Hír az indexen
Én viszont nagyon tisztelem emiatt a Toyota főnökét. Szerintem ő egy rossz döntést hozott. Hogy most kiszállnak.
Az F1-ben egy darab igazi luxusautógyártó szerepel, ez a Ferrari. A BMW-nek és a Mercedesnek is van "Toyota kategóriájú" autója, nem is egy. Sőt, ha a Lexus-t is nézzük, akkor fordítva is igaz. A Toyota modellpalettája is megy olyan "magasra", mint a másik két németé. Szóval szerintem, nem baj, hogy ilymódon próbálták meg felpolírozni az imázsukat. Maradni kellett volna.
(Olyan ez, mint a tőzsde. Márciusban leestek az árfolyamok a pincébe, de pár év múlva ugyanott lesznek. Aki a mélyponton kiszállt, veszteséget termelt.)
GTPeti2009-11-05 21:19:32 // 75756
Satti2009-11-05 19:53:39 // 75755
Bocs, hogy nem címeztem senkinek, mivel este volt időm írni, mint most is, napközben néha be-beolvasok és csak emlékeztem a felvetésre és arra reagáltam, vissza nem kerestem, de sztem jelentődége nincs. :-)
Mindent meg lehet több oldalról is kőzelíteni, természetesen a Ferrari exluzívitásához nem is fér kétség, de az egy teljesen más világ, az nem az átlag halandók autója, a gazdagok közül is, csak a felsőbb szinteken engedhetik meg maguknak, az átlagos autógyártáshoz nem is lehet hasonlítani.
A Forma1 a Toyotának nem jött be, de azért még sztem nem kell az egész márkát lefikázni, elég régóta gyártanak nagy mennyiségben elég jó autókat, nemcsak a sznoboknak, hanem egyszerű munka vélra is, mint pl. a Toyota pick up-ot, ami szinte mindent kibír, praktikus és igénytelen. Persze tudom, mnden japán autót le kell fostalicskázni, mert az úgy a "normális", bár ezt a nézetet személy szerint nem osztom, emrt nem helyénvaló. Mindenki olyan autót használ, amit akar, vagy amilyet éppen megengedhet magának, azért mert esetleg az nem olasz, attól még nem lefikázandó.
A Forma1-ben már nem volt helye a Toyotának, de nem is szabad összekeverni a csapatot az utcai autó gyártással, mert semmi köze hozzá, egyszerűen az anyacég nem pumpál több pénzt a projektbe, mert ennyi elég volt. A mostani, korábban belinkelt görbe tükör írásban nagyon jól le van írva erről az egész dologról a lényeg.
Mindent meg lehet több oldalról is kőzelíteni, természetesen a Ferrari exluzívitásához nem is fér kétség, de az egy teljesen más világ, az nem az átlag halandók autója, a gazdagok közül is, csak a felsőbb szinteken engedhetik meg maguknak, az átlagos autógyártáshoz nem is lehet hasonlítani.
A Forma1 a Toyotának nem jött be, de azért még sztem nem kell az egész márkát lefikázni, elég régóta gyártanak nagy mennyiségben elég jó autókat, nemcsak a sznoboknak, hanem egyszerű munka vélra is, mint pl. a Toyota pick up-ot, ami szinte mindent kibír, praktikus és igénytelen. Persze tudom, mnden japán autót le kell fostalicskázni, mert az úgy a "normális", bár ezt a nézetet személy szerint nem osztom, emrt nem helyénvaló. Mindenki olyan autót használ, amit akar, vagy amilyet éppen megengedhet magának, azért mert esetleg az nem olasz, attól még nem lefikázandó.
A Forma1-ben már nem volt helye a Toyotának, de nem is szabad összekeverni a csapatot az utcai autó gyártással, mert semmi köze hozzá, egyszerűen az anyacég nem pumpál több pénzt a projektbe, mert ennyi elég volt. A mostani, korábban belinkelt görbe tükör írásban nagyon jól le van írva erről az egész dologról a lényeg.
Grando2009-11-05 19:34:00 // 75754
(Arról nem is beszélve, hogy inkább a Lexus minősíthető sznobériának, nem pedig az, ha vki leszólja. Na de ki figyel oda egy ilyen apróságra?)
