Satti2010-09-09 08:03:48 // 89166
Annak idején a Renault 1.5-ös twin turbo motorja közel 1000 lóerőt tudott, az nem semmi volt.
afri2010-09-08 20:22:11 // 89164
egyötös turbós benzines 4 henger = 650 LE ... huhuhúúú
:-)
:-)
Cro1662010-09-08 20:17:04 // 89162
Cro1662010-09-08 18:42:17 // 89161
A 2011-es Forma-1-es bajnokság előzetes naptára
Bahreini Nagydíj március 13.
Ausztrál Nagydíj március 27.
Maláj Nagydíj április 10.
Kínai Nagydíj április 17.
Török Nagydíj május 8.
Spanyol Nagydíj május 22.
Monacói Nagydíj május 29.
Kanadai Nagydíj június 12.
Európa Nagydíj június 26.
Brit Nagydíj július 10.
Német Nagydíj július 24.
Magyar Nagydíj július 31.
Belga Nagydíj augusztus 28.
Olasz Nagydíj szeptember 11.
Szingapúri Nagydíj szeptember 25.
Japán Nagydíj október 9.
Koreai Nagydíj október 16.
Indiai Nagydíj október 30.
Abu Dzabi Nagydíj november 13.
Brazil Nagydíj november 27.
Bahreini Nagydíj március 13.
Ausztrál Nagydíj március 27.
Maláj Nagydíj április 10.
Kínai Nagydíj április 17.
Török Nagydíj május 8.
Spanyol Nagydíj május 22.
Monacói Nagydíj május 29.
Kanadai Nagydíj június 12.
Európa Nagydíj június 26.
Brit Nagydíj július 10.
Német Nagydíj július 24.
Magyar Nagydíj július 31.
Belga Nagydíj augusztus 28.
Olasz Nagydíj szeptember 11.
Szingapúri Nagydíj szeptember 25.
Japán Nagydíj október 9.
Koreai Nagydíj október 16.
Indiai Nagydíj október 30.
Abu Dzabi Nagydíj november 13.
Brazil Nagydíj november 27.
Buksi2010-09-08 10:19:01 // 89160
Szerintem meg nekem mindegy! :-DDD
Kazes☻2010-09-08 10:15:17 // 89159
Szerintem sem. :)
Taxi33™2010-09-08 08:29:48 // 89158
Szerintem meg nem!
Satti2010-09-08 08:22:35 // 89157
Pedig símán látszik, hogy ő az. :-)
Taxi33™2010-09-08 08:08:30 // 89156
Hát erről a képről bárki lehet! Meg nem mondanám ,hogy ez Vettel!
Buksi2010-09-08 00:04:28 // 89155
Azért látom ő is tudja, hogy mi a jó! :-))
Cro1662010-09-07 13:20:01 // 89154
Kazes☻2010-09-07 11:43:54 // 89151
Klassz, én is kíváncsian várom, bár Senna-t nem nagyon csíp(t)em. :)
GTPeti2010-09-06 21:41:58 // 89150
Köszönöm az ismertetőt! :)
Kár, hogy nem sorsolnak ki egy autót a közönség között. Még egy 355-ös is megtenné. B)
Kár, hogy nem sorsolnak ki egy autót a közönség között. Még egy 355-ös is megtenné. B)
Buksi2010-09-05 23:06:23 // 89149
Te mázlista! :-))
SKrisz2010-09-05 21:49:19 // 89148
SKrisz2010-09-05 21:26:49 // 89147
Gratula! Te legalább beülhettél egy ilyen vasba... Nekem nem engedték a pályabiztonságiak, (nem a csodás munkát végző, hazai értelmiséget magas szinvonalon képviselő zöldmellényesekről beszélek :))) hogy eltöltsek egy etapot az FXX-ben... Nembaj. "Öreggel" ezt is jól megbeszéltük, majd next time talán több szerencsém lesz :)))
Taxi33™2010-09-05 20:29:21 // 89146
Taxi33™2010-09-05 20:26:36 // 89145
Taxi33™2010-09-05 20:23:30 // 89144
Tommi2010-09-05 20:20:26 // 89143
Ja, és a lényeg :)
Kis hazánkban egyetlen hivatalos Ferrari kereskedés van, a Váci úti Warm Up Kft. Évek óta ők is indulnak a Challenge-sorozatban, első évben egy, majd négy, jelenleg pedig két autóval. Az egyik pilóta Válint Tibor, akinek egyre jobban megy, jelenleg pl vezeti a bajnokságot :)
Kis hazánkban egyetlen hivatalos Ferrari kereskedés van, a Váci úti Warm Up Kft. Évek óta ők is indulnak a Challenge-sorozatban, első évben egy, majd négy, jelenleg pedig két autóval. Az egyik pilóta Válint Tibor, akinek egyre jobban megy, jelenleg pl vezeti a bajnokságot :)
Tommi2010-09-05 20:16:46 // 89142
A Ferrari saját "házi játszótere" :)
Évente 6-8 európai állomásból álló márkakupa + kiegészítő programok.
