Tom122010-09-05 16:21:27 // 89135
Biztos, hogy ez a film is bekerül a gyűjteménybe.:-)
Cro1662010-09-05 15:38:25 // 89134
SKrisz2010-09-05 08:43:32 // 89133
Bizony sikerült és utána már annyira jól sikerült, hogy amikor már csak a szerelők dolgoztak a vasakon (599XX, FXX) már akkor sem küldtek ki minket, az "öreg" miatt :)))
Grando2010-09-05 08:08:26 // 89132
Akkor csak sikerült odaoldalogni? :DD
Király! Majd figyelünk. ;)))
Király! Majd figyelünk. ;)))
Tommi2010-09-04 23:05:34 // 89131
Ja, ez lemaradt: Massa vasárnap jön :)
Tommi2010-09-04 23:05:00 // 89130
GTO nem volt, "csak" 599 FXX :)
Nyilván esett az F430 ára, miután megjött az utód. Amúgy az a vicces, hogy amikor 2008 végén megjelent az F430 Scuderia, ott voltam a hazai premieren a Ferrari szalonban. Kérdeztem Pidap kollégát, hogy a 200 darabból van-e még szabad példány, azt mondta nincs, nagyon rövid idő alatt elkapkodták :))) De ami a legviccesebb az egészben: a magyar kvóta 6 db volt, ezt rögtön el is adták, 2 db/év bontásban. Aki akkor rögtön 2008 év végén megrendelte, az 2009-ben kapta meg. A második két darab idén volt/van/lesz kész, az utolsó kettő lerendelt darab a kvótából pedig jövőre. Tehát 2011 nyarán átveszed a zsírúj, nullkilométeres 430-ast úgy, hogy közben már laza másfél-két éve le lett váltva a 458-assal :))) Mondjuk a Scuderia kissé más tészta, miután limitált és kevés van, gyűjtőkhöz került és gondolom befektetésnek sem rossz :)
A 458-asokkal meg pech, ami történt... Még a legjobbakat is utolérheti a konstrukciós hiba :) Másrészt viszont csodálkozom, mert a Ferrari nem szokott túl gyakran modellt váltani, gondolom a 458 kifejlesztésére és tesztelésére bőven volt idejük... Bár hozzáteszem, sok más márkánál is van olyan, hogy évekkel később hívnak vissza egy-egy modellt, mert akkor derül ki valami.
Nyilván esett az F430 ára, miután megjött az utód. Amúgy az a vicces, hogy amikor 2008 végén megjelent az F430 Scuderia, ott voltam a hazai premieren a Ferrari szalonban. Kérdeztem Pidap kollégát, hogy a 200 darabból van-e még szabad példány, azt mondta nincs, nagyon rövid idő alatt elkapkodták :))) De ami a legviccesebb az egészben: a magyar kvóta 6 db volt, ezt rögtön el is adták, 2 db/év bontásban. Aki akkor rögtön 2008 év végén megrendelte, az 2009-ben kapta meg. A második két darab idén volt/van/lesz kész, az utolsó kettő lerendelt darab a kvótából pedig jövőre. Tehát 2011 nyarán átveszed a zsírúj, nullkilométeres 430-ast úgy, hogy közben már laza másfél-két éve le lett váltva a 458-assal :))) Mondjuk a Scuderia kissé más tészta, miután limitált és kevés van, gyűjtőkhöz került és gondolom befektetésnek sem rossz :)
A 458-asokkal meg pech, ami történt... Még a legjobbakat is utolérheti a konstrukciós hiba :) Másrészt viszont csodálkozom, mert a Ferrari nem szokott túl gyakran modellt váltani, gondolom a 458 kifejlesztésére és tesztelésére bőven volt idejük... Bár hozzáteszem, sok más márkánál is van olyan, hogy évekkel később hívnak vissza egy-egy modellt, mert akkor derül ki valami.