GT Ɨ|ѯ2009-11-05 19:28:36 // 75753
jólbeszéltél:-)
UFF
UFF
Blade2009-11-05 18:32:27 // 75752
Akkor fejlődök ezek szerint:DD
Tom122009-11-05 13:53:48 // 75751
Na, jó, abból még biztos lehet alkudni...;-DDDD
Grando2009-11-05 13:32:29 // 75750
Olyan drágán? Ne viccelj, annyit nem ad érte. :DDD
Tom122009-11-05 13:16:26 // 75749
Vagy ennyire naívak a japánok?
Nincs kizárva...:-) Én a helyükben már sokkal korábban lehúztam volna a rolót, ami nem megy, nem kell eröltetni.
Egyébként meg most abbahagyni, mikor már itt - ott villantottak is, elég logikátlan, megint csak...
Lehet, hogy Brawn már megvette 2. csapatnak 2 Euroért...:-)))
Nincs kizárva...:-) Én a helyükben már sokkal korábban lehúztam volna a rolót, ami nem megy, nem kell eröltetni.
Egyébként meg most abbahagyni, mikor már itt - ott villantottak is, elég logikátlan, megint csak...
Lehet, hogy Brawn már megvette 2. csapatnak 2 Euroért...:-)))
Tom122009-11-05 13:07:09 // 75748
...mintha én írtam volna...:-))))
...annyival talán kiegészítettem volna /a "békesség kedvéért"/, hogy természetesen nagy szükség van továbbra is a Land Cruiserekre is, pl. yachtot vontatni az Adriára, meg a mini stop&go katicabogarakra pl. városban gördeszka helyett.:-)
...meg milyen lenne az élet, ha csak fűszert ennénk? :-))
...annyival talán kiegészítettem volna /a "békesség kedvéért"/, hogy természetesen nagy szükség van továbbra is a Land Cruiserekre is, pl. yachtot vontatni az Adriára, meg a mini stop&go katicabogarakra pl. városban gördeszka helyett.:-)
...meg milyen lenne az élet, ha csak fűszert ennénk? :-))
Xixo2009-11-05 12:31:08 // 75746
Blade2009-11-05 11:36:47 // 75745
Talán nekem szántad ezt a választ?:) Mert akkor miért nem mered címezni a hszt?
Nézd, az F1 az autófejlesztés csúcsa. Ezzel azt hiszem nem kell vitatkozni. Jött a totoya nagy mellénnyel és rekord költségvetéssel, hogy majd ők megmutatják. Hát meg is mutatták...Rajtuk röhög az egész világ...Az F1-ben derül ki,hogy ki mennyire tud autót fejleszteni.Lehet hogy tud a totoya egy két relative kiemelkedő tipust gyártani, de azért ez egy mai autógyártónak nem lehet probléma. De a totoya akkor is csak egy kommersz gyártó. Supra? Sportautó igaz? Akkor hasonlitsuk össze egy sport autóval. Hol van a Supra egy Ferrarihoz képest? És nem csak a menetteljesitményekre gondolok. Sehol. Lexus? Presztizs autónak készült. Hol van presztizsben egy pl. Maseratihoz képest? Vagy Aston Martinhoz? Sehol... Persze, ha a suprát összehasonlitod a szomszéd stiftjével, akkor tényleg állat autó. De a valós helyzetében max átlagos. Azaz kommersz, mint egyébként a totoya maga is. Ez ugyan igy van a lexusnál is.
Na akkor erről ennyit:) Lehet megvetsz ezért, de én csak lenézéssel tudok tekinteni egy totoyara, meg az összes többi szemetet gyártó kommersz gyártóra.
Nézd, az F1 az autófejlesztés csúcsa. Ezzel azt hiszem nem kell vitatkozni. Jött a totoya nagy mellénnyel és rekord költségvetéssel, hogy majd ők megmutatják. Hát meg is mutatták...Rajtuk röhög az egész világ...Az F1-ben derül ki,hogy ki mennyire tud autót fejleszteni.Lehet hogy tud a totoya egy két relative kiemelkedő tipust gyártani, de azért ez egy mai autógyártónak nem lehet probléma. De a totoya akkor is csak egy kommersz gyártó. Supra? Sportautó igaz? Akkor hasonlitsuk össze egy sport autóval. Hol van a Supra egy Ferrarihoz képest? És nem csak a menetteljesitményekre gondolok. Sehol. Lexus? Presztizs autónak készült. Hol van presztizsben egy pl. Maseratihoz képest? Vagy Aston Martinhoz? Sehol... Persze, ha a suprát összehasonlitod a szomszéd stiftjével, akkor tényleg állat autó. De a valós helyzetében max átlagos. Azaz kommersz, mint egyébként a totoya maga is. Ez ugyan igy van a lexusnál is.
Na akkor erről ennyit:) Lehet megvetsz ezért, de én csak lenézéssel tudok tekinteni egy totoyara, meg az összes többi szemetet gyártó kommersz gyártóra.
Buksi2009-11-05 10:15:21 // 75744
Most melózom, de délután ráérek tanítani téged! :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-05 10:10:19 // 75743
tőled nem ezt a véleményt vártuk Satti.... inkább ezt :a Toyota azért szállt ki mert Kimi nem szerződött le hozzájuk s mivel nincs más épkézláb versenyző ezért úgy döntöttek hogy vége :DDD
AntiSattik: a Toyota azért szállt ki mert nem tudtak volna annyi vodkát beszerezni Kiminek amennyi kapható és ezért inkább kiszálltak...
AntiSattik: a Toyota azért szállt ki mert nem tudtak volna annyi vodkát beszerezni Kiminek amennyi kapható és ezért inkább kiszálltak...
Tom122009-11-05 09:59:24 // 75742
Szerintem az túl lágy erre a célra...:-DD
Tom122009-11-05 09:58:16 // 75741
Sejtettem... :-))
Azért a "Bridgestone" meg volt, nem? A "Končí", meg = befejezi... :-)
Azért a "Bridgestone" meg volt, nem? A "Končí", meg = befejezi... :-)
12009-11-05 09:52:02 // 75739
Hááát némelyik szót (mondjuk mindet) nem egészen értettem, de azért köszi :-DDDDDD
Satti2009-11-05 09:51:35 // 75738
Ez előfordulhat, mert már 2 napos hír. :-) Jövőre azért még lesznek, de hogy utána melyik márka lesz a gumiszállító, azt még nem tudni.
12009-11-05 09:45:08 // 75736
Köszönöm, de tényleg nem tudtam.....vagy csak elkerülte a figyelmemet
Andy2009-11-05 09:42:21 // 75735
Csak neked! :)) Bridgestone kiszáll
Tom122009-11-05 09:35:27 // 75734
...de csak 2011-től...
Pirelli, Avon, Kumho és társaik a köv. jelöltek.
Pirelli, Avon, Kumho és társaik a köv. jelöltek.
Tom122009-11-05 09:31:27 // 75733
Sebaj, az egész héten szinte naponta ismétlik, igaz, kicsit rövidítve.:-)
12009-11-05 09:30:11 // 75732
Akkor tanííííííícs Mester!!!! :-DDDDDDD
Komolyra fordítva.....dobj már egy linket valami cikkről légyszíííííí :-)
Komolyra fordítva.....dobj már egy linket valami cikkről légyszíííííí :-)
Tom122009-11-05 09:29:36 // 75731
Jó kis buli volt, de azért megnézném, hogy Eksröm milyen lenne a F1-ben...:-)
Buksi2009-11-05 09:26:12 // 75730
Úgy tűnik, hogy igen! :-D
12009-11-05 09:24:38 // 75729
Ez csak nekem új, hogy a Bridgestone is kivonul az F1-ből??
Satti2009-11-05 07:53:08 // 75727
Az idei gépük már nem volt rossz, csak egy igazán ütőképes versenyző az valóban nagyon hiányzott onnan.
Xixo2009-11-05 00:34:17 // 75725
Így a tojota nélkül azért már könnyebb dolguk lesz. :)
Már ha nekik nem lesz utóduk...
Már ha nekik nem lesz utóduk...
mesa2009-11-05 00:25:50 // 75724
a sauberrel még várjunk! Rokker srác megvétózhatja ...
mesa2009-11-05 00:24:56 // 75723
fals módon csak az alKIMIsták hasonlítanak pilótát :))
Mindegy kihez, KIMI a sztár ! ;-)
Mindegy kihez, KIMI a sztár ! ;-)
Xixo2009-11-04 23:59:40 // 75722
Na igen, jó lenne, ha átvenné egy Brawn féle fickó azokat is! :))
Xixo2009-11-04 23:58:10 // 75721
Jaja, a múltjuk szép, de a jelenük nagyon gáz. Szerintem egy darabig nem lesz ütőképes autójuk most...
Ferko2009-11-04 22:32:56 // 75720
8 év alatt nem tudtak egy ütőképes autót összehozni és nem találtak olyan pilótát, aki jó lenne. Minden év elején meghallgathattuk, hogy na majd most megmutatjuk, meg első helyezés a cél. És lett belőle egy nagy semmi.
Nálam a kérdés az, hogy hova a fenébe tehettek ennyi pénzt? A legnagyobb költségvetésű csapat egy szar autóval.
Nálam a kérdés az, hogy hova a fenébe tehettek ennyi pénzt? A legnagyobb költségvetésű csapat egy szar autóval.
Kazes☻2009-11-04 22:03:37 // 75719
Szegény Kimi akkor most már nem mehet hozzájuk soförködni. :)
GTPeti2009-11-04 21:24:40 // 75718
Mégis mit gondolt a Toyota? Hogy pumpálják bele a pénzt és akkor automatikusan nyerni fognak? Azért ez egy bizonyos fokú tiszteletlenség a nagy múltú csapatokkal szemben... Vagy ennyire naívak a japánok? Na meg persze az is igaz, hogy vmi igazán ütős pilóta is kellett volna ehhez.
Mike.2009-11-04 21:22:03 // 75717
Örülök az új csapatoknak. Nagy nevek (vissza) jönnek az F1 be! :-) Na meg örülök, hogy visszajön Sauber és nem bánnám ha valami tehetséges, az F1-ért élő ember venné át a Toyotát, a renaultot.
Satti2009-11-04 21:19:56 // 75716
Azért a Renaultnak elég szép múltja van a Forma1-ben, nagy skereket értek el már régen is, akár 30 évvel ezelőtt is.
Satti2009-11-04 21:16:39 // 75715
Egyébként visszatérve egy délutáni témára, mert csak úgy csaponganak a gondolataim, szóval a Toyotával kapcsolatban nem igazán helytálló olyat kijelenti, hogy nem autót gyártanak. Sok, igencsak sikeres és jó autót hoztak már ki, mint a Land Cruiser, ami az egyik legjobb terepjáró, a Supra is egy legendás gép, mind a mai napig komolynak számít. A céghez tartozó Lexus márkáról nem is beszélve, azok igazán jó autók. Egyszóval, egyfajta "sznobságból" sztem nem kell azonnal leszólni egy márkát. A Forma1 nem jött össze teljesen, de van ilyen, más motorsportokban szerepeltek már eredményesen.
Xixo2009-11-04 21:16:33 // 75714
Na jó ez hülye példa volt. :) De lényeg a lényeg, hogy akik azért születtek, hogy versenyezzenek és vannak, akiknek csak egy reklám ez az egész.
Ezért nem sajnálom a bömöst se és nem sajnálnám a rönyót se, ha menne.
Ezért nem sajnálom a bömöst se és nem sajnálnám a rönyót se, ha menne.
Satti2009-11-04 20:52:44 // 75713
Azon már nem. A bemutatkozó évükben, megnyerték mindkét VB címet, ez már megvan. :-)
Mike.2009-11-04 20:45:30 // 75712
A lényegen nem változtat. :-))
Satti2009-11-04 20:43:55 // 75711
A fejlesztéseket még erre az évre a Honda fizette, Brawn ügyesen kijátszotta ezt, sztem már tavaly , mikor a Hondához került, tudta már mit fog hozni a jövő. :-)
Mike.2009-11-04 20:34:41 // 75710
Brawnt a szponzorok tartják el?!? Milyen szponzorok? Na mert az év elején egy szponzor volt csak, a Virgin.
Lehet, hogy Brawn megelőlegezte a lóvét, most meg kaszál? :-))
Lehet, hogy Brawn megelőlegezte a lóvét, most meg kaszál? :-))
Satti2009-11-04 20:26:14 // 75709
Hehe, ez jó volt Fönök! :-))
Satti2009-11-04 20:23:01 // 75708
:-)))
AntiSatti? Ezt is megérhettem, ez szinte kitűntetés! :-))
AntiSatti? Ezt is megérhettem, ez szinte kitűntetés! :-))
Xixo2009-11-04 20:07:38 // 75707
Megleszünk nélkülük is! :))