Ferrari Challenge kupa
Jelenleg F430-asokkal futnak, de jövőre már a 458 Italiával fognak. Az autók között nincs különbség, csak a futóművet meg egy-két apróságot lehet állítani, de pl a motorhoz nem lehet nyúlni. Kizárólag hivatalos Ferrari kereskedések nevezhetnek és amatőr versenyzőkkel. Sokan fizetős pilóták, ilyen volt pl néhány éve a magyar Warm Up-nál Jánosi Sándor, aki civilben a GE kelet-európai atyaúristene :)
F1 Corse Clienti
Régebbi F1-es autókat meg lehet venni, akár többen is társulva és a Racing Days egyik betétprogramjanként mindenki csapathat a saját F1 gépével. Szabály, hogy minimum 2 éves legyen az autó, tehát jelenleg a 2008-as modellek a legfiatalabbak. Ezzel kívánják elkerülni, hogy nagyon friss technikát adjanak "amatőrök" kezébe, nehogy valami "ellenség" vegye meg és technikai infókhoz jusson :)))
FXX Programme
Az Enzoból és az 599-ből készült 30-30 db speciális verzió, kizárólag versenypályára. Közúti forgalomban nem vehetnek részt, rendszámot nem kaphatnak. Afféle "mozgó laborként" szolgálnak, számos kísérleti stádiumban lévő megoldást ezeken az autókon próbálnak ki, amik később bekerülnek az utcai modellekbe.
Minden versenyhétvégén lehetőséget kapnak a civil Ferrari tulajok is, hogy saját gépükkel menjenek a pályákon, ez is egy betétprogram. Illetve van még egy Historic Challenge is, ami két éve volt Magyarországon, most viszont az FXX csapat jött helyette. A Historicban értelemszerűen veterán gépekkel nyomják, Ferrarik és Maseratik is vannak, F1, Le Mans és egyéb pályaautók is, tehát sokszínű mezőny. Két éve volt pl Ferrari 250 GTO, ami az egyik leghíresebb lovacskás autó. Az 1960-as évek elején mindössze 39 példány készült belőle, lealáztak mindenkit mindenhol, ahol csak indultak. Manapság 10 millió euróért cserél gazdát egy-egy darab, ha egyáltalán valaki megválik tőle.
Szóval röviden a lényeg: hasonló, mint pl a World Series-sorozat a Renault-nak, csak egy "kicsit" komolyabbak a játékszerek :)))
Évente 6-8 európai állomásból álló márkakupa + kiegészítő programok.