Tom122010-09-04 21:38:07 // 89129
Aaaaz igenn! :-)
Aztán beszámolót kérünk ám! ;-))
Aztán beszámolót kérünk ám! ;-))
Tom122010-09-04 21:37:12 // 89128
Yóóóó... ;-) Láttam a képeket a másik topicban is. Az az FXX "vadászgép" nem semmi, de az 599 XX is erősen libabőr feszegető, meg az új 599 GTO /fekete tetős/, olyan volt? Massa? Arról volt szó, hogy jön, vagy rosszul emlékszem? :-)
Az F430 ára meg jó nagyot esett, már 80e EUR-tól lehet kapni "pár kilométerrel".:-) Talán a válság miatt, vagy inkább, mert megjelent az utód... Ja, azt hallottad, hogy visszahívják a 458-asokat, mert gyakran gyulladnak meg? /Pár hónap alatt kb. 10 db, de azt hiszem, ebből Európában "csak" kettő.
Az F430 ára meg jó nagyot esett, már 80e EUR-tól lehet kapni "pár kilométerrel".:-) Talán a válság miatt, vagy inkább, mert megjelent az utód... Ja, azt hallottad, hogy visszahívják a 458-asokat, mert gyakran gyulladnak meg? /Pár hónap alatt kb. 10 db, de azt hiszem, ebből Európában "csak" kettő.
Cro1662010-09-04 21:32:06 // 89127
SKrisz2010-09-04 19:10:49 // 89125
Buksi2010-09-04 19:03:51 // 89124
Hmm... micsoda gépek! :-)
Buksi2010-09-04 19:02:19 // 89123
Na bakker! Még a végén hybrid hajtású F1-es versenyautók lesznek! :-/
Tommi2010-09-04 18:41:35 // 89122
GT Ɨ|ѯ2010-09-04 18:21:16 // 89121
Alapvetően jól hangzó dolgok:-)
Tom122010-09-04 17:43:55 // 89120
Hozzák vissza a Wing - Car-okat, minek kínlódnak a diffúzorokkal? ...vagy az túl nagy leszorítóerő lenne a "nyamvadt 650 lovas gokatoknak"? :-))
Tom122010-09-04 17:38:31 // 89119
Kábé... :-/
Ja, egyébként az kimaradt, hogy akkor Villeneuve 150 - 180 -al nyomta a boxig, hogy még időben visszaérjen, talán azért is nam bírta a futómű.:-)
Ja, egyébként az kimaradt, hogy akkor Villeneuve 150 - 180 -al nyomta a boxig, hogy még időben visszaérjen, talán azért is nam bírta a futómű.:-)
Cro1662010-09-04 16:02:52 // 89118
GT Ɨ|ѯ2010-09-04 08:21:11 // 89117
Olyan ez, mint az Aranycsapat!:-)
Azt sem látni már soha..:-P
Azt sem látni már soha..:-P
Iniezione2010-09-03 17:57:01 // 89116
Ahelyett,hogy dobogóra állt volna:))))
Satti2010-09-03 16:26:21 // 89115
Gilles az istenkirály volt, nem semmi volt az a faszi. Már soxor beszéltük itt, de nem lehet elégszer, hogy a forma1 történetének egyik legszebb, legnagyobb csatája volt '79-ben a francia futamon, Gilles és Arnoux között, az eszméletlen, még most is feláll a karomon a ször, amikor újra nézem.
Tom122010-09-03 14:18:33 // 89114
Úgy látszik, az egész F1 el van puhulva...:-)
A "seggből előzés" nagymestere Mansell volt.:-))
Az az érzésem, hogy a legemlékezetesebb előzések ´79 és 2001 között voltak, ebben a videóban szinte mind benne van.
Pl. Alesi / Senna, 1:18-nál, az az emlékezetes amerikai futam, amin Alesi, mint zöldfülű, vissza "merte" előzni Sennát, aki akkor már "nagymenő" volt. Villeneuve /Gilles/ is feltűnik többször, 0:17-nél, 1:30-nál a felejthetetlen Zandwoort-i előzése, ahol még egy komolyat korrigált is közben /Alan Jonest előzte/, aztán a "klasszikus" /Dion, 1980/, újra 4:19-nél. Talán ezt szerettem benne, hogy még vesztett helyzetből sem adta fel soha.:-)
Tehát Zandwoort-ban Villeneuve azzal az előzéssel 1. helyre került, aztán egy defekt miatt kicsúszott, de nem adta fel...:-))
ITT az élő közvetítés az eseményekről, érdemes megnézni, mostanában már nem látni ilyet...;-))
...mondjuk, utána Enzo Ferrari nem dícsérte meg, de a "show" az meg volt...:-)
A "seggből előzés" nagymestere Mansell volt.:-))
Az az érzésem, hogy a legemlékezetesebb előzések ´79 és 2001 között voltak, ebben a videóban szinte mind benne van.
