-en van meg. A múltkor már kiröhögött a szomszéd cro-magnoni, hogy "Ej, földi, hát maga még a neander-völgyi techonológiát alkalmazza?... fogadok hogy csiszolt kovakövei sincsenek!" :D
Grando2006-09-13 16:45:44 // 15799
Hát igen. A német szurkolók többsége valszeg tesz a Ferrarira is. Viszont így nagyon komoly célközönséget veszít a csapat, ezáltal hirdetési potenciált, ezáltal pénzt. Nem is merem folytatni... :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak