Tom122009-10-06 09:15:05 // 73448
Szerintem meg az élkosarasoktól a focistákon keresztül a F1-ig nagyon sok sportoló túl van fizetve ahhoz képest, hogy pl. egy segédmunkás, akit "kutyába sem vesznek" sokszor lehet, hogy 1000x többet dolgozik, csak rossz helyen...:-)
mesa2009-10-06 09:13:13 // 73447
Elmész a faxba kishaver!!! Tudod kit nevezzél te Antikimistának?!
Unalmas vagy barátom, mert nincsenek érveid és úgy támadsz!
Unalmas vagy barátom, mert nincsenek érveid és úgy támadsz!
Ferke2009-10-06 09:13:08 // 73446
Na aggódj, ALonsot rühelljük, de van munkabírása!:)))
Ferko2009-10-06 09:10:26 // 73445
Te így látos én nem. Nem lepődöm meg, hogy az Antikimisták ilyenekkel jönnek, mint Te. Ez van.
Ferke2009-10-06 09:10:08 // 73444
Na igen, most látszik igazán, milyen sok múlik a pilótákon...:(( Ehhez kell egy Lewis, vagy egy Alonso....de ita sorolhatnám Sennat és Mika-t és MS-t is a régmúltból...
mesa2009-10-06 09:09:06 // 73443
Vagy mert senkinek sem kell évi 49 millióért... Ha valaki túl volt fizetve, az Ő.
Ferke2009-10-06 09:07:19 // 73442
HOPPÁ!!! Na, helyben vagyunk. Most itt rá is világítanék egy dologra, ami megmagyaráz 7db vb címet: elért szint. Benetton. Vb győzelem.
Aztán kihívás keresés, nem győztes autó, hanem egy xarban lévő csapat....a xarban lévő csapat segítése+embertelen sok meló+kitartás+vérh*gyuzás= további 5vb cím.
SOSE mondd, hogy egyetlen versenyző sem ülne be akármilyen gépbe, mert ez nem igaz:)))
Aztán kihívás keresés, nem győztes autó, hanem egy xarban lévő csapat....a xarban lévő csapat segítése+embertelen sok meló+kitartás+vérh*gyuzás= további 5vb cím.
SOSE mondd, hogy egyetlen versenyző sem ülne be akármilyen gépbe, mert ez nem igaz:)))
Tom122009-10-06 08:54:08 // 73441
Tom122009-10-06 08:48:15 // 73440
Nagyjából 20 évig "vergődtek", hol kevésbé, hol erősen... :-)
Tom122009-10-06 08:45:01 // 73439
...hát igen, ha eleve úgy tervezik az autót, hogy könnyítsenek magukon a beállítások terén, akkor egy csómó időt, energiát, stb. spórolhatnak vele. Egyébként érdekes dolog ez, lassan visszatér a F1 a gyökerekhez, csak teljesen más irányból. Az 50 - 60-as években is eléggé "egyben volt a mezőny" a "kézzel eszkábált" autóikkal, akkor is szinte minden futamon más győzött /néhány kivétellel/. Tehát most felmerül az újabb kérdés, nem a számítógépeket kellene betiltani? :-DD
Ferko2009-10-06 08:17:01 // 73438
Kimi visszavonul; annyi szent. Nem azért mert nem lesz erős autó a segge alatt, hanem mert íígy akarja. Tutkó.
GT Ɨ|ѯ2009-10-06 07:10:52 // 73437
ideje lenne már visszatérni,mert ez katasztrófa,ami a csapatnál van jelenleg..:-(
Speed2009-10-06 02:19:18 // 73436
Ezzel egyet értek. Nem is vontam kétsébe SM tudását. Azt is tudom hogy szándékos volt a kis túlzás. Tudom hogy eléggé lesarkítottam a dolgot.
De Az utóbbi évelben a szabályok eléggé kiegyenlítették a mezőnyt. Vannak itt is utolsók és elsők, de a különbségek már nem olyan nagyok. Nincs akkora tér a játékhoz. Legalább is szerintem, ma nem számít olyan mértékben a pilóta. (az autó fejlesztésére gondolok) Persze hogy kell az infó. De egy jól megépített gépet, amit jól megépített számítógépekkel terveznek, Könyebb beállítani. Főleg mert kevesebb lehetőség közűl lehet választani.
De Az utóbbi évelben a szabályok eléggé kiegyenlítették a mezőnyt. Vannak itt is utolsók és elsők, de a különbségek már nem olyan nagyok. Nincs akkora tér a játékhoz. Legalább is szerintem, ma nem számít olyan mértékben a pilóta. (az autó fejlesztésére gondolok) Persze hogy kell az infó. De egy jól megépített gépet, amit jól megépített számítógépekkel terveznek, Könyebb beállítani. Főleg mert kevesebb lehetőség közűl lehet választani.