Pl. Alesi / Senna, 1:18-nál, az az emlékezetes amerikai futam, amin Alesi, mint zöldfülű, vissza "merte" előzni Sennát, aki akkor már "nagymenő" volt. Villeneuve /Gilles/ is feltűnik többször, 0:17-nél, 1:30-nál a felejthetetlen Zandwoort-i előzése, ahol még egy komolyat korrigált is közben /Alan Jonest előzte/, aztán a "klasszikus" /Dion, 1980/, újra 4:19-nél. Talán ezt szerettem benne, hogy még vesztett helyzetből sem adta fel soha.:-)
Tehát Zandwoort-ban Villeneuve azzal az előzéssel 1. helyre került, aztán egy defekt miatt kicsúszott, de nem adta fel...:-))
ITT az élő közvetítés az eseményekről, érdemes megnézni, mostanában már nem látni ilyet...;-))
...mondjuk, utána Enzo Ferrari nem dícsérte meg, de a "show" az meg volt...:-)
Tom122010-09-03 13:42:46 // 89113
Autózzunk: F1 Driving Lesson
Ugye, milyen egyszerű? Főleg esőben, hol lehet itt hibázni? ;-) /bárhol/
/Nem azért, hogy Alo-t, meg a többieket védjem, de azért ne feledkezzünk meg róla, hogy belülrtől egész más egy futam, mint a TV-ben./
Ugye, milyen egyszerű? Főleg esőben, hol lehet itt hibázni? ;-) /bárhol/
/Nem azért, hogy Alo-t, meg a többieket védjem, de azért ne feledkezzünk meg róla, hogy belülrtől egész más egy futam, mint a TV-ben./
Tom122010-09-03 13:31:12 // 89112
Jó cikk. Na, valahogy így kell "szurkoló szemüveg" nélkül írni a F1-ről.
...érdekes, hogy neki is Brambilla ugrott be...:-))
...érdekes, hogy neki is Brambilla ugrott be...:-))
Satti2010-09-03 09:28:50 // 89110
Mindig a "seggébe" mennek a másiknak és úgy előznek, máshogy nem is igazán lehetne.
Kazes☻2010-09-03 09:14:03 // 89109
Most még Isten ments! Azé' előbb még szállítson jó pár győzelmet és VB-t! :)))
pb_2010-09-03 08:20:54 // 89108
Akkor még igN, azóta viszont 1re csak gyNgült.
Xixo2010-09-03 01:59:00 // 89107
És Alonzó ismét a mennybe ment...
szasza(SW)2010-09-02 18:08:05 // 89106
Másnak lett volna esze annyi,hogy nem megy a seggébe.Előztek itt már páran torpedózás nélkül.Túl közel ment ,ennyi:)
GT Ɨ|ѯ2010-09-02 17:59:35 // 89105
Ilyen autókkal és csapatfőnökkel ez is csoda, ahol tartanak..:-P
Tommi2010-09-02 17:36:38 // 89104
Csatlakozom!
Emlékeztek, amikor idén (asszem) a Maláj Nagydíjon Alonso szar váltóval ment végig? És a vége előtt 1-2 körrel, igen jó helyről esett ki? Ott megmutatta, hogy tud küzdeni. Megtehette volna, hogy szép "lassan", a technikát kímélve elautózgat és gyűjt 1-2 pontot, ha sikerül. De nem :) Tolta, amíg lehetett.
Emlékeztek, amikor idén (asszem) a Maláj Nagydíjon Alonso szar váltóval ment végig? És a vége előtt 1-2 körrel, igen jó helyről esett ki? Ott megmutatta, hogy tud küzdeni. Megtehette volna, hogy szép "lassan", a technikát kímélve elautózgat és gyűjt 1-2 pontot, ha sikerül. De nem :) Tolta, amíg lehetett.