Ferrari Challenge kupa
Jelenleg F430-asokkal futnak, de jövőre már a 458 Italiával fognak. Az autók között nincs különbség, csak a futóművet meg egy-két apróságot lehet állítani, de pl a motorhoz nem lehet nyúlni. Kizárólag hivatalos Ferrari kereskedések nevezhetnek és amatőr versenyzőkkel. Sokan fizetős pilóták, ilyen volt pl néhány éve a magyar Warm Up-nál Jánosi Sándor, aki civilben a GE kelet-európai atyaúristene :)
F1 Corse Clienti
Régebbi F1-es autókat meg lehet venni, akár többen is társulva és a Racing Days egyik betétprogramjanként mindenki csapathat a saját F1 gépével. Szabály, hogy minimum 2 éves legyen az autó, tehát jelenleg a 2008-as modellek a legfiatalabbak. Ezzel kívánják elkerülni, hogy nagyon friss technikát adjanak "amatőrök" kezébe, nehogy valami "ellenség" vegye meg és technikai infókhoz jusson :)))
FXX Programme
Az Enzoból és az 599-ből készült 30-30 db speciális verzió, kizárólag versenypályára. Közúti forgalomban nem vehetnek részt, rendszámot nem kaphatnak. Afféle "mozgó laborként" szolgálnak, számos kísérleti stádiumban lévő megoldást ezeken az autókon próbálnak ki, amik később bekerülnek az utcai modellekbe.
Minden versenyhétvégén lehetőséget kapnak a civil Ferrari tulajok is, hogy saját gépükkel menjenek a pályákon, ez is egy betétprogram. Illetve van még egy Historic Challenge is, ami két éve volt Magyarországon, most viszont az FXX csapat jött helyette. A Historicban értelemszerűen veterán gépekkel nyomják, Ferrarik és Maseratik is vannak, F1, Le Mans és egyéb pályaautók is, tehát sokszínű mezőny. Két éve volt pl Ferrari 250 GTO, ami az egyik leghíresebb lovacskás autó. Az 1960-as évek elején mindössze 39 példány készült belőle, lealáztak mindenkit mindenhol, ahol csak indultak. Manapság 10 millió euróért cserél gazdát egy-egy darab, ha egyáltalán valaki megválik tőle.
Szóval röviden a lényeg: hasonló, mint pl a World Series-sorozat a Renault-nak, csak egy "kicsit" komolyabbak a játékszerek :)))
GTPeti2010-09-05 19:39:51 // 89141
Srácok, megtenné vki, hogy összefoglalja mi is ez a racing days??
Tommi2010-09-05 19:23:11 // 89140
Tommi2010-09-05 19:12:10 // 89139
Néhány fotó a mai napról :)

Massát szinte alig lehetett megközelíteni... :( Állandóan biztonsági emberek gyűrűjében, alig mutatkozott a paddockban, akkor is rövid időre. Elhiszem, hogy tele a tökük az ilyesmivel és állandóan megrohamozzák őket autogram meg fotó miatt, de basszus... A Ferrari versenyzői, pontosan tudják ezt. A program szerint lett volna autogram osztás, de ez valahogy elmaradt...
Nekem szerencsém volt, megkértem Alessandrot, a Váci úti szalon tulaját, hogy szerezzen nekem aláírást, mert nincs kedvem lökdösődni :) Adtam neki 3 előkészített fotót, amit kb egy óra múlva hozott is vissza aláírva :))) Aztán végül csak beállítunk még a tömegbe és szereztünk két aláírást a belépőkre is.
Massa szerepléséről is mindjárt töltök fel képeket...

Massát szinte alig lehetett megközelíteni... :( Állandóan biztonsági emberek gyűrűjében, alig mutatkozott a paddockban, akkor is rövid időre. Elhiszem, hogy tele a tökük az ilyesmivel és állandóan megrohamozzák őket autogram meg fotó miatt, de basszus... A Ferrari versenyzői, pontosan tudják ezt. A program szerint lett volna autogram osztás, de ez valahogy elmaradt...
Nekem szerencsém volt, megkértem Alessandrot, a Váci úti szalon tulaját, hogy szerezzen nekem aláírást, mert nincs kedvem lökdösődni :) Adtam neki 3 előkészített fotót, amit kb egy óra múlva hozott is vissza aláírva :))) Aztán végül csak beállítunk még a tömegbe és szereztünk két aláírást a belépőkre is.
Massa szerepléséről is mindjárt töltök fel képeket...
zolee1452010-09-05 18:43:51 // 89138
Az a 458-as nagyon durva gép, még akkor is ha kigyullad (majd kijavítják azt a hibát, gondolom tudják mi lehet a baj). Jó, akkor pont nem, de ha megy akkor igen.
Mivel rF-hez csinálgatok most néhány Ferrarit eléggé beleástam magam a részletekbe 430-ast illetően. Aztán véletlenül belebotlottam a 458-asba, adatok, teszt videó. Hát...Scuderiat eszik reggelire.:D Mármint az alap, gondolom ebből is jön majd combosabb verzió.
Mivel rF-hez csinálgatok most néhány Ferrarit eléggé beleástam magam a részletekbe 430-ast illetően. Aztán véletlenül belebotlottam a 458-asba, adatok, teszt videó. Hát...Scuderiat eszik reggelire.:D Mármint az alap, gondolom ebből is jön majd combosabb verzió.
szasza(SW)2010-09-05 18:13:20 // 89137
Na ezt én is várom,hogy megjelenjen.Ebbe én is beruházok:)
zolee1452010-09-05 18:03:31 // 89136
A wing car szép dolog, csak a nagy leszorító erő mellé nagyon durva légellenállás társul. A diffúzor különösebb légellenállás növekedés nélkül termel nagy leszorító erőt.
Tom122010-09-05 16:21:27 // 89135
Biztos, hogy ez a film is bekerül a gyűjteménybe.:-)
Cro1662010-09-05 15:38:25 // 89134
SKrisz2010-09-05 08:43:32 // 89133
Bizony sikerült és utána már annyira jól sikerült, hogy amikor már csak a szerelők dolgoztak a vasakon (599XX, FXX) már akkor sem küldtek ki minket, az "öreg" miatt :)))
Grando2010-09-05 08:08:26 // 89132
Akkor csak sikerült odaoldalogni? :DD
Király! Majd figyelünk. ;)))
Király! Majd figyelünk. ;)))
Tommi2010-09-04 23:05:34 // 89131
Ja, ez lemaradt: Massa vasárnap jön :)
Tommi2010-09-04 23:05:00 // 89130
GTO nem volt, "csak" 599 FXX :)
Nyilván esett az F430 ára, miután megjött az utód. Amúgy az a vicces, hogy amikor 2008 végén megjelent az F430 Scuderia, ott voltam a hazai premieren a Ferrari szalonban. Kérdeztem Pidap kollégát, hogy a 200 darabból van-e még szabad példány, azt mondta nincs, nagyon rövid idő alatt elkapkodták :))) De ami a legviccesebb az egészben: a magyar kvóta 6 db volt, ezt rögtön el is adták, 2 db/év bontásban. Aki akkor rögtön 2008 év végén megrendelte, az 2009-ben kapta meg. A második két darab idén volt/van/lesz kész, az utolsó kettő lerendelt darab a kvótából pedig jövőre. Tehát 2011 nyarán átveszed a zsírúj, nullkilométeres 430-ast úgy, hogy közben már laza másfél-két éve le lett váltva a 458-assal :))) Mondjuk a Scuderia kissé más tészta, miután limitált és kevés van, gyűjtőkhöz került és gondolom befektetésnek sem rossz :)
A 458-asokkal meg pech, ami történt... Még a legjobbakat is utolérheti a konstrukciós hiba :) Másrészt viszont csodálkozom, mert a Ferrari nem szokott túl gyakran modellt váltani, gondolom a 458 kifejlesztésére és tesztelésére bőven volt idejük... Bár hozzáteszem, sok más márkánál is van olyan, hogy évekkel később hívnak vissza egy-egy modellt, mert akkor derül ki valami.