Tom122009-10-06 00:10:37 // 73435
Szerintem az első fele is enyhe túlzás, meg a második is.:-) M. S.-ről /+ Sennáról is/ még "fénykorában" írták elég gyakran, hogy sokat segít a csapatnak, mert az autó technikai részével is tisztában van és pontosan megmondja, hol kéne változtatni, milyen irányban. /Nem a Schumi fanok "rögeszméje"/ Természetesen nem konkrétan azt mondta meg, hogy mit mivel ötvözzenek, milyen íveket használjanak a kipuff rendszeren, csak meg tudta mondani, hogy szerinte hol lehet az a pár tized mp "elrejtve", ami még hiányozhat. "Kitalálni", hogy hogyan csalják ezt elő, az már tényleg szín - mérnöki munka. Nem rossz dolog a telemetria sem, de azért az ember kifinomult érzékszerveit talán még nem lehet teljesen kizárni. /pl. néha hallhatjuk a "team radio"-n is, hogy "úgy érzem, hogy ez, vagy az nem megfelelő ", stb.../ Soha nem is tervezett a pilóta /kivétel talán csak Enzo Ferrari volt :-)/, csak jó irányba terelhette a mérnököket, több - kevesebb sikerrel.
pb_2009-10-06 00:10:09 // 73434
Nem vagyunk 1formák.)
pb_2009-10-06 00:08:12 // 73432
Ha jövőre a kedvNced nM lSZ az F1bN, akkor kiről fogod írni az Lvakult hszkat?))
pb_2009-10-06 00:05:17 // 73431
+szoktam már a jeges oldaltól, ha más már nincs akkor jön a személyeskedés, majd a besértődés. Lehet nekem is L kéne gondolkodni, hogy az ilyen magasztaló hszeket minősítsem.))
pb_2009-10-06 00:02:07 // 73430
Akkor +int rosszul olvas6ttam a 73338 hszt és 73340es hszt?)
Cro1662009-10-06 00:00:18 // 73429
Kizárólag a stílus különbség miatt éreztem annak magam, de abban azért biztos vagyok, hogy nem divat, és mást is "zavar", nem csak engem. Az "ez van" résszel egyet értek:)
pb_2009-10-05 23:56:54 // 73427
Nyugodtan Leír6od, Ngem nM fogsz +sérteni vele.)
Cro1662009-10-05 23:55:59 // 73426
Értem. Na erre nem gondoltam.:)
pb_2009-10-05 23:55:20 // 73425
Amikor még regLtM, ezt nM kLlett +adni, nM tudtam, hogy azóta változtattál a szabályokon, és ki kLl írni mindNt az oldalra.)))
Tom122009-10-05 23:52:18 // 73424
Talán így "gyorsabban" ír, de annál tovább tart "kikódolni".:-)
pb_2009-10-05 23:50:19 // 73423
Én is + szoktam mosolyogni, néhány dolgot. Sőt van, mikor néhány kártársal 1ütt mosolygunk.)
pb_2009-10-05 23:47:02 // 73422
Ha divat, ha nem, ez van.) Ha öregnek érzed magad öreg vagy, ha nem, akkor nem.)
pb_2009-10-05 23:45:11 // 73421
NM, a menők szMLlenzős hszkat írnak.)
pb_2009-10-05 23:43:21 // 73420
Nem kérdeztél hülyeséget, +szokás.
pb_2009-10-05 23:41:10 // 73419
Lehet, hogy te magaddal +tárgyaltad a dolgot, de mi kb egész nap azt ecseteltük neked, hogy valaki attól, hogy körbe körbe megy, még nM akkora király, mint ahogy beállítottad.
Ezt mondod majd akkor is, mikor a kedvNced Webber és lajos mögött végez a pontvRsenyben, ill a Ferrari pedig a McLaren mögött.
Ezt mondod majd akkor is, mikor a kedvNced Webber és lajos mögött végez a pontvRsenyben, ill a Ferrari pedig a McLaren mögött.
kesa2009-10-05 23:38:23 // 73418
Igaz, a BMW nagyon benézte a dolgot. Viszont itt jön a képbe az a dolog, hogy radikális szabályváltoztatás történt, és ki hogyan határozta meg az alapkoncepciót, olyan lett az eredmény. Ha meghatároznak egy irányelvet az autó felépítésére, a részleteket lehet finomítani, és ezzel fejlődni, de ha az alap szar, akkor az egész nem sokat ér. Láthatjuk, a BMW már másodszor tervezte át teljesen a kocsit, és egy alkalommal a McLaren is.
Xixo2009-10-05 23:31:56 // 73417
Xixo2009-10-05 23:30:22 // 73416
Erre is van ellenpélda, a bömös. Először fókuszoltak át 2009re, mégis ők estek vissza a legjobban. Pedig a tavalyi év után sokat várhattunk volna tőlük is.
Meg azért a Ferka, meki már egy ideje a toppon csatázik egymással, szal még a rengeteg változás ellenére is illett volna ott lenniük idén is.
Azért remélem, hogy egy jó nagy pofonként fogják fel ezt az egészet és jövőre sokkal nagyobb alázattal vetik magukat a munkába.
Meg azért a Ferka, meki már egy ideje a toppon csatázik egymással, szal még a rengeteg változás ellenére is illett volna ott lenniük idén is.
Azért remélem, hogy egy jó nagy pofonként fogják fel ezt az egészet és jövőre sokkal nagyobb alázattal vetik magukat a munkába.
Speed2009-10-05 23:29:43 // 73415
Meg a zsenialitás, ami jellemezte anno a ferkákat. A mágus felnézett az égre, és azt gondolta: Holnapra mondanak 21fokos pályát, de szél se rebben. Lesz az 27 is. Na vegyük elő a keménybbik gumát, kisebb nyomással. És máris nyertek fél mp-t. Nem pedig a felhő alapján tettek fel monszung gumit, aztán várták a nagy zuhét, ami nem jött csak 5 kör múltán, amikor már szarrá rongyolódot a felülete. A pilóta meg hiába mondja hogy a döntés közös. Gondolom ő nem ért rá a felhőket vizslatni indián módjára. ( most jót vigyorgok éppen, mert elképzelem Kimit amint megáll, és szeme elé teszi akezét, Viszaűl, és kér gumit: monszunt testvér! Uff én beszéletem) Nem láttta a radarképeket.
Xixo2009-10-05 23:25:10 // 73414
Na mind1, okosabbak úgyse nagyon leszünk. :)
A Ferrari meg remélem észhez tér a kemény vezetés nélkül is...
A Ferrari meg remélem észhez tér a kemény vezetés nélkül is...
kesa2009-10-05 23:19:12 // 73413
Szerintem van itt egy marha egyszerű magyarázat is: McLaren, Ferrari és Renault év végig keményen fejlesztették az autót. Volt, aki a vb miatt, volt, aki Nyalonzót akarta további x évre maradásra bírni a látványos fejlődéssel. A többiek meg már hónapok óta bújták a szabálykönyvet, meg építették az új autót. Erőforrásmegosztás, ez lesz itt a kulcsszó.
De szerintem ezzel én semmi újat nem árultam el.
De szerintem ezzel én semmi újat nem árultam el.
Speed2009-10-05 23:02:28 // 73412
Azért volt már a ferrarinak mélypontja. Volt hogy évekig nem tudtak VB-t nyeri, még a legnagyobb versenyzők sem. Meg nem csak MS ment el akkor hanem olyanok is akik a csapat lekei voltak. És azért egy csapatnál sokat számít a hangulat is.
Speed2009-10-05 22:56:14 // 73411
Nem biztos hogy a töküket vakartták. De itt olyan szoros a mezőny, hogy a legapróbb eltérés már elég hogy nyerj/veszíts.
Speed2009-10-05 22:54:41 // 73410
Sokan a szívükhöz kapnak most. De próbálj ki egy szimulátoros játékot. GTR2, rfucktor. Ott ha nem is pontosan, de látni hogy milyen lehet egy autót beállítani. Mondjuk vannak versenyzók akik ezekből a játákokból kerűltek a nemzetközi mezőnybe, méghozzá jó eredményekkel. Szakemberek szerint is olyan 95%-ban reálisak is a játékok. Lesz olyan pálya ahol a toppon leszel, lesz ahol nem. Erre valaki, aki kellő tapasztalattal rendelkezik, és főleg műszakilag is ért hozzá, beállítja neked (te mondod meg neki hogy hol érzed instabilnak a gépet) És mész 2 mp-vel jobb időt. Annak a magyar fiunak, aki a seat leon kupát nyerte, a játékban is volt aki segítsen a beállításoknál. Ezt ő maga mondta el, kérdésemre válaszolva. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy hiába jó egy pilóta, ha a vas csak 0.5%-ban elmarad a vetélytársaktól. Az már körönként sok idő ám.
Kazes☻2009-10-05 22:50:55 // 73409
Itt jön be újra a képbe az összeesküvés elmélet! :)))
Egy jól vezérelt színjáték, ahol a sóóónak menni kell tovább. :)
Egy jól vezérelt színjáték, ahol a sóóónak menni kell tovább. :)
Xixo2009-10-05 22:47:27 // 73408
És akkor a Fekánál mi a faxt csináltak a mérnökök? 10 évig tudtak autót gyártani és utána meg ennyire mellényúlnak? Nem lehet, hogy valami más változott meg és annak is köszönhető a visszaesés?