Kazes☻2010-09-02 15:18:42 // 89102
Na, ja! Kis bamba rinyagép, mi?! :D
Kazes☻2010-09-02 15:18:10 // 89101
Igen! És Ross az aki Rossra gondol! :D
Tom122010-09-02 14:44:42 // 89100
Ja, ha beszólt volna a "team radio"-n, akkor meg az lenne, hogy: "Néééddmááá, megint panaszkodik, mint egy pisis...":-))
Így meg lehet, hogy pont akkorra ugrott szét valami a felfüggesztésben, vagy csak egyszerűen "elbámészkodott", mint annak idején az elődje...;-D
Így meg lehet, hogy pont akkorra ugrott szét valami a felfüggesztésben, vagy csak egyszerűen "elbámészkodott", mint annak idején az elődje...;-D
Tom122010-09-02 14:41:51 // 89099
...ha egyszer ez a neve...:-))
Tom122010-09-02 14:32:35 // 89098
Így már jobb, más az árnyalat.:-))
Tom122010-09-02 14:31:33 // 89097
Jóvanna, indenkivel megesik "gyerekkorában"...:-))
...vagy "Tucc jobbat?".:-DD
...vagy "Tucc jobbat?".:-DD
pb_2010-09-02 14:23:27 // 89096
Akkor úgy írom, most úszott L a maraDk Sély is.)
Kazes☻2010-09-02 13:50:44 // 89094
Igen, mondjuk volt olyan amire emlékszem, hogy Hami-t játszották be, hogy már a felvezető körön beszólt a boxba, hogy valami gázos vibrációt érez az autóban és egfyelőre nem tudja, hogy mi az. Erra olyan választ kapott, hogy vettük, dolgozunk rajta, tehát még ők sem tudták. :) Lehet valami szennyeződés itt-ott, vagy a fék, vagy bánat tudja. :)
Kazes☻2010-09-02 13:48:06 // 89093
Ez így van, sajna. :)
Kazes☻2010-09-02 13:47:36 // 89092
Hűűűűű, micsoda szóvicc! Király! :DDD
De igaz! :D
De igaz! :D
Tom122010-09-02 13:32:39 // 89091
Ja, ezt el is felejtettem.:-))
Sokszor kisebb ütésektől is vibráció, stb. lép fel. Én csak azon csodálkoztam, hogy folytatta a versenyt...
...de mindegy, "pöcs" volt hibázott...:-DD
Sokszor kisebb ütésektől is vibráció, stb. lép fel. Én csak azon csodálkoztam, hogy folytatta a versenyt...
...de mindegy, "pöcs" volt hibázott...:-DD
mesa2010-09-02 13:26:50 // 89090
Alonso védelmében megemlíteném, hogy az már nem egy 100% gép volt, amit végül is eldobott. Kívűlről nem látunk olyan dolgokat, amik megnehezítik egy versenyző életét. Ki tudja, az ütéstől mennyire kellett dolgoznia az autó egyenesben tartásán is, amit a vízes pálya még meg is trükközött ?
Könnyű azt mondani, hogy hibázott...
Nehezebb viszont megemészteni :D
Könnyű azt mondani, hogy hibázott...
Nehezebb viszont megemészteni :D
Tom122010-09-02 13:23:19 // 89089
Egyébként meg az év legnagyobb égése M. Schumacher. Azt hiszem, enélkül meg lett volna, talán, ha a Ferrariba jött volna vissza, nagyobb lett volna a "cirkusz", motiváció, stb., talán eredmény is... Brawn, most "Ross" tanácsot adott neki.:-)
Tom122010-09-02 13:17:35 // 89088
Kb. erről írtam az előző h.sz.-omban. Sajnos, nem csak Alo hibázott idén, ezért úszik így el ez az év...
...ha Monzában sem alkotnak valami nagyot, akkor tényleg lehúzhatják a rolót és készülhetnek a jövő évre...
...ha Monzában sem alkotnak valami nagyot, akkor tényleg lehúzhatják a rolót és készülhetnek a jövő évre...
Tom122010-09-02 13:13:46 // 89087
Nem hiszem, hogy pont most úszott volna el a 9. helyen, voltak ettől már sokkal jobb helyzetek is, ahol vagy az autó, vagy a csapat rontott, szóval, szerintem az már régebben elúszott...
Talán még egy jó hajrával utol lehetne érni, de a csodákban már nem igazán hiszek... :-/
Talán még egy jó hajrával utol lehetne érni, de a csodákban már nem igazán hiszek... :-/
Tom122010-09-02 13:10:17 // 89086
Petrov az egyik legjobb az "újak" közül.;-)
Online tag
2
Vendég2
642