Nyilván esett az F430 ára, miután megjött az utód. Amúgy az a vicces, hogy amikor 2008 végén megjelent az F430 Scuderia, ott voltam a hazai premieren a Ferrari szalonban. Kérdeztem Pidap kollégát, hogy a 200 darabból van-e még szabad példány, azt mondta nincs, nagyon rövid idő alatt elkapkodták :))) De ami a legviccesebb az egészben: a magyar kvóta 6 db volt, ezt rögtön el is adták, 2 db/év bontásban. Aki akkor rögtön 2008 év végén megrendelte, az 2009-ben kapta meg. A második két darab idén volt/van/lesz kész, az utolsó kettő lerendelt darab a kvótából pedig jövőre. Tehát 2011 nyarán átveszed a zsírúj, nullkilométeres 430-ast úgy, hogy közben már laza másfél-két éve le lett váltva a 458-assal :))) Mondjuk a Scuderia kissé más tészta, miután limitált és kevés van, gyűjtőkhöz került és gondolom befektetésnek sem rossz :)
A 458-asokkal meg pech, ami történt... Még a legjobbakat is utolérheti a konstrukciós hiba :) Másrészt viszont csodálkozom, mert a Ferrari nem szokott túl gyakran modellt váltani, gondolom a 458 kifejlesztésére és tesztelésére bőven volt idejük... Bár hozzáteszem, sok más márkánál is van olyan, hogy évekkel később hívnak vissza egy-egy modellt, mert akkor derül ki valami.
Tom122010-09-04 21:38:07 // 89129
Aaaaz igenn! :-)
Aztán beszámolót kérünk ám! ;-))
Aztán beszámolót kérünk ám! ;-))
Tom122010-09-04 21:37:12 // 89128
Yóóóó... ;-) Láttam a képeket a másik topicban is. Az az FXX "vadászgép" nem semmi, de az 599 XX is erősen libabőr feszegető, meg az új 599 GTO /fekete tetős/, olyan volt? Massa? Arról volt szó, hogy jön, vagy rosszul emlékszem? :-)
Az F430 ára meg jó nagyot esett, már 80e EUR-tól lehet kapni "pár kilométerrel".:-) Talán a válság miatt, vagy inkább, mert megjelent az utód... Ja, azt hallottad, hogy visszahívják a 458-asokat, mert gyakran gyulladnak meg? /Pár hónap alatt kb. 10 db, de azt hiszem, ebből Európában "csak" kettő.
Az F430 ára meg jó nagyot esett, már 80e EUR-tól lehet kapni "pár kilométerrel".:-) Talán a válság miatt, vagy inkább, mert megjelent az utód... Ja, azt hallottad, hogy visszahívják a 458-asokat, mert gyakran gyulladnak meg? /Pár hónap alatt kb. 10 db, de azt hiszem, ebből Európában "csak" kettő.
Cro1662010-09-04 21:32:06 // 89127
SKrisz2010-09-04 19:10:49 // 89125
Buksi2010-09-04 19:03:51 // 89124
Hmm... micsoda gépek! :-)
Buksi2010-09-04 19:02:19 // 89123
Na bakker! Még a végén hybrid hajtású F1-es versenyautók lesznek! :-/
Tommi2010-09-04 18:41:35 // 89122
GT Ɨ|ѯ2010-09-04 18:21:16 // 89121
Alapvetően jól hangzó dolgok:-)
Tom122010-09-04 17:43:55 // 89120
Hozzák vissza a Wing - Car-okat, minek kínlódnak a diffúzorokkal? ...vagy az túl nagy leszorítóerő lenne a "nyamvadt 650 lovas gokatoknak"? :-))
Tom122010-09-04 17:38:31 // 89119
Kábé... :-/
Ja, egyébként az kimaradt, hogy akkor Villeneuve 150 - 180 -al nyomta a boxig, hogy még időben visszaérjen, talán azért is nam bírta a futómű.:-)
Ja, egyébként az kimaradt, hogy akkor Villeneuve 150 - 180 -al nyomta a boxig, hogy még időben visszaérjen, talán azért is nam bírta a futómű.:-)
Cro1662010-09-04 16:02:52 // 89118
GT Ɨ|ѯ2010-09-04 08:21:11 // 89117
Olyan ez, mint az Aranycsapat!:-)
Azt sem látni már soha..:-P
Azt sem látni már soha..:-P






