Speed2009-10-05 22:38:04 // 73406
Ez Az!!
Letesztelték olyan pályán, aminek semmi köze az F1-hez. (najó ez erős, de kb így van).
Ehhez képest egy más karakterisztikáju pályán nulla, mert nincs tapadás, a sebesség 3 kmh-val kevesebb mint a többieké. Beállítják a szárnyakat kerékdőlést, stb hogy a kanyarban nyerjenek, de ennek az az ára hogy egyenesben 20 kmh minuszban vannak. Vagy fordítva. Tehát a kocsi nem komrpomiszum képes. Brawnék jól indúltak, de a többiek jobban folytatták. előálltak olyan megoldásokkal, amivel utolérték őket. Sőt mindezt nem élcsapatként tették. Sőt nem is a top pilótákkal. Tehát megint csak a mérnökök okosságán múlt. Szerintem.
Letesztelték olyan pályán, aminek semmi köze az F1-hez. (najó ez erős, de kb így van).
Ehhez képest egy más karakterisztikáju pályán nulla, mert nincs tapadás, a sebesség 3 kmh-val kevesebb mint a többieké. Beállítják a szárnyakat kerékdőlést, stb hogy a kanyarban nyerjenek, de ennek az az ára hogy egyenesben 20 kmh minuszban vannak. Vagy fordítva. Tehát a kocsi nem komrpomiszum képes. Brawnék jól indúltak, de a többiek jobban folytatták. előálltak olyan megoldásokkal, amivel utolérték őket. Sőt mindezt nem élcsapatként tették. Sőt nem is a top pilótákkal. Tehát megint csak a mérnökök okosságán múlt. Szerintem.
Xixo2009-10-05 22:37:40 // 73405
Passz. A Rönyó visszaesését se értem. A mostani balhéig ha jól tudom ott se voltak nagy változtatások személyi téren (leszámítva Alonzó egy éves távollétét). Mitől eshet vissza ennyire egy nyerő gárda? És mitől ugorhat akkorát valaki, mint a Brawn vagy a Rbull?
Xixo2009-10-05 22:32:36 // 73404
Én is csak kérdezem. Mert kb annyi rálátásom van, amit a netes cikkekből kiszűrök.
A Ferkánál már csak a mérnökök a régiek vagy inkább meló szempontjából már ők sem és a többivel is csak a baj van. Luca nem tudom meddig nézi még Domi vergődését. :((
A Ferkánál már csak a mérnökök a régiek vagy inkább meló szempontjából már ők sem és a többivel is csak a baj van. Luca nem tudom meddig nézi még Domi vergődését. :((
Kazes☻2009-10-05 22:32:05 // 73403
És az sem, hogy Vettel egy félig "kiherélt" motorral elverte az egész bandát. :)))
Xixo2009-10-05 22:28:14 // 73402
Na ez az, amit végképp nem értek. A téli teszteken még abszolút jók voltunk (ugyan nem kiemelkedően), erre az év elején meg a béka segge alá kerültünk. Pedig ott volt a többi csapat is, szal volt mihez viszonyítani.
A téli teszteknek meg az lenne a jelentősége, hogy az egész évre ütőképes autót hozzanak létre. Amit ugyan utána még fejlesztgetni kell, de az alapot a télen kell lerakni. Idén ez a Ferrarinak nem sikerült és ha szar az alap, akkor azt lehet finomítani, de ütőképes már nem igazán lesz. A Brawn meg az ellenpélda, akik fél évig vertek mindenkit a jó alapnak köszönhetően és csak utána tűntek el, de nagyon. Ez se világos, hogy lehetséges, mert gondolom ott is dolgozgatnak.
A téli teszteknek meg az lenne a jelentősége, hogy az egész évre ütőképes autót hozzanak létre. Amit ugyan utána még fejlesztgetni kell, de az alapot a télen kell lerakni. Idén ez a Ferrarinak nem sikerült és ha szar az alap, akkor azt lehet finomítani, de ütőképes már nem igazán lesz. A Brawn meg az ellenpélda, akik fél évig vertek mindenkit a jó alapnak köszönhetően és csak utána tűntek el, de nagyon. Ez se világos, hogy lehetséges, mert gondolom ott is dolgozgatnak.
Kazes☻2009-10-05 22:27:29 // 73401
De a második verzió inkább , szvsz. :)))
Kazes☻2009-10-05 22:23:07 // 73400
Na ja, majd ráveszi Massa-t, hogy törje össze a gépet a 8-as kanyarban. :)))
Speed2009-10-05 22:19:42 // 73399
Ha akkora a ász akkor idén miért nem harcol a címért? Elvonta a figyelmét a Piké ügy?
Online tag
1
Vendég1
780
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV